Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

žhavení FORD TRANSIT

Poslední aktualizace před 13 let
P
Petr a MirkaČlen
Přidáno před 13 let
Mám dotaz na žhavení u transita ,když zapnu klíček,tak se mi nerosvítí kontrolka žhavení.Někdo mi říkal,že transit má jiné žhavení a že začíná žhavit až při mínusových teplotách.Máte někdo zkušenosti s transitem,ten muj je z roku 2000.Děkuji za odpovědi.
Petr a Mirka
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 13 let
Teď si nejsem 100% jist, ale na mojem, když je teplo se žhavení při otočení klíčku rozsvítí, ale ihned zhasne, pokud je zima tak svítí déle. Rozsvítit by se podle mě mělo, aspoň probliknout.
JurajTTJurajTTČlen
Přidáno před 13 let
Mne na Transite - dodávke (2003) svieti kontrolka v zime aj v lete cca 3 sec.
surficisurficiČlen
Přidáno před 13 let
Nevím jak u transita,ale u ducata jsem měl stejný problem vloni.Bylo vadné relátko žhavení.Při zapnutí klíčku při plusových teplotách svítí nyní těch pár vteřin.
JardaMajkaJardaMajkaČlen
Přidáno před 13 let
Můj Transit (2004) při plusových teplotách žhaví velice krátce, při mínusových se žhavení prodlouží tak na 3-4sec.
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 13 let
Můj transit (2001) žhaví taky pořád, teď v zimně déle. Resp. kontrolka svítí. Záleží hlavně jak ti to startuje.

Jestli žhavení funguje nevím, když je třeba mínus 15, startuju ráno tak na 5 pokusů. Chudák baterka :x
A já jsem neschopnej to zavést do servisu...
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 13 let
Nevím jak u tranzita ale moje zkušenosti jsou:
Boxer 1,9TDi žhavení žhavilo ale startovalo to taky na 5-10 otočení (vstřiky)
Boxer 2,5TDi totéž ale občas (palivový filtr a čerpadlo - přidřený pístek)
Ducato 2,8 DiTD relátko a svíčky. Občas špatné starty.pak relé nesvítilo, nechtělo se mu chytat a doba žhavení dlouhá - po opravě kontrolka svítila cca 5-15 sec. ale žhavení skončilo i za 15 sec (bylo slyšet klapnutí relátka)
Peugeot 2,8HDi zatím O.K. (ťuk, ťuk)
radekpajdlaradekpajdlaČlen
Přidáno před 13 let
Podle mého by kontrolka měla svítit při každém zapnutí klíčku.To znamená, že vše v pořádku ale to ještě neznamená, že jsou v pořádku žhavící svíčky. Nám transity v teple nežhaví,jen se to krátce rozsvítí. Pro mr_antik: kamarád si z důvodu nefunkčních žhavičů při nedávných mrazech opakovaným startováním i na po šesté odrovnal půl roku starý startér.To, že některý žhavič není v pořádku je poznat taky poslechem-válce bez žhavení se nechtějí chytnout.Ale proč to řešit tady, když jsou od toho šikovní páni automechanici.
Kelč
Upravil radekpajdla dne 20.12.2010 09:09, před 13 let
mr_antikmr_antikČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

radekpajdla napsal:
Podle mého by kontrolka měla svítit při každém zapnutí klíčku.To znamená, že vše v pořádku ale to ještě neznamená, že jsou v pořádku žhavící svíčky. Nám transity v teple nežhaví,jen se to krátce rozsvítí. Pro mr_antik: kamarád si z důvodu nefunkčních žhavičů při nedávných mrazech opakovaným startováním i na po šesté odrovnal půl roku starý startér.To, že některý žhavič není v pořádku je poznat taky poslechem-válce bez žhavení se nechtějí chytnout.Ale proč to řešit tady, když jsou od toho šikovní páni automechanici.


Jo, to by odpovídalo... Po vánocích to někam hodím. Ono to blbne až opravdu při nízkých teplotách...
S
Standa1Člen
Přidáno před 13 let
U starších Transitů asi před r.2000 to tak bylo, žhavil jsi až při minusových teplotách. Není to klasické žhavení, ale v sání je jedna svíčka, ta se rozpálí a při startu se přes ní vztříkne palivo. Kontrolka žhavení se při normální teplotě neobjeví.
P
Petr a MirkaČlen
Přidáno před 13 let
Tak to bude ono muj transit je z roku 2000,je to poslední model klasickýho transita.Nevíš v jakých místech ta svíčka v tom sání je.
Petr a Mirka
S
Standa1Člen
Přidáno před 13 let
Svíčka je umistěna podle provedení. Většinou na sacím potrubí za filtrem před rozbočením zběrače na 4 větve. Jinak ji poznáš, že k ní vede el. přívod a hadička s naftou od elektromagnetického ventilu. Jinak doporučuji přečíst návod a před zimou podle něj zkontrolovat funkci a tím odpustit starou naftu z přívodní hadičky. Jinak se podívej na sránky Ford klubu asi tam o tom něco bude případně odkaz na manuál.
P
Petr a MirkaČlen
Přidáno před 13 let
Děkuji moc za odpovědi zase jsem o něco chytřejší.
Petr a Mirka
T
TomascoubalNováček
Přidáno před 13 let
Zkouška funkce se provádí tak že u baterky je jedna volná černá patice s dvěma konektory průměr cca 2-3 mm tyhle dva konektory propojíš nějakým silnějším drátem a zapneš klíček pokud se rozssvítí kotrolka na přístrojové desce žhavení funguje. Ale správnou funkci je potřeba ještě ověřit při startu tím že povolíš a kousek vyndáš trysku ze sání, někdo ti zatočí motorem a koukáš jestli ti do sání šlehájí plaménky zapálené nafty.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 15
Členové online 1
Feromont

Celkem členů: 15,960
Nejnovější člen: Daduska123
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,807,731 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19105 sekund | Průměrně za: 0.19105 (0) sekund | Dotazy: 100 | Použitá paměť: 1.99MB/4MB