Dobrý deň,
prosím o radu karavanistov, ktorý používajú Trumu combi 6E ( plyn a 230V ), ako ju používajú.
V piatok sme priviezli nové auto - Mobilvetta Kea M74, ktorá má takéto kúrenie. Včera sme začali náš nový domov oživovať. Je to zážitok počúvať nové zvuky, keď sa niečo stlačí, potom rozbehne a nakoniec funguje ...
A teraz k Trume:
V kuchyni sú dva ovládače - ovládač na zapnutie pre letný a zimný režim s kolieskom stupnice 1 až 5 a nad ním ovládač pre režim 230V. Samostatne sa Truma nedá zapnúť ovládačam na 230V, tento ovládač je funkčný až po zapnutí ovládača na plyn - teda štart s plynom a potom je možné zapnúť 230V a to 900 alebo 1800W, to sú dve polohy a ďalšie dve polohy sú plyn a 230V.
Keď som po štarte plynom zapol aj 230V, tak po čase sa rozblikala červená LED dioda.
Nechcem moc špekulovať a rád si nechám poradiť ( manuál mám iba na verziu Truma 6, teda len plyn ).
Ako používate uvedený model, len plyn, len 230 respektívne kombinácia oboch médii?
Ako treba šetrne postupovať s týmto zariadením pre jeho dlhú životnosť?
Ďakujú za rady karavanisti z Tepličky.
Candy, zavolej panu Čechovi do KOV Velim. Odkaz najdeš v sekci servisy. Myslím, že by ti mohli sehnat i CZ návod??? Jinak ti ochotně poradí. Karel
nugisekČlen Přidáno
před 14 letPokud jsi koupil nové auto tak Ti návod měl dát prodejce a všechno předvést. Zkus ho ať se snaží.
LefikČlen Přidáno
před 14 letNení to náhodou kombinovaný s bojlerem? Mam to na jednom ovládacím panýlku taky a na první pohled to vypadá jako topení, ale není tomu tak.
Spojte sa s pánom Nagyom - CARAVAN FACTORY s.r.o. Žilina. Majú aj www stránku
jarda77Člen Přidáno
před 14 letPan Čech s kov Velim ti určitě nepomůže protože o tom nic neví, (vlastní zkušenost)
Upravil jarda77 dne 12.08.2010 19:49,
před 14 letPatrikNováček Přidáno
před 14 letv KOVu měli celozávodní dovolenou do 13.8.2010, teď by měli fungovat.
Sharan 1.9TDi + KIP 40 EK Grey line. Posádka: Patrik 45 Hana 44 Krystýna 15
Karel ProkopČlen Přidáno
před 14 letpokud hlásí poruchu nejsi schopen to sám opravit. Topení vyblikává osmimístný binární kód a bez dekódovací tabulky nedokážeš diagnostikovat závadu. i potom je třeba provést šetření (závad může být víc druhů)
Pan Čech o tom ví nejvíc - on je ten kdo nám (ostatním servisákům) zařizuje a připravuje v Velimi školení,.....:)