Dobrý den,
Mám rozdělanou přestavbu, Renault Master.
Sháním rozkládací postel a zároveň autosedadla s bezpečnostními pásy něco podobného jako má originál přestavba VW T3.
Nevíte kde sehnat za dobrou cenu a jak dostat do techničáku další počet míst?
Děkuju za odpověď
Michal
Bohužel odkaz nefunguje :(
Pokud mi sedačku namontuje, nějaká firma, třeba KRS, tak by to možná šlo?
Děkuju za odpověď
Me2dČlen Přidáno
před 14 letMusí ti to povolit importér vozu ne úpravce, T3 nemá pásy na sedačce (krajní z multivana), zkus spíš poupravit sedačku z transita euroline, ta má 3 pásy v sobě. Ale renault ti nepovolí místa víc než je v tp pokud tedy máš 2-3 místa a pak bednu, byl by to nadlidský úkol, nebo nelegálně. Hodně štěstí
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
TominoČlen Přidáno
před 14 letDobrý den,
názor, rsp. rada "stepana" je správný. Dokážeme Vám nainstalovat dvousedadlo s bezpečnostními pásy a s funkcí rozkládání na lůžko a samozřejmě zaneseme změnu i do TP vozidla. Cena sedadel se skutečně pohybuje v řádech od 40.000,- za holou sedačku. Je potřeba započítat instalaci a přetypování vozu v kategorii M1, nebo N1.
V případě, že byste si sedadlo instaloval sám (což samozřejmě lze), budete muset žádat o přestavbu na místě příslušném odboru evidence vozidel a s téměř jistou jistotou po Vás budou chtít mimo jiné i vyjádření, nebo li stanovisko výrobce, nebo akreditovaného dovozce typu vozidla do kterého sedadlo budete instalovat. Ne všechna vozidla, byt stejného modelu však mohou být přestavěna z N1 na M1 a ne do každého lze instalovat další místa k sezení. Záleží na (paradoxně) emisních normách, typu brzdové soustavy z výroby, a dalších podstatných součástí, které pak ve finále rozhodnou o možnostech, či nemožnosti přestavby. Součástí sedadel je samozřejmě i schvalovací protokol platný na území EU, ale na základě, nebo-li jen na základě tohoto protokolu nelze legálně sedadlo instalovat. U firmy, která by Vám sedadlo instaluje záleží na tom, zda disponuje tzv. schváleným typem přestavby pro malou serii (což naše společnost splňuje), nepotřebujete se zabývat výše popsanými doklady, to vše je v kompetenci dané přestavbářské, nebo nástavbářské firmy. Foto sedadla Vám mohu poslat do e-mailu, pokud budete mít zájem.
T.
Me2dČlen Přidáno
před 14 letA co kdyby nám Brdskýpes hodil popis Mastera a foto sem abysme-ste mohli fundovaně odpovědět, přeci jen všichni tvrdíme v podstatě to samé, je důležité vědět zda to vůbec půjde přestavět. Třeba vyjde levněji prodat a koupit jiný vůz, ale ono to možná ani moc dobře nepůjde, neb 6 místný má neoddělitelnou (papírově) přepážku a 9 místný zase musí jezdit se všemi sedačkami. :x Jinak viz Tomíno
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
petr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letpocet mist snizit to jde. ale opacne ne.a opravdu misi jezdit ze vsemi sedackami???
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Me2dČlen Přidáno
před 14 letno musí být maximálně složené, pokud jsou v autě 3 řady sedaček tak poslední je většinou složitelná, někdy i druhá, ale myslím že to není věc po které by nějak dramaticky šli. Nic méně pokud koupíš auto se třemi sedačkami a je typováno na víc neprojdeš ani evidenčkou to samé platí i o přepážce u aut registrovaných před dubnem 2009
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
TominoČlen Přidáno
před 14 let...a ještě jsem zapomněl. Samozřejmě, že pokud se auto přestaví, je rozhodující aktuální stav po přestavbě. Samozřejmě musí být přestavba legálně a legislativně správně. Pokud je auto s přepážkou a je registrované před dubnem 2009, lze jej přestavět v rámci schváleného ZTP nástavbářské firmy, kde se uvede skutečný počet míst k sezení a pokud se po přestavbě nemění kategorie vozidla z N1 na M1, měla by být bohužel přepážka zachována. Nikde se však nehovoří o tom, jak má vypadat.....:z , ale doporučoval bych i změnu kategorie, nicméně zde může nastat problém s vyjádřením výrobce, nebo akreditovaného dovozce (brzdy, emise). Pokud je auto 9ti místné, je evidentní, že se jedná o M1 a zde je přestavba o něco málo jednodušší, ale řešení se vždy najde u obou kategorií ...
Resim stejny problem s Transitem. Sedadlo mam orginal. A uz to pomalu vzdavam. Kazdy sprostredkovatel slibuje a pretypovano noc nemam.
Svoleni importera samozrejme mam ale nejdou splnit vsechny jeho pozadavky. Samozrejme importer jsi tim je vice nez jist ze dane body nelze splnit. Presto jsi necha zaplatit 3500 kc za vystaveny protokol. Je to banda supaku.
Jirka MČlen Přidáno
před 14 letNejvíce se mě osvedčila rozkládací sedačka z VW T5 Mulivan, která je již jako originál k těmto účelům vyrobená. Již jsem jí s velkou spokojeností používal 3 roky ve VW T5 Transportér
http://www.karava...-PROD%C1NO
a minulý týden jsem jí opět koupil na inzerát z annonce na tel. čísle: 773 690 283 v Praze 9 a nyní mě jí montují do Renault Trafic
http://www.karava...--r-v-2007 v autoservisu v Praze 8
www.jisa.cz. V tomto autoservisu mě prováděli montáž i před těmi 3 roky do VW T5. Vždy byla spokojenost. Obě montáže byly včetně posuvných šín do podlahy.
Obě dodávky byly již z výroby zakoupeny jako 5 místný. Také mě tam vždy montovali naftovýho bufíka pod sedačku spolujezdce, přídavnou baterku na 100 Ah a přídavné zásuvky na 12V. Když si přečtete popis u VW T5, tak všechno, co je navíc mě dělali u
www.jisa.czHlavně ať je veselo a sranda.
Upravil Jirka M dne 13.04.2010 21:00,
před 14 letDokaze li nekdo legalizovat rozsireni poctu mist na vozidle Transit . Tak mam zajem.
Jak je to s pretypovanim vozidla na karavan ?
... tak jsem včera konečně vyhrál boj s ouřadama a legálně snížil počet míst k sezení u mého ducata :-)))
... cenově to přišlo na 2500,- (1000 STK + 500 emise + 1000 poplatek na DI) a cca 5 dní mého života ...
musím uznat , že u Fiata to bylo jednodušší než u Forda :-))
Jirka MČlen Přidáno
před 14 letMěl jsem k tomu více důvodů, které jsme museli brát v úvahu. Ale hlavní hledisko nebylo rozhodně, že by Trafic byl lepší než VW. Lepší auto pro mé účely než byl víše zmíněný VW jsem v životě neměl. Když si u něj pročtete výbavu, tak více pochopíte. Kdo ho ode mě nekoupil, tak udělal chybu. Nový majitel, s kterým jsem stále v kontaktu si ho nemůže vynachválit. I když stále sleduje inzerci, tak ještě lepší nabídku výbava/cena nenašel.
Hlavně ať je veselo a sranda.