Prosím o radu:
Na tažném autě mám 7 kolíkovou zásuvku a plánuji předělat elektroinstalaci na karavanu na 13 kolíkový systém.Jelikož se mi zrovna nechce ivestovat do 13 kolíkové zásuvky na autě,nabízí se tady možnost zakoupení redukce 7/13.
Dle katalogu Jaeger by mělo všechno (vnější osvětlení karavanu vč.mlhovky a couvačky,světla uvnitř v karavanu, čerpadla a lednice) fungovat.
Máte někdo praktickou zkušenost s touto redukcí?
Má to nějaké záludnosti?
tronicČlen Přidáno
před 14 letMám osobní zkušenost - funguje jenom to co na 7mi kolík.Ostatní zdířky jsou nezapojeny!!!
Redukce slouží jenom k tomu aby jsi mohl 13ku zapojit do 7mi pólové zástrčky.Jinak pokud chceš aby vše fungovalo jak má ,musíš tu investici podstoupit.Bohužel.
P.S.Po předělání nezapomeň přikoupit redukci opačnou,tedy ze 13ti na 7mi kolík,teda jen v tom případě pokud budeš chtít připojit i jiný přívěs než karavan.Např:nákladní.
Upravil tronic dne 25.05.2010 19:21,
před 14 letvojskoČlen Přidáno
před 14 letJe to presne tak. Nema vyznam predelavat elektro na karavanu, kdyz nepredelas zasuvku na aute. A doporucuji koupit kvalitni zasuvku (napr. Jager), ktera umi odpojit mlhove svetlo na aute. Je dost neprijemne, kdyz se ti odrazi mlhovka od celni steny karavanu do zpetnych zrcatek.
Ahoj.Jedna rada.Kup si zásuvku na auto z katalogu FRANKANA 140/125 a k tomu protikus a nemusíš řešit spoustu zbytečností,které se tady neustále řeší.:heFunguje i na 7 kolík.Vyzkoušeno :^
LUBAČlen Přidáno
před 14 letAhoj, řešil jsem podobný problém. Nakonec mám na autě zásuvky dvě, jak 7 polovou na běžný vozík tak 13 ti pinovou, kterou požívám na karavan.