Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 speciální obytný automobil: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

speciální obytný automobil

Poslední aktualizace před 6 let
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Že ty normy jsou vesměs předpisy EU a není to nic Českého, tak na to stačí kouknout do tp. To že některé emisní stanice nemají konkrétní značku chápu. Je to taky o penězích a kolik jim těch značek za ty dva roky po které školení platí, přijede? A než mě začnete nadávat, tak si prosím uvědomte, že jsem to nevymýšlel. Snažím se vám to ulehčit, tím ,že poskytuju informace, které vím. Co by ste teda ještě vlastně chtěli?


No, pokud jsou normy a předpisy standarty harmonizované s EU a nikde v EU není taková pakárna jako u nás, tak kde je asi chyba ?
To je opravdu jednoduchá rovnice ... kde jedinou neznámou je inteligence oné fyzické osoby na STK či Emisní stanici. Neber to osobně, to jsou prostě fakta, bohužel založená na osobní zkušenosti s uvedenými institucemi v ČR. Zkus se s nějakou takovou situací třeba obrátit na německou Dekru, situace stejná a výsledek zcela odlišný!!! No a včil mudruj ... :x
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 22.03.2013 10:00, před 11 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Na mě osobně to často působí, že tu pravdu lidi nechtějí slyšet. Že je rozdíl mezi Němcema a Čechy. Je a bude nejspíš vždycky. Co mám já zkušenost s Dekrou, tak je snaha aspoň maličko pomoct, než hodně poškodit.
Podívej se na toto vlákno. Já něco napíšu a odpověď je : co to píšeš za kraviny. Asi by se to mělo posuzovat konkrétně. A když nevím, tak jsem raději potichu.
Standa2
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
Bohužel, je to tak ! U řízených systémů musím chodit každé 2 roky na školení značek :o - mám školení na 88 benzínů a 59 dieslů, navíc jako Bosch stanice mohu měřit vše, co má vstřikování Bosch. Rozhoduje výrobce vozidla, né motoru !!! Navíc musíš mít atest pracoviště na všechny značky, pouhé školení nestačí :v
Další povinnost je vyčíst paměť chyb ŘJ motoru před měřením. Pokud mi přijede např. Hummer H3 a má motor Renault, já se do něj dignostikou Renault nedostanu. Proto např. servis Škoda nemůže změřit WV či Seat i když mají stejné motory.
A řeknu ti to takhle, za změření benzínu mám 40,- a nafty 60,- hrubého, myslíš, že mě to stojí za to přijít o oprávnění a tím i o práci :x ?

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
MTS Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Na mě osobně to často působí, že tu pravdu lidi nechtějí slyšet. Že je rozdíl mezi Němcema a Čechy. Je a bude nejspíš vždycky. Co mám já zkušenost s Dekrou, tak je snaha aspoň maličko pomoct, než hodně poškodit.
Podívej se na toto vlákno. Já něco napíšu a odpověď je : co to píšeš za kraviny. Asi by se to mělo posuzovat konkrétně. A když nevím, tak jsem raději potichu.


Než jsem Ti to napsal ,tak jsem si to ověřil.To že někdo nezměří Burstnera proto že je burstner a ty napíšeš že je to v pořádku,pak je to kravina.
pokud je Iveco v techničáku,tady si vytáhnou info o něm a změří.Nevím jak to chodí jinde ale tady takhle.
Klidně si piš své názory jak chceš,jen jsem ragoval.Je demokracie ne :D
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Na mě osobně to často působí, že tu pravdu lidi nechtějí slyšet. Že je rozdíl mezi Němcema a Čechy. Je a bude nejspíš vždycky. Co mám já zkušenost s Dekrou, tak je snaha aspoň maličko pomoct, než hodně poškodit.


Ano, lidi nechtějí pravdu slyšet, na tom se shodnem. O rozdíl mezi Němci a Čechy tady přece nejde, stejně to například funguje i v Anglii a kdekoli jinde v Evropě. Na to mě odpovíš, že je rozdíl mezi Čechy a Anglány? Jde o PRINCIP, že tam nikdo nedělá lidem pakárnu a používá selský rozum!! Nerad to říkám, ale ty sám moc nechceš tu pravdu slyšet ... (vzhledem k tomu, že pořád nemám odpověď, proč jinde není problém a u nás je, už se ani neptám)

Promiň, ale česká Dekra si lobuje za své kšefty, opravdu nevím o jaké snaze pomoci mluvíš.
To, že ti tam někdy někdo vyšel vstříc, je hezké, ale globalizovat to, že se snaží pomáhat, je trochu naivní (na pomáhat a chránit je tady jiná instituce).
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 22.03.2013 11:32, před 11 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Vidíš, hezky jsi mě nahrál. Co by se stalo, kdyby v Anglií začali jezdit v pravo, jako ve zbytku Evropy? No nestalo by se nic. Takle je problém se světly, která svítí obráceně, se zrcátky a se zbytkem Evropy, který jezdí v pravo.
Pokud máš s Dekrou takovou zkušenost je tu ještě TUV. Pokud ani ten, tak je tu ministerstvo.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Vidíš, hezky jsi mě nahrál. Co by se stalo, kdyby v Anglií začali jezdit v pravo, jako ve zbytku Evropy? No nestalo by se nic. Takle je problém se světly, která svítí obráceně, se zrcátky a se zbytkem Evropy, který jezdí v pravo.


Možná to nevíš, ale vpravo se nejezdí jenom v Anglii. Taky možná nevíš, že pokud se jezdí vpravo, nemusí se upravovat přednost na kruhových objezdech a při přednosti zprava sedí řidič na pravé straně a spolujezdec mu nebrání ve výhledu. Logiku si z toho vyvoď sám, konec konců u nás se také kdysi jezdilo vpravo .... jen nechápu co to má společného s STK, Emisema resp. s přístupem/myšlením lidí, co tam pracují (a o tom je tady řeč).

No a pokud se týče té Anglie, spousta lidí si tam kupuje obytku s řízením na naší (kontinentální ) straně, protože jezdí na výlety do Evropy. A věř mě, že jim tam na technické (ani při registraci) nikdo pakárnu nedělá.... zkus se nad tím zamyslet, proč to tak je (nevím, jak sem ti nahrál, spíš mám pocit, že jsi si naběhl)
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
simchasimchaČlen
Přidáno před 11 let
Tak teď už tomu vpravo, vlevo opravdu nerozumím. :|
pbrpbrČlen
Přidáno před 11 let
Ja bych se s dovolenim vratil k puvodnimu tematu.
Vzhledem k tomu, jaky panuje v kategorizaci OA chaos a ze o tom, jak casto budete chodit na STK (a mozna o spouste dalsich veci) rozhoduje asi jen nahoda, zajimalo by me, jestli existuje nejaky metodicky pokyn pro registry vozidel, co presne se ma psat do prislusne kolonky a kdy. Nenasel by to nekdo?
Concorde Sport TS
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

pbr napsal:

Ja bych se s dovolenim vratil k puvodnimu tematu.
Vzhledem k tomu, jaky panuje v kategorizaci OA chaos a ze o tom, jak casto budete chodit na STK (a mozna o spouste dalsich veci) rozhoduje asi jen nahoda, zajimalo by me, jestli existuje nejaky metodicky pokyn pro registry vozidel, co presne se ma psat do prislusne kolonky a kdy. Nenasel by to nekdo?


Pokud se týče kategorizace vozidel, existuje jednoznačná legislativa EU, která je závazná i pro ČR. Celý problém tohoto banánistánu je neznalost a to, že podklady pro tento zápis při dovozu dělají technici STK (třeba na základě TP, atd) na jejichž základě potom vypíše čistopis TP pracovnice úřadu s rozšířenou působností. Pokud například takový neznalý technik vypíše, že je vůz speciální obytný, je v TP speciální obytný a nikdo to nezkoumá. Byť jsem si uvedenou legislativu prošel, našel jsem tam pouze definici obytného vozu, žádné přídavky speciální obytný ani obytný speciální jsem tam nenašel. Pokud je schopen někdo je doložit, ať je doloží (pokud možno alespoň takovým způsobem, jak je níže)

Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2007/46/ES (70/156/EHS)
ze dne 5. září 2007,
PŘÍLOHA II
Definice kategorií vozidel a typů vozidel
(5.1 "Obytným automobilem" se rozumí vozidlo zvláštního určení kategorie M
vyrobené k obytným účelům, které má alespoň toto zařízení:
- sedadla a stůl,
- uspořádání pro spaní, které může být vytvořeno ze sedadel,
- zařízení pro vaření,
- skladové prostory.
Toto zařízení musí být pevně upevněno v obytném prostoru; stůl však může
být snadno odstranitelný.)
(http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1970L0156:20070712:cs:PDF
PŘÍLOHA II Definice kategorií vozidel a typů vozidel)

Automatické sloučení 22.03.2013 12:06:

Citovat

simcha napsal:

Tak teď už tomu vpravo, vlevo opravdu nerozumím. :|


Je to prosté simcho, jezdí li se vlevo, platí přednost zprava jako u nás. A tak potom není třeba upravovat přednost na kruhovém objezdu, neboť po pravé ruce máte střed kruháče a auta co na něj vjíždějí přijíždějí z vaší levé strany (a dávají vám automaticky přadnost zprava - oni vás mají po pravé ruce). Nezní to logicky :g ? Nebo lépe je vymyslet další pravidlo o přednosti na kruhovém objezdu :x

Ostatním sorry za off-topic.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 22.03.2013 13:14, před 11 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Jednoduchá odpověď. STK kontroluje, úřad schvaluje. Jasně už tomu rozumím , to máš pravdu že od r. 2007 je to trochu jinak. Souhlas. Jenže před tímto datem se to řídí tehdy platnou legislativou.
Standa2
Upravil Standa2 dne 22.03.2013 13:13, před 11 let
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
Já se chci zastat Standy 2. Pochopil jsem, že pracuje na STK v ČR, musí tedy dodržovat platné zákony, vyhlášky a nařízení, která platí pro STK v ČR, pokud tam chce pracovat i nadále !!! Jak říká klasik, může s nimi nesouhlasit, může o nich diskutovat, ale to je asi všechno co s tím nadělá a nejen on, ale všichni motoristé, kteří mají svá vozidla registrovaná v ČR.
Nevím čím se živí ostatní, ale každá činnost má své zákony, vyhlášky a nařízení a pokud žiju v ČR musím je dodržovat, elektrikář taky nediskutuje o tom, že fáze je nalevo, pokud jí zapojí napravo, porušil normu a nese následky i když bude tvrdit, že napravo je to logické a v německu to nikdo neřeší a kdo dodržuje normu je pitomec, ..
Možná by bylo řešení abyste si zaregistrovali svá vozidla v německu, či anglii a jezdili tam na emise a tuv ( nebo jak se jmenuje jejich STK ), možná to budete mít bez prudění a šikany. Ale obávám se, že polovina aut, co jezdí tady, by v německu neprošla, to je ale jiná kapitola.

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
simchasimchaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Citovat

Standa2 napsal:

Vidíš, hezky jsi mě nahrál. Co by se stalo, kdyby v Anglií začali jezdit v pravo, jako ve zbytku Evropy? No nestalo by se nic. Takle je problém se světly, která svítí obráceně, se zrcátky a se zbytkem Evropy, který jezdí v pravo.


Možná to nevíš, ale vpravo se nejezdí jenom v Anglii. Taky možná nevíš, že pokud se jezdí vpravo, nemusí se upravovat přednost na kruhových objezdech a při přednosti zprava sedí řidič na pravé straně a spolujezdec mu nebrání ve výhledu. Logiku si z toho vyvoď sám, konec konců u nás se také kdysi jezdilo vpravo .... jen nechápu co to má společného s STK, Emisema resp. s přístupem/myšlením lidí, co tam pracují (a o tom je tady řeč).

No a pokud se týče té Anglie, spousta lidí si tam kupuje obytku s řízením na naší (kontinentální ) straně, protože jezdí na výlety do Evropy. A věř mě, že jim tam na technické (ani při registraci) nikdo pakárnu nedělá.... zkus se nad tím zamyslet, proč to tak je (nevím, jak sem ti nahrál, spíš mám pocit, že jsi si naběhl)

Víš, já se v tom nějak ztratil, a teď nevím, jestli se v Anglii jezdí vpravo jak píšeš, nebo vlevo. A nebo pokud se unás také kdysi jezdilo vpravo, tak nyní vlevo. Nějak mne to už přesahuje, ale nenech se tím znervozňovat, asi to jen špatně chápu.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let
@MTS

Dovolím si nesouhlasit, kdyby jsme "slepě" respektovali každou hovadinu, která nedává ani hlavu ani patu, tak tady máme uzákoněnou ještě vedoucí úlohu KSČ !!

Jako příklad snad stačí diskuze o špatné novele zákona o řidičských průkazech a omezení skupiny B na jízdu s vlekem do 750kg - není to tak dávno. Kdyby to bylo, jak to píšeš ty, tak už dnes ti co mají B s karavanem od 19.1 nejezdí. No a jaká je situace dnes ? Kdyby jsme šli všichni do autoškoly, tak MDČR o chybě ani neví... (byť tady takové návody byly,zákon je zákon - mazejte do autoškoly). Takže, dělat se dá něco se vším .... záleží jen na nás.

Už nežijeme jen v ČR, ale jsme součástí Evropy (naštěstí) a tudíž pro nás jsou některé evropské normy závazné (ke smůle a lítosti některých). Bohužel, jsou to často technici STK kteří často nevědí a jediné co umějí v té chvíli řící - já vám to neudělám nebo o tom rozhoduji já. To je zase moje zkušenost, bohužel.

@simcha

Chyba byla na mé straně, napsal jsem vpravo, už jsem to opravil kde to šlo (trochu mě to zvedlo ze židle, protože mě přišly ty argumenty demagogické - a tak jsem se v té rychlosti " sek " )
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 22.03.2013 13:59, před 11 let
MTSMTSČlen
Přidáno před 11 let
To je právě to, co mě vadí, jednou jsme občané ČR a platí na nás legislativa ČR celá, ne jenom to, co mi vyhovuje. Také se vším nesouhlasím, ale jsem občan ČR musím se tím řídit, pokud tu chci žít a já chci. Pokud někdo na úřadě udělal chybu v zápisu do TP, budu trvat na opravě, pokud je kategorie speciální obytný na základě odpočtu DPH, mám 2 možnosti, ušetřil jsem DPH a budu jezdit každý rok na STK, nebo udělám vše pro zařazení do kategorie obytný, což asi bude znamenat doplatit DPH, nevím nikdy jsem to neřešil, ale prošly mi rukama auta převedená z N1 do M1, alespoň ta osobní "podnikatelská".
Minulý týden jsem převáděl auto a při předávání TP mě úřednice vyzvala ke kontrole všech údajů, je to i o nás, přečíst co podepisujeme, kouknout co kupujeme, ...

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Seaman napsal:

Ahoj,možná jsem malinko vedle,ale jen pro zajimavost- vloni jsem jel 100% jist na STK a tam mi pan rekl, ze mi neudělá emise, bo to na burstner neumí. Ze je o radek níže uveden typ motoru IVECO 2,8 JTD,ale to je vubec nezajimalo a prý ze budu muset k importerovi pro výjimku. Byl jsem trochu zoufalej a tak me napadlo jet do Fiata kam jezdím bezne na servis. Emise byly i s kávou do 30 min OK.


Ahoj. Sice neznám detailně příslušné předpisy, ale pokud jsem tvůj příspěvek správně pochopil, tak v tvém případě na DI udělali chybu v zápisu do ORV. Základem je vždy vozidlo příslušné tovární značky (D1) Fiat (Ford, Peugeot,...) příslušného obchodního označení (D3), např. Ducato 15, MAXI a pod. a ne Burstner. Burstner je pouze nástavba na vozidle bez ohledu na to, zda je to vestavba, polo nebo integrál, stejně jako je např. valník, skříň a pod. To by mohli zapsat tak akorát do řádku 2 jako OBYTNÝ , BURSTNER. Měl by jsi jít na DI a žádat o provedení opravy záznamu a pokud se budou cukat, tak požádat o vyjádření zastoupení Fiatu v ČR a to jim potom omlať o hlavu. Syn měl před lety podobný problém, když do ORV zapsali jako typ motoru nikoliv příslušný kód, ale kód provedení motoru, bo tenkrát bylo provedení litina a provedení hliník. Až asi na šesté TP si toho někdo všiml a on vyletěl.
Zdraví
Luboš a Dáša
artoartoČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

MTS napsal:

Bohužel, je to tak ! U řízených systémů musím chodit každé 2 roky na školení značek :o - mám školení na 88 benzínů a 59 dieslů, navíc jako Bosch stanice mohu měřit vše, co má vstřikování Bosch. Rozhoduje výrobce vozidla, né motoru !!! Navíc musíš mít atest pracoviště na všechny značky, pouhé školení nestačí :v
Další povinnost je vyčíst paměť chyb ŘJ motoru před měřením. Pokud mi přijede např. Hummer H3 a má motor Renault, já se do něj dignostikou Renault nedostanu. Proto např. servis Škoda nemůže změřit WV či Seat i když mají stejné motory.
A řeknu ti to takhle, za změření benzínu mám 40,- a nafty 60,- hrubého, myslíš, že mě to stojí za to přijít o oprávnění a tím i o práci :x ?

:_

Prosím, jak se zákazník dozví kam má jet se svím autem ? Je nějaký seznam nebo má objíždět, telefonovat atd. Pro své auto jsem na internetu nic nenešel. Jen je mi divný, že emise mi předtím změřili v pohodě. Asi se hraje druhý poločas podle jiných pravidel.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Jeď tam, kde jsi byl minule. Nejspíš ti to tam změří. Nikde není psáno, že to v Čechách neumí. Jde jen o to si vysvětlit, proč to někde nedělaj nebo dokonce proč to odmítají.
Standa2
MildaProMildaProČlen
Přidáno před 11 let

Citovat



Logiku si z toho vyvoď sám, konec konců u nás se také kdysi jezdilo vpravo .... jen nechápu co to má společného s STK, Emisema resp. s přístupem/myšlením lidí, co tam pracují (a o tom je tady řeč).



Já například u nás jezdím bezohledně vpravo dodnes a vůbec mi to nevadí :D :D
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 11 let
Já myslím že hlavně je potřeba jít na emise tam kde ti je udělají a ne tam kde mají 888 školení.:he
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,684,854 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.17256 sekund | Průměrně za: 0.17256 (0) sekund | Dotazy: 145 | Použitá paměť: 2.38MB/4MB