Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jakou vestavbu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jakou vestavbu

Poslední aktualizace před 11 let
V
VrbataNováček
Přidáno před 11 let
Ahoj, je mi přes padesát, máme dvě děti (5 + 12 let), poměrně dost jezdíme po republice a zahraničí. Zatím jezdíme Octavií, ale neustálé tahání tisíců věcí, stálé vybalování atd... mě zmáhá a nebaví. Rádi bychom pořídili "nějakou" menší vestavbu, která by pro nás byla vhodná, ale zároveň by se jednalo o auto, kterým bych mohl např. jezdit do práce, nejen cestovat. Viděl jsem podobných aut poměrně dost, různé typy, nejsem odborník, z tisíců info jsem dezorientován. Jestli někdo s dětmi řešil podobný problém, za radu a zkušenosti budu jenom rád. Prostě si nemůžeme dovolit dvě auta, ale jedno, které by mělo splňovat co píšu nahoře. Tak, díky Jirka
ScooterMartyScooterMartyČlen
Přidáno před 11 let