Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Motor FORD TRANZIT 2,2 TDCI-zkušenosti: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Motor FORD TRANZIT 2,2 TDCI-zkušenosti

Poslední aktualizace před 6 let
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Mila napsal:

Měl jsem Chaussona Flas 03, na podvozku Ford s motorem 2,2 a v 54.000 km propálený jend píst a druhý skoro 2 a 3 válec. Stalo se to přesně měsíc po záruce :@. Výmena za polomotor stála 120,000 bez DPH.
Po napsání dopisu na zastoupení Ford mi dali kulanci ve výši 60,000, které jsem si ale musel vybrat ve službách servisů Ford, vybral jsem si Ford Pardubice (velká spokojenost s tímto servisem) :^.
Kdybych si nenapsal sám, tak se na mne zástupce Forda autoservis Design Vankát :o v Kolíně úplně vyprdnul, tam už nikdy.


Omlouvám se všem tak to byli propálené písty pořád to motám.Jen vím že tam byly velké opravy.Jeden čas prodával forda nástavba Chalenger Milevský Písek.
Motor shade.Potom už to opravili ale cena jiná.Jen že jsem to sledoval.
Ono je to danné prodaným množstvím.Fordů je víc ,byl levnější proto víc.
ropropČlen
Přidáno před 11 let
Ty propálené písty mi potvrdil i můj automechanik. Dodal ale k tomu, že všechny případy, které řešil, byly dodávky, kde řidiči využívali maximální tah tohoto živého motoru a na maximálku na dálnicích pendlovali mezi městy. Navíc to množství případů na celkové množství vyrobených motorů je nepatrné. Na dotaz, kolik mě bude stát případná oprava, mi řekl, at´to neřeším, že pokud´to s ním nebudu přehánět a pravidelně servisovat, po cca 200.000km se můžu začít starat. Pokud´by k propálení pístů přece došlo, při včasném odstavení oprava podle rozsahu v řádu 30.000-50.000 tisíc. Je to sice dost, ale ujistil mě, že toto opravoval i u VW a jiných značek. Tož nevím.:x Kdyby měl Ford takový propadák, tak proč ho stále montují do vyšší kategorie vozů?

p.s. První prodej toho Fendtu byl v lednu 2009.
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
P
poldajČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

rop napsal:

Ty propálené písty mi potvrdil i můj automechanik. Dodal ale k tomu, že všechny případy, které řešil, byly dodávky, kde řidiči využívali maximální tah tohoto živého motoru a na maximálku na dálnicích pendlovali mezi městy. Navíc to množství případů na celkové množství vyrobených motorů je nepatrné. Na dotaz, kolik mě bude stát případná oprava, mi řekl, at´to neřeším, že pokud´to s ním nebudu přehánět a pravidelně servisovat, po cca 200.000km se můžu začít starat. Pokud´by k propálení pístů přece došlo, při včasném odstavení oprava podle rozsahu v řádu 30.000-50.000 tisíc. Je to sice dost, ale ujistil mě, že toto opravoval i u VW a jiných značek. Tož nevím.:x Kdyby měl Ford takový propadák, tak proč ho stále montují do vyšší kategorie vozů?

p.s. První prodej toho Fendtu byl v lednu 2009.

A Ty budeš jezdit co?
Dálnice na dost plný knedlík protože nástavba něco váží včetně obsahu ne?
ropropČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

A Ty budeš jezdit co?
Dálnice na dost plný knedlík protože nástavba něco váží včetně obsahu ne?


Jakýkoliv diesel dle doporučení mechanika a jednoho dealera s rozvozem po celé republice má být dlouhodobě zatěžován maximálně na 80% výkonu + samozřejmě kvalitní nafta, nepřečerpaná s bordelem z traktoru. To jsem vždy dodržoval a doporučuji.
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
MilaMilaČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

rop napsal:

Ty propálené písty mi potvrdil i můj automechanik. Dodal ale k tomu, že všechny případy, které řešil, byly dodávky, kde řidiči využívali maximální tah tohoto živého motoru a na maximálku na dálnicích pendlovali mezi městy. Navíc to množství případů na celkové množství vyrobených motorů je nepatrné. Na dotaz, kolik mě bude stát případná oprava, mi řekl, at´to neřeším, že pokud´to s ním nebudu přehánět a pravidelně servisovat, po cca 200.000km se můžu začít starat. Pokud´by k propálení pístů přece došlo, při včasném odstavení oprava podle rozsahu v řádu 30.000-50.000 tisíc. Je to sice dost, ale ujistil mě, že toto opravoval i u VW a jiných značek. Tož nevím.:x Kdyby měl Ford takový propadák, tak proč ho stále montují do vyšší kategorie vozů?



jen se směji !)
R
RudyČlen
Přidáno před 11 let
Pravda je taková, že problém s propálenými písty se u těchto motorů objevuje častěji, než by bylo zdrávo. Způsobují to vadné vstřiky, které ukapávají a hořící nafta propálí píst. Četl jsem statistiky z Německa. Není tomu zdaleka tak, že by odešel každý motor, Ford v Německu tvrdí, že jde o "jednotlivé případy" oponenti uvádějí až 3%. Pravda bude zřejmě někde uprostřed. Problém je, že se jedná o fatální poruchu motoru jejíž oprava je nákladná. Je li však auto řádně servisováno v autorizovaném servisu Ford, cca 80% nákladů hradí Ford v rámci kulance i u aut po záruce. Samozřejmě záleží na přístupu toho kterého autorizovaného servisu.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

rop napsal:

Ty propálené písty mi potvrdil i můj automechanik. Dodal ale k tomu, že všechny případy, které řešil, byly dodávky, kde řidiči využívali maximální tah tohoto živého motoru a na maximálku na dálnicích pendlovali mezi městy. Navíc to množství případů na celkové množství vyrobených motorů je nepatrné. Na dotaz, kolik mě bude stát případná oprava, mi řekl, at´to neřeším, že pokud´to s ním nebudu přehánět a pravidelně servisovat, po cca 200.000km se můžu začít starat. Pokud´by k propálení pístů přece došlo, při včasném odstavení oprava podle rozsahu v řádu 30.000-50.000 tisíc. Je to sice dost, ale ujistil mě, že toto opravoval i u VW a jiných značek. Tož nevím.:x Kdyby měl Ford takový propadák, tak proč ho stále montují do vyšší kategorie vozů?

p.s. První prodej toho Fendtu byl v lednu 2009.


No, já než na takového mechanika, dám na zkušenosti uživatelů a tak ti tady dávám odkaz. Je tam toho asi 76 stran po minimálně 10 příspěvcích (taková diskuze se tady asi nerozběhne), včetně sumarizace jednotlivých uživatelů a tak se z toho dá udělat docela zajímavý závěr (které roky odcházely, kolik měli najeto atd atd atd). Samozřejmě jsou tam i do statistiky uživatelů zahrnuti ti, co žádný problém neměli. Myslím, že to stojí za kouknutí a potom to porovnej s oním vyjadřením mechanika !

http://www.wohnmobilforum.de/w-t70226...70226.html

PS. Datum uvedení do provozu není důležité! Kolegovi z Německa odešel motor u Tranzita, který byl uveden do provozu na konci roku 2009. Posléze kontrolou v FordEtis se zjistilo, že jeho Tranzit byl vyroben v roce 2008, ještě před zmiňovanou úpravou motoru (zřejmě někde postával na dvoře prodejce). Etis ti vyhodí po zadání VIN jaká verze motoru v něm přesně je.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 19.03.2013 13:26, před 11 let
ropropČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

No, já než na takového mechanika, dám na zkušenosti uživatelů a tak ti tady dávám odkaz

Toto mě přesvědčilo, jinač ten mechanik není špatný, jen neměl tak široký rozhled o problémech. Ta cena byla za výměnu propálených pístů, bez dalšího poškození motoru. Je to ještě poctivý řemeslník.
Místo obhlídky auta se objednávám u číňana na další akpunktůru páteře, abych v noci mohl přelézt přes spící manželku na toaletu:D
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
bousovacibousovaciČlen
Přidáno před 11 let
Aut co mají problémy je víc např. aktuální svolávací akce -
BMW ztráta funkce posilovače řízení,Volvo riziko prasklin ve sloupku,
Citroen hrozí zkrat ve startéru,Renault riziko zlomení ramene na přední nápravě.......

Mám obytku 2,2 na Fordu zatím jen 3 měsíce a zatím v pohodě, jede dobře jak se někdo courá předjedu raz dva.
Ve firmě mám taky tranzita 2,2 a za 4 roky mám 180.000 km
a vlastě jezdím pořád s dvounápravovým vozíkem a o víkendu si
odpočinul, když jsem tahal karavan. Jezdím na předepsané prohlídky a zatím jsem neměl problém.
Jo ještě mi chybí Milošův komentář - Fordem tam, vlakem zpátky.:D
Jirka, Martina a Fido
PetrKPetrKČlen
Přidáno před 11 let
propaleny pist jsem ted resil, novy pist cca 4tis, tesneni pod hlavu + ostatni tesneni, nejake gufera, nove srouby, novej rozvodovej retez a bez prace (tu jsem si delal sam) jsem se vesel do 10tis, takze zase tak nakladna investice to nebyla, kdyz si uvedomim, ze auto ma 380tis km a jen jsem menil olej!!!
S
struzzoNováček
Přidáno před 8 let
Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

struzzo napsal:

Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky

Jo, jo už tam spěchám, půjčím si ten valník, abych si to kempování vyzkoušel.:D
mbmbČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

struzzo napsal:

Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky


Já zase doporučuji si zde přečíst pravidla fóra. Na to, že jsi zde prvně a hned zkoušíš komerci jsi borec.
A k těm Fordům. Z Fordu je asi Transit to nejmenší zlo, ale ne 2,2 TDI.
Mezi mechaniky se říká : Fordem tam a vlakem zpátky. Nic ve zlém, mám taky Forda, tedy Transit... !h
Miloš a Zuzka
hlavně v teple...Autorizovaný servis WEBASTO +EBERSPACHER+ BRANO/ATESO
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

struzzo napsal:

Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky


Trapna a uboha propagace. :(

.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
L
Leo65Nováček
Přidáno před 8 let
Mám s motory Puma 2,2 haldu osobních zkušeností. Mám je rád a už je i opravuji. Motor je opravdu dobrý a kvalitní. Až na to, že v 2006-2009 píst praskne jednou opravdu všem a třetí nejdřív. Vyměnit jen ten jeden je zoufalost, protože po pár desítkách tisíc následuje čtvrtý nebo druhý.
Bylo provedeno několik inovací jak tu pěkně píše Vajglon Hnusoň. Píst dnes praská už i v modelu 2010 tedy Euro 5 ale jen velmi minimálně - se vstřiky Continental je šance na tuto poruchu minimální.
Největší chybou která to způsobuje je vzdálenost na kterou stříká vstřik. Nafta neschoří všechna ve vzduchu ale i na pístu. Nikdo na to nemohl přijít málem 10 let. Dnes už firma Denso vyrábí vstřiky které více rozprašují a stříkají kratší vzdálenost( Ford už od nich v zoufalství dávno utekl). Vinu Ford sváděl vždy na vstřiky. Hodně vstřiků je i po destrukci pístu v pořádku. Jen mají tu konstrukční vadu. Vadný vstřik samozřejmě rozmlátí dobrý píst i během několika set km. To je ověřeno po výměně motoru, kdy majitel odmítl testovat či měnit vstřiky. Hlavní příčina vadných vstřiků je nízká mazivost nafty i u značkových pump je to na hranici. Jaksi se do nafty už nepřidává síra a aditivování je drahé. Druhá příčina vadných vstřiků je u vozu Transit 2,2 přisávání vzduchu do nádrže z prostoru nad nádrží, dokáže to přisávat nečistoty do prům. 9mm ano 9 mm není tam žádný filtr a stříká tam v dešti špinavá voda do prohlubně v nádrži. Po 10 hodinách jízdy v pořádně hustém dešti se mi Transit zastavil, v nádrži bylo tolik vody, že jsem nechápal. Fiat Ducato má hadici přisávání do nádrže odvedenou do sloupku dveří, proto ty samé vstřiky ve Fiatu vydrží déle.
V případě nákupu tohoto motoru bych doporučoval kupovat auto s padlým motorem.
Koupit celý nový blok motoru s písty v poslední inovaci, kde jsou zesíleny písty opravdu pořádně, repasovat vstřiky, dnes jdou měnit už jen jehly odstranit potíž ze španým přisáváním vzduchu, požívat aditivum letní-zimní od Vif a je možné, že prasklý píst v životě neuvidíte.
B
bob7373Člen
Přidáno před 8 let
2,2 tdci - pominu zástavbu
- choulostivé vstřiky na kvalitu nafty
- drahá a častá výměna - repase vstřiků.
- propálené písty
- málokdo při výměně vstřiků vyměňuje i to ostatní - trubky (minimálně čištění ultrazvukem) čerpadlo a filtr (těleso a rail vyčistit ultrazvukem)
Jede dobře, ale na můj vkus příliš záleží na okolnostech - a při koupi staršího na historii, kterou nikdo nezveřejní. Problém je, že ford neumí pořádný motor mgm, takže i motory od Nisanu, které používá se svojí elektronikou zlobí (cmax). Víc jak 20 let jsem se pohyboval v této oblasti a i když nevylučuji koupi forda = pouze móóóc levný je ok, z opatrnosti a po zkušenostech jsem se tomu vyhnul. Ale každý má mít to co se mu líbí a pravda, každá liška chválí svůj chvostík... :-)))))
R
RudyČlen
Přidáno před 8 let
Tak nám pan Leo65 (není složité vypátrat čím se živí) nezištně vyhledal tři roky starou diskusi, aby svým 4 příspěvkem na tomto fóru,napsaným na základě haldy svých osobních zkušeností důrazně nedoporučil koupi obytného auta s motorem FORD TDCi. Jistě chvályhodný příspěvek. Pokusím se jej však dát do určitých souvislostí a nechám na zdejších členech, aby si vytvořili svůj názor. Může se jednat o náhodu, v tomto případě se panu Leo65 omlouvám ale dlouholeté zkušenosti z tohoto původně kamarádského fóra mi věřit náhodám zabrańují.

Před pár dny jsem "pustil" do internetové komunity informaci o prodeji našeho obytného auta na podvozku Ford. Za posledních pár dnů mi postupně volalo (samozřejmě se skrytým telefonním číslem) několik "zájemců" aby mi, aniž si auto prohlédli nebo alespoň viděli fotodokumentaci, sdělili, že mnou požadovaná cena (o 2 - 4 tisíce EUR nižší než za stejná auta na Mobile.de) je naprosto nereálná ale že jsou ochotni auto ihned vykoupit za cenu o cca 300 tisíc nižší. Slušně jsem je odmítnul, přesto mi místo rozloučení sdělili, že ještě budu rád, když jim auto za jimi nabídnutou cenu prodám.

Mohlo by mi to být jedno, mám fixní nabídku prodejce z Německa platnou do října. Neprodám-li auto doma vyvezu jej do Německa. Co mi však vadí a bylo i důvodem ukončení mé aktivity na tomto fóru, jsou nekontrolované reje lidí komerčně závislých na nákupu a prodeji aut a karavaningu jako takovém. Schopnost manipulace míněním těmito lidmi je neskutečná.

Ano, motory TDCi mají (nebo spíše měly) známý problém se vstřiky ale je třeba taky zmínit, že FORD na začátku letošního roku svolal speciálně majitele obytných aut s motorem TDCi k upgrade software, který zmíněný problém řeší. FORD navíc na přelomu letošního roku, ústy svého evropského ředitele pro jakost vyhlásil veřejný příslib kulance i na vozidla po záruce. Dovolím si proto tvrdit, že u auta pravidelně servisovaného u autorizovaného servisního partnera FORD, které má updatovaný firmware řídící jednotky je pravděpodobnost propálení pístu zhruba stejná jako u jiných aut.
Jsem přesvědčen, že na zdejším fóru je spousta spokojených majitelů obytek na podvozku FORD, kteří s auty najeli tisíce km bez závažných poruch.

Tímto příspěvkem bych se se zdejším fórem znovu na delší čas rozloučil.
Upravil Rudy dne 25.07.2016 10:26, před 8 let
misusmisusČlen
Přidáno před 8 let
citroen jumper 2.2hdi r.v. 2007
Najeto 180 000 stale bez problemu
Ve 140tis nove pneu+175tis regulator tlaku paliva
Ja jsem spokojen,auto nerezne,jezdi vse je funkcni.
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

misus napsal:

citroen jumper 2.2hdi r.v. 2007
Najeto 180 000 stale bez problemu
Ve 140tis nove pneu+175tis regulator tlaku paliva
Ja jsem spokojen,auto nerezne,jezdi vse je funkcni.



Sousedův Citroen Boxer 2,2 Hdi 65 tis.Motor shade....Jinak spokojenost.
Je to asi o klice .
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
B
bob7373Člen
Přidáno před 8 let
Rudy - ale řeč byla o motorech z přelomu 2009, pokud ta kulance platí i na tyto motory a modely, sice trochu pozdě, ale budiž, pochybuji ale, že to bude platit zpětně, známý už před 2 lety zaplatil 82000 za výměnu vstřiků... dnes je to samozřejmě s repasí levnější.
Meritum věci je jinde, než rejdy nekalých živlů (i když dneska je u některých lidí možné vše), prostý fakt, že Ford prostě neuměl udělat pořádný diesel až do spolupráce s Toyotou a Peugeotem. Ale i tyto motory při dobré údržbě a ohleduplném provozu provozovat poměrně dlouho.
Je věcí každého, jak přistoupí k volbě auta. Všechny motory lze - pokud prodávající dovolí - zdiagnostikovat tak, že je skutečný stav vcelku dobře doložen - úplná firemní diagnostika + fyzikální měření - tlaky, proudíky, emise, demontáž vstřiků a změření atd - cena cca 5000 - 7000,-Kč. Pravda, ne všude to umí.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,808,612 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21825 sekund | Průměrně za: 0.21825 (0) sekund | Dotazy: 151 | Použitá paměť: 2.41MB/2MB