Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Přídavné pružiny: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Přídavné pružiny

Poslední aktualizace před 6 let
surficisurficiČlen
Přidáno před 14 let
Měchy jsem si objednal v Rubeně Náchod pí. Litošová tel. 605232462 nebo 603222752 . Stačí jí říct že chcete KOMPLET-33.99 4.5x3 obě spodní víka. Tím Vám pošle měchy dobírkou cena 2973. Kč včetně poštovného. Pak odšroubovat z každého měchu jedno víko , nechat si vytočit závit tuším M14, poněvadž do něj pasuje šroubení koupené u firmy která se zabývá výrobou hidraulických hadic.Ty Vám prodaj i druhou koncovku na kterou jsem napájel mosazí obyčejný auto ventilek.Pak Vám udělaj hadici do které zalisujou tu koncovku s ventilkem a protikusem k tomu šroubení do víka měchu libovolné délky.Já jsem oba ventilky umístil do rozvodny elektro. Zde jsou snadno přístupné a mohu si připumpovat nebo ufouknout každou stranu dle potřeby.Za ty hadice si řekli 500.Kč. Je to sice bez ovládání z kabiny za jízdy ale čím jednoduší tím míň se toho může pos...Jinak to mám také na Ducatu.Nějaké fotky mám ve své fotogalerii.Nebo koukni na tenhle inzerát z 23/3 http://www.windsu...amp;nnpp1=
JanekJanekČlen
Přidáno před 14 let
Jsem zmatenej, prosím Tě, má to význam i na podvozek AL-CO ? Mám Ducato 2009:x
S
severaciČlen
Přidáno před 14 let
Na přídavné vzduchové pérování jsem se ptal po montáži přídavného listového pera na zadní nápravě Forda Transit (alkovna celk váha 3,2 T).Bezpečnost jízdy se pocitově zlepšila,ale naklánění např.na malém kruháku,nebo rozhoupání při jízdě ve vyjetých kolejích po TIR autech ne.Minulý týden jsem dokončil montáž měchů z Rubeny (typ 170/2)překlad:průměr měchu =170mm,2 "buřty" zástavbová výška =155mm,zdvih =90mm,prac.tlak =0,7 Mpa.Myslím,že stabilita za jízdy je úplně jinde.Před výběrem měchů je nutné dobře změřit prostor pro jejich montáž(pozor na výfuk.potrubí) ! Celkem shrnuto:výborná volba !!
Všem,co mi dávali rady ještě jednou děkuji!!!
Cool + !u
Upravil severaci dne 28.03.2010 11:03, před 14 let
simchasimchaČlen
Přidáno před 14 let
Nevíte někdo, nebo nemáte někdo vlastní zkušenost, co na tyto svépomocně amatérské úpravy podvozku říkají na technické kontrole? Díky P.
TajfunTajfunČlen
Přidáno před 14 let
Nevím jestli to byla náhoda když sem byl na technický asi před rokem tak sa na to tachnik koukal a jen říkal,že sou ty měchy nějáký měký tak sem mu na to řek,že je mám vypuštěný jinak ho to vůbec nezajímalo.
CharlieCharlieČlen
Přidáno před 14 let
Ja som si robil vzduchove pruzenie na Fiat Doblo a na STK som presiel. Chvilu sme sa o nich bavili a potom ma pustil.
K
KnausoviČlen
Přidáno před 14 let
Ahoj,všem...jelikož dělám montáže měchů a servis obytek.....tak Vám položím hádanku,protože nikdu z Vás kutilů se tady nezamyslel nad jednou jedinou věcí a tou je??? co dělá zátěžový omezovač brzd když se auto tváří jako nenaložené a při tom je mnohdy přetížené.
Prosím neberte mě jako prudila,jen se zamyslete,zvlášť ty co to zkouší dělat třeba ze sedačkových měchů(který nefungujou ani trochu jak by měli a jsou spíš na škodu konfortu) Zamyslete se nad těmi brzdami co jsou měchami oklamány a patrně nepřizpůsobeny, vozíte v autech své drahé a stejně jako já máte rádi šťastné návraty,kterých vám přeju stejně jako výjezdů.
looserlooserČlen
Přidáno před 14 let
chtelo by to blize vysvetlit...proc myslis,ze mechy ze sedacek nefunguji? lze ten zatezovy regulator seridit jinak????
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 14 let
Knausovi
O tom zde na fóru bylo již psáno i s fotkou a nákresem omezovače. Jen možná by to chtělo třeba trošičku blíže popsat jeho dostavění /nastavení/ když se tam ty měchy dají.Pravděpodobně se asi bude muset posunout tyčka /mechanický omezovač/ směrem nahoru.Beru to logicky-čím menší zátěž tím je menší účinnost a naopak.Tedy měchy nadzvednou více než péra i když je auto naložené tak musím omezovači přidat tlaku ?? !! Je to tak?
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
simchasimchaČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

Knausovi napsal:
Ahoj,všem...jelikož dělám montáže měchů a servis obytek.....tak Vám položím hádanku,protože nikdu z Vás kutilů se tady nezamyslel nad jednou jedinou věcí a tou je??? co dělá zátěžový omezovač brzd když se auto tváří jako nenaložené a při tom je mnohdy přetížené.
Prosím neberte mě jako prudila,jen se zamyslete,zvlášť ty co to zkouší dělat třeba ze sedačkových měchů(který nefungujou ani trochu jak by měli a jsou spíš na škodu konfortu) Zamyslete se nad těmi brzdami co jsou měchami oklamány a patrně nepřizpůsobeny, vozíte v autech své drahé a stejně jako já máte rádi šťastné návraty,kterých vám přeju stejně jako výjezdů.


Ahoj, možná by také bylo dobré, kdyby tato auta s amatérskými úpravami brzd a podvozku, byla vepředu nějak označena, aby když to člověk uvidí v zrcátku, mohl rychle přidat, nebo odbočit. !)
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
A možná by neměla jezdit po silnicích první třídy a o víkendech jen mezi 21-5 hod.:s a svátky bych zakázal upně:g
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
simchasimchaČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

petr a jarka napsal:
A možná by neměla jezdit po silnicích první třídy a o víkendech jen mezi 21-5 hod.:s a svátky bych zakázal upně:g


To máš pravdu, ale to už se skoro člověk bojí napsat. :bo :)
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
Přiznávám že mám měchy s autobusu,omezovač mám posunuty,auto mame v avataru...tak si dávejte pozor:s!h!h ovšen nekdy ty "nefugující a nepružící domaděly" funguji lépe než origo výroba a asi i ta cena je trošku někde jinde...:_ dodávám.myšleno ze sedačky z autobusu.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Upravil petr a jarka dne 05.05.2010 19:27, před 14 let
PepaKPepaKČlen
Přidáno před 14 let
No mne to spočítali se dvěma okruhy na zadní nápravu na 48.000,- - pro alko heavy Ducato. Určitě jsem příznivcem nízkých cen, ale na ze každou CENU. Nechci nikomu jeho kutilské počiny kazit, naopak šikovné lidičky obdivuji, ale nechci ani domyslet co by se dělo po vážné nehodě třeba v Německu, kdyby pak šlo auto na technickou expertýzu a našli na podvozku a brzdách nehomologované úpravy.........
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

PepaK napsal:
No mne to spočítali se dvěma okruhy na zadní nápravu na 48.000,- - pro alko heavy Ducato. Určitě jsem příznivcem nízkých cen, ale na ze každou CENU. Nechci nikomu jeho kutilské počiny kazit, naopak šikovné lidičky obdivuji, ale nechci ani domyslet co by se dělo po vážné nehodě třeba v Německu, kdyby pak šlo auto na technickou expertýzu a našli na podvozku a brzdách nehomologované úpravy.........


s tím německem máš samozdřejmě pravdu,já osobně ven nejzdim.a pri cene našeho bydliku se mi nechce davat tolik tisíc..... to se mi nevyplatí.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
K
KnausoviČlen
Přidáno před 14 let
1)No nechci Vás nějak zrazovat, ale delší praxe ukázala že i originální dostavbové sety jsou poruchové,většinou po záruce :-( kolikrát si zručný!!kutil vyrobí lepší zařízení než jsou ty slabé plechové výlisky.
2)s tím omezovačem nechám hádanku, vy co omezovač nemáte z příčiny esp atd. nemusíte toto řešit.(pro toho kdo jezdí v zimě a myslí že omezovač vyhodí a je po problému.....)
3) Sedačkové měchy, co myslíte jak mohou fungovat správně a vyrovnaně,mají malý objem, tudíž nárusty tlaků jsou příliš strmé a měch který by měl být zatížený bez pružiny by 100% praskl. Nemluvě o že s ním si jen markantně zhoršíte jízdní vlastnosti(ale když nepraskne nebude se Vám to tolik naklánět :-) Ale co když praskne v zatáčce kterou pojedete z ostra garantuju vám že lehnete na bok,dejte pozor.Měch z autobusu i když bych ho chtěl vidět v zástavbě(kam jste ho proboha dali?)nebude fungovat z opačného důvodu,velký objem. Ale aspoň se nevyklopíte v ostré pravé.U vás to funguje když se laicky zamyslím a najdu příměr-dám vám na zem 20cm madraci skočíte do ni bez obav že narazíte,ne-máte rozum že, a když to sámé dám na trampolínu to už risknete.
4) Když to budete chvíli dělat zjistíte že se dá vypočíst objem a délka měchu k ideálu zákazníka, od sprotovna po komfort.Dostavbové sady se nezabývají tím na co máte chuť a kolik vaše auto opravdu váží.
5)Podívejte se většinou jste Dukátový(tak pro vás) kde máte dorazy když už jen středně naložíte auto, 2cm-0cm do dorazu,nepružíte že.Budete pružit na vzduchu:-)

Promiňte že jsem se tak rozepsal, je to spíše pro kterým dojde nebezpečnost svého jednání-aby jim to došlo-a dožily se spokojeného stáří.A pokud budou chtít přeci jen něco bastlit rád jim pomohu při výpočtech,kdo nechce bastlit tomu můžeme udělat jeho přání na míru k jeho vozu.
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
3) Sedačkové měchy, co myslíte jak mohou fungovat správně a vyrovnaně,mají malý objem, tudíž nárusty tlaků jsou příliš strmé a měch který by měl být zatížený bez pružiny by 100% praskl. Jaký je tedy idealni obsah měchu?? proč tedy ruzní výrobci nabízeji na tentýž model různe velké měchy? nekteré i menší než sedačkové?

Ale co když praskne v zatáčce kterou pojedete z ostra garantuju vám že lehnete na bok ........jákou mám jistotu že mi nepraskne ten origo zástavbový??? nebo že mi nebouchne kolo?? pokud budu jezdit do zataček jak prase,asi to časem překlopím take:D

petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
K
KnausoviČlen
Přidáno před 14 let
no když vezmu maximální zátěž sedačkového měchu a jaká jsou rizika když praskne v sedačce(jako že praskaj při váze 100kg,běžně) tak to výrobce příliš neřeší.
Když vezmu měch např 170/3 vydrží zátěž 10t a nepraskne,ale samozřejmě stejně jako pneumatika má časovou životnost.
Pokud montujete na své auto pneumatiky tak používáte váhová index a vcelku chápu že je většina lidí při stáří 6let nevyhazuje,pak jim muže pneu prasknout třeba v zatáčce :-)
Ale vůbec nechápu lidi kteří si kupují na auto jeté pneu.

ideální objem měchu-je pro každého něco jiného---každé individuální přání je jiné,stejně jako hmotnosti,ale pokud vám stačí to co uvádějí obchody že 6palcové do 3500kg a 8 nad tak to nenáročnému bydlíkáři bude sloužit lépe jak sedačkové,ale jsou i tací co si přejí třeba v rozsahu 3300kg až 3500kg maximální konfort,a případně stabilitu pomoci stabilizátoru, z nápravy pak uplně mizí listová pera,dává se po dvou měchách na každou stranu(kdyby přeci jeden praskl),panhardská tyč,stabilizátor,jiné tlumiče.
Ano máte naprostou pravdu některé jsou i podobné velikosti jako sedačkové,ale naprosto jiné konstrukce(myslíte ty bezbuřtové)
Tentýž model jiný měch ano,jsou to objemy(tudíž měkčí-tvrdši)
Dnes je naprosto samozřemé a snad nemusím nikomu vysvětlovat že každá strana má svůj okruh(minimálně)
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
V sedačkach se měchy vetšinou prodřely než že by přímo praskly,měchy svépomocí se tady a na jiných vláknech řešily mnohokráte a kdyby to bylo tak nepohodlné a špatné jak uvádíte,je otrázka proč to tam ti lidé pořad mají....a jezdí...:D Továrni jsou určitě o nečem jiném to nepopírám ani to nevyvracím.Ty sedačkové jsou alternativa pro nas co nemáme 15 tis na origo a další tis, za práci.Já osobně jezdím tak na cca.2bar ,mám auto jen srovnáné do roviny.nijak extrémne ho neprekladam a jsem spokojen.vyšlo mě to i s kompresorem na cca.1000kč.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
RobertRobertČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

Knausovi napsal:

5)Podívejte se většinou jste Dukátový(tak pro vás) kde máte dorazy když už jen středně naložíte auto, 2cm-0cm do dorazu,nepružíte že.Budete pružit na vzduchu:-)



To je chybná úvaha. Měchama se v žádném případě nevyřadí z činnosti původní odpružení. To funguje i nadále. Měch jen vypomůže a díky tomu mají pera zase delší zdvih.

Jinak souhlasím s tím, že v případě, že by měch praskl v zatáčce, by tento pokles odporu mohl mít špatné následky. Ale je to dost nepravděpodobné. Špatná dimenze, nebo stáří, by se projevilo nejprve při max. tlaku a sice na příčných nerovnostech nebo dírách ve vozovce, kdy jde náprava na doraz. Těžko někdo krouhá zatáčky tak, aby dostal auto do takového náklonu.
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
Upravil Robert dne 05.05.2010 21:13, před 14 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,676,154 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.30733 sekund | Průměrně za: 0.30733 (0) sekund | Dotazy: 137 | Použitá paměť: 2.27MB/4MB