Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 podlahové vytápění: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

podlahové vytápění

Poslední aktualizace před 5 let
K
kutil1Člen
Přidáno před 11 let

Citovat

Doskocil napsal:

Karavan vždy ještě přizemňuji tyčkou s připojeným vodičem napevno,
Čáo, Pepa, r. a v.


Nejsem odborník, ale zajímalo by mne, kdyby ta tyčka v zemi zrovna plnila svoji úlohu (šel by proud do země) a někdo v mokré trávě šel bos těsně kolem tyčky - co krokové napětí?
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 11 let
Pepa má z každé strany karavanu ceduli "za mokra, okolo skákat obounož" Omlouvám se za offtopic, ale ...:r!n
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

kutil1 napsal:

Citovat

Doskocil napsal:

Karavan vždy ještě přizemňuji tyčkou s připojeným vodičem napevno,
Čáo, Pepa, r. a v.


Nejsem odborník, ale zajímalo by mne, kdyby ta tyčka v zemi zrovna plnila svoji úlohu (šel by proud do země) a někdo v mokré trávě šel bos těsně kolem tyčky - co krokové napětí?