Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 spojka-Ducato 2,3jtd-silnejsi pritlak: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

spojka-Ducato 2,3jtd-silnejsi pritlak

Poslední aktualizace před 9 let
bumlbumlČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj
Kolega co ma celointegrace na Ducatu 2007 2,3jtd uz odpalil spojku....nechali to cipnout a jezdi nalozeny.
Existuje silnejsi spojka(se silnejsim pritlakem) na tohle auto?Nevi nekdo neco o tom?
Dekuji za info....P
B
BoxikNováček
Přidáno před 13 let
Osobně bych řešil spíše jiný materál obložení spojky,nebo její pruměr. Pokud by byl slabý "přítlak" tak by spujka neustále klouzala......a se zvýšením "přítlaku" budou problémy jinde - ovládání.
P
AnonymČlen
Přidáno před 13 let
Možná by bylo lepší nechat obložit třeba o milimetr silnějším obložením...
bumlbumlČlen
Přidáno před 13 let
a to nekdo dela?Vetsi spokjku nebo vetsi oblozeni?
P
AnonymČlen
Přidáno před 13 let
http://www.ferodo-racing.com/frenos_s...dahome.htm

google pomůže, ti byli první na ráně.
bumlbumlČlen
Přidáno před 13 let
Dekuju
P
AnonymČlen
Přidáno před 13 let
Možná je to blbost, chce se to poptat. Ale vím, že na galaxu mi dvouhmotu vyměnili za jednohmotu z fabie, nebylo to ono. Nakonec jsem zjistil, že to sice pasuje, ale je slabý přítlak, protože tam je o milimetr nižší obložení...
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 13 let
keramické spojky jsou pěkná věc,ale zazraky od toho nečekej.Do několika zetoru jsme v očekávání vyšší životnosti nechali dát keramiku již z výroby...v realu vydržela méne Mh než klasika a diky sve tvrdosti dost poničila přitlačák i setrvák...
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
autoservisautoservisČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

buml napsal:
Ahoj
Kolega co ma celointegrace na Ducatu 2007 2,3jtd uz odpalil spojku....nechali to cipnout a jezdi nalozeny.
Existuje silnejsi spojka(se silnejsim pritlakem) na tohle auto?Nevi nekdo neco o tom?
Dekuji za info....P


Možná máte někdo jiný názor, ale je to způsobeno malým průměrem spojky, neboť se patrně jedná o Ducato typu 14, kde je menší průměr spojky než u typu 18, chce to porovnat si obě spojkové sady, zda by šly zaměnit. Zvýšení přítlaku je techn.nesmysl, možná jiný druh obložení a nepatrně silnější, tak max.o 1mm. Dokonce se může jednat i o chybu z výroby, což by nebylo poprvé u této značky. Mám spoustu známých co jezdí autodopravu s těmito vozy a hodně přeloženými a spojky drží 200-300tis.km dle nohou.
Honza
barumacibarumaciČlen
Přidáno před 13 let
Co se týče spojky tak to je neřešitelná věc.Mám 1 dodávku 2.2l a polointegrál 3.0l.
Vždy je největší průser u couvání a oto větší pokud musíte couvat do kopce.Vždy se po chvíli začne pálit spojka.
Byl jsem s tím u Domanskýho v servisu,poprvé měněno ve 20.000km,nezměnilo se to vůbec k lepšímu a když jsem jim to volal,tak mi řekli,že výrobce o tom ví a také mi řekli,že v rámci záruky mohou spojky měnit max.do 40.000,km a to jsem teda ve 39.000,km nechal opět vyměnit.
S obytňákem radši se couvat nesnažím a když tak vyjímečně a pokud možno né do kopce.
Závěr u servis Domanský-ato v záruce vždy spojku vyměněj do najetých max.40.000km a pak už si to musíte šetřit.
Vědi,že je spojka malá,na spátečku těžkej převod,prý stím má problém téměř každý a až to vymyslej,tak nás předvolaj na výměnu.
První rok jsem tomu věřil,druhý rok už méně a nyní po třech létech už jim nevěřím a nezbývá mi nic jiného a všem ostatním také,prostě couvat minimálně.
barumáci.
B
BoxikNováček
Přidáno před 13 let
Do Ducat jsou montovány spojky o prměru co vím tak od 228 do 242mm. Nezdá se ale 5mm na pruměru udělá hodně.
TaboraciTaboraciČlen
Přidáno před 13 let
Bohužel je to výrobní asi vada Fiatu.Mě teď na 3,0 jtd odešla taky a mám najeto 77000 km.
zankatzankatČlen
Přidáno před 13 let
Ahojte to je fakt perfektne, mne odišla pred dvoma týždňami a mám najazdené 67000, s tým cúvaním je sveta pravda, hneď som na to prišiel keď som musel v kempe cúvať hore kopcom a riadne som sa stým natrápil a pocítil pach spojky, odvtedy sa vyhýbam cúvaniu.
autoservisautoservisČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

barumaci napsal:
Co se týče spojky tak to je neřešitelná věc.Mám 1 dodávku 2.2l a polointegrál 3.0l.
Vždy je největší průser u couvání a oto větší pokud musíte couvat do kopce.Vždy se po chvíli začne pálit spojka.
Byl jsem s tím u Domanskýho v servisu,poprvé měněno ve 20.000km,nezměnilo se to vůbec k lepšímu a když jsem jim to volal,tak mi řekli,že výrobce o tom ví a také mi řekli,že v rámci záruky mohou spojky měnit max.do 40.000,km a to jsem teda ve 39.000,km nechal opět vyměnit.
S obytňákem radši se couvat nesnažím a když tak vyjímečně a pokud možno né do kopce.
Závěr u servis Domanský-ato v záruce vždy spojku vyměněj do najetých max.40.000km a pak už si to musíte šetřit.
Vědi,že je spojka malá,na spátečku těžkej převod,prý stím má problém téměř každý a až to vymyslej,tak nás předvolaj na výměnu.
První rok jsem tomu věřil,druhý rok už méně a nyní po třech létech už jim nevěřím a nezbývá mi nic jiného a všem ostatním také,prostě couvat minimálně.
barumáci.


Hm, tak jsem si to myslel dobře, že se jedná o výrobní vadu. Osobně mám Ducato 2,8JTD rok 2002 a jak do předu, tak i dozadu se musí rozjet pouze po puštění spojky a bez plynu. Pravdou je ,že ještě mám dodávku Renaul Master 2,5 rv.2009 a tam je spojka také na pytel, i prázdé se musí rozjíždět pod plynem a couvání je zážitek jako u Vás.
Pravděpodobně nezbývá ,než jezdit jen do předu a pak ho popotlačit,což??
Kdysi, když jsem jezdil s obytným přívěsem, tak jsem si byl koupit nový vůz a musel jsem si vyzkoušet, který je vůbec s 1500kg Hobykem schopen se rozjet. V té době to splnil pouze MB Vito 2.3TD, který i s tímto vlekem se rozjížděl v před i vzad bez plynu. Sice teda jednička byla tak krátká, že se přeřazovalo, stva se auto hnulo z místa, ale pohoda, pětka pak tahala s kopce do kopce pořád 110km/h i stím Hobby bez problému. Nevím jak je to dnes u FORDA, ale všichni známí co mají obytný Ducata od r.2007 a výš, task si jich zbavujou a kupujou Fordy 3l.
Tak nevím, ale zřejmě by se někteří výrobci měli zamyslet.
Hodně zdaru, Honza
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 13 let
Životnost spojky, brzd a pneumatik bývá nejvýce ovlivňována onou částí, která je mezi volantem a pedály. Couvání s 2.3. JTD je skutečně pro spojku peklo, díky těžkému převodu. Mám přečipovaný integrál s 2,3 JTD, nyní na tachometru 70 tis. Při vážení na dovolenou jsme měli i se skůtrem 3,7 t. Po rovině se rozjíždím na dvojku bez plynu. Spojka zatím nejeví žádné známky opotřebení.
Pepa
P
AnonymČlen
Přidáno před 13 let
No problém to asi bude, ale Fiat možná bere dva trojky na menší zatížení, občas naložit.... Má dva osmičky. Globální šetření je šílenost.... My měli dva osmičku a problémy se spojkou jsem nepozoroval. Obytky jsou specifické v tom, že se neustále pohybují spíše za hranou povoleného zatížení. Každopádně co jsem měl pod rukou, byla zatím vždy zpátečka lehčí než jednička. Pokud to talián udělal jinak, ..... asi sluníčko, však na zpátečku se nejezdí závody.
barumacibarumaciČlen
Přidáno před 13 let
Přesně tak.Je to průser aut rok výroby 2007,nový model.
A není to o hmotnosti naloženého auta.Když jedu s prázdnou dodávkou a musím si někde přicouvnout do kopce,tak po chvíly začne spojka okamžitě smrdět a věř,že to není tím mezičlánkem v soustavě.
barumáci
Jirka VospalekJirka VospalekČlen
Přidáno před 9 let
Ahoj, proklouzla mi spojka - před tím mi tedy odešel domeček filtru na naftu a všude to bylo postříkané naftou - občas mezi 2400-2600 ot klouzne. Kde nejlépe a nejlevněji udělat spojku na Ducatu 2011 2,3jtd - jak píšete, ideálně co největšího průměru. Jinak spojka má 105 000 Díky Vospi.
K
kinusČlen
Přidáno před 9 let
Ahoj no mě to taky asi nemine na 2,3jtd 2008 integrálu , spojka ok do té doby než jsem to nechal načipoval a to uplně lehce protože jsem měl z té spojky obavy , jede to tetka super hlavně to tahá do kopce , spotřeba parádní , ale spojka při prudkém vytočení na 4 a 5 tku klouzne , tak jezdím s lehkou nohou najel jsem od čipu 6500km , ale zvažuji , že ji praventivně před Albanijí a Řeckem radej vyměním protože beru i vlek a s těch kopcu bych měl obavy ,že bych se spátky nemusel už se starou spojkou vrátit . Ahoj Martin :_
Jirka VospalekJirka VospalekČlen
Přidáno před 9 let
Přesně jak píšeš, při vytočení na 4 - 5 stupeň v cca 2300-2400 ot klouzne. 1x za 100km. Po proklouznutí je ok. Kolik máš km a na kolik PS je ten čip? Myslím si, že to budu mít stejné, taky čip. Sice jede parádně, ale zvažuji návrat k původnímu 130 PS výkonu. Díky Vospi
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Petr a Lucie, buml, Boxik, zankat, petr a jarka, autoservis, barumaci, Taboraci, Pepa z Plzne, Jirka Vospalek, kinus

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,633,082 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.14926 sekund | Průměrně za: 0.14926 (0) sekund | Dotazy: 134 | Použitá paměť: 2.23MB/4MB