VeronikaTominoČlen Přidáno
před 12 letAhojte,
nemate nahodou niekto tento energoblok?
http://repuestosn...-6581.html
Mam len Taliansky navod ale aj keby nie, elektrike aj tak prd rozumiem. Jedine, co potrebujem vediet je, ci na neho mozem napojit AGM bateriu aby som ju neodpalil alebo co.
Dakujem,
Tomas
Tomas+Veronka+Matejko (8 rokov)+Terezka (6 rokov)+Paula (3 roky)+Lucia (4 mesiace), Rimor Katamarano 6, Ford Tourneo Custom
Karel ProkopČlen Přidáno
před 12 letTeoreticky by to mohl být tento přepínač, ale nepřečtu-li text nejsem schopen to určit.
Jen absolutního debila :o může napadnout vyfotit výrobek ve fólii a dát ho na web. Taliáni. Co dodat.
Zkus sehnat líp čitelnou fotku s textem. Na přední straně to 100% není.
MUSÍ tam být mechanický přepínač. Žádný nabiják nepozná jaký typ baterie nabíjí. Pokud to není tento přepínač, tak nemá přepínání AGM/kapalina/gel.
VeronikaTominoČlen Přidáno
před 12 letDakujeme Karle,
napisal som vyrobcovi a skusim to este aj ja odfotit. Len mam obavu, ze tam urcite nikde nie je text tykajuci sa cohokolvek ohladom nabijania baterii a uz vobec nie ohladom moznosti vyberu typu baterie.
Nechapem, ze tych informacii je tak malo, bezne ho predsa montovali do Rimora a do znacnej casti Talianskej bydlikovej produkcie.
Tomas
Tomas+Veronka+Matejko (8 rokov)+Terezka (6 rokov)+Paula (3 roky)+Lucia (4 mesiace), Rimor Katamarano 6, Ford Tourneo Custom
VeronikaTominoČlen Přidáno
před 12 letAhoj,
vyrobca mi odpisal, ze to nie je problem a vraj ju tam kludne mozem pripojit. Mam jednu starsiu AGM bateriu, tak tam skusim napojit tu. Keby daco tej mi nebude luto.
Prepinac to vraj ziadny nema a jedine co mozem spravit (ak chcem) je niekde vnutri v tej krabici zvysit nabijacie napatie nejakym "trimmerom".
Karle, niekedy v priebehu leta ta poprosim o energeticku optimalizaciu pre nasho Rimora, ale to uz asi patri do SZ.
Tomas
Tomas+Veronka+Matejko (8 rokov)+Terezka (6 rokov)+Paula (3 roky)+Lucia (4 mesiace), Rimor Katamarano 6, Ford Tourneo Custom
Karel ProkopČlen Přidáno
před 12 letTome, pokial to má znížené napätie jako např. gel (14,2) tak to nevadí. Budeš nabíjet na 95%. Optimalizácija nie je problém. Opustíš Horné Uhry :_ a poctíš mě !) svou přízní. Tel. na mě znáš.
P.S. radši to zkontroluj voltíkem. Istota je istota.
Ahoj, jsme nováčci, pořídili jsme bydlíka se stejným energoblokem. Nemám k němu vůbec nic, ani v italštině, ale to mně tak netrápí.
Mám ale dotaz, pokud by někdo věděl : doinstaloval jsem solární panel a přes solární regl dobíjím přímo bydlíkovou baterii. Lze zpětně z bydlíkové baterie přes energoblok dobíjet i startovací baterii? Za jízdy se bydlíková baterie přes energoblok dobíjí, ale pochybuji, že to teče i opačně, i když je napětí na bydlíkové baterii (plnně nabitá) vyšší než na startovací. Odhaduji, že to tak nepůjde, ale co kdyby :-)
Zatím jsem to neměřil voltmetrem, protože se ke startovací baterii nějak nemohu dostat ... asi až po demontáži sedadla řidiče (Ford Transit)...
Zdenek BrabecČlen Přidáno
před 9 letAhoj,
ano lze to vyřešit, cca za 1.200,-Kč
Tak to by se mi asi líbilo:). Diky za nabídku. Zkusim se zitra ozvat. Spojení na mně poslu v SZ.
Automatické sloučení 12.01.2015 11:23:
Kouzelná krabička Cyrix od Tomáše Brabce namontována, takže doufám, že startovací baterie bude dobíjena i přes solár...
Auto stojí venku a na udržování obou baterií nabitých by to mělo stačit. Takže slunce sviť, ať jsem dobit:)
Ivan, Hanka a psice
Upravil Ivan a Hanka dne 12.01.2015 12:23,
před 9 letMám tento energoblok, ale nedobíjí se mi za jízdy baterie v obytné části. Motorová baterie se dobíjí. Dobíjí se také baterie v obytné části, ale pouze při připojení obytné časti na 220 V. Prosím, v čem může být problém? Může se stát, že ten energoblok nabíjí baterii v obytné části pouze z 220 V a nikoliv z alternátoru? :(
Děkuji za odpověď. Ano, to je stejný energoblok. Mám ho v ruce a obrázek odpovídá. Motorovou mám 80 Ah a obytnou novou duální Vartu 105 Ah, obě olověné. Prostě tu obytnou to nenabíjí. Přepínač tam žádný není. Mohu spojit paralelně s motorovou (tedy positive s positive na obrázku vlevo)?
Ahojte mame tento energoblok. Domontovanu fotovoltaiku.
Ovladaci panel pri stlaceni kontrolneho tlacitka neukaze ze je karavan pripojeny na 230V. Napriek tomu, ze tomu tak je. Taktiez mam pocit, ze aj ked je auto pripojene na 230V tak nedobija bateriu obytnej casti. Chladnicka ide na 220V, jediny spotrebic ktory isiel bola TV na 12V a napriek napojeniu na 230V kontrolky baterie ubudali.
Neviete niekto poradit cim by to mohlo byt? Karavan mame este len chvilku, nemame skusenosti.
Chyba bola v meniči z 230V na 14V (alebo kolkimi to nabija), bol odpálený (na nete som našiel že sa to stáva), prečo ho odpálilo neviem. Kamarát elektrikár pomenil súčiastky a fungovalo to. Teraz vraj znova nie.
Je tam domontovaná fotovoltaika s regulátorom MT-200S priamo na betériu, čiže nie cez enegoblok. Mohlo by dobjíjanie fotovoltaikou a zároveň pripojenie dosiete robiť nejaké problémy? Ďakujem