Me2dČlen Přidáno
před 9 letPrávě že měl jak píše venkovní izolaci a ne mezi kabinou tak se tam dostala vlhkost z dýchání a pohybu lidí a ta namrzla, pokud by měl izolaci mezi kabinou tak se tam nedostane a auto samo o sobě takto nenamrzne, alespoň selský rozum mi tak radí.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Me2dČlen Přidáno
před 9 letZbývá otázka, zda je lepší vozit obrovský balík někde v relativně malém autě (se tě netýká) venkovní kvalitní izolace, nebo mít nastálo instalovanou přepážku pro mě s kapsami tedy víceúčelovou, která nic nezabírá, ale zase musím škrábat okno, pokud zapomenu si na něj dát obyč kryt alu na př. okno. To si musí každý sám dle jeho financí a místa v autě, ale jinak máš pravdu pokud máš tu izolaci celého předku dobře nasazenou.:_
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Me2dČlen Přidáno
před 9 let:)nás jede 5 v malým autě, na alkovně, na posteli, ani jinde už není místo a navíc stojí o dost víc a je s ní dost práce a já su líná veš... ale to není o mě, já kabát nechci, lobuju za přepážku:r
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Roman LuskČlen Přidáno
před 9 letJá dávám obojí, s přepážkou jedu už z domu nesundávám jí od podzimu do jara a kabát na místě nasadím za 10minut to je pak teplíčko a kondenzát jsem nikdy nemněl
a dobry je mít ještě na zemi celoplošně koberec s filcem.
Dnes sem nasadil zimáky tak už jen aby napadlo.
Tento tyzden mi prisiel polkabat aj decka na masku pred chladic od koniga napisem ked vyskusam vyzera to dobre.
Ale je to dost veky balik asi najlepsie dat to do garaze.
ja jsem si udělal přepážku z parotěsné izolační zábrany s hliníkovým povrchem, která se dává do střech a naprostá spokojenost, tepelný odpor , vyřízneš, oblepíš a nalepíš suchý zip, pomocí kterého to příděláš, mám to 3 roky a naprostá spokojenost. a ze zbytků té role jsem udělal i kryty na střešní a boční okna.:_
Vajgle díky. Můžeš vložit foto, jak to v praxi vypadá? Dík
Deda Lebeda napsal - Pokud máš venkovní (ne vnitřní !) tepelnou izolaci (hodně dobrá je od Königa) a kvalitní topení, tak nepotřebuješ žádné přepážky apod. Mám 7 m alkovnu a při -20°C mám v celém autě vč. kabiny a alkovny třeba 25°C (když si je nastavím) a všude je sucho a nic zevnitř nenamrzá[/quote]
Dědo Lebedo, používáš izolaci jen na skla - půlkabát, nebo celý kabát, včetně kapoty? Díky
Zvažuji, že místo izolace obytného prostoru zaizoluji kabinu ( ty fotky od Liberdáků jsou k tomu vážným důvodem :) )
Ted jsi mě potěšil :) Nejen že je půl kabát levnější, ale z celého kabátu mám celkem strach, aby nedošlo k poškození laku vozidla( v zimě je auto špinavé, na špinavé auto nasadím kryt, v noci fouká silný vítr a pak to musí být jako brusný papír).
Máš vývod topení v kabině? Máš zaizolovanou podlahu v kabině a pedály? Díky
Jiri MajkiČlen Přidáno
před 9 letTake přemyšlej když zavřeš kabinu tak v ní bude mrznout a madrace v alkovně budou od spod studené . Vkabině zavřené býva až -10 stupňů když je venku -18
Viděl jsem i 5 cm námrazu škrábat z oken ze vnitř.