Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Ideální zatížení tažného zařízení: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Ideální zatížení tažného zařízení

Poslední aktualizace před 7 let
CattaniCattaniČlen
Přidáno před 13 let
Chtěl bych se zeptat, jaké je ideální zatížení tažného zařízení a vliv na jízdní vlastnosti soupravy - maximální povolené mám 80kg. Díky za reakce.
Míra, Dana, Shelia II a Hobby Van Exclusive :_
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 13 let
Ahoj, ideální zatížení se blíží maximálnímu povolenému. Vliv na jízdní vlastnosti je velký.
Fun
Smile
K
kikisak36Člen
Přidáno před 13 let
Osobně oje před odjezdem převažuji osobní vahou z IKEA :) Rozložení zátěže v přívěsu a zatížení na kouli má zásadní vliv na příčné rozkmitání.
M
MichalČlen
Přidáno před 13 let
Ahojte, nakolko mám Citroena s hydropneu. pružením, dávam maximum.... že to mám problém zdvihnúť.... cca 70-80 kg. Na aute to poznať nie je ale na jazdných vlastnostiach velmi. Určite čo možno najviac na gulu.
MC Louis Tandy 673
T
trajdoviČlen
Přidáno před 13 let
ahoj kikisak36,zeptám se asi blbě,protože jsem nováček,ale kolik by měla být hmotnost na oji,děkuji:x
Pavel - Blanka - Mareček(10), Eliška(6)
a Hobby 495 UFE - Škoda Superb kombi
miromiroČlen
Přidáno před 13 let
...zdravé je okolo 50kg.
SvondSvondČlen
Přidáno před 13 let
Přidávám se k naložení karavanu, udělal jsem excel kde je možné si namodelovat rozložení nákladu po karavanu,stačí zadat rozměry karavanu, váhu na kouli bez naložení a pak už tam cpát jenom věci....doufám že to někomu pomůže...

Nevíte jak se vkládají přílohy??....tak je to zatím přes úschovnu....


Odkaz http://www.uschovna.cz/zasilka/AWETY5CRWD7226BX

Kód zásilky: AWETY5CRWD7226BX
Upravil Svond dne 05.03.2011 11:22, před 13 let
BrevlaBrevlaČlen
Přidáno před 13 let
To je doooost dobrýýýýýý.
Díky SVONDe budu laborovat s váhou. :g
.
Vlastik, Ivana, miničivavák Calvin
Auto Jeep Cherokee - grafit
Karavan Hobby 495 UL Excellent
midlummidlumČlen
Přidáno před 13 let
Prosím o odpověď a zkušenosti v trochu zapomenutém vlákně.Může menší váha na oji způsobit podélnou nestabilitu i u poměrně těžkého tažného vozu?
KaspicKaspicČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj
Připojuji se k již napsaným hodnocením. Vliv zatížení na spojovací zařízení má vliv na stabilitu celé soupravy, k čemuž dále přispívá výška těžiště v přípojném vozidle, boční vítr, atd. !o
Protože nejlepší zkušenost je ta vlastní, stačí dva, či více kanystrů naplněných vodů a zkoušet jejich umístění v karavanu při jízdě na kratší vzdálenost!y a výsledek uvidíš sám
Hodně zdaru:_
Jirka
ChippChippČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

midlum napsal:

Prosím o odpověď a zkušenosti v trochu zapomenutém vlákně.Může menší váha na oji způsobit podélnou nestabilitu i u poměrně těžkého tažného vozu?



Může,ale těžký tahač to lépe ustojí.Já osobně mám na kouli 75kg a nakládám k maximu.Mirek
Mirek!y,Alena:y+Wiki a Týna:i. Toyota Land Cruiser 120+Sterling Elite Emerald!^!@
RobertRobertČlen
Přidáno před 13 let
Moje zkušenost neodpovídá výše psaným příspěvkům. Do karavanu skoro nic nenakládám, proto ani nemůžu upravit zatížení koule nákladem. Po namontování nádrže LPG do "kufru" bydlíku mi narostla váha na kouli (100kg), ale nějaké rozkmitání stranové či svislé jsem nikdy nezažil a to najedu ročně 8 - 10tis. km. Je tedy fakt, že karavan (600 / 1000kg) je proti autu (1600 / 2200kg) značně lehčí a nezbývá mu nic jiného, než držet stopu.
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj. Je možné, že někdo do karavanu nic nenakládá. Vozím v TEC 500 předstan, tem musel z prostotu vpředu, přístupným bočními dvířky pod zadní sedačku úplně dozadu, pod stůl dávám smotaný koberec předstanu (5 x 2,5) a také trubkovou konstrukci. Do "servisního prostoru" vpředu dávám lehoučké věci k oji, těžší k nápravě a podařilo se mi změnit zatížení na závěs ze 120 kg na 60 (povoleno 75). Pozn.: Zjišťoval jsem zatížení na závěs hned, jak jsem "to" přivezl vloni 8. března domů pomocí mechanické osobní váhy, neboť vím, jak je to velmi důležité.
Čáo, Pepa:r
T
tom74Člen
Přidáno před 13 let
s tím maximem bych byl opatrný, hodně záleží jestli auto má náhod na předek nebo zadek, ono taky není moc dobré když potom předek auta plave jak "škoda 120"
P
pavelRNováček
Přidáno před 13 let
před připojením zkusím karavan zvednout za oj, když se podaří tak dobrý, když ne tak překládám, každý si může vyzkoušet kolik uzvedne a podle toho se řídit
lordKOKMANlordKOKMANČlen
Přidáno před 9 let
Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma. Mám na tažné zařízení svislé zatížení 80 Kg, počítám, že to je za jízdy. Ale když bych ho chtěl během stání zatížit třeba 100kou nebo 120 kg? Bylo by moc špatné? Díky za reakce. Přemýšlím o malém sedátku na kouli, jen nevím jak na to :)
Jirka a Hani v Andílkovi (Peugeot Boxer)
radistaradistaČlen
Přidáno před 9 let
Pokud budeš montovat sedátko jen na stání, asi s tím nebude problém, jediné s čím bys mohl být nemile překvapen bude utahání zadních tlumičů, nebo listových per. Myslivci si často vytváří nosič na na zvěř, kde činí zatížení i 100 kg a v pohodě. Podobné to bude asi z držákem na 4 jízdní kola, kde vlivem nákladu kol a náporu větru bude asi víc než 70 kg...
FIAT doblo 2,0 MJET 99 Kw-Peugeot Traveller 2,0 TDI 110Kw +Weinsberg CaraOne 480QDK
lordKOKMANlordKOKMANČlen
Přidáno před 9 let
Díky. Nepočítam na tom někoho vozit, ale sednout si pod vyklopené dveře nikoliv nas rantl kufru, ale na rovnou desku. Teď už jen jak vymyslet to uchycení nějakým pevným způsobem na utažení.
Jirka a Hani v Andílkovi (Peugeot Boxer)
M
mypexNováček
Přidáno před 7 let
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda by někdo nevěděl jak je to vlastně s těmi hodnotami statického (svislého zatížení)? Mám totiž běžný rodinný vůz, který má na TZ statické zatížení jen 75kg, ale v
TP karavanu je tato hodnota 100kg, znamená to tedy, že nemohu za vůz s nižší udávanou hodnotou než má samotný karavan táhnout? :x Pokud ano, znamenalo by to, že by se tím poměrně zúžil výběr vozu, který může karavan táhnout v podstatě jen na velké SUV, jelikož neznám běžný osobní automobil, který by měl povolené statické zatížení více než 75kg. :| Předem děkuji za odpovědi. Petr
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

mypex napsal:

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda by někdo nevěděl jak je to vlastně s těmi hodnotami statického (svislého zatížení)? Mám totiž běžný rodinný vůz, který má na TZ statické zatížení jen 75kg, ale v
TP karavanu je tato hodnota 100kg, znamená to tedy, že nemohu za vůz s nižší udávanou hodnotou než má samotný karavan táhnout? :x Pokud ano, znamenalo by to, že by se tím poměrně zúžil výběr vozu, který může karavan táhnout v podstatě jen na velké SUV, jelikož neznám běžný osobní automobil, který by měl povolené statické zatížení více než 75kg. :| Předem děkuji za odpovědi. Petr


Zatížení na tažné lze variabilně měnit tím kam uložíš např. zásoby piva na výjezd, buď dozadu nebo dopředu. :)
Mám váhu kterou před delší cestou měřím, jak se mně naložení karavanu povedlo.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,714,149 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27765 sekund | Průměrně za: 0.27765 (0) sekund | Dotazy: 147 | Použitá paměť: 2.35MB/4MB