Má někdo zkušenosti s firmou Jaša Petr Brno prodejce obytných aut,
servis, záruky, reklamace?
děkuji za odpovědi
Deda LebedaČlen Přidáno
před 13 letZdravím,
pana Jášu mohu jenom doporučit. Kupoval jsem letos od něho taky auto a kamarád má od něho již třetí a vše v naprostém pořádku vč. vyřizování reklamací, montáže doplňků apod.
Zdravím. Koupil jsem od něj v loňském roce taky nové auto a spokojenost. Přehled, přístup, servis 1**. Měl jsem problém s ovládacím panelem a na počkání mě ho vyměnil z druhého auta, vše mě seřídil aniž jsem ho o to žádal. Známý koupil auto letos. Mohu doporučit.
jarda1444Člen Přidáno
před 13 letAuto (Pegaso) jsem od něho koupil loni, vše bez problému. Během dalších měsíců mě montoval různé doplňky (vzduch, markýza, zámky atd) a vše OK. Problém s čerpadlem v záruce byl vyřešen okamžitou výměnou. Přístup perfektní, doporučuji.
copyČlen Přidáno
před 13 let"Přehled, přístup, servis 1**. Měl jsem problém s ovládacím panelem a na počkání mě ho vyměnil z druhého auta..."
no tak to dakujem pekne. A co potom ten, ktory kupi to druhe auto? Tomu prehodi panel z tretieho?
copyČlen Přidáno
před 13 letMne sa takáto prax rozhodne nepáči.
Ok, panel elektriky je veľkosťou drobnosť, ty ako zákazník si bol spokojný, že predajca vyriešil tvoju reklamáciu na počkanie.
Ale kupec toho druhého auta? Toho niekto upozorní pri kúpe, že jeho nové auto už fungovalo ako "darca orgánov"? Nové auto si ľudia kupujú preto, lebo je nové, ako z fabriky. Nie aby v ňom predajca potajomky bastlil ešte pred jeho odovzdaním zákazníkovi.
PepiČlen Přidáno
před 13 letAhoj,já osobně po zkušenostech s reklamacemi s Italama,kde žije ten pisatel co píše do 30 dnů,To by nás polovina co mají auta v záruce nejezdila,taloši když odpoví do 30 dnů tak to je zázrak.Souhlasím s hodnocením,že pokud prodejce to takto řeší,je borec,starosti bere na sebe,mi můžeme jezdit a přesně ,určitě dokud to nesežene ,nemůže prodat.:_
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 13 letAsi to jinak nejde. ALE ! Pokud bude prodejce takový vůz - dárce orgánů prodávat, musí na to zákazníka upozornit a nabídnout odpovídající slevu.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
CattaniČlen Přidáno
před 13 letNikde jsem nenašel kontakt na prodejce ani www stránky, můžete je někdo zveřenit.
Díky
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
1jgs - MilanČlen Přidáno
před 13 letPostoj pana Jašu krásně vystihuje rčení "Pro dobrotu na žebrotu". Obávám se, že si příště rozmyslí tímto způsobem někomu pomáhat. Doufám, že to nebudu právě já, kdo bude potřebovat rychle vyřešit nějaký problém.
Také podnikám. Moje firma je přímo závislá na spokojeném zákazníkovi. Dobré refence nám do firmy přináší další a další zákazníky. A to i bez tisíců utracených za reklamy v tisku nebo na internetu. Chystám se kupovat obytné auto a jedna z mých cest povede určitě k panu Jašovi do Bosonoh. Na druhou stranu třeba už teď vím, že cesta za konkrétním prodejcem až úplně na západ přes celou republiku jsou zcela vyhozené peníze a ztráta času. Panu Jašovi fandím a doufám, že svůj postoj k zákazníkovi hned tak nezmění.
Jinak jsem na něj našel tento kontakt:
Karavan Centrum JP
Jámy 3 - 61600 Brno
tel. číslo: +420 777 907674
Svoje nabídky uveřejňuje na
www.tipcaravan.czMilan :_
__________________________________
Všude dobře, :x tak co doma :^ ???!!!
K tom už snad ani není co z mé strany přidávat. Je uvidentní, že jsme na opačných pólech obchodního řetězce. Jen nerozumím tomu termínu "jiný náhled" . To jakože nějaká jednička v honičce za ziskem by jezdila po mých zákaznických zádech? Pak se to samozřejmě jednomu nelíbí a dělá vše proto aby bylo po honičce. Celá tato, z mé strany vedená debata, je v obecné rovině a nemá s původním duchem tohoto vlákna ni společného a je to také to poslední co lze k tomu ještě napsat.