mr_antikČlen Přidáno
před 7 letAhojte, je lepší pro samodomo vestavbu koupit dodávku typu plecháč (s přepážkou za první řadou) nebo se mám radši dívat spíše po kombi nebo 9 místný bus variantě (bez přepážky)?
Doteď jsem preferoval spíše plechovou, kvůli ceně a kvůli tomu, že bych musel kvůli technické řešit sedačky (případně je někde skladovat a pak je vracet).
V první fázi bych jen rád koupil plecháče, odšrouboval přepážku a dodělal okna.
Do budoucna, pokud by byly děti, tak bych uvažoval i o legálním domontování dvousedáku do druhé řady. Je to nesmysl?
ShebaČlen Přidáno
před 7 letZa mě 9mistny bus M1,nejlépe s variabilním uspořádáním sedadel.!y
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
Citovat
Standa2 napsal:
Ford tranzit je i v provedení M1. Těch se to netýká. Přepážkou musí být vybavena pouze vozidla v TP zapsaná jako osobní - montážní. Platil jsi fakt zbytečně. Konečně když na to je...
Ta změna vyhlášky byla iniciovaná Miroslavem Kalouskem, který kupodivu uznal, že lidi předělávají auta kategorie M1 na N1 z důvodu odečtu DPH.
Nic to nepřinášelo, jen se nám na STK objevují vozidla např. Porsche - nákladní automobil.
Ono je to ještě trošku jinak,
než že by Kalousek něco uznal... Daňová perzekuce v této zemi dosahuje obřích rozměrů a tak se zahraniční společnosti čertily, proč mohou v zemi svých mateřských společností běžně odečíst u osobních aut DPH a v ČR nikoli - za takových podmínek je lepší, zde používat auta " matky " . Je to stejná debilita, jako když si píšeme na paragony " občerstvení " a podobné uchylárny, nikdo mě to mimo ČR nevěří co naši zákonodárci dokážou ( snad jen Italové, ti dokážou vymyslet ještě větší hovadiny ). To jen na upřesnění.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Ahoj,
je to těžké rozhodování.
1) rozhodně je jednodušší sedačky vyndat a 1x za 2 roky je v případě potřeby na technickou nandat zpět ( i když to po mě nikdy nechtěli ), než dobastlovat do plechovky a následně schvalovat. Těch pár plastů na bocích můžeš vyhodit, naproti tomu plastové olemování nosníku mezi kabinou a zadkem budeš do plechovky prý těžko shánět.
2) když jsem po tom pátral, všechny busy byly max L2H2, takže pro mě malé
3) např. v Hu platíš jinou sazbu za dálnici dle počtu míst v TP. To stejné např. při přejezdu mostu přes Dunaj ve Vidinu ( RO - BG ). Zaujalo mne to ještě na dalších místech, nevybavuji si ale kde.
4) ani s jedním ( krom Viana a Vita ) se nedostaneš na levnější platbu na Slo dálnici, tím pádem je to jedno
5) Tranzit mi nabízeli dokonce 5-ti místný bez přepážky
MirekJPČlen Přidáno
před 7 letIdealni je levny plechac, co ma malo najeto a dodelat sedacky napr v Color carsu. Jenze kolik takovych aut jsi v inzerci nasel?
Ja nakonec koupil sestimistny po zednikach, origo trojlavici s prepazkou prodal a dodelal dve sedacky do druhe rady. Pokud by na technicke prudili, tak vyndam kuchynku a dodelam treti sedadlo.
Franta REZACČlen Přidáno
před 7 letPlecháč - dobrá volba. Zejména to není skleník. A vše stejně musíš udělat..........
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
MirekJPČlen Přidáno
před 7 letNo jestli resis L1H1 pro dva (zatim), tak bych radeji pocital s tim (mozna) tretim a vzal rovnou L3H2 :-). Mi, rekl bych otrli cestovatele, to v T5 s tretim vzadu dali prvni zimu a leto... a pak jsem zacal resit vestavbu ;-).
Ale ty nejsi zadnej zelenac a vis co to obnasi, takze ti do toho kecat nebudu.
L1H1 bych asi schanel rovnou sesti, nebo deviti mistny. Koupelnu tam delat nebudes a jednou za 2 roky pri nejhorsim vyndas svarenec a nandas sedacky. Do oken si vyriznes mirelon, takze sklenik nevadi.
mr_antikČlen Přidáno
před 7 letT5 je proti L1H1 poloviční. V L1 Transitu to zatim dáváme v pohodě i s 2 nerozloženýma kolama uvnitř (!!!) takže přinejhorším se kola hoděj na páté dveře.
Jinak jen rozkládací postel, dvě otoče, nějaká bedna na jídlo a skříňka na vaření. Ještě mám pár tipů jak vyšetřit nějaké místo, hlavně využít dutiny dveří a boků. Případně i prostor pod autem (např. nádrž na vodu) Ale u starého auta už jsem to neřešil. Proti vybaveným L4H3 máme furt více podlahové plochy :-)
MirekJPČlen Přidáno
před 7 letSi k tem dvema kolum pripocitej jeste Chariota, lednicku a velkou hokejistickou tasku s vecma pro toho tretiho ;-). Dopadnes jak ja = kola na nosic, mega rakev na strechu a rozmerove ses na tom jak L3H2 :-(.
Nejhorsi (z hlediska bezpecnosti) bylo s tim malym capartem uvnitr vareni - jezdili jsme i v zime. Pokud tam ale nacpes kuchynku, tak by to melo byt ok.
Jinak letos jsem u Baltu videl krasne udelanou L2H1, ale tech je na silnici snad jeste mene.
Zpet k puvodni otazce. Rozhodni se podle technickeho stavu aut v inzerci - sedacky se poresi vzdycky.
6 let jsme jezdili s naším L1H1 v nicku v 5-ti, následně v 6-ti. Vytáhl jsem jen 2 sedadla ze zadní řady a jezdili jsme celou dobu se 6-ti sedadly. Měli jsme udělaný spaní pro všech 6, poskládané za cca 5min. Žádný velký komfort, ale se 3 malými dětmi se to v létě dalo. 3 kola na nosiči na kouli, 2 kola, croozer, kočár a spousta krámů v kufru, rakev na střeše. Kanystr s vodou, malý vařič, přenosná sprcha.
Teď máme vestavbu L3H3, 3 kola na nosiči, 2 v kufru, koupelna, wc, kuchyňka atd. Rozdíl ve vnějších rozměrech z hlediska provozu zanedbatelný, uvnitř neporovnatelný. Stačí, když venku celý den chčije a ...
A hlavně ten hajzlík mi chyběl. Bez něj bychom s tou naší bandou pořád někde stáli a čůrali.
S těmi úložnými prostory v dutinách to nebude taková sláva. Buďto zateplíš a nezůstane moc prostoru, nebo nezateplíš, bude místo a bude kosa.
ShebaČlen Přidáno
před 7 letJá mám v hlavě,že do svojeho Pažoutka L2H1 vecpu do zadního pravého rohu i minimístnůstku jakožto WC.Máme podobné vzrůstové proporce jak Mr.Antik a jeho žena,rozkládací hajání o rozměru 180x120cm se ukázalo jako dostačující,při instalaci podélně by tam vešla boudička o půdorysu 60x80cm s odvětráním buď otevřením křídlovek nebo ventilátorem přes střechu.Tož su zvědavý,jak to dopadne.
Antikovi držím palec,ať se mu podaří splašit top autí dle jeho představ.!y
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja