Mediální partner

Partner Caravan24

Náhodné foto

Kalendář

<< Prosinec 2017 >>
Po Út St Čt Pa So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
TOPlist

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
hvcaravans.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 18

· Členové on-line: 1
Lada a Vendulka

· Registrovaní členové: 10,752
· Nejnovější člen: nepreg1

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Zdenek a Irena Lbc
10.12.2017 18:28
Zdeňkovi přejeme všecičko nejlepší k dnešním narozeninám! Hlavně zdraví, také štěstí a pohodičku do roků příštích! Narozky stesti sun kiki mavam mavam

Horymir 1234
06.12.2017 00:13
Ahoj,prosim ma nekdo skusenost s vyhrivanim vody pomoci naftoveho vodniho topeni Hlavne me zajima jestli jde nejak regulovat teplotu ohrevu diky☺

petr a jarka
30.11.2017 11:24
Floridan přejeme vše nejlepší k Narozkynarozeninám, zdraví stesti a spokojenost kiki

RudyH
19.11.2017 15:58
Ahoj, vlastní zkušenost s nezpalováním plynu pro lednici jsem poslal na SZ

maxonel
19.11.2017 15:51
Dobrý den,mám dotaz,je možno dát plachtu na karavan tak ,že jí rozbalím na střeše karavanu,unese mě to?

Stenly6
13.11.2017 15:17
Díky moc Standa

www.karavanypro.cz

Číst diskuzi

 Vytisknout diskuzi
ODVOD TEPLA Z KLIMATIZACE
Ahoj. Hned ze začátku připomenu, jak už po několikáté, že každé chladicí zařízení, jakékoliv, je tepelné čerpadlo. Tzn., že jestliže toto klimatizační tzv. mobilní zařízení bude vzduch ochlazovat, tak jiný vzduch zase musí být tímto získaným tepelným výkonem ohříván, aby toto teplo odnášel pryč, a to ještě větší měrou, neboť celý přiváděný elektrický výkon se v kompresoru mění na teplo, takže se musí ochlazovat samotný kompresor (je zabezpečeno konstrukcí, tím se zabývat nemusíte) a zbytek poháněcí el. energie - 80% se odvádí srážníkem - kondezátorem - zkapalňovačem, nejprve se ochlazuje přehřátý plyn, to je z té elektriky, a pak nastává zkapalňování, kde se odnáší to čerpané teplo z vychlazovaného prostoru. Popsal všechny tři názvy k lepšímu pochopení. Teď je otázka, kde se ten vzduch, který má odvádět tyto oboje tepla, kde se bere. A to je obrovský hadicap těchto mobilních "klimatizací", protože tento vzduch k ochlazování se bere již z toho ochlazeného vnitřního vzduchu z obytného prostoru. Jenomže v obytném prostoru žádný vzduch nevzniká, na místo odčerpávaného již ochlazeného vzduchu k odebírání tepla z "klimošky" z obytného prostoru musíme zvenku přivádět jiný vzduch do karavanu, jak jinak, než venkovní teplý vzduch. Pokud by si někdo myslel, že vychlazovaný prostor uzavře proti vnikání toho teplého vzduchu zvenčí, tak okamžitě přestane proudit okolo kompresoru a přes srážník ten vzduch, který má toto teplo brát do sebe a vynášet ven. A po malé chvíli vypnou ochrany. Ochrana, která sleduje teplotu kompresoru, ta je tam vždycky, a ochrana, která sleduje zkapalňování chladiva, které dostatečně nezkapalňuje, když zkapalňovač - srážník nemá dostatek ochlazujícího vzduchu, ta vypíná jako první. Takže tyto přenosné "klimošky" jsou jen jakýmsi šidítkem, protože ty opravdové klimatizační zařízení mají srážník s kompresorem venku a jsou ochlazovány venkovním vzduchem a vychlazovaný prostor pak může být třeba i hermeticky uzavřen od venkovního teplého vzduchu. Takže si to přečtěte nejméně pětkrát po sobě, aby vám bylo všechno jasné, o co tady jde, a abyste od přenosné klimatizace neočekávali nemožné a tím, abyste nebyli zklamaní. Ale neříkám, že se to nemůže použít. Čáo, Pepa
 
Upravit
Ďakujem za odpoveď.Takže keď som to správne pochopil Musím aj tak karavan trocha vetrat aby ta klimoška pracovala ako má ale tým pádom je to nekonečný príbeh však ? No tak či tak chcelo by to vyskúšať či stacionárne alebo za jazdy.Možno sa nájde niekto na tomto fóre kto už má nejaké skúsenosti.Aj tak vrela vďaka čav.
 
Upravit
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.27 sekund
152,387,604 návštěv