Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Nemecká plyn. hadica: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Nemecká plyn. hadica

Poslední aktualizace před 12 let
gutinogutinoNováček
Přidáno před 12 let
Potreboval by som poradit. Mam auto z Nemecka a ovsem aj plynovu sustavu vratane PB-bomby v nom. Asi niesom prvy co riesit tento klasicky problem, teda moja otazka znie: existuje daka redukcia medzi hadicu a bombu - D/SK alebo D/CZ, alebo hadica s vhodnymi koncovkami, pripadne ine sikovne riesenie, ktore sa vam osvedcilo?
camperboycamperboyČlen
Přidáno před 12 let
To víš, že existuje řešení. Pilka na železo a těsnění za korunupadesáthaléřů !M
jarda77jarda77Člen
Přidáno před 12 let
redukce se prodává, ale jednodušší řešení je jak píše camperboy, já zase zůstal u německých lahví.
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 12 let
Kup si redukci (stávala, tuším, okolo 100 Kč) a vykašli se na nějaké německé bomby nebo vyměň hadice
MrFreeze85MrFreeze85Člen
Přidáno před 12 let
Já mám karavan z německa s jejich hadicemi a normálně jde napojit CZ bobma na jejich regulátor. Tuším, že se liší jen v tom dříku koukajícím z regulátoru. Mě to takhle v pohodě jede v topení i na sporáku. Ledničku musím teprve zprovoznit.
Vectra B Caravan 74kW 205Nm + Oase 575 1000/1300kg
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 12 let
myslím, že to jde vyřešit jen výměnou těsnění na regulátoru:
http://www.campi-...regulatory
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Zdenek a Alena napsal:

myslím, že to jde vyřešit jen výměnou těsnění na regulátoru:
http://www.campi-...regulatory


Ano, německá bomba má těsnění nasazené v drážce čela ventilu bomby a opírá se o něj lem dříku šroubení regulátoru. Při použití naší bomby nasaď na ten dřík těsnící kroužek a máš to. Myslím, že má stejný rozměr jako těsnění v plastové krytce ventilu bomby, ale to nevím jistě.
Zdraví
Luboš a Dáša
MTSMTSČlen
Přidáno před 12 let
Já koupil redukci a mám klid. Do plynu nezasahuju ani neupravuju.
Třeba tady http://www.kobras...702020018/

:_
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

MTS napsal:

Já koupil redukci a mám klid. Do plynu nezasahuju ani neupravuju.
Třeba tady http://www.kobras...702020018/

:_



Samozřejmě. Dá se to, jako nouzovka, řešit přetěsněním, ale není to ono. Ta redukce snad není tak velká položka, aby se musela vymýšlet nějaká provizoria. Takže takovéto "rady" bych tady raději ani nezveřejňoval. Plyn je potvora neposedná
jarda77jarda77Člen
Přidáno před 12 let
Přidat těsnění není žádné provizorium, funguje a těsní na 100%. Redukce není drahá ale výměna lahve je složitější, měl jsem jí ale nevyhovala mi.
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

MTS napsal:

Já koupil redukci a mám klid. Do plynu nezasahuju ani neupravuju.
Třeba tady http://www.kobras...702020018/

:_



Samozřejmě. Dá se to, jako nouzovka, řešit přetěsněním, ale není to ono. Ta redukce snad není tak velká položka, aby se musela vymýšlet nějaká provizoria. Takže takovéto "rady" bych tady raději ani nezveřejňoval. Plyn je potvora neposedná


Plyn je jedna z věcí, ze kterých mám dost respekt a neimprovizuji s nimi. V tomto případě mi ale trochu uniká podstata problému nebo jsem ho možná podcenil. Narazil jsem na něj právě při výměně německé bomby za českou, při použití německého regulátoru. Při tom jsem zjistil, že německá bomba má těsnění integrováno do lemu ventilu a u regulátoru je poměrně dlouhý dřík, zaváděný do ventilu bomby a centrující tak protikusy při spojování, který je zakončen osazením, opírajícím se po dotažení šroubení o těsnění ve ventilu. U české bomby je to naopak, těsnění je ve šroubení regulátoru. Já jsem tedy na dřík pod šroubení regulátoru nasadil příslušné těsnění, které je lemem přitlačováno k čelu ventilu české bomby. Dřík je přitom dostatečně dlouhý a těsnění přesahuje. Rovněž matice regulátoru je našroubovaná na dostatečný počet závitů a spojení je tak pevné. Domnívám se proto, že utěsnění spoje je stejné. Pokud se však mýlím, tak si samozřejmě rád dám poradit, protože plyn je opravdu nevypočitatelná potvora.
Zdraví
Luboš a Dáša
gutinogutinoNováček
Přidáno před 12 let

Citovat

camperboy napsal:

To víš, že existuje řešení. Pilka na železo a těsnění za korunupadesáthaléřů !M


Jasne, inak uvazujem aj o tom ako o poslednom rieseni. No este predtym sa radsej touto elektronickou cestou informujem u zkusenejsich karavanistov. :x

Automatické sloučení 29.03.2012 20:16:
Vdaka vam vsetkym za uzitocne prispevky a tipy. Som poteseny ze moj dany stav je riesitelny dokonca niekolkymi alternativami. Teraz uz len vybrat a zrealizovat tu najschodnejsiu. Kazdopadne este raz - Vám poděkování a vřelá objetí :^
Upravil gutino dne 29.03.2012 20:16, před 12 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: gutino, camperboy, jarda77, Deda Lebeda, MrFreeze85, Zdenek a Alena, Lubos a Dasa, MTS

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,090,584 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21036 sekund | Průměrně za: 0.21036 (0) sekund | Dotazy: 108 | Použitá paměť: 2.06MB/2MB