hanesČlen Přidáno
před 14 letmám problém,dnes jsem instaloval nove tlakove čerpadlo shurflo s vykonem 10.6l za min.
normalne natlakuje ale ješte se nestalo aby samo vyplo.zacne divne vrcet a mě po chvily dojdou nervy a radeji ho vypnu.tlak v soustave je ze můžu kropit zahratku.
jde tlakovy spinac nejak nastavit ?za odpovedi dekuji
kaktusČlen Přidáno
před 14 letTlakový spínač se vyrábí s různým vypínacím tlakem. Nemohlo se stát , že vypínací tlak je vyšší než tlak čerpadla? A taky může být spínač špatný a proto mohlo odejít předchozí čerpadlo. Ráno moudřejší večera :l
PeropČlen Přidáno
před 14 lettlakový spínač není přímo součástí čerpadla. Je instalován na hadici vedoucí od čerpadla . Také u tlakového čerpadla musí být namontována expanzní nádobka zajišťujíci správný tlak. Musíte vědět jaký tlakový ventil potřebujete. Také jsem dříve z neznalosti namontoval nesprávný ventil,který mi poslali ze karavansopu a musel jsem objednat jiný.Přeji úspěch s opravou. Perop.
simchaČlen Přidáno
před 14 letVypadá to opravdu na tlakový spínač. I to že píšeš, že bys s tím mohl stříkat zahrádku tomu nasvědčuje. Pokud nemáš expanzní nádobku, tak čerpadlo musí vypnout během několika vteřín, pokud je soustava zaplněna vodou. V případě prázdného bojleru to trvá déle. Jen ještě poznámka, expanzní nádoba neurčuje tlak, ale dává celé soustavě určitou měkost, takže čerpadlo nezapíná po každém puštění vody.
Ať se Ti to podaří.
P.
hanesČlen Přidáno
před 14 letupřesnuji dotaz.čerpadlo je nove i s tlak.spinacem.expanz tam je pod dřezem.čerpadlo jsem se rozhodl vyměnit protože to puvodni hrozne dlouho tlakovalo a davalo malo vody.podle me 1membrana haprovala.s timto jsem to auto koupil.
PecaČlen Přidáno
před 14 letZkoušel jsi ho mimo auto? Máš správně polarizaci? Máš Tam expanzku? Těsnost je OK? Hlavně bacha na polarizaci!!!! Musí být správné průměry hadic. Jestli to nepůjde vyhoď ho ven a vyzkoušej mimo vozidlo třeba ve vaně. Zkus zacpat vývod po cca 2 m a musí vypnout.
Jen tak na okraj máš zavřený uzávěr na bojleru? Přece jen už je přes noc zima a ventil se otevírá sám.
Trochu jsem znejistěl v tom, že první čerpadlo Ti vlastně dělalo to samé co nové, dlouho tlakovalo, zkoušel jsi to staré mimo auto jestli dávalo skutečně málo vody. Neztrácí se ti někde tlak?
Pokud nevypne ani mimo vozidlo hledal bych to v čerpadle. Čerpadla shuflo mají tlakový spínač už v sobě. Napiš jak jsi dopadl. Nebo zavolej zkusíme to prokonzultovat a třeba nás po telefonu něco trkne. 777 907 674
Petr Klamt
tel.: 00420 777 907 674
email.: klamt@seznam.cz
Upravil Peca dne 30.11.2009 23:04,
před 14 lethanesČlen Přidáno
před 14 letproblem odhalen,čerpadlo je v pořadku.rachot delají vypousteci ventily pod auto ktere neudrzej tlak novyho čerpadla.kdyz je prstama přidržím tak čerpadlo natlakuje a vypne
PecaČlen Přidáno
před 14 letCitovat
hanes napsal:
problem odhalen,čerpadlo je v pořadku.rachot delají vypousteci ventily pod auto ktere neudrzej tlak novyho čerpadla.kdyz je prstama přidržím tak čerpadlo natlakuje a vypne
ztratil jsem na Tebe číslo, ozvi se mi než budeš měnit ventily. Když jsi mi volal nemohl jsem se Ti věnovat měl jsem práci. Ventily mohou být v poádku a vybrovat mohou také vysokým tlakem, někdy stačí snížit tlak čerpadla a je klid. Shurflo má regulovatelný tlak......
Petr Klamt
tel.: 00420 777 907 674
email.: klamt@seznam.cz