Karel ProkopČlen Přidáno
před 12 letNo a máme to.
Víc hlav víc ví.
Navíc Zdenek (caly) je v elektronice doma a doplní to úplně přesně.
Mě se zdálo že je to nápadně podobný CTEKu 3700 ale nebyl jsem si jistej. Bude to nejspíš podobný jako Honda, Kipor a Heron. Nebo identický a jen to má jinou krabičku.
MTSČlen Přidáno
před 12 letJá tu nabíječku mám v práci (BOSCH CAR SERVICE) a jsem s ní spokojený, ale vadí mi,že po připojení musím několikrát zmáčknout tlačítko, aby začala pracovat, takže namontovat ji do obytňáku jako dobíječ je asi nesmysl. To bych musel při každém připojení vozidla na 220 V lézt někam do skříně k rozvaděči a volit režim provozu nabíječky a když zapomenu, poznám to, až když je pozdě a jsem nasuchu!:v
Je výborná, když déle opravuji auto a potřebuji mít zapnutý klíček a nemusím se bát ji nechat zapnutou přes noc, vůbec se nehřeje a po nabití se sama přepne. Aku při nabíjení od auta neodpojuji, aby nedošlo k vymazání pamětí a adaptačních hodnot řídících jednotek a zatím žádný problém nebyl.
Pokud, ale potřebuji rychle nabít AKU, vezmu klasickou trafo nabíječku, co umí 16 A, tu ale připojuji pouze na AKU a bez dozoru ji nenechám, abych měl druhý den kde pracovat.!r
A pro zajímavost: dříve jsem používal téměř identickou nabíječku BOSCH, která byla 5x dražší, než jí někdo ukradl!:|
calyČlen Přidáno
před 12 letKarle trefa:g:[color=#ff3333]Mě se zdálo že je to nápadně podobný CTEKu 3700 ale nebyl jsem si jistej[/color]
Nemel jsem toho CTEKu rozebranyho na porovnani ale vsadim na to novy boty.
Jsem presvedcenej ze pouze jina skatule a cena (pro Lidla to v Chine udelaj, proda toho vagony pocely EU)
Je videt Karle ze jsi v obraze:^.
Čau lidi, příští týden bude v lidlu tahle nabíječka.
http://www.lidl.c...p;id=63788
Nemáte ji někdo? Anebo manuál? Jde mi o to, že ji chci mít v karavanu na dobíjení trakce. Jenže nevím, jaký režim se sepne po připojení 230V. Jestli to musím navolit, anebo to naběhne do nějakého předdefinovaného nastavení.
Díky.
Tak manuál jsem už našel.
http://www.lidl-s..._CS_SK.pdf
Podle všeho to po náběhu 230V musím růčo navolit. Což je dost omezující na komfort. Na druhou stranu mi to podle toho návodu bude trakci hlídat "v kondici". A za ty prachy trvalý nabíjecí proud 12A je už slušné číslo. Při výpadku sítě je zpětný proud do baterie menší než 5mA. Tak hold musím po připnutí 230V navolit režim. Ale už to mám v hlavě. Vedle odpojovače akumulátoru umístím tuhle mašinku a ovládací panel bude na očích. Takže ve čtvrtek jdu pro ni.
Čtyři v tanku a pes (máma, táta, dvě holčičky a Tlapinka)
Upravil kutiltim dne 12.11.2016 15:19,
před 7 let