Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jak je to s tím plněním lahví u benzínek?: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jak je to s tím plněním lahví u benzínek?

Poslední aktualizace před 14 let
bendobendoČlen
Přidáno před 16 let
ahoj všichni,jsem tady nováček,prosím o radu.nemám zkušenost s plněním německých lahví,je to bezpečné,jak poznaj kolik tam mají dát,co když zůstal v bombě ještě plyn?někde jsem četl,že by bomba mohla v letě zničit regulátor.díky za rady.martin
_
_mchČlen
Přidáno před 16 let
Ahoj,:=
v plnírnách a plnicích stanicích mají na čerpadle pojistný tlakový ventil,tedy naplní na vždy stejný max.tlak.Přeplnění se tedy bát nemusíš.Také si nechávám plnit bombu pokud není zcela prazdná a žádný problém.Jedině v zimních měsících nespotřebuji bombu celou,protože na dně zustane cca 0,5l butanu.Ten tedy vypustím při otočenbé lahvy,aby se nezmenšoval obsah.Proti tomu lze pomoci jedině propanem.Já používám LPG a pohoda.Regulátor se samozřejmě časem muže poškodit,ale to je normální opotřebení vlivem provozu.Na staršim karavanu r.v.1994 jsem ho měnil v roce 2006,pro jistotu.Jen je potřeba při výměně dodržet předepsaný tlak 50mbar nebo 30mbar.:_

======================
Na přeplnění pozor, pojistný tlakový ventil tomu nemůže zabránit. Viz diskuze níže.
fun
Upravil Fun dne 13.11.2009 15:32, před 14 let
B
bizon1111Nováček
Přidáno před 16 let
ahoj tak dneska jsem byl plnit bombu PLG a dal mi tam 21 litrů a vpohodě všechno funguje normálně vyjde to cenově určitě líp :y
Upravil bizon1111 dne 24.01.2008 22:52, před 16 let
VitaVitaČlen
Přidáno před 16 let
21 l - není to trochu moc ?
B
bizon1111Nováček
Přidáno před 16 let
21 litru je cca 11,5kg tak v pohodě udajně je 1 litr=0,55kg
T
Tom HČlen
Přidáno před 16 let