Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Tovarni vestavby - zkusenosti: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Tovarni vestavby - zkusenosti

Poslední aktualizace před 7 let
pbrpbrČlen
Přidáno před 13 let
Dovolil jsem si zalozit nove tema o zkusenostech s vestavbami od ruznych vyrobcu.
Zatim jsem v tomto laik, tak by mne zajimal nazor zkusenejsich. Zatim jsem mel pouze moznost videt nekolik Posslu - pusobily na mne solidnim dojmem. Jine znam pouze z obrazku :(
Chtel bych se zeptat na Vase zkusenosti s vestavbami od ceske firmy Auto-mobil nebo KPS. Diky:^
Mirek a IvaMirek a IvaČlen
Přidáno před 13 let
Koukám, že Ti odpovědělo mnoho zkušených vestavbářů. Já nechtěl psát, abych nebyl označen za zaujatého vzhledem k tomu, že znám Possla a skoro nic jiného. Pár jiných jsem viděl v minulých dobách na výstavách, něco málo od našich členů C24. Zkušenosti s KPS má asi největší a třeba se Ti ozvou, Radek Sladký a RI a Jarmi.
Můj názor: poměrně slušně odvedená práce a konkrétně oba vozy výše uvedených majitelů jsou moc dobré, nicméně pokud mrknu na nabídku sériových vestaveb, tak to ve mně moc velký dojem nezanechává. Když vlezu do jakéhokoliv Possla, je pravda, že na mě působí uceleným dojmem. Velkou výhodou u domácího výrobce je jednodušší komunikace stran případných dodatečných úprav, pokud vím, nebrání se jakémukoliv názoru a dokáží vymyslet a vyrobit nemožné. Ale pokud máš představu jiné cenové relace, tak to moc pravda není. Tato auta nejsou o nic levnější a pokud by se jednalo o zakázku možná jsou i dražší. Držím palce a třeba ještě někdo napíše. Jako perličku Ti přidávám odkaz na stránku, kterou když prozkoumáš, taky najdeš jakýsi názor.

http://www.carava...owstart=40