Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jaký satelit?: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jaký satelit?

Poslední aktualizace před 7 let
Zdenek BrabecZdenek BrabecČlen
Přidáno před 14 let
O problematice satelitního přijmu se zde napsalo mnoho, proto nebudu popisovat základní nastavení satelitní paraboly. Mnoho dotazů směřuje na téma jakou parabolu, zda stačí 60cm nebo 80cm, odpověď je následující:
-programy z družice ASTRA A 23,5° (CSlink, Skylink CT1, CT2, CT4, CT24) můžeme sledovat pomocí antény 60cm ve střední Evropě, mimo střední Evropu je potřeba anténa 80cm, na jihu Španělska a Chorvatska nepomůže ani tato anténa viz. obrázek pokrytí signálem.
www.parabola.cz/img_satelity/astra-3a.jpg


Pokud chci mít kvalitní příjem po celé Evropě na 60cm parabolu je nutno zakoupit kartu UPC a ladit družici Thor 6 na 0,8° která má dostatečný výkon viz. obrázek pokrytí
www.parabola.cz/img_satelity/thor-6-ce.gif


52dB = 60 cm
49dB = 80 cm
45dB = 100 cm

Pro snadnější nastavení družice doporučuji uložit referenční kmitočty viz. tabulka
http://www.parabola.cz/abc/referencni...-kmitocty/
Upravil Zdenek Brabec dne 22.09.2010 12:03, před 14 let
Zdenek BrabecZdenek BrabecČlen
Přidáno před 14 let
ještě dodatek k výše uvedenému, při hledání družice Astra 23.5° doporučuji nastavit na satelitním přijímači kanál na NOVU která má dostatečný signál i na parabolu 60cm na celém území Evropy viz. mapa pokrytí. (NOVA, NOVA sport, NOVA CINEMA jsou vysílány z nové družice která má nastaven vyzařovací diagram více na jižní Evropu)
www.parabola.cz/img_satelity/astra-3b-paneuropean.jpg


v případě jakýchkoliv nejasností neváhejte napsat nebo zavolat B)
Zde naleznete seznam českých programů z ASTRY 1A a ASTRY 1B na pozici 23,5°
http://www.parabola.cz/cz-sk/skylink/
Upravil Zdenek Brabec dne 22.09.2010 12:11, před 14 let
Zdenek BrabecZdenek BrabecČlen
Přidáno před 13 let
odpověď najdeš na přiloženém linku na konci, část informace je zde:


Změny na pozici 23,5°E: Konec satelitů, přesuny programů
Po zahájení komerčního provozu satelitu Astra 3B dojde k výrazným změnám na pozici 23,5 stupně východně. Na této pozici ukončí svůj provoz dva starší a dosluhující satelity Astra 1E a Astra 1G. Oba opustí svoji pozici a Astra 1G zřejmě zamíří na 31,5°E, kde nahradí Astru 2C. Ta se pak může vrátit na 28,2°E. Družice Astra 1E je již dávno na konci své očekávané životnosti. Je překvapivé, že i po dosažení maximální životnosti je družice stále schopna zajišťovat distribuci služeb.

Konec Astra 1E a Astra 1G na pozici 23,5°E přinese i několik změn v šíření programů, které se dotknou i českého a slovenského trhu. Astra 3B bude mít provozní kmitočtové pásmo 11,45 až 12,75 GHz. Česká hudební a lifestylová TV Óčko a speciální programový okruh České televize ve vysokém rozlišení ČT HD proto musí změnit své kmitočty - musí dojít k přeladění. Óčko již tento proces začalo 1.3.2010 a vysílá na nové frekvenci 12,168 GHz, pol. V, která je obsažena i v kmitočtovém a transpondérovém plánu Astra 3B. Přeladění nyní probíhá i u ČT HD, která se objevila na kmitočtu 11,973 GHz, pol. V, SR 27500, FEC 5/6, DVB-S.

Další změny se dotknou i satelitních DTH platforem CS Link a Skylink. Transpondéry s kmitočty:

* 11,797 GHz, polarizace horizontální
* 11,876 GHz, polarizace horizontální
* 11,992 GHz, polarizace horizontální
* 12,070 GHz, polarizace horizontální
* 12,110 GHz, polarizace horizontální

a také transpondéry, kde jsou i programy pro CZ/SK trh:

* 11,856 GHz, polarizace vertikální (Canal Digitaal - BravaHDTV, Discovery HD Showcase)
* 11,914 GHz, polarizace horizontální (History SD)
* 12,168 GHz, polarizace vertikální (TV Óčko)

budou přesunuly na satelit Astra 3B. Všechny tyto transpondéry by měly využívat panevropský svazek (pokud nebude rozhodnuto jinak). Bude to znamenat podstatné rozšíření pokrytí signálu
haskyhaskyČlen
Přidáno před 10 let
Nazdar lidííí.Nemáte někdo zkušenost s tímto automatem? - http://www.sateli...s-z17249CZ
Hasky
vsazavskyvsazavskyČlen
Přidáno před 10 let
V každém případě jdi na freeSat (UPC), vysílá ze satelitu Thor a má větší pokrytí než Astra 23 na které vysílá Skylink. Taky tím pádem potřebuješ menší anténu.
Vladimír + Ivana, Dethleffs + Boom
mario_lincolnmario_lincolnNováček
Přidáno před 10 let
nazdar...toto som nasiel na nete,prosim vie mi niekto povedat ci to staci na slovensko,pripadne madarsko? zalezi mi hlavne na slovenskych,ceskych a madarskych staniciach......pripadne ci bi to fungovalo s digi katrou? dakujem... http://elektro.ba...kylink.php
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 10 let
Digi kartou žádný přijímač nefunguje,jen s jejich přístroji-karta je párovaná. Jinak přijímač,který je v té nabídce je s kartou SkyLink,T-Mobile,FteeSat bezproblémový. Nevím jak velká je parabola v tom kufříku,ale asi nebude nic,moc velká,jestli to je 60 cm tak je to tak,tak.Pokud je menší,tak bych to asi nebral.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
B
betart68Člen
Přidáno před 10 let
Podívej se na toto.Já ho mám a super spokojenost.Ten pán co to prodává má 100% přístup a dělá i servis má přímé zastoupení.
www.satcaravan.cz
PetrKPetrKČlen
Přidáno před 10 let
doporucuji satelit giocamper easy 70

http://www.giocam...ts_id=3881

jedna se o poloautomat a za rozumny peniz
B
betart68Člen
Přidáno před 10 let
OK, je tam rozdíl 1500,- s dopravou do ČR, ale servis máš v ČR.Každé poslání na reklamaci tam 30,-€ zpět 30,-€.
Proto jsem volil ČR zastoupení.:_
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 10 let
Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.
B
betart68Člen
Přidáno před 10 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.




Každý hovoříme o jiném satelitu hlavně je to úplně jiná cenová relace.
Ale takto má asi servis vypadat klobouk dolů.Snad se to v ČR taky naučíme.
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 10 let
Víš, já jsem ten popis uváděl pro názornost. Ať se jedná o jednoduchý, ručně stavitelný satelit, nebo o 90 cm automat, třeba ještě s internetem, je důležité popsat podrobně zkušenosti. Právě proto, že každý má jiné požadavky na vlastnosti a také svoji představu o penězích. Mě by při rozhodování o koupi moc nepomohlo konstatování, že někdo má určitý typ a je s ním spokojen.
A to jsem zapomněl ještě na četnost používání. Ten, kdo v obytňáku stráví třeba jen 14 nocí za rok, bude mít asi jinou představu, než ten, který v něm stráví za rok třeba jako my s manželkou okolo 60-ti nocí ročně.
Pepa
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.


Jo tak to má vypadat. Za 3.000,- na hodinu se dají dělat služby jedna báseň. Ale to je vyspělý německý styl. V Čechách ti po tobě bude "zákazník" chtít odečíst pečivo a kafe z ceny opravy aby to měl levnější, a pak začne žebrat o slevu z 500,- Kč za hodinu.
E
ElxČlen
Přidáno před 10 let
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
sipadansipadanČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.


Jo tak to má vypadat. Za 3.000,- na hodinu se dají dělat služby jedna báseň. Ale to je vyspělý německý styl. V Čechách ti po tobě bude "zákazník" chtít odečíst pečivo a kafe z ceny opravy aby to měl levnější, a pak začne žebrat o slevu z 500,- Kč za hodinu.
jarda77jarda77Člen
Přidáno před 10 let
:) , je to bohužel přesně jak píšeš, tady u nás v ČR.

Automatické sloučení 08.03.2014 11:33:

Citovat

Elx napsal:

jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?


Víš, chtělo to ve škole dávat větší pozor, Birmingham je v anglii, a pokuď tam jedeš autem tak nějak tak přes to německo musíš jet.
Upravil jarda77 dne 08.03.2014 12:33, před 10 let
E
ElxČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

jarda77 napsal:

:) , je to bohužel přesně jak píšeš, tady u nás v ČR.

Automatické sloučení 08.03.2014 11:33:

Citovat

Elx napsal:

jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?


Víš, chtělo to ve škole dávat větší pozor, Birmingham je v anglii, a pokuď tam jedeš autem tak nějak tak přes to německo musíš jet.


Je fakt, že jsem tomu ve škole moc nedal. V Birminghemu jsem byl několikrát v Anglii také i pracovně, Anglie je krásná ale pán píše, že servis dělal přímo u výrobce nedaleko Karlsruhe a ejhle "Jeli do Birminghemu....", moc tomu tedy nerozumím. Ale člověk se pořád učí.

"Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka."
sipadansipadanČlen
Přidáno před 10 let
Jelikoz se tu opet zacina kazit vlakno nepodstatnymi skutecnostmi, tak take pridam komentar, i kdyz ne uplne tykajici se satelitu.

Se servisem v Nemecku mam tez vynikajici zkusenosti, hlavne diky tomu, ze opravdu maji presne spocitano kolik zasah zabere casu a tak clovek prijede i odjede dle planu - to u nas nefunguje ani u osobaku.

V takovem pripade pak muze clovek podobnou akci prave provest pri ceste nekam zapadnim smerem, jelikoz si mezitim v pohode odpocine a nez si odpocine, je hotovo.
Hodinova sazba vysoka je, ale zase ma zkusenost pravi, ze je vse skladem, na kazde otoceni klicem maji normu a tak ve finale myslim, ze to stoji podobne jako u nas diky tomu, ze je to rychleji vyrizene.

K rohlikum a slevam bych dodal, ze je to problem pochopitelny, jelikoz jsme zrucny narod a preci jen nemame na rozhazovani, tudiz to pak vypada, jak to vypada, mnoho lidi ma dojem, ze je skoda za podobny ukon nekomu platit a jako vzdy, v nekterych pripadech tomu tak i muze byt.

Pak se stava, ze zakaznik chce odecist rohlik a kafe z faktury (pokud si kvuli DPH vubec o nejakou rekne) a servis to zase ozuli nekde jinde (treba na jiz zminovanem Sikaflexu) a nakonec jsou vsichni spokojeni v ceskem stylu - a to je preci hlavni ....

Myslim ale, ze se to vse pomalu zlepsuje a nakonec se to v dobre obrati, jen to chce take vice obytek, aby situace servisu dovolovala drzet vice veci skladem bez nutnosti objednavani a aby byly dostatecne obraty od zakazniku ....
B
betart68Člen
Přidáno před 10 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Víš, já jsem ten popis uváděl pro názornost. Ať se jedná o jednoduchý, ručně stavitelný satelit, nebo o 90 cm automat, třeba ještě s internetem, je důležité popsat podrobně zkušenosti. Právě proto, že každý má jiné požadavky na vlastnosti a také svoji představu o penězích. Mě by při rozhodování o koupi moc nepomohlo konstatování, že někdo má určitý typ a je s ním spokojen.
A to jsem zapomněl ještě na četnost používání. Ten, kdo v obytňáku stráví třeba jen 14 nocí za rok, bude mít asi jinou představu, než ten, který v něm stráví za rok třeba jako my s manželkou okolo 60-ti nocí ročně.
Pepa


OK souhlasím.s tebou.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,722,284 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23616 sekund | Průměrně za: 0.23616 (0) sekund | Dotazy: 149 | Použitá paměť: 2.43MB/4MB