Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Články: Kemp Sázavský ostrov, Sázava u řeky Sázavy. - Caravan24.cz

Kemp Sázavský ostrov, Sázava u řeky Sázavy.

Díky státnímu svátku jsme si prodloužili víkend na 4 dny. Zvažovali jsme několik možností kam vyrazit. Nakonec padla volba na kemp Sázavský ostrov ve městě Sázava. Byli jsme zde před pár lety na velikonočním výjezdu C24.

Dorazili jsme v pátek pozdě večer, již za tmy. Ráno koukáme, nikde nikdo byli jsme zde sami, jen pár stanařů, kteří ale již dopoledne sbalili a byli pryč. Místo jsme si vybrali blízko u řeky Sázavy.
Sobota - 1. cyklo výlet na hrad Český Šternberk a přilehlou krajinou v okolí řeky.

Neděle - 2. cyklo výlet na zajímavou rozhlednu Špulka. Je z ní nádherný rozhled do blízkého, ale i značně vzdáleného okolí. I díky žluté vojtěšce je pohled do krajiny nádherný.

Pondělí - 3. cyklo výlet k hvězdárně v Ondřejově. Bylo však zavřeno, vybrali jsme si špatný den. Neva, alespoň jsme si prohlédli areál a někdy se sem vrátíme o víkendu, kdy mají otevřeno. Cesta zpět pak vedla podél Sázavy, kde stojí obrovské množství chat a rekreačních domů, vypadá to moc hezky, ale všechny stojí na jednom místě a nelze s nimi nedá cestovat, znáte to, ne?
Pondělí bylo nejteplejší a tak jsme v pondělí vytáhli naše nafukovací plavidla a šup s nimi na vodu. Teplota vody 18°C, což bylo docela příjemné a tak jsem si i zaplaval.

Úterý jen odpočinek a pak cesta domů. Během naší návštěvy se v kempu vystřídaly 4, slovy čtyři obytné vozy a karavany. Ani se nám tomu nechtělo uvěřit, takový hezký kemp v krásné krajině a nikde nikdo. No pár stanařů se tu vystřídalo, v sobotu tu byl i sraz motorkářů, v úterý ráno pak půlmaraton.

PS: v kempu je veliká vzduchová trampolína, která byla však roztržená. Dnes ráno však přijela firma z Lučan n. Nisou a instalovali trampolínu zcela novou, odpoledne už měla být funkční, tak šup neváhat a vyrazit do Sázavy.

Foto v galerii.

zdenek a Irena Lbc 09. May 2018 6996 přečtení 4 komentáře 0 hodnocení Tisk

4 komentáře

vondracek
    Zdenku, kemp je hezký. Ale v r.2014 noc za 150,-kč za vše/auto+kar.+2 osoby/ bez el., s el.200,-Kč noc, nyní
    totéž za 420,-Kč noc. Sociálky 300 metrů, celou noc hučí sklárna v sousedství, hluk z taverny dlouho do noci, kdo má rád klid a pohodu asi pojede jinam.
    - 10.05.2018 07:11
      zdenek a Irena Lbc
      No, my si užili klidu až až, pouze v pátek byla vzdáleně slyšet muzika motorkářů, jo a ráno ptačí zpěv. Sociálky jsou sice na druhým konci, ale tam jdu tak jednou za den dát si sprchu.
      Samozřejmě, míst ke kempování je všude dost, ceny jsou různé, každý tak má svobodnou volbu, kam vyrazí.
      Nám se moc líbí i kraj okolo řeky Sázavy a také jsme to na kolech trochu procestovali.
      Za nás - SUPER!
      - 10.05.2018 14:13
        vondracek
        Jistěěě! Jen jsem chtěl na to tvé "...tak šup neváhat a vyrazit do Sázavy.." upozornit poslechnuvší, že není vždy zlato, co se blyští! Snad budou mít stejné štěstí i na ten ptačí zpěv a ne řev svatebčanů z taverny spolu s ohňostrojem do rána a pak celý den křik místní mládeže skákající salta na nafukovací trampolíně. Nahřívaná a poté startující helikoptéra je také slušné zpestření. Jo, je to super! Nikomu naše zkušenosti nevnucuji. Wink
        - 10.05.2018 15:42
          bufak
          Byli jsme v Sázavě o tomto víkendu. Kemp Sázavský ostrov je fakt nesmyslně drahý. Ubytovali jsme se na na tábořišti u Hrocha. Celkem pěkné, voda, sprchy, záchod k dispozici. Bufet a pivo taky.