Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Rakousko emise: INFORMACE PRO CESTOVÁNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Rakousko emise

Poslední aktualizace před 7 let
Jarda BorekJarda BorekČlen
Přidáno před 9 let
!z!)Smile
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 9 let
No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

SignBoss napsal:

No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c


Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás
M
mstrČlen
Přidáno před 9 let
Ekologické plakety jsou jen další způsob, jak vybírat daně a bránit pohybu. Žádný pozitivní dopad na náš život mít nebudou, naopak budeme muset řešit, jak si jakou plaketu koupit a utracet daší a další peníze. 5 eur za německou, 25 za rakouskou - s tímhle tempem to bude dalších 50 eur za eko plakety ročně, pokud se budeme chtít pohybovat po Evropě. Ta částka vychází z toho, že přední sklo se vyměňuje docela často a pokud těch známek bude více.....nehledě na to, kam se to vše má lepit.

Ať si ouřada v Evropě vymýšlí tyhle blbosti, ale ať je na to JEDNA známka a za normální cenu, neb všechny údaje jsou už jednou státem ověřené a zapsané v TP a v dalších papírech k vozidlu, takže tyhle ekoplakety jen osvědčují to, co stát už ví.
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 9 let
Pokud jsem to správně rozšifroval, tak emisní známky se vztahují pouze na vozidla určená k přepravě nákladu, nikoli vozidla osobní, tedy určená k přepravě osob, včetně karavanů - aspoň zatím.
Zdraví
Luboš a Dáša
M
mstrČlen
Přidáno před 9 let
To je sice pravda, ale obávám se, že to bude jen otázka času, kdy dojde i na ostatní (neb ovzduší se nezlepší a tak bude nutné najít dalšího viníka).

Navíc pokud má někdo auto jako N1, tak se ho to částečně týká (populárně se kdysi nazývala tahle kategorie "auta s mřížkou").
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

mstr napsal:

Ekologické plakety jsou jen další způsob, jak vybírat daně a bránit pohybu. Žádný pozitivní dopad na náš život mít nebudou, naopak budeme muset řešit, jak si jakou plaketu koupit a utracet daší a další peníze. 5 eur za německou, 25 za rakouskou - s tímhle tempem to bude dalších 50 eur za eko plakety ročně, pokud se budeme chtít pohybovat po Evropě. Ta částka vychází z toho, že přední sklo se vyměňuje docela často a pokud těch známek bude více.....nehledě na to, kam se to vše má lepit.

Ať si ouřada v Evropě vymýšlí tyhle blbosti, ale ať je na to JEDNA známka a za normální cenu, neb všechny údaje jsou už jednou státem ověřené a zapsané v TP a v dalších papírech k vozidlu, takže tyhle ekoplakety jen osvědčují to, co stát už ví.


Dovolím si nesouhlasit s pisatelem a naopak souhlasit s Dědou Lebedou. Stačí mi, když se někdy dostanu za Škodu 105/120 a dvoutaktech raději nemluvím. Stačilo mi, když jsem se pohyboval na Kubě v Havaně nebo v Moldávii. Tam je starých aut většina a v Moldávii jich není tak málo, jako na Kubě.
A dopad na náš život spřísňování emisí a s tím spojený tlak přes různé poplatky, to rozhodně kladný má. Uvedu příklad ze své zkušenosti. Mám dopravní firmu a některé soupravy nám jezdí převážně po dálnici. Když si vezmu rozdíl mezi poplatky EURO 4 a EURO 6 a přidám k tomu sníženou spotřebu nového tahače, proti 6-7 let starého, vyplatí se obměna vozového parku a to docela rychle. Proto jsem k ní také vloni přistoupil. Ovšem ty soupravy, které nám jezdí jen mimo dálnici se pouhou úsporou pohoných hmot nevyplatí obměnit. Až spoplatní i silnice první třídy bude to jasné. A úspora mezi 10-15% nafty je přece také kladný dopad na nás a na životní prostředí. Ale na druhou stranu souhlasím s názorem mít v EU jednu známku. Když to jde s telefoními poplatky, tak proč by to nešlo s dálnicemi?
Pepa z Plzně
JozaJozaČlen
Přidáno před 9 let
je pěkný mluvit o ekologii, bezpečnosti apod...jenomže ! autobusy městské dopravy jezdí na letních gumách (protože je to ekonomický a na zimní prostě dopravní podnik nemá), věk některých autobusů je okolo 20 let - prostě asi městskou jezdí jenom socky a na jejich životě nezáleží..... letadlo který má 20 let je normální a o jeho emisích bych asi vůbec nemluvil .... ..
30let stará lokomotiva je taky o.k. - to všechno jsou zařízení který přepravují řádově desítky nebo stovky lidí a jezdí téměř nepřetržitě, takže - ano jsem pro bezpečnost a ekologii, ale začněme u těch kteří jezdí pořád a vozí nejvíc cestujících. Začínat u těch, kteří dojíždějí starý auta ( a to jejich kilometrový nájezdy jsou někdy srandovní) mě osobně přijde nefér a tak trochu mimo....
Martin MrakMartin MrakČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

SignBoss napsal:

No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c


Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás


Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.
Martin
Facebook- Martin Havelka
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Martin Mrak napsal:

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

SignBoss napsal:

No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c


Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás


Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.


To je hezké co tu píšeš, ale tématem jsou emise a všechna tato auta, nad kterými se rozplýváš, jsou s nimi na štíru, takže jediné: šup s nimi do šrotu
Martin MrakMartin MrakČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

Martin Mrak napsal:

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

SignBoss napsal:

No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c


Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás


Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.


To je hezké co tu píšeš, ale tématem jsou emise a všechna tato auta, nad kterými se rozplýváš, jsou s nimi na štíru, takže jediné: šup s nimi do šrotu


To je pravda. Emise.
A proto že já mám auto v kategorii M 1, tak se mě to netýká,takže tam těm rakušákům budu jezdit smrdět a čudit za včechny členy caravan 24 co tam nebudou moci.:D:D:D
Martin
Facebook- Martin Havelka
M
mstrČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Citovat

mstr napsal:

Ekologické plakety jsou jen další způsob, jak vybírat daně a bránit pohybu. Žádný pozitivní dopad na náš život mít nebudou, naopak budeme muset řešit, jak si jakou plaketu koupit a utracet daší a další peníze. 5 eur za německou, 25 za rakouskou - s tímhle tempem to bude dalších 50 eur za eko plakety ročně, pokud se budeme chtít pohybovat po Evropě. Ta částka vychází z toho, že přední sklo se vyměňuje docela často a pokud těch známek bude více.....nehledě na to, kam se to vše má lepit.

Ať si ouřada v Evropě vymýšlí tyhle blbosti, ale ať je na to JEDNA známka a za normální cenu, neb všechny údaje jsou už jednou státem ověřené a zapsané v TP a v dalších papírech k vozidlu, takže tyhle ekoplakety jen osvědčují to, co stát už ví.


Dovolím si nesouhlasit s pisatelem a naopak souhlasit s Dědou Lebedou. Stačí mi, když se někdy dostanu za Škodu 105/120 a dvoutaktech raději nemluvím. Stačilo mi, když jsem se pohyboval na Kubě v Havaně nebo v Moldávii. Tam je starých aut většina a v Moldávii jich není tak málo, jako na Kubě.
A dopad na náš život spřísňování emisí a s tím spojený tlak přes různé poplatky, to rozhodně kladný má. Uvedu příklad ze své zkušenosti. Mám dopravní firmu a některé soupravy nám jezdí převážně po dálnici. Když si vezmu rozdíl mezi poplatky EURO 4 a EURO 6 a přidám k tomu sníženou spotřebu nového tahače, proti 6-7 let starého, vyplatí se obměna vozového parku a to docela rychle. Proto jsem k ní také vloni přistoupil. Ovšem ty soupravy, které nám jezdí jen mimo dálnici se pouhou úsporou pohoných hmot nevyplatí obměnit. Až spoplatní i silnice první třídy bude to jasné. A úspora mezi 10-15% nafty je přece také kladný dopad na nás a na životní prostředí. Ale na druhou stranu souhlasím s názorem mít v EU jednu známku. Když to jde s telefoními poplatky, tak proč by to nešlo s dálnicemi?
Pepa z Plzně


Není mi zcela jasné, s čím nesouhlasíte :-). Ekologické plakety jsou jen dalším způsobem zdanění - samotná existence eko zony by byla v pořádku - ale dopustíte se přestupku už tím, že do ní vjedete s vozidlem, které sice požadavky splňuje, ale nemá vylepený patřičný papírek. A ten, kdo papírek vydává, před tím schválil provoz vašeho vozidla. Tedy je to daň - ekologie je jen záminka.

Omezení v pohybu pak spočívá v tom, že pokud se v neděli rozhodnete si zajet do Lipska na Bachův koncert, tak tam prostě nedojedete a budete nucen své bezvadné EURO 6 auto odstavit před městem a zvolit jinou, méně pohodlnou dopravu. Pokud někdo ví, kde od soboty 13:00 do pondělí 7:00 koupit eko plaketu pro Německu, budu mu velmi vděčný, pokud mi to sdělí.

Chudší část obyvatelstva je pak výrazně omezena v pohybu, protože na nové auto nemá. Naštěstí obecně není s většinou benzínových ojetin dneska problém - chudina si jen nesmí koupit naftové auto a musí doufat, že se nezmění zákony a jejich x let "starý křáp" na benzín bude mít pořád zelenou plaketu. Lidé v Moldávii či na Kubě by si jistě rádi koupili nové auto - ale asi nemají peníze. Sebe přísnější eko zákon na tomhle faktu nic nezmění. Zákony jsou vůbec zvláštní - ve firmě jak je popsáno, asi došlo k obměně vozů, ale ty auta určitě někde nadále jezdí a tedy ve výsledku má společnost nižší příjem z dálnic a životní prostředí trpí ještě více, neb mimo dálnice jakýkoliv motor produkuje více eko bordelu, navíc se nové auto musí neekologicky vyrobit atd...

(starý křáp je míněn ironicky, neb žádný křáp na našich silnicích nemá co dělat, od toho jsou STK a pravidelné prohlídky - starší auto křápem asi nebude).

S rakouskou variantou německých nálepek jsou podobné problémy s dostupností, navíc jsou dražší. Tahle povinnost ještě neplatí pro osobní vozy, ale možná ještě tento rok nás tisk seznámí s tím, jak si český "podnikatel" vyjel se svým N1 vozem do Vídně na nákupy a jak se mu prodražily. Ale to jen spekuluji. Stejnou spekulací je i to, že zavedení zón nebude mít v Rakousku, stejně jako v Německu, žádný efekt, takže následně rozšíří povinnost nálepek i na osobní vozy. Ostatně stejně to probíhá na jejich dálnicích, kde napřed snížili rychlost kvůli hluku v noci - teď už je to kvůli ekologii.
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Martin Mrak napsal:

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

Martin Mrak napsal:

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

SignBoss napsal:

No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c


Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás


Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.


To je hezké co tu píšeš, ale tématem jsou emise a všechna tato auta, nad kterými se rozplýváš, jsou s nimi na štíru, takže jediné: šup s nimi do šrotu


To je pravda. Emise.
A proto že já mám auto v kategorii M 1, tak se mě to netýká,takže tam těm rakušákům budu jezdit smrdět a čudit za včechny členy caravan 24 co tam nebudou moci.:D:D:D


Velmi hloupé.
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 9 let
Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Upravil Franta REZAC dne 04.02.2015 06:54, před 9 let
M
mariaČlen
Přidáno před 9 let
Pochopil jsem příspěvek Martina Mraka jako ironii. V návaznosti na mstr, jestli to bude ve Vídni "podnikatel" nebo důchodce v N1, je naprosto jedno. Mám auto N1, které ještě když přijelo na showroom bylo obyčejným osobním vozem. Až potom se z něj díky zlatým českým rukám za přispění kusu prachu v rámečku a kusu mřížky stal náklaďák ( abych to nezlehčoval, ještě mi zalepili zadní boční skla folií). Druhé stejné auto, které stálo na showroomu vedle, nemělo kupce s možností odpočtu a tak zůstalo osobní. Jak všichni víme, jsou naprosto stejná a přece jedno do Vídně smí a druhé ne. Žádná ekologie, před lety jsem je přechc.l s DPH já, teď oni mě. I když ho prodám nějakému " nepodnikateli", pořád zůstane N1. Dokud ho nějaká speciální odpřepážkovací firma za podobný peníz, jako stála přepážka nepřestaví. To stejné s těmi podivnými praktikami v Maďarsku. Naprosto stejná, resp. téměř stejná dodávka. Jednou s 5 sedadly a jednou s 8. Každá v jiné kategorii dálničních poplatků. A patrně by šlo pokračovat dodávkami ve Slovinsku. Končím, musím už jít na ty všechny nové poplatky vydělávat...
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

maria napsal:

Mám auto N1, které ještě když přijelo na showroom bylo obyčejným osobním vozem. Až potom se z něj díky zlatým českým rukám za přispění kusu prachu v rámečku a kusu mřížky stal náklaďák ( abych to nezlehčoval, ještě mi zalepili zadní boční skla folií). Druhé stejné auto, které stálo na showroomu vedle, nemělo kupce s možností odpočtu a tak zůstalo osobní. Jak všichni víme, jsou naprosto stejná a přece jedno do Vídně smí a druhé ne. Žádná ekologie, před lety jsem je přechc.l s DPH já, teď oni mě. I když ho prodám nějakému " nepodnikateli", pořád zůstane N1.


Mřížka je takové české specifikum, které jinde moc nefunguje. Na západě bývají N1 pick upy, resp. náklaďáky, jež jsou postaveny na bázi osobáku. Kdybych měl uvést jiný příklad, totéž platí pro obytné auto a speciální obytné auto - další české specifikum. No, pokud by to ještě nekomu nebylo jasné, uvedu nákladovou položku " občerstvení ", která má u nás trvalou a nadčasovou hodnotu - nikde na západ od našich hranic jsem ji nepotkal a obchodní večere je zkrátka náklad. Pro uvedené termíny mám jeden svůj: závistivé české nákladové položky.
Takže argmentovat s N1 ve vztahu k jiné evropské zemi je trochu mimo mísu, co jsme zaseli, to sklízíme.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
riki0832riki0832Člen
Přidáno před 9 let
Rozumím omezení,nebo zpoplatnění aut nesplňujících emisní limity.Vadí mi ovšem,že plakety za 25 € musím platit i já na auta která mají euro 5 a 6.V mém případě to není zrovna malá částka a co z toho mám,že celý vozový park udržuji do 4 let stáří.Je to opravdu tahání peněz z lidí pod záminkou dobrého úmyslu.
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

SignBoss napsal:

Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.


Tak tento příspěvek je ještě větší hloupost

Pánové, tady vůbec nejde o emise apod. Alfa omega všeho je abnormální produkce jakýchkoliv aut a vrchnost potřebuje, aby je lidi kupovali. A tak tady vymyslí nějaký zákaz, tady nějaké přikázání a jak se říká: 100x nic umořilo vola, tak v tomto případě to platí též a většinu majitelů starších vozů to "umoří" a to nové auto koupí. A to neplatí jenom u nás, ale je to problém celosvětový. Komunista plánoval (většinou blbě) a kapitalista produkuje na max. bez ohledu na prodej.
Prostě když si vrchnost usmyslí, tak prostě stará auta do šrotu půjdou, a můžete si zde srdce vylévat od rána do večera.
A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH
M
mstrČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Mřížka je takové české specifikum, které jinde moc nefunguje. Na západě bývají N1 pick upy, resp. náklaďáky, jež jsou postaveny na bázi osobáku. Kdybych měl uvést jiný příklad, totéž platí pro obytné auto a speciální obytné auto - další české specifikum. No, pokud by to ještě nekomu nebylo jasné, uvedu nákladovou položku " občerstvení ", která má u nás trvalou a nadčasovou hodnotu - nikde na západ od našich hranic jsem ji nepotkal a obchodní večere je zkrátka náklad. Pro uvedené termíny mám jeden svůj: závistivé české nákladové položky.
Takže argmentovat s N1 ve vztahu k jiné evropské zemi je trochu mimo mísu, co jsme zaseli, to sklízíme.


Konverze M1 na N1 umožňuje EU legislativa, takže to není žádná česká specialita.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

mstr napsal:

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Mřížka je takové české specifikum, které jinde moc nefunguje. Na západě bývají N1 pick upy, resp. náklaďáky, jež jsou postaveny na bázi osobáku. Kdybych měl uvést jiný příklad, totéž platí pro obytné auto a speciální obytné auto - další české specifikum. No, pokud by to ještě nekomu nebylo jasné, uvedu nákladovou položku " občerstvení ", která má u nás trvalou a nadčasovou hodnotu - nikde na západ od našich hranic jsem ji nepotkal a obchodní večere je zkrátka náklad. Pro uvedené termíny mám jeden svůj: závistivé české nákladové položky.
Takže argmentovat s N1 ve vztahu k jiné evropské zemi je trochu mimo mísu, co jsme zaseli, to sklízíme.


Konverze M1 na N1 umožňuje EU legislativa, takže to není žádná česká specialita.


Nemožnost odpočtu DPH u osobních aut byla česká specialita. Zkus se zamyslet, proč se nyní již mřížky nepoužívají, když lze odepsat DPH i u osobáku ? ( konverze je stále možná :D ) Proč to nyní lze a předtím nikoli ? Co bylo iniciátorem té změny ? Přijdeš nato ? Já věřím že určitě, tobě to pálí... ty to dáš ... ( nápověda: o žádnou konverzi tady vůbec nejde )

Automatické sloučení 04.02.2015 09:13:

Citovat

Deda Lebeda napsal:

A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH


Moc nechápu, stát potřeboval peníze, tak vymyslel přepážky. Já měl za to, že přepážky se dávaly, aby se nemuselo odvádět DPH státu u osobáků. Nějak nedokážu rozklíčovat, jak těma přepážkama stát ty prachy rychle stahoval...


Tak či onak, emisní plakety tu jsou a nic s nimi asi neuděláme. Nezbyde nám, než si je koupit. Ale pobrečet si můžem ...
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 04.02.2015 10:20, před 9 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,576,936 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.63378 sekund | Průměrně za: 0.63378 (0) sekund | Dotazy: 156 | Použitá paměť: 2.92MB/4MB