Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 2,8 TDI nebo JTD: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

2,8 TDI nebo JTD

Poslední aktualizace před 7 let
smoliceksmolicekNováček
Přidáno před 7 let
Ahoj,

mám na vás dotaz.
Chtěl bych koupit obytný automobil a mám na výběr:
2,8 TDI 90kw rok výroby 2000 najeto 105tisíc
2,8 JTD 93kw rok výroby 2002 najeto 75tisíc
Jaký je podle vás lepší motor.

Děkuji všem
M
majsadrČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj. Oba jsou bezproblemove motory mel jsem je v dodavkach a 500000 km zadny problem pri řadne vymene oleje a rozvodu. V karavanu mam momentalne 220000 jde jak novy.
L
LacigaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, dle mého názoru méně problémový je motor 2.8 idtd. Není to commonrail, je to ještě klasické tédéíčko. Měl jsem tenhle motor v CI -čku a vzpomínám na něj v dobrém dodnes, malá spotřeba a žádný problém.
T
Tomik KraluČlen
Přidáno před 7 let
Měl jsem 2,8 HDI r.v. 2004 CR v Boxeru. Prodával jsem ho ve 495 tis. km - na motor jsem nesáhl a to jsem za sebou tahal vlek s autem. Pokud budeš měnit olej a budeš se k motoru chovat slušné, tak je to nezničitelný motor.
misusmisusČlen
Přidáno před 7 let
2.8JTD
BronislavBronislavČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Laciga napsal:

Ahoj, dle mého názoru méně problémový je motor 2.8 idtd. Není to commonrail, je to ještě klasické tédéíčko. Měl jsem tenhle motor v CI -čku a vzpomínám na něj v dobrém dodnes, malá spotřeba a žádný problém.


2.8JTD je totožné jako 2.8idtd jenom je to jinak napsáno a nebo jsou to dva různé motory?
misusmisusČlen
Přidáno před 7 let
Rozdilny system vstrikovani
VasuVasuČlen
Přidáno před 7 let
Mám motor 2,8 idTD ročník 1999 a jeto poslední diesel bez řídící jednotky s klasickým turbem. Kolega má 2,8 JTD 2001 a má řídící jednotku a jiný systém vstřikování. Můj motor má 90 kW, jeho tuším 94 kW.
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
L
LacigaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, rozdíl je mezi vstřikovači-motor 2.8 idtd má klasické vstřiky (trysky jsou otvírány tlakem palivového čerpadla a jsou mnohonásobně levnější.)
Motor 2.8 JTD má vstřikovače otvírány elektronicky , jsou dražší a choulostivější na kvalitu paliva. Toť můj názor.
1
1111111111Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj, já mám 2.8 HDi a je to nesmrtelný motor, najeto přes 200 000km a nic se neděje, šlape jako hodinky a chytá na první otočení i když je -20 pod nulou, za mě jsou to nejlepší motory.
mafi8mafi8Člen
Přidáno před 7 let
JTD by mělo mít výhody lepšího vstřiku, tedy vyšší výkon, nižší spotřeba, podstatně lepší kultivovanost. A neřekl bych, že jsou vstřiky nějak náchylné na kvalitu paliva, celkově jsou to velice dobré motory. Ze své doby 2,8 JTD nejlepší motor, později nahrazený taky nezdolným 3,0.
badbadČlen
Přidáno před 7 let
skoro vše už tu bylo napsáno
idTD
poslední typ s vymazlenýn vstřikovacím rotačním čerpadlem, vše je na mechanické bázi v jednom kuse /čerpadlo/ používá se vstřikovací tlak cca250 barů je tam vyšší kompresní poměr a motor má tvdší chod
když se objeví nějaký problém v chodu tak je to vždy na opravu čerpadla a jelikož je to mechanika tak samozřejmě dochází k mechanickému opotřebení.

JTD
je novější typ vstřiky už řídí počítač, takže řídicí jednotka a pár čidel co jednotka potřebuje k funci. Vstřikovací tlak je tam cca až 2000bar co je o řád vyšší dochází k lepšímu rozprášení paliva a i větší účinnosti. Má tedy i větší výkon. Kompresní poměr je menší a tím i motor má měkčí chod.

Konstrukčně jsou motory stejné až na pár maličkostí. V případě špatného paliva a poškození to vyjde na stejno.


Za mě jedině JTD tolik mé zkušenosti

Valda
Valda
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
B
bob7373Člen
Přidáno před 7 let
TDIčka se dělali také s počítačem řízeným čerpadlem, nicméně klasické TDI ať už 2,5, nebo 2,8 je trvanlivější, opravy značně levnější a vždy dojedou, dají se spravit na koleně.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Dt, Td jsou klasicke turbodiesly. Kdyz je tam i tak je to s primym vstrikovanim. Jak je tam jtd, hdi, multijet, cdi, dci ap. je to s common railem - vysokotlakym vstrikovanim paliva a vzdy se ridici jednotkou.
Tyto motory jsou tissi a maji vetsi vykon a k tomu pomerne nizsi spotrebu.
Dnes uz standard, takze nektere znacky oznacuji jen pismenem D.
Motory s common railem vyzaduji standardni kvalitu paliva, nesezerou kazdou sragoru.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: smolicek, majsadr, Laciga, Tomik Kralu, misus, Bronislav, Vasu, 1111111111, mafi8, bad, bob7373, JiPe Highlanders

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,991,404 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21408 sekund | Průměrně za: 0.21408 (0) sekund | Dotazy: 116 | Použitá paměť: 2.11MB/2MB