Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 odhlučnění: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

odhlučnění

Poslední aktualizace před 4 roky
newkaravannewkaravanNováček
Přidáno před 10 let
Ahojte, všiml jsem si, že tady nejsem jediný s hranatým starým ducatem. Potřeboval bych poradit, jak je co nejjednoduššeji odhlučnit od motoru, mám tam 2,5l D, držák, jede super, ale dělá kravál...


Díky za rady

Rudy
VasuVasuČlen
Přidáno před 10 let
Také jsem kdys tento problém řešil. Koupil jsem dvě tabule 2m2 odhlučňovacího materiálu Mirelon. Byl tloušťky 2,5 cm, z jedné strany polepený hliníkovou folií a z druhé strany samolepící. Vylepil jsem celý motor, včetně podlahy a nad nádrží. Dělal jsem to snad dva týdny, podstatně se to zlepšilo, ale zas takový efekt to nemělo. Možná, že to chtělo jiný materiál.
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 10 let

Citovat

Vasu napsal:

Také jsem kdys tento problém řešil. Koupil jsem dvě tabule 2m2 odhlučňovacího materiálu Mirelon. Byl tloušťky 2,5 cm, z jedné strany polepený hliníkovou folií a z druhé strany samolepící. Vylepil jsem celý motor, včetně podlahy a nad nádrží. Dělal jsem to snad dva týdny, podstatně se to zlepšilo, ale zas takový efekt to nemělo. Možná, že to chtělo jiný materiál.


No :-)

nejaky podobny matros mam mezi motorem a kabinou a musim rict ze nejvetsi ztiseni je kdyz zavru kapotu :-D, jinak to klokta jak avie, ale oproti stavu kdyz jsem kupoval to tika jak digitalky.... ale stejne to hlucny je, taky bych uvital odhlucneni ale myslim ze u techhle motoru tomu moc nepomuze nic. kdyz jezdim pod 90 tak je to celkem vpohode, ale kdyz me nekde na dalnici "honi" kamionaci tak radsi jezdim po okreskach, stejne je tam vic k videni. kazdopadne na odhlucneni se hodej takovy ty vylisky ze starych hadru z jedne strany ze stribrnou folii. ale jak se to presne jmenuje to netusim.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 10 let
Také nad tím uvažuji. Sice u kulatého, ale to by bylo i jedno. Od motoru tam moc místa nemám. Neco zkusím a musím vymyslet.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Martin MrakMartin MrakČlen
Přidáno před 10 let
nejlepšího odhlučnění dosáhnete výkoným autorádiem:D:_
Martin
Facebook- Martin Havelka
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 10 let
Volume+++++
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
U
upotreblenciČlen
Přidáno před 10 let
Ahoj, já jsem zateploval takto. Mirelon od dveří ke dveřím přes kastlíky i pod sicnama, přes mirelon koberec. Odstranil jsem odporné tím odporné táhnutí. K mému překvapení je to i o poznání tišší. K odhlučnění se používají ještě plastové podběhy(norské či finské). Fotky neumím dát do fora. Pošlete e-mail a pošlu fotky nebo návod.
mekiemekieČlen
Přidáno před 10 let
Ještě jedna poznámka k odhlučnění - je zajímavé, že ke snížení hluku v kabině dost pomůže spodní krytí motoru a jeho dobré zatlumení protihlukovou izolací - mirelon je tepelná izolace, na zvukovou izolaci jsou jiné materiály - http://www.gumex....ou-15128.h tml , nebo raději ještě http://www.sounds...ovani.html . Nevím, v čem je ten zásadní rozdíl, ale přesto, že tepelná izolace je i trochu izolací protihlukovou a naopak, tak jestli chceš utlumit hluk, tak to musí být izolace primárně hluková.
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
medved Tommedved TomČlen
Přidáno před 10 let
K tomu odhlučnění jenom tolik,že jsem to taky před čtyřmi lety řešil,na starým Dethleffsu Bus z roku 91.Velice mi pomohl materiál,který se požíval k odhlučnění Škoda 120.
Dá se sehnat u firmy Mikracar v Horních Počernicích.Dal jsem ho do kapoty a na motorovou stěnu.Investice minimální ,efekt velmi přesvědčivý.
Jedná se Al folii + něco jako minerální vata + samolep.Tento materiál je vyvinut pro odhlučnění,takže to funguje.Přehled sad je na webu : www.mikra.cz
Medvěd Tom
Honza KvHonza KvČlen
Přidáno před 10 let
Dobré rady, také tento problem řeším a jak čtu nejsem sám. Jeste jsem uvažoval o obložení dveřního tapecu , stropu a plastovych obložení nečím hezkym co lépe pohlcuje zvuk a podlepit přístrojovku uvnitř. !y
mekiemekieČlen
Přidáno před 10 let
Jo, na Mikracar jsem zapomněl. Na motorový prostor je to asi úplně nejvhodnější materiál - hlavně je nehořlavý, což je v motorovém prostoru dost důležité. Na karoserii (dveře, kabina) bych použil vibraflex na tlumení a přes to Miranal na tepelnou izolaci.
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
U
upotreblenciČlen
Přidáno před 10 let
Mekie, souhlasím s Tebou, dal jsem si cíl zateplit, odhlučnění byůlo milé překvapení.
newkaravannewkaravanNováček
Přidáno před 10 let
Díky moc za rady. Něco na dědečkovi vyzkouším, ještě nepatří do šrotu, jen ten kravál......
lancarlancarČlen
Přidáno před 9 let
Dělal jsem odhlučnění kabiny tahače TATRA 813, motor byl uprostřed trambusové kabiny, při dorozumívání se po sobě muselo řvát. Hluk se podařilo snížit na polovinu, po úpravě se dalo normálně mluvit a namontovat autorádio.
Měření hluku bylo objektívní - prováděl ho výzkumák Vítkovic.

Použily se tři typy odhlučňovacích hmot:

1. Neprůzvučná hmota - samolepící sendvič složený ze skelné tkaniny, 20 mm molitánu a AL folie. Pro svou malou měrnou hmotnost však nezachycuje hluboké tóny (basy, to znáte, jen ty pronikají ven z auta s hudbou na plné pecky). To se dává kolem zdroje hluku/ na motorovou přepážku.

2.Zvuk pohlcující hmota. To samé, jen v Al fólií byla spousta jemných dírek (po jehle). Dává se na stěny a strop prostoru osádky a lepí se ze spodní strany venkovní kapoty. (dobrý je molitan potažený nehořlavou látkou. Mirelon ne - má uzavřené póry)

3. Neprůzvučná hmota pro basy. Musí to být co nejtěžší hutný materiál, My jsme použili pryžový dopravníkový pás tlustý cca 15 mm. Dával se na podlahu, jinde to nešlo.

Analogicky se může postupovat při odhlučňování každého auta. Znovu zdůrazňuji, že nejhůře se odhlučňují nejhlubší tóny (diesely) - účinná izolace pak opravdu přidává na váze. Jedna vrstva "Ipy" se skoro neprojeví (ale zabrání rezonancím plechu). Lehké hmoty lehce zachytí jen vyšší kmitočty, lepší odhlučňovací vlastnosti mají vlákna. Polystyren se nehodí vůbec.

Kompromis mezi tepelnou a hlukovou izolací si musí zvolit každý dle svých potřeb a možností!)

Automatické sloučení 06.01.2015 11:04:
Ještě jsem zapomněl na jednu samozřejmost. Zdroj hluku musí být neprůzvučně oddělen, to znamená bez jakékoliv dírky a netěsností. (průchodky kabelů, bowdeny, táhla, pedály....). Hluk může taky cestovat podběhem, prahem, sloupky...:|
Jan a Dáša
Upravil lancar dne 06.01.2015 11:04, před 9 let
R
radekkorkNováček
Přidáno před 5 let
A kde jste dělali odhlučnění? Já přemýšlím o tom, že si to odhlučnění nechám udělat tady: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucnen...neni-auta/ co si o tom myslíte vy??
G
gutČlen
Přidáno před 5 let
Podběhy prodává kamoš co opravuje veterány. Občas jede i na sraz má obytku.

http://www.macala...lokari.htm
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
PetrDubiPetrDubiČlen
Přidáno před 5 let
Schválně jsem se na to koukal a každý z těch příspěvků. které sem radekkork za ty necelé dva roky dal byl reklamní odkaz, takže asi tak.

Ale ty podběhy Lokari, co sem dal Gut vypadají dobře, akorát je otázkou, co to stojí.. Ale nápad dobrej (y)
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 5 let
Muj obytny Mercedes je r.v. 1980, ten Dieselmotor je hlucny, tak jsem kabinu ridice, motorovy prostor haubnu motoru venkovni i vnitrni vylepil
mekou penovinou ktera se jinak pouziva k izolaci hluku v nahravacich studiech muziky, je to nehorlavy material 1.tridy (norma rychlosti
horeni m/min.), na jedne strane jsou desky samolepici, na druhe strane jsou 3 cm vysoke pyramidy ktere absorbuji hluk, kdyz jsou nalepene na
zdich ve studiu- 80% a v obytnem voze, nalepene na plechu karoserie - 60%, musi se vylepit vsechna pristupna mista i na pr. pod palubni deskou,
polepil jsem i krabici ventilatoru topeni a na podlahu kabiny ridice jsem vylozil tvrdsi ohebnou penovinou , 4 cm silnou, na kterou jsem teprve
nalepil tebich a hrany nechal zasit, tu vnitrni motorovou haubnu jsem taky polepil zvenci a nechal taky na to odhlucneni usit povlak se stejneho tebichu
a i vnitrek haubny jsem vylepil na te strane bez vyfukoveho potrubi, tim jsem ziskal perfektni odhlucneni vozu, jo a na moji dlouhou saltpaku jsem
nechal usit dlouhou mansetu z kuze, kterou jsem taky vylepil s odhlucnovaci penovinou. Ted muzu pri 90 Km/h bez problemu poslouchat Radio a
normalne se bavit z manzelkou !
Honza
D
Dave78Nováček
Přidáno před 4 roky
Zdravím! Zkus tady - https://www.2din.cz/odhlucneni-podle-...-ve-voze/ Už několik krát jsem to tam řešil a zůstal jsem se vším spokojený.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,023,997 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20259 sekund | Průměrně za: 0.20259 (0) sekund | Dotazy: 132 | Použitá paměť: 2.23MB/4MB