Karel, ja sa neurážam. Priznám sa bez mučenia, že tú pravú kostru na schéme (na Bordbaterii) som si nevšimol.
Nie je pravda, že o elektrine viem iba to, že kope, aj keď je pravda, že v tranzistoroch a veciach podobných sa už strácam. Bol som v tom, že podľa schémy ten Booster dokážem zapojiť, najmä keď mám 5-ročné auto, kde som dúfal, že už bude elektrina moderne zapojená a nebude treba riešiť nejaké odpojovače, usmerňovače a pod. Pri montáži som dodržal všetky podmienky čo sa týka prierezu káblov, istenia a pod. Pozeral som aj návod ktorý som našiel na
http://www.karava...22_487.pdf (mám taký pocit, že som niekde na nete zachytil, že si ho prekladal Ty) a tam ma zmiatlo to, že výstup z Boostru má ísť najskôr do EBL a až odtiaľ na nadstavbovú batériu. Ak som to dobre pochopil, tak tam, kde je v EBL
bez Boostru napojená štartovačka, tak tam je plus výstup z Boostru a ostatné (napojenie wohnraumbatt.) zostáva bez zmeny. V tomto návode kostry nie sú spoločné alebo som to tam aspoň nevyčítal. Priznám sa, že mi nie je jasné, akým spôsobom by bola nabíjaná štartovačka pri pripojení na 220V, keď by vlastne podľa tejto schémy nebola štartovačka k EBL ani pripojená.
Ešte tá prosba o radu: nehrozí v prípade spoločnej kostry vybíjanie jednej baterie druhou? Mal som nabité obidve batérie, potom som ich odpojil od siete (všetko povypínal) a po dvoch týždňoch ukazovali, že sú rovnako mierne vybité, aspoň podľa informačného panelu nad dverami.
Ďakujem za radu a dúfam, že som nenaštval všetkých elektro odborníkov svojim príspevkom a svojou neznalosťou.