Zdravím všechny karavanistické nadšence! Mám prosbu, sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.
děkuji a přeji spoustu krásných ,nejen letních dnů :)
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 11 letCitovat
Serif napsal:
Citovat
martin735 napsal:
Zdravím všechny karavanistické nadšence! Mám prosbu, sháním regulátor plynu s možností topení za jízdy. Nalezl jsem jen jeden - Truma Duo Control CS a ten je dost drahý. Zajímá mne, zda tyto regulátory vyrábí i jiná firma, případně kdyby jste mohli přidat odkaz na stránky, které je nabízejí. Pokud je truma jediný výrobce, moc by mi pomohlo, kdyby jste mi poslali odkaz na stránky, kde tento regulátor nabízejí nejlevněji.
děkuji a přeji spoustu krásných ,nejen letních dnů :)
Včera jsem objednával Mono Control CS , což je na jednu bombu.Takže musíš po vyprázdnění ručně přemontovat hadici.
U DuoControlCS totiž nepoznáš, z které bomby ti jde plyn, až nakonec jsi bez plynu - obě bomby prázdné.
I když mám dvě bomby, tak raději budu přehazovat hadice.
Jinak cena Monocontrol je asi 2300,- Kč + spec. hadice za 800,- Kč , takže asi 2100 až 2300 ,- Kč
i s poštovným.!^
souhlas a k tomu doporučuju tohle:
http://www.svetka...iny-plynu/ funguje spolehlivě i na CZ kovové lahve
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 11 letu našeho dřívějšího auta se nám také stávalo, že skutečně to chvíli bralo plyn z jedné a pak druhé lahve. a fakt sis nebyl jistý kolik plynu ve který lahvi je.
Je fakt, že to byl starší Duomatik.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
CattaniČlen Přidáno
před 11 letAhoj,
vojsko má pravdu, červený a zelený ukazatel Tě bude informovat, osobně si myslím, že je lepší připlatit za duo, protož plyn v lahvi dojde většinou v noci a v zimě není moc příjemné přendavat hadici. Tady je odkaz na víc informací
http://www.karava...ontrol.htmMíra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
jirkajČlen Přidáno
před 11 letFuj, ten Karel mě ale vylekal :o, teď jsem si koupil nový mono control CS a mám topení S3002. Zde je překlad německýho návodu použití proS3002:!o
Při provozu topení, zejména během jízdy, je bezpodmínečně nutné použít komínkový nástavec T3 (č. výrobku 30700-3), který musí být umístěn tak, aby byl vystaven proudění vzduchu. Případně můžete použít prodloužení komínku AKV (č. výrobku 3001-20800).
:_
upmanČlen Přidáno
před 11 letAhoj, mam C600 Combi a puvodne pouze Securemotion na jednu lahev. Duocontrol se mi tam nevesel a protoze mam elektromagneticky ventil (ten tam byl uz originalne), tak sem se nebal dat tam Miltimatik, viz
http://www.campi-shop.cz/katalog/kata...haltanlage
Funguje dokonale, ma signalizaci z ktere lahve se bere plyn, a uz par noci jsme se vyspali cela rodinka bez behani ven kvuli prehazovani flasky. Alias ja mam pouze pozitivni zkusenosti, pokud by se mi tam vesel Duo control, sel bych do nej, funguje to stejne.
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
Upravil upman dne 07.11.2012 17:10,
před 11 letPeropČlen Přidáno
před 11 letJá sice mám duo control s automatickým přepínáním,i přesto raději jednu láhev uzávěrem zavřu i když mám připojené obě láhve. a když náhodou dojde plyn,tak jenom otevřu kohout a mám jistotu,že mám jednu láhev plnou. A když jedu do Německa,tak nejprve čerpám německou láhev,kterou tam mohu vyměnit. Per.
Trip Ja-RoČlen Přidáno
před 11 letKouzla písmenek..., nevíte prosím někdo, jak je to u S 3002 P ?
Jarka + Roman+ Štěpán + Kuba + 2 kníračí slečny ( Magie a Berry )
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 11 letCitovat
Perop napsal:
Já sice mám duo control s automatickým přepínáním,i přesto raději jednu láhev uzávěrem zavřu i když mám připojené obě láhve. a když náhodou dojde plyn,tak jenom otevřu kohout a mám jistotu,že mám jednu láhev plnou. A když jedu do Německa,tak nejprve čerpám německou láhev,kterou tam mohu vyměnit. Per.
přesně tak sem to musel dělat i já, přepínalo mně to nevyzpytatelně z jedný bomby na druhou, i když jsem nastavil jednu zelenou tedy první.
Tak jsem vždy měl jednu zavřenou uzávěrem bomby a jen když jsem tušil, že by plyn v noci mohl dojít tak jsem nechal otevené obě dvě.
:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Karel ProkopČlen Přidáno
před 11 let- Sání chytne za jízdy tak že se to chová jako fixírka (vytáhne to oheň ne dovnitř šneka ale ven směrem z karavanu). Shoří hořák (CU plech a občas vyteče i ten hliníkový odlitek (obdélník se sáním) co kouká zpod podlahy. Fotky už jsem sem kdysi dával :)
- komínový kryt pro topení za jízdy jsem u nikoho v životě neviděl (všichni měli standartně ten rovný)
- vyteklých hořáků jsme na dílně měli už docela dost, všichni vytekli na topení za jízdy (neznám jinou příčinu vyteklého hořáku)
- to prodloužení komínku je kvůli sněhu ne kvůli obrácení tahu
Je možný že se dá topit za jízdy s tím komínkem ale zkušenost s tím nemám.
Je možný že někdo s rovným komínkem úspěšně topí - má sání schovaný (aerodynamicky krytý např. nápravou nebo rámem) aby to nedostalo fixírkový efekt ale to je jen moje spekulace.
kocisjirkaČlen Přidáno
před 11 letNezlobte se na mě, ale topení za jízdy považuji za zpanštělost.
I když přijedu na místo při minus 20, hned zapnu topení a než cosi kdesi, ustavení karavanu, pozdravení kamaradů, děcka postaví sněhuláka, mamka postaví na svařák...
Pomalu se vyslékám a nespotím se.
Do hodiny je v karavanu jako v chlívku - myslím teplo.
Duo-kontrol jsem kdysi chtěl, ale vzhledem k tomu že mám takový zlozvyk vstávat na dovolené a o prázdninách mezi čtvrtou a pátou tak mi to nevadí.
Navíc si hlídám hladinu orosením, takže ani měřák (viz. forum prusvitný lahve apd) nepotřebuju.
JK
... taková normální rodinka!@!rp)!g
upmanČlen Přidáno
před 11 letCitovat
kocisjirka napsal:
Nezlobte se na mě, ale topení za jízdy považuji za zpanštělost.
I když přijedu na místo při minus 20, hned zapnu topení a než cosi kdesi, ustavení karavanu, pozdravení kamaradů, děcka postaví sněhuláka, mamka postaví na svařák...
Pomalu se vyslékám a nespotím se.
Do hodiny je v karavanu jako v chlívku - myslím teplo.
Duo-kontrol jsem kdysi chtěl, ale vzhledem k tomu že mám takový zlozvyk vstávat na dovolené a o prázdninách mezi čtvrtou a pátou tak mi to nevadí.
Navíc si hlídám hladinu orosením, takže ani měřák (viz. forum prusvitný lahve apd) nepotřebuju.
JK
No ono hodne zalezi jak stare mas deti; my jezdili s nasima dvojcatama od jejich 1/2 roku do skal a za jizdy jsme museli topit, protoze jinak meli zimu a nastydli by nam. Znamenalo to udrzet v aute stalych 23st a to bez zaponuteho topeni, ac na minimum, za jizdy neslo. Samo, ted uz to neresime, prckum jsou 2 a tak je oblekneme stejne jako sebe.
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez