Přeji hezký den!
Již párkrát se mi stalo, že na svém obytnáku (Ducato 2003 2,8 JTD) když chci nastartovat, tak motor točí a auto nechytne.
Někdy se to nestane za celý výjezd ani jednou, někdy se to stane do týdne dvakrát.
Např. Ráno auto nastartuji normálně, jedu třeba 200 km, pak auto na 20 min vypnu a pak motor točí a nechytne. Někdy motor naskočí napodruhé, někdy až na po páte a pak třeba dalších 100 startů bez problémů.
Zatím motor vždy nastartoval, ale bojím se, že jednou nenaskočí.... Má někdo ponětí, co to může být? Připadá mi to na imobilizér, ale jak tuto závadu řešit? Když jsem chtěl jet do servisu, tak auto 3 měsíce bezproblémů startovalo...
karlosVWČlen Přidáno
před 10 letty nemáš v přístrojovce kontrolku immobilizeru (takový oranžový zámeček)? na jednom Fiatu...novějším jsem to řešil,byl špatný chip v klíči (vyzkoušet druhý klíček pokud máš)....také by to mohl být snímač kolem zámku klíčku.
Auto má alarm, předpokládám že imobilizér je spojen s alarmem(kontrolka imobilizeru je nad volantem, červená ledka). Je možné, že je tam ještě jeden imobilizér, originál FIAT a že se tyto dva imobilizéry někdy nedohodnou?
Tvá kontrolka imobilizeru, oranžový zámeček, kde se nachází?
Snímač kolem zámku klíčku, jak vyzkouším jeho funkci? Jak jej poznám? díky
Automatické sloučení 17.08.2014 21:22:
Pokud jsi měl na mysli kontrolku přímo v přístrojové desce, tak tu tam samozřejmě mám a zhasíná jak má...
Upravil Lipicani dne 17.08.2014 21:22,
před 10 letahoj, přesně tak se chová náš R Master. A čím dál častěji. Naposledy jsme ho museli nechat odtáhnout. Ráno v servise naskočil na první ťuknutí. Diagnostika je OK. Po pár dnech zase stávkoval. Odpočinul si 4 dny a zase jezdí. Vypadá to, že tam nejde vůbec nafta. Radili mi prověřit EGR ventil a podávací čerpadlo nafty. Nevím ale, jestli je to u Fiata stejné.
Kdyby to byl EGR nebo podávací čerpadlo, dělalo by to častěji a pravidelněji. Mě to zlobí jen hodně zřídka a nezhoršuje se to. Podle mě to bude elektronika....
Ví někdo, jak jde odpojit imobilizer? Případně kdo to umí ??? :)
Automatické sloučení 23.08.2014 12:27:
Věc vyřešena :) Pro všechny ostatní, kteří by měli podobné trable, byla to špatná anténa imobilizéru(plastový kroužek u spínací skříňky), dle servisu je to velmi častá závada u všech Ducat této generace...
Děkuji za rady přátelé :)
Upravil Lipicani dne 23.08.2014 12:27,
před 10 letLubinoČlen Přidáno
před 10 letPředem sorrry pokud jsem mimo, ale na dodávce v práci se mi dělo něco hodně podobnýho. Chyba byla na jakýsi emisní klapce na přívod vzduchu, která se při startování zavírá či otvírá bo co, no a občas k tomu nedošlo a nestartovalo. Nevím jestli to mají i starší modely, moje je 2006.
To mi hlava nebere, jak se anténa jednou za čas rozhodne, že nebude anténovat.
Tak nám to občas taky točí a nechytne DRNCÁTO 2,8 idtd r.v. 2000.
Když jsem párkrát v zimě popojížděl tak bez problému. Teť se mi asi dvakrát stalo že točí a točí kouří se z výfuku a nic. předposledně jsem nastříkal do konektorů co jsem viděl okolo motoru nějaký sprej na kontakty a chytlo na první otočení. Včera jsem točil trochu se kouřilo z výfuku a nic ,rozpojil jsem konektor co je vedle motoru, vede někde dolů jako k převodovce párkrát rozepnul a sepnul a na první otočení šel jako hodiny.
Pěkný večer Gut
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
Mě dělal Boxer to samé a nikdy se nepřišlo na to proč, ale najel jsem s ním 495k km a nikde mě nenechal.
DoskocilČlen Přidáno
před 6 letAhoj. Příčina může být (neříkám že je) v závadě, které se jednoduše říká, že padá nafta. Je to způsobeno velmi drobnou netěsností na přívodu nafty, u mého mondea to dělal těsnicí "O" kroužek na palivovém filtru, dodávaný v sadě, tak jsem si koupil podobné, jen trochu silnější kroužky ve vodo-topo, určené do vřetena kohoutků. Jsou to 6x2 a jsou také olejovzdorné ( i naftě). Čáo, Pepa