Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 2,5D za turbodiesel: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

2,5D za turbodiesel

Poslední aktualizace před 8 let
P
paveldČlen
Přidáno před 14 let
pánové, poradte, vymyslel jsem, že diesel vyměním za turbodiesel.Fiat ducato rok 92. Jde tam Croma? nevíte?Už to někdo dělal a nebo se na to vykašlat?
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
Jít by tam asi měl, ale chceš to oficiálně? Pak nevím, jestli se to vyplatí jakože i se zápisem motoru do TP a pokud to nechceš ofiko bude asi problém s Emisema, pokud ti to nedělá někdo bez auta
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
J
jirkamdsČlen
Přidáno před 14 let
Já myslím, že to jde bez nějákých velkých problémů. Číslo motoru se neeviduje, pouze typ motoru, u TD je určitě jiný,ale i to se dá vyřešit. S emisema bych si hlavu nelámal, u starých motorů je to vetšinou jedno.
K nám to nemáš daleko z ČL, tak kdyby si to chtěl zrealizovat, tak dej vědět. !)
Jirka, Jana, Zuzka 18, Luky15
VOLVO XC90 + HOBBY Kmf 545 Silver Line Jablonec nad Nisou
www.servis-elektro.cz
www.motokary-liberec.cz
K
kornutoČlen
Přidáno před 14 let
Určitě to jde,dělali jsme to několikrát,je tam sice pár předělávek/výfuk,žhavení,apod./ ale nic velkého.Typ motoru Ti souhlasit samozřejmě nebude.Z Fiatu Croma je ten motor úplně jiný a přestavba do Ducata by byla mnohem náročnější ale neznám slovo nejde, jenom nechci.
haneshanesČlen
Přidáno před 14 let
normalne to jde.mam ale na mysli 2.5td z ducata.jen ti chci doporucit si tam ještě dát brzdy z td.jsou větší a tim maji lepší učinost.musíš ale vyměnit i kola protože turbo ma 16kola
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 14 let
Jenom drobnost. Pokud to má být oficiální výměna, tedy se zápisem do TP, tak je třeba vyjádření od zástupce Fiatu pro ČR. Ten za poplatek vydá písemné potvrzení, zda je možné v tom konkrétním typu vozidla provést výměnu motoru za jiný (typ za typ) a za jakých dalších podmínek. K žádosti se proto musí přiložit i kopie TP. Bez vyjádření od fy to na DI nezapíšou. Podobné martyrium jsem zažil před pár lety s osobním Fordem, kde dokonce chybou samotného pracovníka DI byl kdysi před lety zapsán špatně typ motoru. Po evidenční prohlídce a asi dalších třech prohlídkách na STK tam na to teprve přišli a zapsali to jako závadu. Na DI sice uznali, že chybu zavinil pracovník DI, ale to bylo vše. Tak jsem musel zacvakat předem na účet Fordu asi 2.500,- Kč, napsat žádost o vyjádření s přiloženou kopií stvrzenky o zaplacení a kopií TP a všechno poslat zástupci Forda v Praze. Asi za měsíc jsem dostal papír, že motor, který tam mám, může v tomto typu a provedení auta být. A jen pro zajímavost, v TP nebyl omylem zapsán jiný typ motoru, ale pracovníkj DI opsal z původní dokumentace úplně jiný kód, určující provedení motoru (tehdy blok motoru litina nebo hliník) tedy nesmyslný údaj. I když jsem jim to v originálních dokladech doložil, tak výsledek byl jen pokrčení rameny a konstatování, že je jasné, že to tenkrát zblbli, ale nedá se nic dělat. Tak jinak mnoho úspěchů a ať ten úřední šiml moc neřehtá.
Zdraví
Luboš a Dáša
P
paveldČlen
Přidáno před 14 let
takže doporučujete spíše motor ducato.... o tom co jde a nejde jsem se přesvědčil na offroadech. TD ve vitaře či samuraji nebyl moc problém atd. jen se řešilo napojení na převodovku a ukroucené poloosy . Brzdy, ano brzdy ... to je dobrý nápad. Koukal jsem po těch motorech a konstatuji, že všechny jsou po smrti, páč mají namotáno mraky km a v českých podmínkách s minimálním servisem.Tak se tam nechá lenoch pan diesel,který ostatně pojede sice pomalu,ale pořád.
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 14 let
Ten sám motor mám i já,ze začátku jsem měl problém se do toho vůbec vžít.Celou dobu OCTAVIE TDi 81 kW a za ní přívěs.Sice 5-ka byla zařazena ojediněle,ale zato 4-ka tahala vše bez problémů,že jsem musel občas hlídat rychlost.Obytňák 2.5D neměl tu mrštnost a hlavně rychlost padá s velikostí kopce.Po několika týdnech dovolené jsem si na jízdu tak zvykl,že jsem to pak ani nevnímal.Prostě dělník motor,minimální problémy,běžný provoz 90km/hod přiměřeně a jede,po dálnici stovečka také a vzhledem k alkovně a velkému odporu se musí počítat,že 2.5-ka něco spotřebuje.Tak průměrně jezdím kolem 12l/100km,kochám se přírodou kolem,na cestách nikam nespěchám a hlavně neplatím pokuty za překročení rychlosti.Jestli jsem někde o půl hodinky dříve nebo později neřeším.Jsem rád,že jsem si vůbec koupil v životě aspoň tohle potěšení.Každý si koupí to na co má.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
P
paveldČlen
Přidáno před 14 let
jo díky, to mne uspokojuje. normálně řídím CRvéčko a tak jsem z toho pomalíka docela rozčarovaný, ale máš pane pravdu, že dovolená je o pohodě a i za volantem to musí být v klidu. tak diesel či turbo , ono těch pár koníků.... no , ale dobrý by byli.
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 14 let
Samo,že by byly dobré,ale víš kolik lidí jezdí po Evropě s těmito pomálíky.Ještě před pár lety to bylo "NĚCO" mít takovéto auto.Věř,že hlavně dojet a ve zdraví.Dovolená není o závodění,ale o odpočinku a pohodě.Stejně třeba v Chorvatsku kam se rád vracím,je max rychlost kolem moře 80 km/hod. a to jen sem tam.Spěchání se nevyplácí nikde,číhají všude,aby si vydělali na chlebíček.Turista je zdrojem příjmů všude v Evropě.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
X
XTRANČlen
Přidáno před 14 let
Mám v ducatu 1,9 bez turba a to je teprve koza:o
Ideální je 90, max 110.
Projel jsem s ním však bez větších problémů kdeco, včetně vysokých hor.
Proti předešlému pětiválcovému 2.4 VW Transporteru má nižší spotřebu a hlavně už mi ten motor lenivec vydělal majlant v řádů tisíců při radarových kontrolách.

A k nezaplacení je ten pocit, kdy po dovče sednu zpět do své 100 koňové oktávy (která mi před dovčou nepřipadá nijak rychlá), nasadím brýle, labužnicky prošlápnu plyn a po dálnici se řítím 130 !u, Schumacher hadra!

Navíc daleko od domova se s motorem bez turba cítím po technické stránce jistěji. No popravdě pro běžné každodenní ježdení bych ten motor asi rychle měnil. -V-
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 14 let
110-ka to je dělo.Já mám v TP 116 km/hod. Také jsem ušetřil,nejen sobě ale i ostatním kdo jeli za mnou a nemohli předjet.Třeba v Bosně,tam jich bylo jak much.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
fiat?? za nej pasuje motor citroen C25 ci peugeot J5. obe i verze TD a podstatne vetší spolehlivist.mam ejeden td najeto asi 760 000. mimo rozvodu a trysek se do nej nehrablo.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
jo jestě jedna věc....disel mel origo 14 kola,aby byl do taku a TD mel 16 kola do rychlosti,prevodovky byly stejne.apon u citroenu a peugeotu.verim ze fiat bude to samé.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
furgonfurgonČlen
Přidáno před 14 let
A v tomhle zrovna pravdu nemáš ,maxik Fiat 2,5D měl i 16 ky kola a posilovač na řízení a byl hodně do síly (já osobně ho měl)a Peugeoty 2,5TD byli pověstné praskáním hlav a chladičů to Fiat měl lepší pověst.
Jarda
Jarda a Zuzka
Fiat 2.3 Carado 448
X
XTRANČlen
Přidáno před 14 let
Svatá pravda Jardo. Maxíky mají převážně 16. Je to z důvodu zesílených a větších brzdičů. Tzn. 16 dáš na všechny Ducata,Boxery (rozteče pasují), ale 14, 15 na maxíka nenarveš.
Vláďa
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
jj to mas pravdu, je mozne ze fiat mel i svou vlasttni prevodovku a zr s peugeota nebude pasovat,treba je s TD jinak prevodovana.a ty vetsi brzdy to jsem fakt nevedel.ona ta zivotnost bude asi o pristupu k motoru.ja to beru z pohledu ze me clovek co pro me dela motory adela je uz od revoluce,me fiata nedeporucil.nerikam ale ze to je spatny motor.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
nebyl ten motor v provedeni jen D shodnej s fiatem MIAFIORY??mely motory peugeot 2.5 td chladice vzduchu?? zatim jsem nevidel,urcite by pomoh bo by hlava nebyla tolik tepelne namahana.mozna by pomoh i pridavny chladic oleje.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Upravil petr a jarka dne 24.12.2009 19:58, před 14 let
Jarda BorekJarda BorekČlen
Přidáno před 14 let
Jenom pro info motor 2,5D a 2.5 TD v Peugetu J5 a Citroenu C25 je motor Citroen, který se dával do osobaku Citroen Cx+Cx turbo, čerpadlo rotodiesel. Převodovka u J5 /C25/ se liší frémou přrvodovky vnitřek téměř stejný. Jinak co znám z praxe tak motory Fiat vydrží více i při hrubším zacházení. Je to také o tom jak kdo jezdí a provádí údržbu. S tím praskáním hlav u J5 a C25 je to pravda- jak se párkrát prohnaly a více zahřály tak se dělala hlava, když bylo štěstí tak jen těsnění, ale z 75% prasklá hlava mezi sedlama. Jinak to praskání hlav se táhlo jěště na první řadu Boxerů. Toto mám ověřené i od kamaráda, který hlavy opravuje již cca 15let a má na to u Slaného halu s několika zaměstnanci.
!z!)Smile
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 14 let
diky diky,rad se poucim. ja uz jsem musel lukas čerpadlo nahradit boschem.pac si lukas zacal delat co chtel.jinak mel TD chladic vzduchu?? aspon na nejakych modelech??diiiky
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,150,209 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.16492 sekund | Průměrně za: 0.16492 (0) sekund | Dotazy: 138 | Použitá paměť: 2.26MB/4MB