Puk je náhodou dobrej, bezesrandy
Automatické sloučení 16.06.2011 11:51:
Citovat
Mirek a Jirinka napsal:
Dnes jsem se na to díval,mohu ujistit,že kruh je v podstatě průměrem stejný jako nosník u Fiat Ducato a žádné poškození barvy,natož vymačkání za skoro dva roky nikde nevidím.Podle mne tam něco dávat je zbytečné.Měch je zašroubovaný do nosníku a navic kruh nahoře je z velmi silného materiálu,ani kladivem by se asi moc nezdeformoval.Kdyby tam muselo něco být,tak by to výrobce s měchy dodával.
je to možný, pokud se jedná o stejný průměr jako rám, tak to není třeba řešit. Nevím co to je za výrobce, já beru vždy od firmy Goldschmitt a tam prostě ty mezikusy z plastu jsou, tak je montuju. Mám teď asi v sobotu zase jedny dělat, tak to vyfotím.
čau
Automatické sloučení 16.06.2011 12:33:
Jo, ještě jsem zapomněl, dle dodavatele měchů Goldschmitt se nedoporučuje nechávat měchy prázdné- mají se foukat na min.0,5baru kvůli opotřebení horní a spodní hrany měchu (gumy).
Jinak uvítám všechny Vaše zkušenosti s měchy a hlavně pak s centrálním vzduchovým pérováním Alko, které se montuje většinou na integrály.
čus Honza
Automatické sloučení 16.06.2011 12:38:
Citovat
Martin TT napsal:
Veľmi vážne rozmýšľam nad kúpou vzduchového pérovania na Fiat Ducato (ADRIA), len by som sa rád opýtal na Vaše skúsenosti:
- ako často treba dofukovať mechy (keby som nemal kompresor)?
- je naozaj jazda výrazne mäkšia?
Ďakujem
P.S: hľadal som na všetkých diskusiach o tejto problematike, ale nenašiel som to.
Teď mě napadlo, asi pozdě, ale budeš dělat přídavný měchy, anebo hlavní? tzn.(jsou vždy dva a dva kusy na nápravě a listové péro se demontuje) pokud tomu je tak, na hlavní musíš mít schválení MD a zápis v TP !!