Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Couvání s karavanem: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Couvání s karavanem

Poslední aktualizace před 5 let
L
LubanČlen
Přidáno před 15 let
Chtěl bych se zeptat jak couvat s karavanem,pořád to brzdí.Na starem karavanu jsem měl takovou zarašku.Na tomhhle nic není.Karavan je Eifelland-holiday,podvozek Al-ko.Děkuji za rady.
ladisladisČlen
Přidáno před 15 let
Nájezdová automat. brzda by to dělat neměla. Pokud ano, je třeba seřídit. Mechanická nájezdová by měla mít na sobě páčku, která se při couvání musí ručně překlopit.:)
SchedySchedyČlen
Přidáno před 15 let
Mě automatika, když začnu couvat, trošku cukne a pak už je to v klidu.
Adria Unica 432PX
VlciVlciČlen
Přidáno před 15 let
Pouze seřídit. Ale doporučuji odborně, jinak se stím budeš hodně trápit.
L
LubanČlen
Přidáno před 15 let
Díky,:^ještě bych potřeboval poradit ten servis.
M
matusinecČlen
Přidáno před 15 let
tady by ti mohly poradit--www.karavan-servis.cz,:_
PatrikPatrikNováček
Přidáno před 14 let
Ahoj,
tak dneska jsem konečně provedl první zkušební jízdu. Koupil jsem karavan z roku 1991, než jsem to dal do pořádku podle svého, přidal solární panel, kameru....
Pitomá otázka/zkušenost začátečníka:
Couvání OK, ale co couvání do kopce, kdy jede do kopce první karavan a potom auto? Mě alespoň pořád přibrzďovala nájezdovka, takže spojka už začala hnusně smrdět :-(
Couvání na rovině bez problémů; je to normální? Taky jsem zkusil zatáhnout na karavanu ruční brzdu a couvat ... brzdila pořád (pořád v tom kopci, na rovině jsem zapomněl vyzkoušet). Logicky, když takhle couvám do kopce, tlačí "žehlička" karavanu na kouli, takže aktivuje nájezdovku, tedy je všechna technika ok, jen obsluha je pitomec ? Nebo se to má chovat jinak? Díky.
Sharan 1.9TDi + KIP 40 EK Grey line. Posádka: Patrik 45 Hana 44 Krystýna 15
Upravil Patrik dne 28.07.2010 20:25, před 14 let
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 14 let
Pokud je v pořádku couvací automatika, tak by neměl být problém ani při couvání do kopce. Spojka je ale více namáhaná proto, že do kopce je potřeba dost větší síla, a už dlouho se konstruují převodovky aut, kdy zpátečka je takový převod, co odpovídá něco mezi jedničkou a dvojkou, ne-li skoro dvojka. proto to zatížení spojky. Dříve, tj. před 50 a více lety byla zpátečka nejpomalejším převodem, a když auto nemohlo vyjet nejako mez na jedničku, tak na zpátečku ji vyjelo vždycky.:r
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

Patrik napsal:
Taky jsem zkusil zatáhnout na karavanu ruční brzdu a couvat ... brzdila pořád (pořád v tom kopci, na rovině jsem zapomněl vyzkoušet).

Ó běda :o :o. Jakmile začneš couvat s ručkou protočíš couvací automatiku v bubnu. Sundat, rozebrat a vrátit zpátky. Při soustavném modlení se, aby ta automatika nebila dobitá tak že se musí vyměnit.

To all:NIKDY NECOUVEJTE SE ZATAŽENOU RUČNÍ BRZDOU !!!!!!
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
mě to funguje bez problémů do kopců i z kopců, jen přidám ani dopředu nejezděte se zataženou ruční brzdu:r
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
PepaKPepaKČlen
Přidáno před 14 let
na tahání je nejlepší automat, tam spojku nespálíšB)
PatrikPatrikNováček
Přidáno před 14 let
Díky; ó běda nenastala, jen dneska vynikající ó-bjed :-) Brzda je v pořádku. S tou ruční brzdou to byl jenom test, citlivě pomalu pouštěná spojka, jak se bydlík začal stavět na zadní okamžitě jsem toho nechal, nejsem necita. Jako většinou, bylo to rukama... natlačil jsem celý kýbl vazelíny maznicí do žehličky, dofoukal gumy; jedna měla 2A, potom už všechno OK. Chyba je že se bojím couvat rychle, poněvadž to ještě nemám v ruce. Nechat proklouznout spojku-"přeprat" první šťouch nájezdovky, a potom úplně pustit a jede to parádně... ale rychleji než se cítím schopen reagovat. No nebojte, kdybysme se někde potkali, a já si nebyl jistý, tak to radši zatlačím ručně. Jinak se vedle mě nemusíte bát stát, i plyn a celé rozvody jsem si nechal pro jistotu nechal očuchat analyzérem :-)
Sharan 1.9TDi + KIP 40 EK Grey line. Posádka: Patrik 45 Hana 44 Krystýna 15
Upravil Patrik dne 04.08.2010 23:18, před 14 let
M
AnonymČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

PepaK napsal:
na tahání je nejlepší automat, tam spojku nespálíšB)

ale teď se tu řeší tlačení karavanu
PatrikPatrikNováček
Přidáno před 14 let
Možná jsem přepečlivý, ale rád bych si nechal přeci jen tu nájezdovku pro jistotu a její funkčnost zkontrolovat, případně funkci topení trumatik tuším s3002 s rozfukem. Umí to někdo v mém okolí (přesně mezi Prahou a Kolínem, stč kraj)? Případně kolik taková kontrola obecně řádově stojí. Já si zatím myslím že moje potíže se spojkou a couváním do kopce pramení ze slabého motoru, tedy musím naladit dost vysoké otáčky aby měl trochu páru a pak to ta spojka prostě musí odnést, při malých otáčkách motor chcípne, neustojí ten šťouch nájezdovky. Mám octu II RV 2007 combi s elektronickým plynem. Kolega co má ještě starší model, plynové lanko bez chytristiky dneska říkal že takové problémy nemá, jelikož to reaguje na plyn jinak a svižněji a má jiný průběh (a celkem mu věřím, auty se jako automechanik zabývá přes deset let).
Sharan 1.9TDi + KIP 40 EK Grey line. Posádka: Patrik 45 Hana 44 Krystýna 15
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

Patrik napsal:
Možná jsem přepečlivý, ale rád bych si nechal přeci jen tu nájezdovku pro jistotu a její funkčnost zkontrolovat, případně funkci topení trumatik tuším s3002 s rozfukem. Umí to někdo v mém okolí (přesně mezi Prahou a Kolínem, stč kraj)? Případně kolik taková kontrola obecně řádově stojí. Já si zatím myslím že moje potíže se spojkou a couváním do kopce pramení ze slabého motoru, tedy musím naladit dost vysoké otáčky aby měl trochu páru a pak to ta spojka prostě musí odnést, při malých otáčkách motor chcípne, neustojí ten šťouch nájezdovky. Mám octu II RV 2007 combi s elektronickým plynem. Kolega co má ještě starší model, plynové lanko bez chytristiky dneska říkal že takové problémy nemá, jelikož to reaguje na plyn jinak a svižněji a má jiný průběh (a celkem mu věřím, auty se jako automechanik zabývá přes deset let).


Topení Ti udělají ve Velimi v KOV-u. Tam je servis Trumy. Určitě i tu brzdu
PatrikPatrikNováček
Přidáno před 14 let
Tak to je bezva, myslel jsem že dělají hlavně sanitky a tak... brácha s tátou pro ně pár let stříkají komaxitem různé vnitřnosti vestaveb, tedy určitě budou mít kontakt, díky.
Sharan 1.9TDi + KIP 40 EK Grey line. Posádka: Patrik 45 Hana 44 Krystýna 15
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

Patrik napsal:
Tak to je bezva, myslel jsem že dělají hlavně sanitky a tak... brácha s tátou pro ně pár let stříkají komaxitem různé vnitřnosti vestaveb, tedy určitě budou mít kontakt, díky.


p.Čech, ved. Trumy - 728629603
PatrikPatrikNováček
Přidáno před 14 let
Zrovna jsem se onehdá nachomýtnul když se přiřítil řidič z KOVu že chce něco nastříkat a že si na to počká, měl jsem se blbec zeptat, pak jsme stejně půl hodiny žvanili než se barva vypálila, no lína huba... však to znáte. Děkuji DL za kontakt.
Sharan 1.9TDi + KIP 40 EK Grey line. Posádka: Patrik 45 Hana 44 Krystýna 15
J
JerymatNováček
Přidáno před 14 let
Zdravím, no to couvání to je vlastní problém už při kupování karavanu v bazaru,nedovolili mi to ani zapřáhnout načež couvat a nebylo ani místo. U starších karavanů je to problém. Měl jsem jeden takový, dopředu super max. spokojenost ale couvání to byly nervy. Jak to poznat při kupování karavanu? Jen fyzickou zkouškou? V bazaru nezjistíte o stavu technického zařízení skoro nic,vše poznáte až když ho zaplatíte,odjedete a během provozování v krátkosti zjistíte co všechno nejde. Ale to brždění to je fakt důležité. :_
K
kikisak36Člen
Přidáno před 14 let
Potvrzuji. U starších karavanů to jde hůř. S tím jsem si užil svoje. Na základnu musím couvat 30m po trávě a provádět manévry do mírného kopce ve velice úzkém prostoru (stromy, úzká brána, nájezd do esíčka). Na asfaltu chodila automatika bez problémů, na trávě trochu hůř, ale pokud byla tráva vyšší už se nedalo - spojka dostávala zabrat. Vozil jsem s sebou malé prkénko (takzvaný šprajc) které jsem před couváním narval mezi žehličku a oje a bylo po problému. Nijak sofistikované zařízení, ale fakt účinné.:^
Upravil kikisak36 dne 10.08.2010 10:39, před 14 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,054,058 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27965 sekund | Průměrně za: 0.27965 (0) sekund | Dotazy: 145 | Použitá paměť: 2.32MB/2MB