Zdenek BrabecČlen Přidáno
před 13 letodpověď najdeš na přiloženém linku na konci, část informace je zde:
Změny na pozici 23,5°E: Konec satelitů, přesuny programů
Po zahájení komerčního provozu satelitu Astra 3B dojde k výrazným změnám na pozici 23,5 stupně východně. Na této pozici ukončí svůj provoz dva starší a dosluhující satelity Astra 1E a Astra 1G. Oba opustí svoji pozici a Astra 1G zřejmě zamíří na 31,5°E, kde nahradí Astru 2C. Ta se pak může vrátit na 28,2°E. Družice Astra 1E je již dávno na konci své očekávané životnosti. Je překvapivé, že i po dosažení maximální životnosti je družice stále schopna zajišťovat distribuci služeb.
Konec Astra 1E a Astra 1G na pozici 23,5°E přinese i několik změn v šíření programů, které se dotknou i českého a slovenského trhu. Astra 3B bude mít provozní kmitočtové pásmo 11,45 až 12,75 GHz. Česká hudební a lifestylová TV Óčko a speciální programový okruh České televize ve vysokém rozlišení ČT HD proto musí změnit své kmitočty - musí dojít k přeladění. Óčko již tento proces začalo 1.3.2010 a vysílá na nové frekvenci 12,168 GHz, pol. V, která je obsažena i v kmitočtovém a transpondérovém plánu Astra 3B. Přeladění nyní probíhá i u ČT HD, která se objevila na kmitočtu 11,973 GHz, pol. V, SR 27500, FEC 5/6, DVB-S.
Další změny se dotknou i satelitních DTH platforem CS Link a Skylink. Transpondéry s kmitočty:
* 11,797 GHz, polarizace horizontální
* 11,876 GHz, polarizace horizontální
* 11,992 GHz, polarizace horizontální
* 12,070 GHz, polarizace horizontální
* 12,110 GHz, polarizace horizontální
a také transpondéry, kde jsou i programy pro CZ/SK trh:
* 11,856 GHz, polarizace vertikální (Canal Digitaal - BravaHDTV, Discovery HD Showcase)
* 11,914 GHz, polarizace horizontální (History SD)
* 12,168 GHz, polarizace vertikální (TV Óčko)
budou přesunuly na satelit Astra 3B. Všechny tyto transpondéry by měly využívat panevropský svazek (pokud nebude rozhodnuto jinak). Bude to znamenat podstatné rozšíření pokrytí signálu
vsazavskyČlen Přidáno
před 10 letV každém případě jdi na freeSat (UPC), vysílá ze satelitu Thor a má větší pokrytí než Astra 23 na které vysílá Skylink. Taky tím pádem potřebuješ menší anténu.
Vladimír + Ivana, Dethleffs + Boom
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 10 letDigi kartou žádný přijímač nefunguje,jen s jejich přístroji-karta je párovaná. Jinak přijímač,který je v té nabídce je s kartou SkyLink,T-Mobile,FteeSat bezproblémový. Nevím jak velká je parabola v tom kufříku,ale asi nebude nic,moc velká,jestli to je 60 cm tak je to tak,tak.Pokud je menší,tak bych to asi nebral.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...OK, je tam rozdíl 1500,- s dopravou do ČR, ale servis máš v ČR.Každé poslání na reklamaci tam 30,-€ zpět 30,-€.
Proto jsem volil ČR zastoupení.:_
Pepa z PlzneČlen Přidáno
před 10 letDovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:
Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.
Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.
Pepa z PlzneČlen Přidáno
před 10 letVíš, já jsem ten popis uváděl pro názornost. Ať se jedná o jednoduchý, ručně stavitelný satelit, nebo o 90 cm automat, třeba ještě s internetem, je důležité popsat podrobně zkušenosti. Právě proto, že každý má jiné požadavky na vlastnosti a také svoji představu o penězích. Mě by při rozhodování o koupi moc nepomohlo konstatování, že někdo má určitý typ a je s ním spokojen.
A to jsem zapomněl ještě na četnost používání. Ten, kdo v obytňáku stráví třeba jen 14 nocí za rok, bude mít asi jinou představu, než ten, který v něm stráví za rok třeba jako my s manželkou okolo 60-ti nocí ročně.
Pepa
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
sipadanČlen Přidáno
před 10 letJelikoz se tu opet zacina kazit vlakno nepodstatnymi skutecnostmi, tak take pridam komentar, i kdyz ne uplne tykajici se satelitu.
Se servisem v Nemecku mam tez vynikajici zkusenosti, hlavne diky tomu, ze opravdu maji presne spocitano kolik zasah zabere casu a tak clovek prijede i odjede dle planu - to u nas nefunguje ani u osobaku.
V takovem pripade pak muze clovek podobnou akci prave provest pri ceste nekam zapadnim smerem, jelikoz si mezitim v pohode odpocine a nez si odpocine, je hotovo.
Hodinova sazba vysoka je, ale zase ma zkusenost pravi, ze je vse skladem, na kazde otoceni klicem maji normu a tak ve finale myslim, ze to stoji podobne jako u nas diky tomu, ze je to rychleji vyrizene.
K rohlikum a slevam bych dodal, ze je to problem pochopitelny, jelikoz jsme zrucny narod a preci jen nemame na rozhazovani, tudiz to pak vypada, jak to vypada, mnoho lidi ma dojem, ze je skoda za podobny ukon nekomu platit a jako vzdy, v nekterych pripadech tomu tak i muze byt.
Pak se stava, ze zakaznik chce odecist rohlik a kafe z faktury (pokud si kvuli DPH vubec o nejakou rekne) a servis to zase ozuli nekde jinde (treba na jiz zminovanem Sikaflexu) a nakonec jsou vsichni spokojeni v ceskem stylu - a to je preci hlavni ....
Myslim ale, ze se to vse pomalu zlepsuje a nakonec se to v dobre obrati, jen to chce take vice obytek, aby situace servisu dovolovala drzet vice veci skladem bez nutnosti objednavani a aby byly dostatecne obraty od zakazniku ....