Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Dovoz karavanu z Anglie: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Dovoz karavanu z Anglie

Poslední aktualizace před 7 let
N
NikotynNováček
Přidáno před 16 let
Jsem zcela začátečník u karavanů, prostě sme zjistili, že ho musíme koupit v rámci ušetření spousty peněz za penziony při závodech. Potřeboval bych od Vás zkušených radu, mám přibuzný v Anglii a daj se tam najít karavany za bezkonkurenční stav i ceny oproti Čechům, ale netuším jak to je z přihlašováním u nás. Můžu poprosit o radu?? Naprosto nás dostala firma Tabbert asi to bude on :). Ještě pokuď s tím mám někdo zkušenosti, koukal sem, že dle mého maj jinčí připojení na závěsný zařízení, neví někdo taky o tom něco??? Díky moc za radu
W
WDNováček
Přidáno před 16 let
Nevím,ale myslím, že když se v Anglii jezdí vlevo,tak budou dveře od karavanu na opačné straně.Což bude minimálně nepraktické,možná to u nás neprojde ani na STK.Ale to už spekuluji,nevím, nemám zkušenost a ani neznám nikoho kdo by měl karavan dovezený z GB.Jen můj názor.:x
BobikBobikČlen
Přidáno před 16 let
Tak to je zajimavé ale auta s volantem na leve straně jezdí po EU i na jinych značkach než Anglickych ja bych doporučil si nechat poslat kopiji TP a zeptal bych se na Magistratu u dopravaku a ty ti řeknou jestli ti to přihlasí nebo ne to považuji za nejlepší řešení držím palečky Bobik :x
N
NikotynNováček
Přidáno před 16 let
tak dveře maj stopro na stejný straně, koukal sem na to :)

je spíš problém, že angličani maj ten techničák dost chudej, prostě je to vypisování vůbec nezajímá :| chtělo by to někoho kdo si ho už dovezl

max. ho nahlásim na tetku v GB a budu jezdit na aglickej značkách dokuď na to nepřijdu jak na to ;)
BobikBobikČlen
Přidáno před 16 let