Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Přepážka: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Přepážka

Poslední aktualizace před 7 let
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 7 let
Ahojte, je lepší pro samodomo vestavbu koupit dodávku typu plecháč (s přepážkou za první řadou) nebo se mám radši dívat spíše po kombi nebo 9 místný bus variantě (bez přepážky)?
Doteď jsem preferoval spíše plechovou, kvůli ceně a kvůli tomu, že bych musel kvůli technické řešit sedačky (případně je někde skladovat a pak je vracet).

V první fázi bych jen rád koupil plecháče, odšrouboval přepážku a dodělal okna.
Do budoucna, pokud by byly děti, tak bych uvažoval i o legálním domontování dvousedáku do druhé řady. Je to nesmysl?
ShebaShebaČlen
Přidáno před 7 let
Za mě 9mistny bus M1,nejlépe s variabilním uspořádáním sedadel.!y
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

Ford tranzit je i v provedení M1. Těch se to netýká. Přepážkou musí být vybavena pouze vozidla v TP zapsaná jako osobní - montážní. Platil jsi fakt zbytečně. Konečně když na to je...
Ta změna vyhlášky byla iniciovaná Miroslavem Kalouskem, který kupodivu uznal, že lidi předělávají auta kategorie M1 na N1 z důvodu odečtu DPH.
Nic to nepřinášelo, jen se nám na STK objevují vozidla např. Porsche - nákladní automobil.


Ono je to ještě trošku jinak, než že by Kalousek něco uznal... Daňová perzekuce v této zemi dosahuje obřích rozměrů a tak se zahraniční společnosti čertily, proč mohou v zemi svých mateřských společností běžně odečíst u osobních aut DPH a v ČR nikoli - za takových podmínek je lepší, zde používat auta " matky " . Je to stejná debilita, jako když si píšeme na paragony " občerstvení " a podobné uchylárny, nikdo mě to mimo ČR nevěří co naši zákonodárci dokážou ( snad jen Italové, ti dokážou vymyslet ještě větší hovadiny ). To jen na upřesnění.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Sheba napsal:

Za mě 9mistny bus M1,nejlépe s variabilním uspořádáním sedadel.!y


Pominu-li cenu (člověk všecky ty plasty, střechu, podlahu, sedačky vlastně vyhodí na vrakáč) , tak variabilní uspořádání např u Ducata se dělá jen nějaké nejvyšší verzi... Přes půl roku sleduju bazary a vypadá to, že nakonec budu rád za bílého plecháče. Bus jedině z pevnýma sedačkama, ale to jsem tady zase četl, že je taky celkem opruz legálně dát pryč...
M
mariaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,

je to těžké rozhodování.

1) rozhodně je jednodušší sedačky vyndat a 1x za 2 roky je v případě potřeby na technickou nandat zpět ( i když to po mě nikdy nechtěli ), než dobastlovat do plechovky a následně schvalovat. Těch pár plastů na bocích můžeš vyhodit, naproti tomu plastové olemování nosníku mezi kabinou a zadkem budeš do plechovky prý těžko shánět.

2) když jsem po tom pátral, všechny busy byly max L2H2, takže pro mě malé

3) např. v Hu platíš jinou sazbu za dálnici dle počtu míst v TP. To stejné např. při přejezdu mostu přes Dunaj ve Vidinu ( RO - BG ). Zaujalo mne to ještě na dalších místech, nevybavuji si ale kde.

4) ani s jedním ( krom Viana a Vita ) se nedostaneš na levnější platbu na Slo dálnici, tím pádem je to jedno

5) Tranzit mi nabízeli dokonce 5-ti místný bez přepážky
MirekJPMirekJPČlen
Přidáno před 7 let
Idealni je levny plechac, co ma malo najeto a dodelat sedacky napr v Color carsu. Jenze kolik takovych aut jsi v inzerci nasel?

Ja nakonec koupil sestimistny po zednikach, origo trojlavici s prepazkou prodal a dodelal dve sedacky do druhe rady. Pokud by na technicke prudili, tak vyndam kuchynku a dodelam treti sedadlo.
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 7 let
Plecháč - dobrá volba. Zejména to není skleník. A vše stejně musíš udělat..........
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

MirekJP napsal:

Idealni je levny plechac, co ma malo najeto a dodelat sedacky napr v Color carsu. Jenze kolik takovych aut jsi v inzerci nasel?

Ja nakonec koupil sestimistny po zednikach, origo trojlavici s prepazkou prodal a dodelal dve sedacky do druhe rady. Pokud by na technicke prudili, tak vyndam kuchynku a dodelam treti sedadlo.


Koukám konkrétně po 2.3 L1H1 s klimou - malá obytka pro dva (zatím). Ideálně po ročním, max 2 roky leasingu... Starší už nechci. 300-350 tis. Je jich fakt málo, možná se plácnu přes kapsu a když bude nejhůř, koupím za 500 nový. Technickou na stávající už mám jen 2 měsíce a nerad bych to řešil :-)
MirekJPMirekJPČlen
Přidáno před 7 let
No jestli resis L1H1 pro dva (zatim), tak bych radeji pocital s tim (mozna) tretim a vzal rovnou L3H2 :-). Mi, rekl bych otrli cestovatele, to v T5 s tretim vzadu dali prvni zimu a leto... a pak jsem zacal resit vestavbu ;-).

Ale ty nejsi zadnej zelenac a vis co to obnasi, takze ti do toho kecat nebudu.

L1H1 bych asi schanel rovnou sesti, nebo deviti mistny. Koupelnu tam delat nebudes a jednou za 2 roky pri nejhorsim vyndas svarenec a nandas sedacky. Do oken si vyriznes mirelon, takze sklenik nevadi.
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 7 let
T5 je proti L1H1 poloviční. V L1 Transitu to zatim dáváme v pohodě i s 2 nerozloženýma kolama uvnitř (!!!) takže přinejhorším se kola hoděj na páté dveře.

Jinak jen rozkládací postel, dvě otoče, nějaká bedna na jídlo a skříňka na vaření. Ještě mám pár tipů jak vyšetřit nějaké místo, hlavně využít dutiny dveří a boků. Případně i prostor pod autem (např. nádrž na vodu) Ale u starého auta už jsem to neřešil. Proti vybaveným L4H3 máme furt více podlahové plochy :-)
MirekJPMirekJPČlen
Přidáno před 7 let
Si k tem dvema kolum pripocitej jeste Chariota, lednicku a velkou hokejistickou tasku s vecma pro toho tretiho ;-). Dopadnes jak ja = kola na nosic, mega rakev na strechu a rozmerove ses na tom jak L3H2 :-(.

Nejhorsi (z hlediska bezpecnosti) bylo s tim malym capartem uvnitr vareni - jezdili jsme i v zime. Pokud tam ale nacpes kuchynku, tak by to melo byt ok.

Jinak letos jsem u Baltu videl krasne udelanou L2H1, ale tech je na silnici snad jeste mene.

Zpet k puvodni otazce. Rozhodni se podle technickeho stavu aut v inzerci - sedacky se poresi vzdycky.
M
mariaČlen
Přidáno před 7 let
6 let jsme jezdili s naším L1H1 v nicku v 5-ti, následně v 6-ti. Vytáhl jsem jen 2 sedadla ze zadní řady a jezdili jsme celou dobu se 6-ti sedadly. Měli jsme udělaný spaní pro všech 6, poskládané za cca 5min. Žádný velký komfort, ale se 3 malými dětmi se to v létě dalo. 3 kola na nosiči na kouli, 2 kola, croozer, kočár a spousta krámů v kufru, rakev na střeše. Kanystr s vodou, malý vařič, přenosná sprcha.

Teď máme vestavbu L3H3, 3 kola na nosiči, 2 v kufru, koupelna, wc, kuchyňka atd. Rozdíl ve vnějších rozměrech z hlediska provozu zanedbatelný, uvnitř neporovnatelný. Stačí, když venku celý den chčije a ...

A hlavně ten hajzlík mi chyběl. Bez něj bychom s tou naší bandou pořád někde stáli a čůrali.

S těmi úložnými prostory v dutinách to nebude taková sláva. Buďto zateplíš a nezůstane moc prostoru, nebo nezateplíš, bude místo a bude kosa.
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

maria napsal:

6 let jsme jezdili s naším L1H1 v nicku v 5-ti, následně v 6-ti. Vytáhl jsem jen 2 sedadla ze zadní řady a jezdili jsme celou dobu se 6-ti sedadly. Měli jsme udělaný spaní pro všech 6, poskládané za cca 5min. Žádný velký komfort, ale se 3 malými dětmi se to v létě dalo. 3 kola na nosiči na kouli, 2 kola, croozer, kočár a spousta krámů v kufru, rakev na střeše. Kanystr s vodou, malý vařič, přenosná sprcha.

Teď máme vestavbu L3H3, 3 kola na nosiči, 2 v kufru, koupelna, wc, kuchyňka atd. Rozdíl ve vnějších rozměrech z hlediska provozu zanedbatelný, uvnitř neporovnatelný. Stačí, když venku celý den chčije a ...

A hlavně ten hajzlík mi chyběl. Bez něj bychom s tou naší bandou pořád někde stáli a čůrali.

S těmi úložnými prostory v dutinách to nebude taková sláva. Buďto zateplíš a nezůstane moc prostoru, nebo nezateplíš, bude místo a bude kosa.


Je to tak, ale já vycházím ze zkušeností z toho, co mám, s tím, že Ducato je o fous větší. Přítelkyně je skladná, má jen 158cm, já 166cm.
Teď půjde Transit na vrakáč, tak z toho už třetí den tahám krámy, který jsem třeba za 3 roky nepoužil :-) Poslední 2 roky mám pod postelí i rezervu (zarezl spouštěč pod autem). Pořád je kde šetřit místo, bohužel platí, že čím víc místa, tím víc zbytečností... Kuchyňka a záchod/sprcha je minimálně o 2 délky navíc, to je jasné, ale zatím nepotřebujeme. Až budeme chtít luxus, koupím L2H2 ale zatím netřeba.
ShebaShebaČlen
Přidáno před 7 let
Já mám v hlavě,že do svojeho Pažoutka L2H1 vecpu do zadního pravého rohu i minimístnůstku jakožto WC.Máme podobné vzrůstové proporce jak Mr.Antik a jeho žena,rozkládací hajání o rozměru 180x120cm se ukázalo jako dostačující,při instalaci podélně by tam vešla boudička o půdorysu 60x80cm s odvětráním buď otevřením křídlovek nebo ventilátorem přes střechu.Tož su zvědavý,jak to dopadne.
Antikovi držím palec,ať se mu podaří splašit top autí dle jeho představ.!y
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Sheba napsal:

Já mám v hlavě,že do svojeho Pažoutka L2H1 vecpu do zadního pravého rohu i minimístnůstku jakožto WC.Máme podobné vzrůstové proporce jak Mr.Antik a jeho žena,rozkládací hajání o rozměru 180x120cm se ukázalo jako dostačující,při instalaci podélně by tam vešla boudička o půdorysu 60x80cm s odvětráním buď otevřením křídlovek nebo ventilátorem přes střechu.Tož su zvědavý,jak to dopadne.
Antikovi držím palec,ať se mu podaří splašit top autí dle jeho představ.!y


My máme vzadu prostor cca 50cm na kola, pak postel rozkládací (šířka 140- méně určitě nechci). Po složení všeho je tam místa opravdu hodně, takže věřím, že se dozadu WC se sprchou nacpat. Já preferuju mít auto hodně variabilní (postel rozkládací, vaření rozkládací, otočné křesla), občas tam vezu bráchovi nějaký starožitnosti a tak se prostor hodí.
V příští autě bych ještě ušetřil, kdybych dal nádrž na vodu pod auto. Nejradši bych tam dal i PB bombu ale to se asi nedělá

Jinak hajzlík - no kanystr s větším hrdlem ho zastoupí :-)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: leki, Standa2, Franta REZAC, jesterka, Sapuki, MTS, ludanek, sipadan, chodac, mr_antik, Sheba, Vajglon Hnuson, maria, MirekJP

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,685,419 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19566 sekund | Průměrně za: 0.19566 (0) sekund | Dotazy: 112 | Použitá paměť: 2.08MB/2MB