Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jakou dodávku na obytnou vestavbu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jakou dodávku na obytnou vestavbu

Poslední aktualizace před 6 let
M
Milik607Člen
Přidáno před 12 let
Vím že se nedělá bez turba,ale že může být rozdíl v turbech podle výkonu motoru nebo je to všude stejné? Kdo by mi dokázal odpovědět na otázku. Iveco daily nebo ford transit a proč? Velice mi to pomůže....
p0l0usp0l0usČlen
Přidáno před 12 let
Ja ti asi moc nepomuzu, jezdim v Ducatu za 30tisic :-) Nicmene ja bych se rozhodl, podle toho co by bylo za jakou cenu a v jakym stavu k sehnani. Byla by myslim skoda tvrdosijne trvat treba na velkem Tranzitu a nechat si ujit stejne velke Iveco v super stavu za paradni cenu (ci opacne).
M
AnonymČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Milik607 napsal:

Vím že se nedělá bez turba,ale že může být rozdíl v turbech podle výkonu motoru nebo je to všude stejné? Kdo by mi dokázal odpovědět na otázku. Iveco daily nebo ford transit a proč? Velice mi to pomůže....

Iveco daily má vepředu jednodušší nápravu s torzními tyčemi a rameny složených z tyčí a kuláků.
Oproti tranzitu tvrdší a při troše vytlučení směrově nestabilní,zvlášt na vyjetých kolejích to honíš po silnici a 100km je magická rychlost.
Další mínus Iveco Daily s dvojmontážkou oproti Tranzitu s dvojmontážkou jsou brzdy. Velikost bubnů a destiček na 3,5 tuně tranzitu odpovídají 6,5 tuně Ivecu, tzn na 3,5 tuně Ivecu budou menší a opět vícenáchylné na opotřebení. Zkusil bych se kouknout na ferodo katalog jestli jsou na 65 a 35 stejné zadní obložení.
Dalším mínusem Iveca je debilně řešená ruční brzda. U tranzitu je na kotoučovce excentr,který aktivuje přímo provozní brzdu. U Iveca je v koutouči malá bubnová brzda,která zmenšuje svou přítomností činnou velikost kotouče a je co se týče spolehlivosti na prd.
Nejvíce jí škodí kluci na STK, kteří ji z neznalosti zkouší až do zablokování na válcích, což by neměli protože se jedná o brzdu jen parkovací nikoliv nouzovou. Test by měl probíhat zabrzdit a zkusit lehce popojet jestli drží. Konstrukce ruční brzdy je jen vetchá a trocha koroze a zarezlé lanko a je po nich.
Další problému iveca je oprava této ruční brzdy. Zadní polosa ven, pozor musí se jen jedna jak rozděláte obě strany spadne koš diferáku,který visí na polose a kucháte diferák, na to fakt pozor!!! Pokud má Iveco uzávětku, tak je to o to složitější zase to složit dohromady.
O kontrukci uzávěrky se vyjadřovat nebudu je ovládaná motorkem od stěračů přes lanko jako na ruční brzdě a reverzace motorku je řízena relátky a mikrospínači. Vše zabaleno do malého blackboxu z neznámé slitiny hliníku a zinku, kterou sůl prožere, pak seto vydrolí na plošák, s ovládacé elektronikou ten pak také vyžere a najednou se vám zapne uzávěrka za jízdy i když jste na vypínač ani nesáhli.... to se mi stalo.
Sehnat nový plošák nemožné, jen celý blackbox.
Zpět k tomu dostat se k paknám ruční brzdy. Povolit matice náboje ( 80mm klíč - vyráběl jsem jej a dával jsem jej novému majiteli jako dárek, že ho bude potřebovat) a vyjmout ložiska a jste tam teprve potom můžete demontovat kotoučo- bubnovou brzdu. Ted po letech si nejsem jistej jestli to bylo i s kotoučovkou monoblok nebo se to dalo rozebrat, ale myslím že to bylo monoblok i s náboji ložisek a přírubou pro unášeč poloosy. Chtěl jsem to přesoustružit jak buben ruční brzdy tak kotouč (nejsem v tom nováček už jsem jich pár set kousků udělal) ale tady jsem rezignoval , nebylo to za co chytit. Plocha za kterou se to drželo ve výrobě je totálně do hlouby vyrezlá a že obráběním nadělám více škody než užitku,protože to nikdy nepoběží s nábojem ložisek.
Tak jsem to je očistil a srazil hrany,které byli mimo brzdové destičky a dělali jen to, že odírali indikátory opotřebení značně předčasně.
Jinak sada indikátorů opotřebení na nápravu stála tolik co detičky na nápravu.
V ruční brzdě se vyměnilo uplně vše,kromě teda kotoučo-bubnu to bych se asi vyvrátil.

Ptáte je jak bylo auto staré?? 5 let najeto 100 tisíc km. Na výměny oleje jsem chodil do iveca, mechanické opravy jsem si dělal sám.
Proč?? V Šumperku je firma co shání náhradní díly. Myslel jsem že jsou repliky, ale došlo v obalech originál IVECO v polovičním čase a za poloviční cenu.
Mají rozklíčované subdodavatele,v tom je celé kouzlo http://www.fastin...
Přišel jsem na ně když mi týden po půlroční záruce klela a vytelka převodka řízení.Auto najeto 12 tísíc km. V servise absolitní nezájem,máte po záruce, cena dílu 25 tisíc do 14 dnů z Itálie + polovička zálohy jinak neobjednají. Fast 12 tisíc objednání po telefonu dodání do 3 prac dnů.

Ze zázračné hliníkozinkové silitiny jsou i zrcátka, sranda je když přejedete přejezd a zjistíte že se vám zrcátko houpe vylomené jen na kebelech.
Zárračný odlitek je plnů porů jako houba. U dalších verzí to už měli zrcátka se 2 rameny nad sebou. Asi na to přišli a řešili to, což je u Italů zázrak.
U forda zatím nevím co mě čeká ale zatím nic zásadního a co se týče brzd jak výkonu, tak výdrže už ted vede.
Upravil Anonym dne 23.02.2012 01:13, před 12 let
M
Milik607Člen
Přidáno před 12 let
No tak to jsem si teda nemyslel....Jinak tu ruční brzdu co tu zmiňujete tak používá peugeot u osobáků a vím,že to stojí za prd. Na kolik vyšel ten black box který ovládá tu uzávěrku? Takže kdybych zvolil toho forda,tak nejsilnější motorizace je ta 2.5td 92 kw?
A ještě jsem se chtěl zeptat,jak je na tom to nový iveco? To s tím motorem 3.0Td....nejsou už chybičky z předchozího modelu vychytaný?
T
tom74Člen
Přidáno před 12 let

Citovat

Milik607 napsal:

No tak to jsem si teda nemyslel....Jinak tu ruční brzdu co tu zmiňujete tak používá peugeot u osobáků a vím,že to stojí za prd. Na kolik vyšel ten black box který ovládá tu uzávěrku? Takže kdybych zvolil toho forda,tak nejsilnější motorizace je ta 2.5td 92 kw?
A ještě jsem se chtěl zeptat,jak je na tom to nový iveco? To s tím motorem 3.0Td....nejsou už chybičky z předchozího modelu vychytaný?


k principu ruční brzdy - měly to i starý mercedesy (123, asi i 124), měla to omega a pokud jsou kotouče, tak je to mnohem lepší princip než nějaký excentr na destičky, excentr nemá takovou sílu ty destičky přitlačit, zarezne ( passat b4, croma),
M
AnonymČlen
Přidáno před 12 let
ovládání ruční brzdy jsem opravil a přepájel
u novýho aita jsem připlácel 20 tisíc za uzávěrku diferenciálu.
výhodu excentru vidím v tom, že je na to aspon vidět a je to přístupný
T
tom74Člen
Přidáno před 12 let
vím, že už se vzdaluju od prvotního tématu,
kámoš mi přesvědčuje, ať na iveco daily zapomenu, "pár měsíců" ještě šetřím a jdu do craftera.................tak nevím ???????????
M
Milik607Člen
Přidáno před 12 let
No nechci nějak přesvědčovat,ale crafter není moc dobrý vozidýlko. Taky jsem o něm přemýšlel ,celkem se mi líbí a je celkem moderní,ale četl jsem hodně o problémech hlav,odcházejí strašně turba,vstřiky atd.....hodně si tím VW zkazil pověst. Kamarád někde na netu měl svoje zkušenosti s crafterem a za strašně krátkou dobu víc hodil do auta než vydělal...auta se zbavil protože to byla past na peníze. Jeho kamarád měl stejný příběh...
DudlaDudlaČlen
Přidáno před 12 let
No ja kdybych resil nejakou vestavbu, tak hlavne koukam na nastavbu a snazil by jsem se sehnat neco podobne tomuhle

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sho...abNumber=2
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
PetrKPetrKČlen
Přidáno před 12 let
ja mam dodavku citroen jumper 2007 L4H2, tedy nejdelsi a stredni strecha. Najeto 340tis. Zatim jsem resil brzd. oblozeni + kotouce a EGR ventil. Jen pozor, citroen jumper neni to same jako fiat ducato, fiaty maji jine motory. Jinak jako velkou vyhodu bych uvedl hezky "hranatou" boudu, postavis se tam, a nahore je to hezky siroke. To treba transit nema. Jo a karoserie je pozinkovana.
M
Milik607Člen
Přidáno před 12 let
Věděl by tu někdo něco o tom ivecu daily 3.0 130kw?
G
GSmanČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

PetrK napsal:

ja mam dodavku citroen jumper 2007 L4H2, tedy nejdelsi a stredni strecha. Najeto 340tis. Zatim jsem resil brzd. oblozeni + kotouce a EGR ventil. Jen pozor, citroen jumper neni to same jako fiat ducato, fiaty maji jine motory. Jinak jako velkou vyhodu bych uvedl hezky "hranatou" boudu, postavis se tam, a nahore je to hezky siroke. To treba transit nema. Jo a karoserie je pozinkovana.

Ahoj, prosím Tě jaký motor máš v tom Jumperu?
Jsi s ním tedy spokojený.
Díky
T
tom74Člen
Přidáno před 12 let

Citovat

PetrK napsal:

ja mam dodavku citroen jumper 2007 L4H2, tedy nejdelsi a stredni strecha. Najeto 340tis. Zatim jsem resil brzd. oblozeni + kotouce a EGR ventil. Jen pozor, citroen jumper neni to same jako fiat ducato, fiaty maji jine motory. Jinak jako velkou vyhodu bych uvedl hezky "hranatou" boudu, postavis se tam, a nahore je to hezky siroke. To treba transit nema. Jo a karoserie je pozinkovana.


L4 - jaká je délka ložné plochy ??
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Dudla napsal:

No ja kdybych resil nejakou vestavbu, tak hlavne koukam na nastavbu a snazil by jsem se sehnat neco podobne tomuhle

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sho...abNumber=2


Tak tohle jsem mněl původně v DE vyhlídnuto. Ale odradila mně děsná vibrace nástavby. Byl to taky prodejní mercedes. Ale hrozně se ta nástavba pohybovala. A to auto jen stálo. Třeba by se to izolacema a vnitřním obložením utemovalo. Ale v DE mají pošťácký a kurýrní. A ty mají děsně nalítáno.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
PetrKPetrKČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

tom74 napsal:

Citovat

PetrK napsal:

ja mam dodavku citroen jumper 2007 L4H2, tedy nejdelsi a stredni strecha. Najeto 340tis. Zatim jsem resil brzd. oblozeni + kotouce a EGR ventil. Jen pozor, citroen jumper neni to same jako fiat ducato, fiaty maji jine motory. Jinak jako velkou vyhodu bych uvedl hezky "hranatou" boudu, postavis se tam, a nahore je to hezky siroke. To treba transit nema. Jo a karoserie je pozinkovana.


L4 - jaká je délka ložné plochy ??


hele je to kolem 4m a merim 185cm a stoupnu si tam v pohode

jeste se dela L4H3, tam by byl prostor na vetsi izolaci, popripade ulozne prostory ve dvojite podlaze atd..
Upravil PetrK dne 23.02.2012 20:38, před 12 let
PetrK Připojili následující soubor:
l4h2.pdf [Nejsou k dispozici žádné informace / 239 stažení]
M
Milik607Člen
Přidáno před 12 let
Zdravím všechny. Tak pořád hledám a hledám a trošku jsem pokoukával po sprinterech,mají výkonný motory ale vysoký pořizovací ceny a určitě ceny ND. Tak jsem začal oči směřovat na daily 3.0 130kw a možné to bude dobrá volba,takže řeším starší 2.8 vs. 3.0.......

Automatické sloučení 24.02.2012 18:18:
Dobrý den. Zrovna mě kontaktoval jeden pán z diesel power fóra a psal mi ohledně nového iveca daily. Psal že mají dvě iveca jedno 2010 a druhé 2011. Řekl že jsou na tom obě bledě. Jsou to vedze 103kw ale neví to jistě. Spotřeba při 90km/h dle palubního počítače 13.5 l/100km a při jízdě po dálnici po rovině 18 litrů a do kopce klidně 25l/100km . Takže vám všem tady můžu říct že mě pořádně vyděsil....Čekal jsem že u novějšího motoru 3.0 snížili spotřebu vůči staršímu modelu s motory 2.8 .... Jinak podle mého zdravého rozumu by to nikdo nekupoval a radši si nechal a nebo pořídil tu starší verzi,tam se říká že při 90km/h 10 litrů a při 130km/h 12.5l/100km Zdá se mi to být nějaký divný upřímně řečeno,to už by mělo mlsnou jak kamion. Takže zkusím zjistit ještě od někoho jak to teda je...Jinak co jsem se ještě dočetl nebo co mi kdo napsal tak že blbnou převodovky,například při podřazování,pořád se řeší výměna kardanových hřídelů a kloubů,i když nechápu proč celý kardanů nebo jak to tam vůbec je....praskají stále žárovky,blbne elektrika,oxidují kabely,špatně to brzdí,zasekávájí se kluzná uložení na třmenech,přehřívání brzd,špatné vstřiky,propálené písty a bůhví co ještě.....mám vyražený dech,celkem se mi to auto zamlouvalo
Upravil Milik607 dne 24.02.2012 19:18, před 12 let
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 12 let
Ale takové závady se objevují i u jiných značek aut. Žádné není dokonalé. Ale začínal si na 80 tis. Kč. Tady jseš už někde jinde.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
M
Milik607Člen
Přidáno před 12 let
Vím že ano,že už je to otázka jiných peněz ale prvně koupím úplně starý iveko pro 3 a udělám tam jen stolek s lavicí a spaní kvůli té práci ,a za 2 nebo 4 roky to pustím dál do světa nebo to sešrotuju a pak bych koupil něco už lepšího až budu přesně vědět co v tom autě chybí,tudíž co v tom novém udělám atd....takže teď to bude něco staršího na zkoužku a abych si to všechno osahal..... O tom ivecu těm fámám moc nevěřím,vím že každé auto má svoje mouchy,u některých aut jich je dost ale vždyť iveco se specializuje pouze na dodávky a těžký auta do kamenolomů,kamiony atd ....a nevěřím tomu,že by to tak stálo za prd,to by to mohli rovnou zabalit.....A kdyby mi někdo řekl že dodávka když je to do 3.5T a uveze pouze nějakou tunu nákladu a za 20 litrů na 100km tak ho s tím pošlu tam,odkud přichází......nechápu ale že jim obě auta žerou stejně,kdyby to bylo jedno,řeknu děravá nádrž nebo potrubí,popřípadě prasklá hlava nebo něco takového ale tomuhle se mi věřit nechce. Bohužel když se podívám na stránky iveca,nikde spotřebu nenacházím......
RobertRobertČlen
Přidáno před 12 let
Divím se, že tak tvrdošíjně lpíš na Ivecu i po získaných informacích a jejich pravdivost chceš vyzkoušet na vlastní kůži. :| Kup Forda, byla to nejprodávanější dodávka světa.
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
M
AnonymČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Milik607 napsal:

Vím že ano,že už je to otázka jiných peněz ale prvně koupím úplně starý iveko pro 3 a udělám tam jen stolek s lavicí a spaní kvůli té práci ,a za 2 nebo 4 roky to pustím dál do světa nebo to sešrotuju a pak bych koupil něco už lepšího až budu přesně vědět co v tom autě chybí,tudíž co v tom novém udělám atd....takže teď to bude něco staršího na zkoužku a abych si to všechno osahal..... O tom ivecu těm fámám moc nevěřím,vím že každé auto má svoje mouchy,u některých aut jich je dost ale vždyť iveco se specializuje pouze na dodávky a těžký auta do kamenolomů,kamiony atd ....a nevěřím tomu,že by to tak stálo za prd,to by to mohli rovnou zabalit.....A kdyby mi někdo řekl že dodávka když je to do 3.5T a uveze pouze nějakou tunu nákladu a za 20 litrů na 100km tak ho s tím pošlu tam,odkud přichází......nechápu ale že jim obě auta žerou stejně,kdyby to bylo jedno,řeknu děravá nádrž nebo potrubí,popřípadě prasklá hlava nebo něco takového ale tomuhle se mi věřit nechce. Bohužel když se podívám na stránky iveca,nikde spotřebu nenacházím......

To tam nenajdeš já jezdil za 16 s valníkem.
Ïveco je přeborník ve spotřebě oleje, interval výměny 30tkm a během toho musíš dolít 5-6litrů a to nepočítám, že před výměnou jsem už nedolíval do horní rysky.
Reklamoval jsem to v záruce, prý si to sedne a zlepší se to. Zlepšílo se to, ale jen o litr a po 100 tisíci km se to zase zhoršilo.
Jinak auto má čidlo nízké hladiny oleje, ale to si žilo svým vlastním životem. Reklamoval jsem to, ale prý to mají špatně vyřešené a výměně brání nějaký nosník, že by musel motor ven tak prý to odpojují. To jsem jim zakázal, aspon mě to nutilo se nato občas kouknout. Majitel iveca si musí zvyknout na barevnou hudbu kontrolek na palubní desce, aspon to nebylo tak stereotipní.Lišilo se to podle toho jak bylo venku teplo nebo jak vlhno, furt to něco chtělo. Chtělo to zajet do servisu a tam by vám ty závady smazaly za 1500 že to nic není, prý blikající kontrolka nic není až svítí tak je to problém.

Iveca válcují trh cenou, i ve větších nákladácích. Firmy je berou na operativní leasing kde mají full servis v ceně. Po 3 letech kdy mají auta najeto 500tkm až milion km je vracejí a berou nové,s heslem šoféři to stejně zvrakují. Takto funguje třeba ESA logistika.
Iveco jako takové si je vědomo, že to moc nevydrží a přesně z tohoto důvodu má vyvynutý info-max systém nebo jak tomu říkali.
Stáhnou z motoru veškerá data a vypadbe několik tabulek
Kde se najde vše kromě teda zmatených poruch kolikrát bylo otočeno klíčkem, kolikrát bylo vozidlo nastartováno, celková spotřeba nafty, průměrná spotřeba
dále tabulka po 10km a v tom časy jak dloho toto auto jelo, dále otáčky myslím po 500km a zase jak dloho byl motor kde provozován, vč přetočení
dále teplota motoru po 10 stupních a zase jak dlouho, vč času přehřátí.
Vždycky se tam něco najde na odmítnutí reklamace.
Dále Daily nic moc netopilo a jízdou z kopce se bylo schopno samo přes plášt motoru podchladit a jízdou do kopce zase karton na chladiči neuchladil.
Vyřešil jsem to nezávislým topením a přitápěl jsem s ním.

Co se týče iveca kámoč má od novoty stralise a mohl by o tom psát romány. Vč spotřeby oleje.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,135,749 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27490 sekund | Průměrně za: 0.2749 (0) sekund | Dotazy: 145 | Použitá paměť: 2.37MB/4MB