Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 prodejce OA Jaša Petr Brno: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

prodejce OA Jaša Petr Brno

Poslední aktualizace před 7 let
K
katka288Člen
Přidáno před 13 let
Má někdo zkušenosti s firmou Jaša Petr Brno prodejce obytných aut,
servis, záruky, reklamace?
děkuji za odpovědi
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 13 let
Zdravím,
pana Jášu mohu jenom doporučit. Kupoval jsem letos od něho taky auto a kamarád má od něho již třetí a vše v naprostém pořádku vč. vyřizování reklamací, montáže doplňků apod.
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 13 let
Zdravím. Koupil jsem od něj v loňském roce taky nové auto a spokojenost. Přehled, přístup, servis 1**. Měl jsem problém s ovládacím panelem a na počkání mě ho vyměnil z druhého auta, vše mě seřídil aniž jsem ho o to žádal. Známý koupil auto letos. Mohu doporučit.
jarda1444jarda1444Člen
Přidáno před 13 let
Auto (Pegaso) jsem od něho koupil loni, vše bez problému. Během dalších měsíců mě montoval různé doplňky (vzduch, markýza, zámky atd) a vše OK. Problém s čerpadlem v záruce byl vyřešen okamžitou výměnou. Přístup perfektní, doporučuji.
copycopyČlen
Přidáno před 13 let
"Přehled, přístup, servis 1**. Měl jsem problém s ovládacím panelem a na počkání mě ho vyměnil z druhého auta..."

no tak to dakujem pekne. A co potom ten, ktory kupi to druhe auto? Tomu prehodi panel z tretieho?
eblazekeblazekČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

copy napsal:

"Přehled, přístup, servis 1**. Měl jsem problém s ovládacím panelem a na počkání mě ho vyměnil z druhého auta..."

no tak to dakujem pekne. A co potom ten, ktory kupi to druhe auto? Tomu prehodi panel z tretieho?

Ne ale ten stačí vyreklamovat u dodavatele než se auto předá zákazníkovi - běžná praxe u slušných firem.
Upravil eblazek dne 18.10.2011 16:50, před 13 let
copycopyČlen
Přidáno před 13 let
Mne sa takáto prax rozhodne nepáči.
Ok, panel elektriky je veľkosťou drobnosť, ty ako zákazník si bol spokojný, že predajca vyriešil tvoju reklamáciu na počkanie.
Ale kupec toho druhého auta? Toho niekto upozorní pri kúpe, že jeho nové auto už fungovalo ako "darca orgánov"? Nové auto si ľudia kupujú preto, lebo je nové, ako z fabriky. Nie aby v ňom predajca potajomky bastlil ešte pred jeho odovzdaním zákazníkovi.
mbmbČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

copy napsal:

Mne sa takáto prax rozhodne nepáči.
Ok, panel elektriky je veľkosťou drobnosť, ty ako zákazník si bol spokojný, že predajca vyriešil tvoju reklamáciu na počkanie.
Ale kupec toho druhého auta? Toho niekto upozorní pri kúpe, že jeho nové auto už fungovalo ako "darca orgánov"? Nové auto si ľudia kupujú preto, lebo je nové, ako z fabriky. Nie aby v ňom predajca potajomky bastlil ešte pred jeho odovzdaním zákazníkovi.


Promiň, ale nemůžu s tebou souhlasit. Prodejce neznám, ale to co píšou kolegové, je od prodejce vstřícný krok!
Určitě si nedovolí "poslat auto dál" bez výměny vadného dílu. byl by sám proti sobě! Kdo v tomto oboru dělá, a to slušně, určitě si to nedovolí, protože je to jeho firma, na které mu záleží ( hlavně myslí na své zákazníky).
Tak se nezlob, ale všichni nejsou takoví, jak si myslíš...
L
lada721Člen
Přidáno před 13 let

Citovat

mb napsal:

Citovat

copy napsal:

Mne sa takáto prax rozhodne nepáči.
Ok, panel elektriky je veľkosťou drobnosť, ty ako zákazník si bol spokojný, že predajca vyriešil tvoju reklamáciu na počkanie.
Ale kupec toho druhého auta? Toho niekto upozorní pri kúpe, že jeho nové auto už fungovalo ako "darca orgánov"? Nové auto si ľudia kupujú preto, lebo je nové, ako z fabriky. Nie aby v ňom predajca potajomky bastlil ešte pred jeho odovzdaním zákazníkovi.


Promiň, ale nemůžu s tebou souhlasit. Prodejce neznám, ale to co píšou kolegové, je od prodejce vstřícný krok!
Určitě si nedovolí "poslat auto dál" bez výměny vadného dílu. byl by sám proti sobě! Kdo v tomto oboru dělá, a to slušně, určitě si to nedovolí, protože je to jeho firma, na které mu záleží ( hlavně myslí na své zákazníky).
Tak se nezlob, ale všichni nejsou takoví, jak si myslíš...



No tak s podobnou praxí bych si dovolil zásadně nesouhlasit. Od toho přece existuje reklamační řád s měsíční působností, pro obě strany závazný. Připustím-li teoreticky, že prodejce, přemotivovaný myšlením na své zákazníky a svou firmu vymontuje z nového výrobku, určeného k prodeji, díl a uspokojí reklamaci tak nechápu proč tuto neprofesionalitu ještě zděluje zákazníkovi. A ten v dobré víře ještě udělá prodejci negativní reklamu protože já bych si v podobně praktikovaném obchodě nic nekoupil.
mbmbČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

lada721 napsal:

Citovat

mb napsal:

Citovat

copy napsal:

Mne sa takáto prax rozhodne nepáči.
Ok, panel elektriky je veľkosťou drobnosť, ty ako zákazník si bol spokojný, že predajca vyriešil tvoju reklamáciu na počkanie.
Ale kupec toho druhého auta? Toho niekto upozorní pri kúpe, že jeho nové auto už fungovalo ako "darca orgánov"? Nové auto si ľudia kupujú preto, lebo je nové, ako z fabriky. Nie aby v ňom predajca potajomky bastlil ešte pred jeho odovzdaním zákazníkovi.



Promiň, ale nemůžu s tebou souhlasit. Prodejce neznám, ale to co píšou kolegové, je od prodejce vstřícný krok!
Určitě si nedovolí "poslat auto dál" bez výměny vadného dílu. byl by sám proti sobě! Kdo v tomto oboru dělá, a to slušně, určitě si to nedovolí, protože je to jeho firma, na které mu záleží ( hlavně myslí na své zákazníky).
Tak se nezlob, ale všichni nejsou takoví, jak si myslíš...



No tak s podobnou praxí bych si dovolil zásadně nesouhlasit. Od toho přece existuje reklamační řád s měsíční působností, pro obě strany závazný. Připustím-li teoreticky, že prodejce, přemotivovaný myšlením na své zákazníky a svou firmu vymontuje z nového výrobku, určeného k prodeji, díl a uspokojí reklamaci tak nechápu proč tuto neprofesionalitu ještě zděluje zákazníkovi. A ten v dobré víře ještě udělá prodejci negativní reklamu protože já bych si v podobně praktikovaném obchodě nic nekoupil.


Nechci ti brát iluze, ale asi by jsi potom nemohl koupit skoro nic...běžně se to dělá i ve fabrice na nové vozy, atd...
No a ten reklamační řád? Zkus si koupit nové auto za dva miliony a čekej na reklamaci nějaké " blbosti" , bez které nemůžeš jezdit, celý měsíc! Nevěřím, že by se Ti to líbilo...:_
PepiPepiČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj,já osobně po zkušenostech s reklamacemi s Italama,kde žije ten pisatel co píše do 30 dnů,To by nás polovina co mají auta v záruce nejezdila,taloši když odpoví do 30 dnů tak to je zázrak.Souhlasím s hodnocením,že pokud prodejce to takto řeší,je borec,starosti bere na sebe,mi můžeme jezdit a přesně ,určitě dokud to nesežene ,nemůže prodat.:_
L
lada721Člen
Přidáno před 13 let

Citovat

mb napsal:

Citovat

lada721 napsal:

Citovat

mb napsal:

Citovat

copy napsal:

Mne sa takáto prax rozhodne nepáči.
Ok, panel elektriky je veľkosťou drobnosť, ty ako zákazník si bol spokojný, že predajca vyriešil tvoju reklamáciu na počkanie.
Ale kupec toho druhého auta? Toho niekto upozorní pri kúpe, že jeho nové auto už fungovalo ako "darca orgánov"? Nové auto si ľudia kupujú preto, lebo je nové, ako z fabriky. Nie aby v ňom predajca potajomky bastlil ešte pred jeho odovzdaním zákazníkovi.



Promiň, ale nemůžu s tebou souhlasit. Prodejce neznám, ale to co píšou kolegové, je od prodejce vstřícný krok!
Určitě si nedovolí "poslat auto dál" bez výměny vadného dílu. byl by sám proti sobě! Kdo v tomto oboru dělá, a to slušně, určitě si to nedovolí, protože je to jeho firma, na které mu záleží ( hlavně myslí na své zákazníky).
Tak se nezlob, ale všichni nejsou takoví, jak si myslíš...



No tak s podobnou praxí bych si dovolil zásadně nesouhlasit. Od toho přece existuje reklamační řád s měsíční působností, pro obě strany závazný. Připustím-li teoreticky, že prodejce, přemotivovaný myšlením na své zákazníky a svou firmu vymontuje z nového výrobku, určeného k prodeji, díl a uspokojí reklamaci tak nechápu proč tuto neprofesionalitu ještě zděluje zákazníkovi. A ten v dobré víře ještě udělá prodejci negativní reklamu protože já bych si v podobně praktikovaném obchodě nic nekoupil.


Nechci ti brát iluze, ale asi by jsi potom nemohl koupit skoro nic...běžně se to dělá i ve fabrice na nové vozy, atd...
No a ten reklamační řád? Zkus si koupit nové auto za dva miliony a čekej na reklamaci nějaké " blbosti" , bez které nemůžeš jezdit, celý měsíc! Nevěřím, že by se Ti to líbilo...:_



Toto není o iluzích ale zásadní obraně zákazníka proti tebou schvalované praxi. Na rozdíl od tebe nevím nic o tom co se běžně dělá ve fabrice. Je věcí výrobce zda to co vyrobil je či není prodejné Pro zákazníka je mnohem důležitější, že do finálního výrobku ochodník či někdo další nezasahuje. Při dnešní operativnosti je běžné, že náhradní díl je do dvou dnů na místě a reklamační měsíc je nejzasší termín opravy před výměnou reklamovaného výrobku.
V okamžiku nákupu dobrovolně vstupuji do paktu ošetřeného obchodním zákoníkem jehož součástí je reklamační řád, tudíž s ním souhlasím a pak je naprosto zbytečná diskuze zda se mně jeho znění líbí či né.
Za odbočení se původnímu zakladateli tohoto vlákna omlouvám.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 13 let
Asi to jinak nejde. ALE ! Pokud bude prodejce takový vůz - dárce orgánů prodávat, musí na to zákazníka upozornit a nabídnout odpovídající slevu.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
L
lada721Člen
Přidáno před 13 let

Citovat

Pepi napsal:

Ahoj,já osobně po zkušenostech s reklamacemi s Italama,kde žije ten pisatel co píše do 30 dnů,To by nás polovina co mají auta v záruce nejezdila,taloši když odpoví do 30 dnů tak to je zázrak.Souhlasím s hodnocením,že pokud prodejce to takto řeší,je borec,starosti bere na sebe,mi můžeme jezdit a přesně ,určitě dokud to nesežene ,nemůže prodat.:_


Ten pisatel co píše do 30 dnů žije jako ty také na Moravě. Pokud jsi zakoupil v zahraničí tak italský reklamační řád neznám. Pokud v Česku tak ten tvůj borec starosti bere na sebe vždy i samozřejmě s reklamací. A jestli jak píšeš je polovina záručních aut poruchová, není to důsledek právě této praxe?
Je to typické, že komu je takto pomoženo této praxi přitákává ale neuvědomuje si, že mu třeba doma stojí podobná slátanina, kterou mu borec prodal, až vše co z ní před tím vymontoval zase někde sehnal.
CattaniCattaniČlen
Přidáno před 13 let
Nikde jsem nenašel kontakt na prodejce ani www stránky, můžete je někdo zveřenit.
Díky
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
1jgs - Milan1jgs - MilanČlen
Přidáno před 13 let
Postoj pana Jašu krásně vystihuje rčení "Pro dobrotu na žebrotu". Obávám se, že si příště rozmyslí tímto způsobem někomu pomáhat. Doufám, že to nebudu právě já, kdo bude potřebovat rychle vyřešit nějaký problém.

Také podnikám. Moje firma je přímo závislá na spokojeném zákazníkovi. Dobré refence nám do firmy přináší další a další zákazníky. A to i bez tisíců utracených za reklamy v tisku nebo na internetu. Chystám se kupovat obytné auto a jedna z mých cest povede určitě k panu Jašovi do Bosonoh. Na druhou stranu třeba už teď vím, že cesta za konkrétním prodejcem až úplně na západ přes celou republiku jsou zcela vyhozené peníze a ztráta času. Panu Jašovi fandím a doufám, že svůj postoj k zákazníkovi hned tak nezmění.

Jinak jsem na něj našel tento kontakt:
Karavan Centrum JP
Jámy 3 - 61600 Brno
tel. číslo: +420 777 907674

Svoje nabídky uveřejňuje na www.tipcaravan.cz
Milan :_
__________________________________
Všude dobře, :x tak co doma :^ ???!!!
mbmbČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

1jgs - Milan napsal:

Postoj pana Jašu krásně vystihuje rčení "Pro dobrotu na žebrotu". Obávám se, že si příště rozmyslí tímto způsobem někomu pomáhat. Doufám, že to nebudu právě já, kdo bude potřebovat rychle vyřešit nějaký problém.

Také podnikám. Moje firma je přímo závislá na spokojeném zákazníkovi. Dobré refence nám do firmy přináší další a další zákazníky. A to i bez tisíců utracených za reklamy v tisku nebo na internetu. Chystám se kupovat obytné auto a jedna z mých cest povede určitě k panu Jašovi do Bosonoh. Na druhou stranu třeba už teď vím, že cesta za konkrétním prodejcem až úplně na západ přes celou republiku jsou zcela vyhozené peníze a ztráta času. Panu Jašovi fandím a doufám, že svůj postoj k zákazníkovi hned tak nezmění.

Jinak jsem na něj našel tento kontakt:
Karavan Centrum JP
Jámy 3 - 61600 Brno
tel. číslo: +420 777 907674

Svoje nabídky uveřejňuje na www.tipcaravan.cz


Moc krásně napsáno! !g
Jen dodám to, že asi kdo podniká, má na to jiný náhled a hlavně ví, že je to honička být jednička :_ no a pak se to jednomu nelíbí a je po honičce...
L
lada721Člen
Přidáno před 13 let
K tom už snad ani není co z mé strany přidávat. Je uvidentní, že jsme na opačných pólech obchodního řetězce. Jen nerozumím tomu termínu "jiný náhled" . To jakože nějaká jednička v honičce za ziskem by jezdila po mých zákaznických zádech? Pak se to samozřejmě jednomu nelíbí a dělá vše proto aby bylo po honičce. Celá tato, z mé strany vedená debata, je v obecné rovině a nemá s původním duchem tohoto vlákna ni společného a je to také to poslední co lze k tomu ještě napsat.
mbmbČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

lada721 napsal:

K tom už snad ani není co z mé strany přidávat. Je uvidentní, že jsme na opačných pólech obchodního řetězce. Jen nerozumím tomu termínu "jiný náhled" . To jakože nějaká jednička v honičce za ziskem by jezdila po mých zákaznických zádech? Pak se to samozřejmě jednomu nelíbí a dělá vše proto aby bylo po honičce. Celá tato, z mé strany vedená debata, je v obecné rovině a nemá s původním duchem tohoto vlákna ni společného a je to také to poslední co lze k tomu ještě napsat.


Promiň, ale nevím proč máš v záhlaví "Sranda musí být, i kdyby na chleba nebylo",Toto téma jsme rozvinuli jako debatu a aby k tomu mohl každý vyjádřit svůj svobodný názor, a ne aby tady vznikl názor jednoho člověka...
Po tvých zádech se určitě nikdo honit nechce...myslím si, že jsi toto téma vůbec nepochopil( ve vší úctě).:_
copycopyČlen
Přidáno před 13 let

Citovat


Nechci ti brát iluze, ale asi by jsi potom nemohl koupit skoro nic...běžně se to dělá i ve fabrice na nové vozy, atd...
No a ten reklamační řád? Zkus si koupit nové auto za dva miliony a čekej na reklamaci nějaké " blbosti" , bez které nemůžeš jezdit, celý měsíc! Nevěřím, že by se Ti to líbilo...:_


hlavne by sa mi nepáčilo, keby som prišiel kúpiť nové auto, zaplatil plnú cenu, a potom by som doma zisťoval, čo komu z toho môjho "fungláča" poslúžilo.

To nie je o tomto jednom konkrétnom predajcovi. Na nové auto je záruka 2 roky, a predajca má mať náhradné diely na sklade, alebo logistiku zvládnutú tak, aby nenechal reklamujúceho zákazníka čakať mesiac.


Kým som bol ešte zamestnanec, tak mojimi zamestnávateľmi boli autorizovaní importéri - v poradí Citroen, Hyundai, Ford a Mercedes. A dealerov som navštevoval, alebo s nimi bol v kontakte mailom a telefonicky denne. Ani v jednej značke takéto praktiky nemali miesto, a boli tvrdo postihované.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,724,572 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21691 sekund | Průměrně za: 0.21691 (0) sekund | Dotazy: 154 | Použitá paměť: 2.46MB/4MB