Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Kolik váží váš karavan?: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Kolik váží váš karavan?

Poslední aktualizace před 6 let
ZdendaZemdaZdendaZemdaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, já mám karavan z r. 85 -Burstner - doložnost 50 Kg (800/850)... :-D Už teď vím, že jsem přes. Fotovoltaika, WC, venkovní nábytek, rezerva, nádrž na vodu, nádrž na odpadní vodu, předstan... a pod. i když se trochu bojím, tak si hlavně myslím, že člověk by měl myslet na bezpečnost osádky a jet na tu váhu, i když se mu nechce. Např. moje pneu mají max. zatížení 440Kg jedna... logicky 880Kgmax váha přívěsu... čili bych měl zajet na váhu, zjistit hmotnost a podle toho koupit gumy a zajistit bezpečí rodiny - tak bych to viděl, jak tu někdo psal. Že by mě zvážili na cestě jsem ještě nezažil, ale taky je pravda, že jsem toho moc nenajel... máte někdo nějaké zkušenosti s tímto?
DudlaDudlaČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Zdenek a Irena Lbc napsal:

Citovat

Vlci napsal:

Jak to vážíte? Zapojený za autem, nebo postavený na kolečku?


Najel jsem na váhu, spustil kolečko a karavan odpojil. Pak jsem ještě zvážil celou soupravu bez posádky.


Cau Zdenku, a to si prave vazil spatne, auto ma bejt zaprazene a kola vleku na vaze, nejakou cast ti vynese auto a svisle zatizeni na kouli. V AT takto prave vazi, najedes jen kolama vleku na vahu a koukaji na celkovou vahu vleku a toho co navazili. Nicmene je to cca 50 - 70km minus v tvuj prospech, ale i tak jsi dost mimo.

Ja jsem svuj vazil pred cca dvouma lety celkova 1350 a po vyjezdu jsem zvazil 1480, ale se zeleznou bombou, s plnou nadrzi vody (80l) a drzakem na kola na oji, kterej teda sundavam a prave samotnej nezaprazenej karavan. Tak u me to je celkem v poho.
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
D
DDTČlen
Přidáno před 6 let
Letos jsme vyrazili v 5 lidech. Polointegral pro 6. Na vaze 3880 kg. Takze pres H.
Jeste chceme jet do I, ale ve trech. Mozna nechame doma kola, vody jen trochu a vejdeme se. Musime totiz pres A a nechci mit zkazenou dovolenou hned za hranici...
Knaus Van i650MEG, 2017
copycopyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

DDT napsal:

Mozna nechame doma kola, vody jen trochu a vejdeme se. Musime totiz pres A a nechci mit zkazenou dovolenou hned za hranici...


a načo vozíte vodu?
D
DDTČlen
Přidáno před 6 let
Úplně bez vody to nedáme. Manželka plně využívá WC; takže na splachování. Někdy po cestě uvaříme; takže na mytí nádobí. Taky si rádi umyjeme ruce. A hlavně máme cestu jako výlet, takže se klidně o další noc protáhne. Pojedeme-li přes A, určitě navštívíme nějaké ferrata; takže ranní hygiena. Takže tak.
Knaus Van i650MEG, 2017
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 6 let
Zvážil jsem celo soupravu na váze kde prodávají písek.Pak jsem zvážil samotné auto.Jak to dopadlo...asi jako u všech.... :v
H
HanaciNováček
Přidáno před 6 let
Dobry den,chci se zeptat jaké používáte pneu,samozdřejmně "C",já mám 205/65 R15 Li102 to je 850kg ale radši chci tak 103-104(875,900kg).
diky za radu
Radovan a DášaLike
JardaK2JardaK2Člen
Přidáno před 6 let
Tak já taky nechal zvážit při(po) montáži moveru a zajímalo mě mimo váhu i rozložení na kola. Při vážení prakticky karavan bez vybavení a vody byly tam jen nějaké drobnosti a téměř plná klasická 10kg PB láhev. No a výsledek levé kolo 612kg, pravé 640kg a na oji 76kg. Když odečtu samotný mover 35kg tak je prázdný 1290kg.
Oproti psané pohotovostní 1070-1170kg je to víc jak metrák navíc. Ještě že jsem vzal s rozšířenou maximálkou na 1500kg (standardně je tam max 1380kg a to by mi tam zůstalo na vybavení a věci po zavodnění systému 50kg což je nic). Takhle zbývá na náklad cca 150kg a pokud to váží na cestě jen na kolech tak by to mělo vyjít.
Setkal se někdo při vážení s problémem kdy vlek má maximálku shodnou s autem na kulu (u mě 1500kg) a naváží 1500kg na kolech tak je jasné že jsem těch 70-100kg co jde na kulu přes? Díky
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 4motion - Burstner Belcanto 490TK
RobertRobertČlen
Přidáno před 6 let
Minulý měsíc si kamarád půjčil fung nové OA Granduca. Hned z půjčovny zajel na váhu. Auto mělo běžnou výbavu (nádobí, 1xPB, 4x křesílka, solár) a asi natankované nádrže. Naměřilo mu to 3780kg. Přijel domů, naložil osobní věci, jídlo a pití pro 4 lidi na 14 dní, přisedl zbytek posádky v počtu 3ks a jel do Norska. Je to smutné. :o
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
Petr ZPetr ZČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, jen pro uklidnění - jezdím pořád přes A - Korsika, Sardinie, i do Řecka jezdím - Halámky , Wien, Buda. Nikdy mne nevážili- možná štěstí, ale mám dodávky, a jezdí mi tam už 5 let každý den - nikdy žádnou nevážili- jen jednou v Linz na kruháku mají STK - tam ho vzali- ale proto, že do něj najel zezadu osobák a měl trochu ohlý nárazník takže to zdálky viděli a stáhli ho z dálnice. Takže neříkám, že neváží, ale pravděpodobnost je malá. A to jezdím i v zimě lyžovat - a to je určitě váha:-) Takže moje doporučení - přiměřeně zabalím a jedu- nevážím se raději. mimochodem- našel jsem tu vlákno s mapou umístění stabilních váh. Takže si nekažte dovolenou - jezdí tam obytek mraky - a myslím, že velká většina je přes váhu. Ahoj Petr
Petr, Lenka děti 3,7,17 :_
librilibriČlen
Přidáno před 6 let
Včera před výjezdem jsem si nechal zvážit karavan s max. váhou 1309kg. Zapojený karavan 1250 odpojený 1340kg. Poněvadž bojuji s papírovým překročení povoleného přívěsu, vypustil jsem bojler vytáhl dva stoly a hlavně z předního kastliku jsem vybral prodloužení a podložky pod stabilizační nohy. tak jsem se dostal na povolených 1300 kg. Bohužel po ujetí 60 km mi zkolaboval motor a z výjezdu jsem se vrátil na odtahovce a pro karavan musel přijed syn. Už se hrozím kolik mě to bude stát a zda za 14 dní vyjedu na nějakou dovolenou.
Libor + Šárka + pes
misusmisusČlen
Přidáno před 6 let
Pilote P8 2,8JTD 2005
3serfy,5ks plachet + stezne + rahna + doplnky,2 psi 60kg,2lidi,2deti 3 a 1r + kocarek,kolo 1ks,2 zidle + stul,2ks plyn,120ltr voda, a spoustu hovadin ...
3580kg maximalka auta 3400kg

Pri trose dobry vule bych se asi vesel :)
JardaK2JardaK2Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

misus napsal:

Pilote P8 2,8JTD 2005
3serfy,5ks plachet + stezne + rahna + doplnky,2 psi 60kg,2lidi,2deti 3 a 1r + kocarek,kolo 1ks,2 zidle + stul,2ks plyn,120ltr voda, a spoustu hovadin ...
3580kg maximalka auta 3400kg

Pri trose dobry vule bych se asi vesel :)


Akorát jak ti ty děti porostou tak těch cajků budeš muset vykládat čím dál víc:he . Aloha někde u vody.
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 4motion - Burstner Belcanto 490TK
B
BiimboČlen
Přidáno před 6 let
Ja vážil plně naložený a natankovaný náš 7 metrový 6+6 rimor na technických službách. V autě, jídlo na 14 dní, kočárek, navíc mobilní klimatizace 30kg, dvě plné bomby, 30 litrů kojenecké vody,10 litrů piva. A bylo tam 3610 včetně přítelkyně 55kg a dítěte 10kg. Plus já když jsem v autě nebyl 85. Takže 3700. Ale při dovozu mělo auto na váze kvůli doplnění údajů z italského TP suché 2950 kg a demontáží palandy v garáži jsem ještě dalších 30 kg ušetřil. Takže buď jim to vážilo špatně v prvním nebo druhém případě nebo jsem tam musel naložit a natankovat cca 550 kg plus posádka cca 150kg. Oni ty mostovky po zkušenostech z lomů a piskoven mají 3 % toleranci a 16 tunové auto má na váze kolikrát rozdíl v jeden den i 300kg. Jednou i 500kg. Prakticky se stejným množstvím nafty.
Cestou přes Rakousko bylo stažení na vážící místo pro auta nad 2.8t. Ale byl u toho symbol malého a velkého náklaďáku tak jsem nevěděl jestli mám jet nebo ne. V tom kolem mě profrčel v levým pruhu celointegral s rakouskou značkou a ignoroval to. Tak jsem se ho chytl a ignoroval to taky. V TP mám M1 tak nejsem náklaďák
Ducato 3.0 JTD Arca 696 GLM
pilinispilinisČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

copy napsal:

Citovat

DDT napsal:

Mozna nechame doma kola, vody jen trochu a vejdeme se. Musime totiz pres A a nechci mit zkazenou dovolenou hned za hranici...


a načo vozíte vodu?

Ty jí nevozíš? já mám splachovací WC
Já Honza a Gábina a obytné auto Fiat Dukáto 2,3 96Kw
Upravil pilinis dne 27.07.2018 13:20, před 6 let
DavidFDavidFČlen
Přidáno před 6 let
obvyklá (ověřená) váha na auta má při vážení obytky/přívěsu povolenou provozní chybu 10-20kg


Citovat

Biimbo napsal:

Ja vážil plně naložený a natankovaný náš 7 metrový 6+6 rimor na technických službách. V autě, jídlo na 14 dní, kočárek, navíc mobilní klimatizace 30kg, dvě plné bomby, 30 litrů kojenecké vody,10 litrů piva. A bylo tam 3610 včetně přítelkyně 55kg a dítěte 10kg. Plus já když jsem v autě nebyl 85. Takže 3700. Ale při dovozu mělo auto na váze kvůli doplnění údajů z italského TP suché 2950 kg a demontáží palandy v garáži jsem ještě dalších 30 kg ušetřil. Takže buď jim to vážilo špatně v prvním nebo druhém případě nebo jsem tam musel naložit a natankovat cca 550 kg plus posádka cca 150kg. Oni ty mostovky po zkušenostech z lomů a piskoven mají 3 % toleranci a 16 tunové auto má na váze kolikrát rozdíl v jeden den i 300kg. Jednou i 500kg. Prakticky se stejným množstvím nafty.
Cestou přes Rakousko bylo stažení na vážící místo pro auta nad 2.8t. Ale byl u toho symbol malého a velkého náklaďáku tak jsem nevěděl jestli mám jet nebo ne. V tom kolem mě profrčel v levým pruhu celointegral s rakouskou značkou a ignoroval to. Tak jsem se ho chytl a ignoroval to taky. V TP mám M1 tak nejsem náklaďák
Burstner Premio 495TK DoDo(2016) + Ford Tourneo Custom 2018 L1 96kW
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Ačkoli se snažím dodržovat předpisy, zrovna vážení ignoruji. V podstatě se s tím nedá nic dělat. Téměř každá obytka i karavan bude minimálně 100 - 200kg těžší. Rakouskem projíždím pravidelně obytkou minimálně deset let a zatím mne nikdy nikdo nevážil. Projíždím Rakouskem i osobákem a vážení, které by se teoreticky mohlo týkat i obytek jsem zaznamenal pouze jednou. Otázkou ale je, zda tehdy obytky skutečně vážili. Obvykle na vážnici svádí pouze kamióny, čas od času se objeví příkaz sjet pro nákladní vozidla nad 2 nebo 2,8t. To se zaměřují na přetížené dodávky. Kamaráda, který sjel spolu s nimi zvážili, měl 4t a řešili to domluvou. Na druhé straně tady někdo psal o pokutě v řádu stovek EUR za přetížení o 300kg. Takže babo raď. :x
My vážíme naloženi cca 3650kg, takže věřím, že by mi to mohlo projít, v nejhorším počítám s nějakým tím Eurem na pokutu. Zatím se Rakousku vyhýbat nemíním, trasa do Itálie, kam jezdíme často, nemá mnoho alternativ.
krakenkrakenČlen
Přidáno před 6 let
Ta pravděpodobnost že nás zváží, případně opakovaně, není vysoká.
Zrovna před pár dny jsem četl článek i s nějakým sazebníkem. Jak moc jsou ty částky reálné, těžko říci.
https://www.carav...van-tipps/
-
Já se především bojím doby až nějaký chytrák zjistí že vlastně u přetížených aut přicházejí o platby za mýto.
To se teprve začnou dít věci. Do té doby bych se příliš nenervoval. Auta jsou zpravidla stavěna na vyšší váhu, takže technicky tam problém není, horší je to u přívěsu.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Rudy napsal:

Ačkoli se snažím dodržovat předpisy, zrovna vážení ignoruji. V podstatě se s tím nedá nic dělat. Téměř každá obytka i karavan bude minimálně 100 - 200kg těžší. Rakouskem projíždím pravidelně obytkou minimálně deset let a zatím mne nikdy nikdo nevážil. Projíždím Rakouskem i osobákem a vážení, které by se teoreticky mohlo týkat i obytek jsem zaznamenal pouze jednou. Otázkou ale je, zda tehdy obytky skutečně vážili. Obvykle na vážnici svádí pouze kamióny, čas od času se objeví příkaz sjet pro nákladní vozidla nad 2 nebo 2,8t. To se zaměřují na přetížené dodávky. Kamaráda, který sjel spolu s nimi zvážili, měl 4t a řešili to domluvou. Na druhé straně tady někdo psal o pokutě v řádu stovek EUR za přetížení o 300kg. Takže babo raď. :x
My vážíme naloženi cca 3650kg, takže věřím, že by mi to mohlo projít, v nejhorším počítám s nějakým tím Eurem na pokutu. Zatím se Rakousku vyhýbat nemíním, trasa do Itálie, kam jezdíme často, nemá mnoho alternativ.



Rudy, já vídávám v Rakousku na dálnici svítit na tabuli značku B13 s vyznačením 2,8 t .


.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Rudy, já vídávám v Rakousku na dálnici svítit na tabuli značku B13 s vyznačením 2,8 t .


.

Já taky ale zatím vždy v kombinaci s dodatkovou tabulkou s náklaďákem. Zákaz pokračovat v levých pruzích tak pro M1 neplatí. Třeba mám jen štěstí ...
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,721,772 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19034 sekund | Průměrně za: 0.19034 (0) sekund | Dotazy: 152 | Použitá paměť: 2.41MB/2MB