Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 emise - kde mi je změří: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

emise - kde mi je změří

Poslední aktualizace před 6 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Jsi Ty ale Orel. !)
Ten kdo se umí přihlásit na Caravan 24, jistě si umí najít na co že má ten
svůj Ř.P. Taky se může zeptat na úřadě. Ale abych tě jen nepeskoval, hezky jsi to napsal. :_
Standa2
Upravil Standa2 dne 12.10.2013 23:16, před 11 let
O
oldjanČlen
Přidáno před 11 let
Stando že jsi nemlčel:) a nešetřil si nervy:_

Právě k vůli narůstající pakárně jsme před lety emisní stanici zrušily. Prostě se to nevyplatilo.
Možná se za těch 8let něco změnilo, ale měl by jsi být schopen změřit emise i u exotické značky, pokud má prokazatelně motor značky, kterou můžeš měřit , máš k dispozici data a jsi schopen načíst paměť závad ř.j. motoru, pokud ji tedy má. A samozřejmě se musíš do těch tabulek vejít. A bylo jedno jaký má výfuk nebo filtr vzduchu, bylo důležité co vyplivla mašina. Měřili jsme různé exoty co měly motor VW. A ještě platilo, že pokud motor má mech. vstřik čerpadlo bez elektroniky nebo karburátor a znáš data, můžeš měřit, i kdyby to bylo bugatti z roku 1930. Vždyť jak by to dělali majitelé veteránů, které jsou na normálních spz:x.
Možná se legislativa za tu dobu zpřísnila, takže to už nejde, ale podle mě mě by servis fiatu, pokud má emisní stanici, měl změřit i obytku, která má podvozek a motor fiat. Abych ale neplácal blbosti, poptám se přímo na stk, kde změří snad všechno co má motor, jaký je stav k dnešnímu dni.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Oldjan: Tak pán , který se mně snaží vytočit je poměrně známá firma.
Legislativa je dnes myslím postavena tak, že na řízené motory musíš mít zkoušky na značku. Na neřízené stačí tabulky. MTS by to mohl doplnit, určitě ví ještě víc. Pokud změříš něco na co nemáš oprávnění, může dojít k zavření stanice a je to docela častý jev. Bohužel se to dá dohledat i zpětně, protože protokoly jsou dva a jeden se stále ukládá.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let
Nemám potřebu nikoho točit, naopak mě točí obhajování nesmyslných legislativních norem, jako například že speciání obytné auto je něco jiného než obytné auto speciální nebo že Fiat není Fiat ale Mobillveta nebo že mám z nově dovezené vestavby udělat dodávku, abych ji zde přihlásil k provozu a následně ji přestavit opět na obytnou vestavbu.
Chápu, že technici musejí dodržovat zdejší nesmyslné předpisy, byť na to mají stejný názor.
Co nechápu, když se mě někdo snaží vysvětlit, že je to správné, logické a smysluplné, když nikde jinde v Evropě karavanisté takové hovadiny s továrními obytkami řešit nemusí.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
Já si myslím, že chyba je v zápisu do TP. Výrobce vozidla, tedy podvozku je FIAT, ne Mobillveta či co to máš. To je výrobce pouze nástavby. Např. já mám v TP - tovární značka Renault, obchodní označení Trafic Rapido 710, výrobce Renault Francie, výrobce karoserie Renault + Rapido
Dokud nebudeš mít v TP - výrobce vozidla FIAT, nebude klid

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let
Jelikož rád dotahuji věci do konce, dotáhnul jsem i tuto. Vzal jsem techničák od bývalé alkovny, kde je jako tovární značka uvedeno LMC Liberty XXX (nic víc v tovární značce uvedeno není !! ) a podvozek FIAT a motor IVECO 8140.43.S ( laicky 2.8jtd, žádný obstarožní systém ) a zavolal na MDČR odpovědné osobě za emise.

Odpověd byla překvapivě jednoduchá:
pokud má daná technická stanice měření emisí oprávnění ( a emisní předpis ) od Fiatu pro daný typ motoru a je na první pohled zjevné, že se jedná o podvozek Fiat ( což u alkovny je, moje poznámka ) neexistuje důvod proč by nemohla emisní stanice emise změřit - bez ohledu na název tovární značky, TP řádek 1. Prý byly emisní stanice na tuto eventualitu upozorněny.Pokud by nebylo na první pohled zřejmé, že nedošlo v druhém stupni výroby ( to je výroba nástavby, moje poznámka ) k zásahu do emisního systému ( což jsme jsme se shodli, že se může u celointegrovaného auta stát ) stačí doložit od výrobce či dovozce tuto skutečnost, tj. že nebyl v druhém stupni výroby proveden zásah do emisního systému.
Toš asi tak, jak snadné .... včil je možné mudrovat.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 14.10.2013 13:45, před 11 let
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
Bohužel, naší stanici nikdo neupozornil, naopak na školení vždy zdůrazňují - MŮŽETE MĚŘIT POUZE ZNAČKY, NA KTERÉ MÁTE ŠKOLENÍ A ATEST PRACOVIŠTĚ !!! Značkový servis VW nesmí měřit Škodu i když mají stejné motory.
Mám oprávnění na 79 benzínových a 59 naftových značek a pořád je to málo :v

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let
@MTS

Samozřejmě máš pravdu, já také nikde netvrdím, že VW může měřit Škodu ani že IVECO může měřit FIAT. Pokud si přečteš, co mě sdělilo MDČR, tak píšu, že měřit emise může ten, kdo má Fiata. A je to zcela logické, protože motor od Sofimu ( který vyrábí IVECO) si může koupit kdo chce (obrazně) a namontovat ho kam chce ( a jak chce). V mé bývalé alkovně na podvozku FIAT s motorem, který vyrábí IVECO může změřit emise ten, kdo má " papíry " od Fiatu, nikoli od Iveca - zcela logicky (i laicky ) neboť sání, výfuk, atd. tam dal Fiat. Nic jiného jsem nenapsal ani netvrdím.

PS. Pokud se týče informace v mém předchozím příspěvku, píšu tam: prý byly emisní stanice upozorněny , protože vím jak chodí. :D :D
Nicméně, pokud jsem si tyto informace jsem schopen zajistit já laik ( a kdyby chtěl, tak je dostanu od MDČR i písemně) , nevím proč by si je nemohl zjistit technik ze stanice emisí ( místo toho, aby mě vysvětloval, proč to nejde ).
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 14.10.2013 16:54, před 11 let
LubinoLubinoČlen
Přidáno před 11 let
Nechte už toho hádání. V TP mám jasně napsáno, že výrobce je FIAT, ale v kolonce tovární značka, nebo jak se ten chlívek pod tím jmenuje , není napsáno DUCATO, jak by asi logicky znělo, ale právě ta Mobilveta. To byl ten problém. V pátek jsem rozeslal mailem TP na několi míst měření emisí a všichni do jednoho se ozvali, že to změřit nemůžou. Jen jedni volali, že to tedy přivezte. Jinými slovy: nemůžeme, ale riskneme to. 10x jsem to zkusil a 10x mě poslali do háje. Z toho mi plyne, že ministerstvo si myslí, že něco doporučilo, na papíru to asi není, protože o tom nikdo neví.
Vajgloňovi děkuju, že řeší, co ho tolik nepálí.
S
SeamanČlen
Přidáno před 11 let
Zdravím,mel jsem stejný (podobny) problém, pak me napadlo zajet do autorizovaneho servisu Fiat a s emisemi nebyl zadny problém. No ale nadzvedlo me to radne. Tak asi tak.
LubinoLubinoČlen
Přidáno před 11 let
I u Fiata mě odmítli :)
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
Kdo chce měřit, změří, já s tím nemám problém !n
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
99lojza99lojzaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

MTS napsal:

Kdo chce měřit, změří, já s tím nemám problém !n

I motorku?
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 11 let
Vyjádření naší emise, není problém, máš fiat a nezajímá je kdo je výrobce nástavby, jak píšou ostatní, kteří chtějí řešit problém a ne obhajovat kraviny, máš fiat a fiata naměří. Toť vše já bych se vyhodit nedal prostě min. obsáhlé vysvětlení, nebo věta prostě to nechcem dělat ale asi umíme, by mi stačila do black listu takové firmy.
Mimo téma, Stando s Vajgloňem se asi neznáte, jeho historie zde je poměrně dlouhá a místo planých řečí opravdu spoustu lidem pomohl. V téhle zemi je obrovský problém alespoń malé právní povědomí, proto jsme stádní národ.:_
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

99lojza napsal:

Citovat

MTS napsal:

Kdo chce měřit, změří, já s tím nemám problém !n

I motorku?


Pokud má pohotovostní hmotnost nad 400 kg, tak ano

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
Upravil MTS dne 15.10.2013 10:43, před 11 let
99lojza99lojzaČlen
Přidáno před 11 let
Právě že má 418kg a vždy jsou s emisema nebetyčné problémy.
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
tak odmontuj televizi a bude klid !M
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
99lojza99lojzaČlen
Přidáno před 11 let
Bohužel těch 418 je v TP a to bez televize.
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

99lojza napsal:

Bohužel těch 418 je v TP a to bez televize.


přečti si SZ
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
VeraVeraČlen
Přidáno před 6 let
A zase začínáme,nové předpisy pro emise-a už jezdíme,kde změří obytku na Sprinteru.Tam kde jezdí to auto roky,a kde jsem doporučovala před 4 roky ho nemaj v databázi- Neverending story :@
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,345,882 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.40905 sekund | Průměrně za: 0.40905 (0) sekund | Dotazy: 141 | Použitá paměť: 2.29MB/2MB