Citovat
barumaci napsal:
Co se týče spojky tak to je neřešitelná věc.Mám 1 dodávku 2.2l a polointegrál 3.0l.
Vždy je největší průser u couvání a oto větší pokud musíte couvat do kopce.Vždy se po chvíli začne pálit spojka.
Byl jsem s tím u Domanskýho v servisu,poprvé měněno ve 20.000km,nezměnilo se to vůbec k lepšímu a když jsem jim to volal,tak mi řekli,že výrobce o tom ví a také mi řekli,že v rámci záruky mohou spojky měnit max.do 40.000,km a to jsem teda ve 39.000,km nechal opět vyměnit.
S obytňákem radši se couvat nesnažím a když tak vyjímečně a pokud možno né do kopce.
Závěr u servis Domanský-ato v záruce vždy spojku vyměněj do najetých max.40.000km a pak už si to musíte šetřit.
Vědi,že je spojka malá,na spátečku těžkej převod,prý stím má problém téměř každý a až to vymyslej,tak nás předvolaj na výměnu.
První rok jsem tomu věřil,druhý rok už méně a nyní po třech létech už jim nevěřím a nezbývá mi nic jiného a všem ostatním také,prostě couvat minimálně.
barumáci.
Hm, tak jsem si to myslel dobře, že se jedná o výrobní vadu. Osobně mám Ducato 2,8JTD rok 2002 a jak do předu, tak i dozadu se musí rozjet pouze po puštění spojky a bez plynu. Pravdou je ,že ještě mám dodávku Renaul Master 2,5 rv.2009 a tam je spojka také na pytel, i prázdé se musí rozjíždět pod plynem a couvání je zážitek jako u Vás.
Pravděpodobně nezbývá ,než jezdit jen do předu a pak ho popotlačit,což??
Kdysi, když jsem jezdil s obytným přívěsem, tak jsem si byl koupit nový vůz a musel jsem si vyzkoušet, který je vůbec s 1500kg Hobykem schopen se rozjet. V té době to splnil pouze MB Vito 2.3TD, který i s tímto vlekem se rozjížděl v před i vzad bez plynu. Sice teda jednička byla tak krátká, že se přeřazovalo, stva se auto hnulo z místa, ale pohoda, pětka pak tahala s kopce do kopce pořád 110km/h i stím Hobby bez problému. Nevím jak je to dnes u FORDA, ale všichni známí co mají obytný Ducata od r.2007 a výš, task si jich zbavujou a kupujou Fordy 3l.
Tak nevím, ale zřejmě by se někteří výrobci měli zamyslet.
Hodně zdaru, Honza