Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 speciální obytný automobil: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

speciální obytný automobil

Poslední aktualizace před 6 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Jak to tady tak čtu, tak je to trochu úsměvné. Celý ten zádrhel je v tom, jak je to zapsané a tedy schválené v tp. Pokud je první slovo - specialní-, je STK na rok. Pokud je první slovo např. obytný specialní, jsou to dva roky.
Semisema se to má tak, že pokud je to řízený motor tak musí mít mechanik na emisích oprávnění na tu konkrétní značku vozidla, tak že to že to celé má motor z Fiatu nestačí. Na emise má vliv také čistič sání a výfuk. Pokud s něčím pohneme, třeba delší a nebo kratší trubka všechno je jinak.
Souhlasit se dá s tím, že hmotnost nemá na dobu STK žádný vliv.
Standa2
M
AnonymČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Pokud s něčím pohneme, třeba delší a nebo kratší trubka všechno je jinak.

to chceš říct že když máš výfuk doprostřed šáska a vyvedu to třeba na hbok auta nebo za auto tak z toho poleze něco jinýho???
ještě mě pouč jestli se to z délkou zlepšuje nebo zhoršuje.
Tatra co má výfuk na střechu kouří více nebo méně než ta do to má na bok
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Poučit tě můžu. Nevím ,ale k čemu by to bylo, protože o tom nerozhoduju ani já, ani ty. Taková jsou pravidla.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Jak to tady tak čtu, tak je to trochu úsměvné. Celý ten zádrhel je v tom, jak je to zapsané a tedy schválené v tp. Pokud je první slovo - specialní-, je STK na rok. Pokud je první slovo např. obytný specialní, jsou to dva roky.


Přiznám se, že pokud vidím výše uvedené, pak se nedivím, že to v naší zemi vypadá, jak to vypadá, kocourkov na kvadrát !! Mohl by mě někdo vysvětlit, jaký je rozdíl mezi speciální obytný a obytný speciální ?? Pokud je v tom rozdíl, musí být daná právní norma, podle které se to zapisuje. Víš Stando v jakém případě se to zapíše v jednom pořadí a v jakém případě v tom druhém ?

Pokud bych tuto českou absurditu dotáhl úplně do krajnosti, tak v některých evropských zemích by " speciální obytné " automobily ani nemohly existovat, neboť z důvodu skladby jazyka a gramatických pravidel nelze v některých jazycích umístit přídavné jméno před podstatné jméno ( pro laiky - speciální obytný automobil tam existovat nemůže, pouze automobil obytný speciální ).
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 21.03.2013 17:51, před 11 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Je mi líto, ale je to tak. Samozřejmě jsem ten postup nevymyslel já. Je to záležitost ministerstva dopravy. Důvod je jasný. vytvořit pravidlo, podle kterého každý technik v ČR dokáže bez výmluv a jiných intrik spolehlivě určit ze zápisu v TP. na jak dlouho má vylepit známku. Přiznám se, že mě docela pobavily některé názory. Je v této zemi mnoho nepodařených zákonů, ale v tomto případě to je jasné a nedá se s tím spekulovat že tak a nebo onak. Rozhoduje zápis a basta, není mnoho věcí tak jednoduše vyřešených. Nebo má někdo lepší návrh, jak spolehlivě určit platnost STK?
A ten zápis do tp je tehdy, když vozidlo plní buď kategorií M1,N1. To bude OSOBNÍ SPECÍÁLNÍ a nebo i OBYTNÝ SPECIÁLNÍ. U hasičů a ostatních speciálů mezi ně spadají naše obytné Avie, které nemají technické parametry na kategorií M1,N1 dle zák. 56/2001 a jsou to stroje z nákladních vozů N2, mají kategorií SPECIÁLNÍ např. OBYTNÉ. Nevím jestli to je špatně, ale vidím v tom logiku.
Standa2
Upravil Standa2 dne 21.03.2013 18:44, před 11 let
artoartoČlen
Přidáno před 11 let
"ale vidím v tom logiku"

V případě srážky s asteroidem bude nejlepší se modlit, doporučuje šéf NASA
L
LakyČlen
Přidáno před 11 let
Tak z toho jsem už úplně vedle ,ještě že to tam nemám - to není kocourkov ale blázinec ,ještě to tak dát do testových otázek a nemá kdo jezdit.:D
Žijeme jen jednou.
K
KristofaciČlen
Přidáno před 11 let
No, uvidím co se dá dělat. Mám po technické, tak je dost času něco řešit. Budu Vás zde informovat. Díky za názory a soucítění.!)
Upravil Kristofaci dne 21.03.2013 19:53, před 11 let
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

A ten zápis do tp je tehdy, když vozidlo plní buď kategorií M1,N1. To bude OSOBNÍ SPECÍÁLNÍ a nebo i OBYTNÝ SPECIÁLNÍ. U hasičů a ostatních speciálů mezi ně spadají naše obytné Avie, které nemají technické parametry na kategorií M1,N1 dle zák. 56/2001 a jsou to stroje z nákladních vozů N2, mají kategorií SPECIÁLNÍ např. OBYTNÉ. Nevím jestli to je špatně, ale vidím v tom logiku.


Jj, logiku to má, ale bohužel tu naší českou (soukromně jí nazývám DekraLogikou - ty víš proč :D ). Obytné auto je prostě obytné auto, jasně definované v celé Evropě jednou legislativní normou a všude je to v pohodě, nikde to není problém ...

@Krištofáci

Držím palce, aby se vám to podařilo vyřešit a nemuseli jste chodit ročně na STK. Ale asi to bude boj ....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
S
SeamanČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj,možná jsem malinko vedle,ale jen pro zajimavost- vloni jsem jel 100% jist na STK a tam mi pan rekl, ze mi neudělá emise, bo to na burstner neumí. Ze je o radek níže uveden typ motoru IVECO 2,8 JTD,ale to je vubec nezajimalo a prý ze budu muset k importerovi pro výjimku. Byl jsem trochu zoufalej a tak me napadlo jet do Fiata kam jezdím bezne na servis. Emise byly i s kávou do 30 min OK.
pbrpbrČlen
Přidáno před 11 let
Pro ilustraci mistni situace v kategorizaci obytnych aut prikladam detaily z TP peti ruznych obytnych vozidel. Vse jsou to vestavby, az na jednu (N1) tovarni od ruznych nemeckych firem. :o
Concorde Sport TS
pbr Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen oa5.jpg oa4.jpg Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Jestli ti mohu dát radu, tuto informaci (Burstner) ,si raději nech jen pro sebe. Asi to není tak , jak to bylo původně vymyšleno. Máš to a to je dobře. :)

pbr: naprosto vyčerpávající odpověď.
Standa2
artoartoČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Jestli ti mohu dát radu, tuto informaci (Burstner) ,si raději nech jen pro sebe. Asi to není tak , jak to bylo původně vymyšleno. Máš to a to je dobře. :)

pbr: naprosto vyčerpávající odpověď.


A jak to teda bylo? Asi jako jsem to měl já?
Nebylo by lepší používat k tomu orgán zvaný šedá kůra mozková a ne palec u nohy.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Nejlepší bude, když za to vynadáš mě. Jinak ti mohu říci, že takové věci bych si nechal pro sebe. Nakonec si toho někdo všimne a za dva roky to už tak snadno nepůjde. Navíc s tím může mít ten, kdo to dělal problémy.
Standa2
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Nejlepší bude, když za to vynadáš mě. Jinak ti mohu říci, že takové věci bych si nechal pro sebe. Nakonec si toho někdo všimne a za dva roky to už tak snadno nepůjde. Navíc s tím může mít ten, kdo to dělal problémy.


To co píšeš je přece kravina.Já tam mám taky napsáno Dethleffs a protože to tam je tak mi řekne nejdou udělat emise?Je to v lidech a o lidech.Tyhle pravidla mají tolik kliček že z toho vždycky jde vybruslit pokud chtějí.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

poldaj napsal:

Citovat

Standa2 napsal:

Nejlepší bude, když za to vynadáš mě. Jinak ti mohu říci, že takové věci bych si nechal pro sebe. Nakonec si toho někdo všimne a za dva roky to už tak snadno nepůjde. Navíc s tím může mít ten, kdo to dělal problémy.


To co píšeš je přece kravina.Já tam mám taky napsáno Dethleffs a protože to tam je tak mi řekne nejdou udělat emise?Je to v lidech a o lidech.Tyhle pravidla mají tolik kliček že z toho vždycky jde vybruslit pokud chtějí.


Je to přesně tak jak píše poldaj, já to jen doplním svou zkušenost. Spousta techniků STK je totálně mimo, techniky pražské Dekty nevyjímaje (Dekra je autorizovaná zkušebna MDCR, o to je to ještě horší). To, co z těchto lidí někdy vypadne, je na zamyšlení. Bohužel, tito lidé než by se zamysleli nad tím co dělají (popřípadě si nechali situaci vysvětlit, když už nemají potřebný profesní rozhled a znalosti), radši vše postaví na tom, že to neudělají - myslím, že kdyby šli někteří místo toho uklízet třeba chodníky, žilo by se motoristům tady lépe (a to tomto případě navíc i chodcům ).

@Standa2

Stando, pokud je v TP uvedeno, že je motor Fiat 2.8jtd nebo Iveco či Sofim XXXX, tak i já, jako laik vím, co je to za motor. Pokud, to neví ten, co dělá emise, tak tam nemá co dělat ( a měl by dělat něco jiného) . Myslím, že kdyby došlo na právní lámaní chleba, že si to v pohodě obhájím. Nedělejme to složitější, než to opravdu je.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 22.03.2013 08:11, před 11 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Kraviny píšeš ty. Když je motor řízený řídící jednotkou a to je, tak musí mít ten mechanik, který dělá emise školení na značku, která je v TP. Pokud je neřízený, tak mu stačí znát hodnoty. Trošku o tom popřemýšlej, když už to neznáš. To že je ten motor z např. Iveca je jen poloviční informace. Pak je to ještě o zástavbě. Proto musí být školení = peníze na konkrétní auto.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Kraviny píšeš ty. Když je motor řízený řídící jednotkou a to je, tak musí mít ten mechanik, který dělá emise školení na značku, která je v TP. Pokud je neřízený, tak mu stačí znát hodnoty. Trošku o tom popřemýšlej, když už to neznáš. To že je ten motor z např. Iveca je jen poloviční informace. Pak je to ještě o zástavbě. Proto musí být školení = peníze na konkrétní auto.


Tak ať si to školení ten technik udělá, nebo ať si ty informace zjistí, co je nám běžným uživatelů po tom !! Zapomínáš na základní FAKT a to ten, že tito lidé mají práci zajištěnou zákonem a né proto, že by po jejich " práci " byla poptávka na trhu a stály se na ní fronty. TAK AŤ SE SNAŽÍ !!!

Nikde jinde ve světě není na STK/Emisích tolik pakárny jako tady, nestálo by za to, místo vymejšlení kliček, výmluv a komplikování logického,se zamyslet, čím to asi je a kde je chyba ?? Co ty na to Stando ?
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 22.03.2013 08:25, před 11 let
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 11 let
Můžete se rozčilovat, můžete se vztekat, výmýšlet. Jsou to jednoduché věci , které vám na každých emisích řeknou. To hlavně těm co nechtějí hledat v zákonech třeba na netu. Že ty normy jsou vesměs předpisy EU a není to nic Českého, tak na to stačí kouknout do tp. To že některé emisní stanice nemají konkrétní značku chápu. Je to taky o penězích a kolik jim těch značek za ty dva roky po které školení platí, přijede? A než mě začnete nadávat, tak si prosím uvědomte, že jsem to nevymýšlel. Snažím se vám to ulehčit, tím ,že poskytuju informace, které vím. Co by ste teda ještě vlastně chtěli?
Standa2
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Standa2 napsal:

Kraviny píšeš ty. Když je motor řízený řídící jednotkou a to je, tak musí mít ten mechanik, který dělá emise školení na značku, která je v TP. Pokud je neřízený, tak mu stačí znát hodnoty. Trošku o tom popřemýšlej, když už to neznáš. To že je ten motor z např. Iveca je jen poloviční informace. Pak je to ještě o zástavbě. Proto musí být školení = peníze na konkrétní auto.


Ale vždyť v techničáku jsou konkrétní info o motoru typu označení,prostě vše.Možná to neznám,ale idiot nejsem.A podle VIn kodu se dá úplně vše,a pokud vím tak třeba tady na STK (dělají i emise) se jen podívají na VIN a vyříkali mi vše co se dalo zjistit.
Dneska jsem si to ověřil.Děláš z nás ostatních blbce.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,019,501 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.30198 sekund | Průměrně za: 0.30198 (0) sekund | Dotazy: 140 | Použitá paměť: 2.31MB/2MB