Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Zpet
Fotogalerie

univerzální držák velkých 29" kol,

Autor: Materov153
10 fotek, 2857 zhlédnutí, vytvořeno: 2017-05-19 07:03:02

Nejlepší univerzální držák velkých 29" kol, rakve, lyží aj. 100kg bez problémů.


12 komentářů

Zanechat komentář

Přihlaste se, abyste mohli zveřejnit komentář.
  • traktorista2
    traktorista2
    Ahoj, to bych potřeboval, super. Kdo ti to dělal ? Jak je to s bezpečností a nemohou ti za to dát pokutu ??? :_
    - 19.05.2017 07:30
    • Materov153
      Materov153
      Ahoj taktoristo... Dělal jsem to sám, protože jsem od přirození zručný. Ohledně pokuty netuším. K původnímu nosiči jsem žádnou kartičku neměl. Provedení, které se mi povedlo je jako z fabriky takže nevzbuzuje žádné podezření. V podstatě jde jen o to, jakým způsobem na vozidlo připevníš homologované nosiče kol Thule či jiné věci. Všechny tyhle komponenty se upevňují do tzv T-drážky a tu jsem si na zádech auta vytvořil. Více mailem. idpoint@idpoint.cz
      - 19.05.2017 08:05
      • milosduris
        milosduris
        Ja osobne by som tam Thule 591 nedaval! Za 8 sekund nemas bicykel! Uz by som kupil novsi typ ProRide 598, ktory ma bezpecnejsie uchytenie ramu!
        https://www.youtube.com/watch?v=WB4Th...B4ThUOTT0s
        http://www.autoboxy.eu/thule-proride-...8/i824598/
        - 19.05.2017 09:53
        • Materov153
          Materov153
          Kámo to je detail. Stejně tam mám moto zámek okolo. Který nejde předělit žádným pákovkama, jedině flexou. A to už vůbec nemluvím o origo Hymer držáku. To je jako cyklopožičovna.
          - 19.05.2017 10:01
          • Mikey
            Mikey
            Skvělá práce! :^
            - 19.05.2017 11:26
            • PetrM
              PetrM
              Nádhera, jen se ti bude asi špatně shánět krycí plachta. Ale určitě si ji vyrobíš :g
              - 19.05.2017 15:39
              • Materov153
                Materov153
                Kola jsou opatřeny plachtou každé zvlášť.
                - 19.05.2017 15:56
                • kvetak44
                  kvetak44
                  Ahoj. Moc pěkný. Hlavně jednoduchý. Jen se mi zdá to vrchní kolo vysoko. Ale ničemu to asi nevadí. Hlavně těžiště musí být lepší než u klasického zadního držáku.
                  - 19.05.2017 21:32
                  • Materov153
                    Materov153
                    Poloha kol na výšku je stavitelná +-20cm. Čím výše tím lépe jsou vidět koncová světla. Výška kol se modifikuje posunutím lyžin Thule nahoru dolů. Je žádoucí je nastavit tak aby se nepotkávali řídítka v jedné rovině. Tím blíže lze srazit kola k sobě.
                    - 19.05.2017 21:46
                    • M
                      maria
                      Je to pěkné, jednoznačná výhoda je, že vyndáš jen kolo, které potřebuješ. Bál bych se životnosti držáku. Namáhání je naprosto odlišné od konstruovaného. Odstředivou sílu drží jen ten šprajc. Asi bych to zavětroval, příp. alespoň kola provázal dohromady. Úplně bych nepodezíral výrobce nosičů, že jsou úplní debilové, že na něco takového nepřišli, když se podobně věší kola na zeď v kdejaké půjčovně, sklepě, garáži.
                      Co se velikosti převisu týče, připadá mi to cca stejné jako klasicky. Zvláště to kolo nalevo. 4 kola mi na nosiči na kouli přesahují cca metr.
                      Legislativně to asi bude záležet na výkladu každého jednotlivého soudruha pomahače.
                      - 20.05.2017 08:58
                      • Materov153
                        Materov153
                        Ahoj. Už jsem se ptal u výrobce, proč to takto nedělají. Odpověď je jednoduchá... "Děkujeme za váš typ na montáž. Probíhají dlouhodobě testy tohoto zavěšení, které skýtá více komfortu pro uživatele. Hlavním důvodem proč tento způsob prozatím není v praxi uplatňován je ten, že karoserie každého vozidla je mírně jiná a proto není možné zavěšení montovat sériově a docílit tak nejlepší ceny pro naše vozidla."
                        To mají pravdu, protože některá auta mají různé zdobné lišty, které mohou moji konstrukci komplikovat.
                        Životnosti držáku se neboj. Na střeše mého Yeti se to kývalo daleko víc. Thule je na to stavěné. Hlavní motivací proč jsem to konstruoval je fakt, že na originální držák 4 kol Hymer se naše 4 kola prostě nedají dát!
                        - 20.05.2017 09:44
                        • M
                          maria
                          V žádném případě se nechci přít a důvod snad i chápu. Nechtěl bych ale jet např. na motorce za tebou, když Ti to uletí.
                          Na střeše to má úplně jiný smysl namáhání. Osa rotace je svislá. Na střeše ji máš blíže k předním kolům kolem kterých se to teoreticky otáčí ( cca 1,5m ). Váha kola leží na kolejnici. Máš chycena obě kola. Vzpěra pouze stabilizuje při náklonu. Ve tvém případě si daleko dále od předních kol ( 5m ) a uchycení pásky za obě kola tvoří vlastně pant, na kterém navíc visí část váhy kola. Ta vzpěra to podepírá ( nebo táhne ) a musí eliminovat celou odstředivou sílu a navíc je namáhána určitou částí váhy kol. Když tomu ještě přidáš hovadský řetěz na moto... + 10kg, 15kg???
                          S tím těžištěm to také není žádná sláva. Kola proti rámu neváží nic, těžiště tedy bude v lepším případě někde v uložení šlapátek, spíše dále. 60cm od zádě auta???
                          Vysvětlení výrobce chápu. Něco napsal a má klid. Určitě by ale nebylo tak složité, udělat adaptéry na různé druhy " zdobných lišt".
                          - 20.05.2017 16:21

                          Copyright © 2023

                          Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
                          Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

                          Theme by PHP Fusion Inc
                          44,102,368 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.53588 sekund | Průměrně za: 0.53588 (0) sekund | Dotazy: 64 | Použitá paměť: 1.62MB/2MB