Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 podlahové vytápění: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

podlahové vytápění

Poslední aktualizace před 5 let
T
thomash1Člen
Přidáno před 11 let
Dobrý den chtělbych do svojeho karavanu domontovat podlahové vytápěni nemá někdo nějaky návod na postup nebo jak to udělat nejlíp?
Dík
bob_bobekbob_bobekČlen
Přidáno před 11 let
No nevím,prodejců topných rohoží je dost ale...
Já to mám z fabriky, pod linem, takže bys asi musel strhnout lino a tím i rozebrat nábytek,což je asi blbost.
Druhá varianta asi je dát to na původní lino a položit na to nové.
Nicméně, mě to v současnosti přestalo topit i když tam proud jde.
Konzultoval jsem to s mechanikem od Burstneru a zkušenosti jsou takové,že po šesti letech to odchází, do nových přívěsů už to nemontují...
Je ale fakt,že když je 220V a zima, tak to je velmi přijemné.
Bürstner Flipper 550TK+Hyunday Santa Fe
karavanypluskaravanyplusČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj,
dost často montuji tohle http://www.doplnk...openi-48v/
Jinak brácha teď koupil hobby 2013 a je tam origo z výroby.
T
thomash1Člen
Přidáno před 11 let

Citovat

karavanyplus napsal:

Ahoj,
dost často montuji tohle http://www.doplnk...openi-48v/
Jinak brácha teď koupil hobby 2013 a je tam origo z výroby.


A jak to montuješ pod lino nebo jen pod nejaký koberec?
a vyhřeje to i karavan nebo to osvěží jen podlahu?
Puclik 308Puclik 308Člen
Přidáno před 11 let
Ahoj a co tohle http://www.fenixg...
Radek SladkyRadek SladkyČlen
Přidáno před 11 let