tak v tom mám zase trošku větší zmatek. Zkopírováno: Zohladnite prosím, že plakety pre vozidlá do 3,5 tony celkovej hmotnosti musia
byt podľa zákona na vozidlo nalepené zamestnancom ÖAMTC. Tak babo raď, jak tam to auto dostat. Napadá mne snad, jet na ÖAMTC někam, kde plaketa být ještě nemusí. Je to správná úvaha?
Citovat
maria napsal:
tak v tom mám zase trošku větší zmatek. Zkopírováno: Zohladnite prosím, že plakety pre vozidlá do 3,5 tony celkovej hmotnosti musia
byt podľa zákona na vozidlo nalepené zamestnancom ÖAMTC. Tak babo raď, jak tam to auto dostat. Napadá mne snad, jet na ÖAMTC někam, kde plaketa být ještě nemusí. Je to správná úvaha?
Tady je seznam, kde to dělají.
http://www.oeamtc.at/media.php?id=%2C...UC5wZGY%3DDie Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Pánové,dotaz k tématu. Když je tu jako teda řeč o skupině vozidla,jakože N aN1 a M a kdo,co a jak a auto s mříží že musí mít nálepku tay protože je to tim pádem N.
Zásadní otázka je- JAK JAKO RAKOUSKÝ PÁN S PLACATOU ČEPICÍ SAKRA POZNÁ,DO JAKÉ SKUPINY PAŤRÍ MOJE VOZIDLO KDYŽ UŽ MNE ZASTAVÍ???
Neboť jaksi v malém technickém průkazu,tedy v tom kerý sebou vozím není jaksi uvedena skupina vozidla???
V kolonce kategorie vozidla je napsáno -Osobní automobil,ovšem žádná specifikace jako M nebo N. Nepředpokládám u rakouského soudruha automatickou znalost českého jazyka,tedy co znamená OSOBNÍ vozidlo v souvislosti s postarším(cca100let) starým mercedesem sprinter. Samozřejmně vim že jsem vlastníkem mikrobusu 5-8míst a tedy skutečně osobního vozidla(leč jaksi sedadla doma a místo nich něco málo nábytku).
Kdysi jsem už jednou takovou podobně vtipnou historku řešil na rozvadově s němkyní v pravém slova smyslu,kterážto nemohla pochopit že peugeot boxer (9míst mikrobus) v TP-osobní kombi klidně táhne drze přívěs v neděli (zakázáno pro nákladní a všechna užitková vozidla) a jestě v sobě veze místo sedadel dva motocykly. No stále jsem opakoval kouzelnou formulku - OSOBNÍ KOMBI,trvalo to 3 hodiny a pochopil to až mnohem iteligentnější vedoucí další směny.
Tedy ja kdo v rakousku pozná skupinu vozidla podle malého Osvědčení technického průkazu když to vněm není?
o KOVAL: už více jak týden se chystám ze stejného důvodu podívat do malého techničáku, ale doposud nebyl čas. Teď se dívám a vidím, že je v něm napsáno nákladní. Je to na druhé straně hned druhá kolonka: druh vozidla. Takže Toyota LC 120, nákladní automobil. Potom " rakouský soudruh" nemusí ani moc znát češtinu. A pokud by mu to nestačilo, nevím, jestli nejde zjistit dle VINu. Takže tohle asi neklapne. Nebo se možná od roku 2005 nějak zásadně změnila podoba "osvědčení o registraci" a už se to tam nepíše.
Franta REZACČlen Přidáno
před 9 letNespoléhal bych na neznalost policie frázi v jiných jazycích. Jako my známe pojmy PKW a LKW. Tak Rakušané mohou znát OSOBNÍ a NÁKLADNÍ.
Nedráždil bych hada bosou nohou.
Mám náklaďák, emisní normu 0 - 1 - 2. Tak se holt na Rakousko prozatím vyprdnu. A pojedu se tam podívat až za pár let s novějším autem.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
feroČlen Přidáno
před 9 letTiež považujem samostatné plakety pre každú krajinu za nezmysel, predsa auto sa nezmení z euro 4 na euro x prekročením hranice. Keďže čúrať proti vetru je síce možné, ale nestojí za 25 eur, objednal som si plaketu v Slovdekre. Pošlete im scan techničáku, za pár dní príde plaketa poštou. Stojí to 25 eur + DPH. Takže nejaké lepenie pracovníkom OAMTC je asi nezmysel.
nevím, jestli je to " nezmysel", ale je to tak napsáno v odkazu o pár příspěvků výše.
Docela bych rad otevrel toto tema. Co je pro letosek noveho? A jak je to vlastne v nemecku pro Nka?
jesterkaČlen Přidáno
před 7 letAhoj .
Do posud jsem otazku plakety neresil a nekolikrat rocne ( pri ceste na jih nebo Alp) rakousko navstivil. Nastestí veskera policejni kontrola se zatim vzdy tykala uprichliku ( kolik vas v aute sedi a neprevazite uprchliky ? ) Zajíma me , jestli uz nekdo s N1 to s tamni policii resil nebo dostal uz i pokutu . Za 14 dnu jedem opet Alpy a trochu sem dostal strach :|