Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Prevoz motocykla na oji: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Prevoz motocykla na oji

Poslední aktualizace před 6 let
multasekmultasekČlen
Přidáno před 9 let
Jo a Karlovi věřím!! Má fakt zkušenosti, takže i kdybych měl jen pocit stínu pravdy, tak Karel je znalec, takže určitě tak jak praví! :_
Jo a tady je k té fotce:
http://www.offroa...Tango-quot
Upravil multasek dne 20.11.2014 21:49, před 9 let
ScooterMartyScooterMartyČlen
Přidáno před 9 let
Nemám zkušenosti Karla, ale čistě fyzikálně je obrovský rozdíl, jestli tu zátěž dáš na oj, nebo do přední části nástavby. Každých 10cm hraje velikou roli. Navíc jestli dám jednu zátěž na oj a druhou na konec vleku, ohýbám a trhám ten vlek nesrovnatelně víc, než když ty závaží dám metr před nápravu a metr za ní...
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.

Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 9 let
Karle uz jen za tu trpelivost te obdivuji. Ja bych asi nemohl byt ucitelem .... A ve zvlastni skole uz vubec ne. :_
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
k tý fotce: na tom fóru majitel píše, že zohlednil všechny aspekty - celková doložnost karavanu 350kg a na oji (kouli) po naložení zvážil 73kg, jezdí s tím rok a že je to O.K.

Z toho mi vychází: ta WR 450 má cca 130kg (naše 4T KTM měla 128) takže v kastlíku už nic nemá, ani bomby.
Motorka s držákem budou cca 145-150kg. Půlka váhy vychází na oj a půlka na nápravu.
75kg na oji má hodně vpředu přeloženejch karvanů, to by se celkem dalo snýst,
Ale; zkrut 220cm dlouhý motorky na ložný ploše široký s bídou 75cm už moc dobrý není.
Motorka je vysoká a kroutí boudou do vrtule.
Tam si myslím že bude docházet k zkrutu boudy a následnýmu zatékání. Navíc karavan je starej, tmely tvrdý a to je další zlatá cesta pro vodu.

Pomíjím problémy s pojišťovnou a technický věci v případě nezaviněný havárie (pojišťovna se chytí čehokoli).

No nic - ať každej dělá co umí, ale plošně doporučit to nejde.

Já vozil půldecovýho skútra (Derbi Predator 50) 105kg + plošinka cca 15kg a rychle jsem to sundal.
Asi rok jsem se s tím trápil.

Nakonec to skončilo tak že jsem hračky vozil v dodávce a karavan na kouli.
vlk-czvlk-czČlen
Přidáno před 9 let
Ačkoliv s klasickým karavanem zkušenosti nemám, s vozíky jezdím hodně. A je velmi znát, kde je váha. A velký rozdíl v jízdních vlastnostech je i tehdy, když je náklad přesně nad nápravou nebo je náklad rozložen byť těžiště je nad nápravou, ale vlastní břemena jsou vepředu a vzadu.
A taky je důležité, že páka brzdy musí mít možnost chodu i dozadu nesmí se o nic opírat, tak by jí v cestě neměla stát žádná překážka - tohle je i ve specifikacích nájezdových brzd.
Podle mě je dávat motorku na oje nesmysl. Bohužel v případě problému to většinou neodnese řidič ale jiný účastník provozu.
marianNBmarianNBČlen
Přidáno před 9 let
Dovolím si,zapojiť sa do diskusie,v servise nám už privesov prešlo hodne,a aj take z prasknutom rámom od pretazenia.Niekedy stačí umiestniť 80 L nádrž na vodu za nápravu prívesu,a pri častejšom vozeni plnej nádrže dôjde k prasknutie rámu.Je treba si uvedomiť,že samotný rám,či už Al-KO,alebo BPW je z pozinkovaneho plechu hr.3mm, ak odmontujete ten plech /rám/ z podlahy tak sa na dĺžke 4-6metrov krúti ako keby to bol papier.Je pevný síce na výšku,je to spôsobené profilacoiu ale pevnosť je vytvorená aj podlahových sendvičom karavanu,co je ale zase len drevený rošt vyplnený polystyrenom,olepeny ľahkou preglejku,acele je to zlisovane v podtlakovom lise.Momentalne opravujeme staršie Dukato s nadstavbou CI,dĺžka 6 metrov,kde predchádzajúci majiteľ vozil vzadu na držiaku motorku/cca150kg/ a ked sa mu držiak začal ohýbať,tak to vystuzil profilmy,upevnil to o podlahu.Podlahu strihlo o cca 3cm,steny klesli tiež o 3 cm,a strecha sa oddelila od stien.Ak budem mat trocha času ,tak tu dám fotky.Je treba naozaj si uvedomiť,že dynamické razy sú obrovske,a karavan alebo obytak je kompromis medzi váhou a pevnosťou.Marian
Helenka+Marián+Mariánko+Kristiánko
B
bubelajNováček
Přidáno před 9 let
tak a vyřešeno a rovnou dvě mota a tažný na vlek do 4800kg
bubelaj Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
lancarlancarČlen
Přidáno před 9 let
Souhlasím s Karlem.

Bod otáčení přívěsu při propérování Z. nápravy tažného auta není libovolný, ale leží na vozovce a to na přímce spojující oba dotýkové body pneu s vozovkou.

Pro pochopení předpokládejme, že máme v přívěsu nad nápravou dvě 500 kg závaží, přičemž na koulí připadá zátěž 50 kg. Pokud budeme jedno závaží posouvat dopředu a druhé o stejnou míru dozadu, statické zatížení se nemění, jen se zvýšuje napětí materiálu rámu na ohyb. (Váha stále ukazuje původní hodnoty).

Naopak dynamické zatížení koule se za jízdy mnoho násobně zvětší (vliv momentu setrvačnosti takto excentricky zatíženého přívěsu). Tato síla na kouli je do jisté míry kompenzována poddajností pérování Z. nápravy tahače. Pokud však tato náprava (s tím naloženým pivem na dva měsíce!j) dopruží na svůj doraz?????:v . I tažné drží většinou jen v plíškách karosérie.

Mi nedávno odešla první náprava naloženého přívěsu (1 200kg), to co nesla přebrala tažná koule (možná 200 kg), oktávka sedla vzadu nadoraz a nevěřili by jste jak jsou nové betonové úseky D1 křivé. S autem to tak cloumalo, že jsem musel zpomalovat pod 40 km/hod, na asfaltu šlo jet i 80.

Automatické sloučení 08.01.2015 09:45:
[quote]lancar napsal:

Bod otáčení přívěsu při propérování Z. nápravy tažného auta není libovolný, ale leží na vozovce a to na přímce spojující oba dotýkové body pneu s vozovkou.

OPRAVA
Nevím jak mne takový nesmysl :x mohl vůbec napadnout. Bod otáčení je při stání v ose kol a při jízdě je proměnný.

Ten přívěs škubal s Oktávkou jen dopředu a dozadu, co to způsobovalo?

Vadnou 1. nápravu jsme zjistili až při odpojování z koule, museli jsme zvedat dva.
Jan a Dáša
Upravil lancar dne 08.01.2015 10:45, před 9 let
lancar Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
T
tom74Člen
Přidáno před 6 let
Aktualizuji téma. Nikdo za posledni dva roky nemá další zkušenost ?
Líbil by se mi skutr 92 kg.

Dik Tomáš
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,724,486 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20357 sekund | Průměrně za: 0.20357 (0) sekund | Dotazy: 94 | Použitá paměť: 1.98MB/4MB