Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 adBlue: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

adBlue

Poslední aktualizace před 11 měsíců
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

ivano napsal:

Citovat


Cau Ivano, tak je jasný že někde v horách nebo na poušti u vesnický pumpy seš rád když seženeš naftu, ale ve všech tebou uvedených zemých včetně vtipného Mongolska se prodávají osobní auta euro5 s Adblue a jezdí tam kamiony s euro4-5-6, takže močovinu mají. Ono se to hrozně rychle mění, globalizace vládne světu (bohužel) dneska už mají normy euro i v Rusku a třeba Kamaz jezdí taky na Adblue.
V radiusu 5000km jak požadoval Sipadan, sežene Adblue vždycky a když nesežene, žádnej stres, je to řešitelný bez větších komplikací.

Ivano byl jsi se podívat v Akureiry na naše dílo?


Jeden nemec so Zetrosom mi tvrdil, že má súhlas firmy do východných krajín na výmenu softwaru na EURO 3, ale neviem, či to nie je blbosť. Asi to také jednoduché nebude.


Ahoj Ivane,
Němec s Zetrosem zřejmě nebyl začátečník :D a měl pravdu.
Formulace sice není zcela přesná, ale ano, lze pomocí SW zajistit fungování tam, kde není močovina k sehnání.
Tím se z této kombinace stává ideální řešení (paradoxně), neboť člověk js schopen dosáhnout i na emisní zóny zde v Evropě.
Mám ověřeno z několika zdrojů ...

Citovat

Aluman napsal:

Zdravím tě Sipadane, jseš tajemnej jak hrad v Karpatech, kam s tím chceš vyrazit?
Adblue seženeš v Jižní i Severní Americe, v Asii, v Jižní Africe (Severní Afrika nevím), Austrálii, nový Zéland, tak mně nenapadá kam bys jel a měl problém Adblue sehnat.
Navíc jestli je ten MB 1018 e4 do roku 2007, tak jezdí bez omezení i bez močoviny, jenom ti bude svítit oranžová kontrolka, upozorňující na nefukčnost ACR.
Jinak to auto je jednoduchej poctivej kus železa, jenom ten motor 0M904 180ps není žádnej divoch, teda spíš je to pěknej lenoch, ta stálá čtyřkolka a velký kola mu dáváj zabrat,chtělo by to aspoň om924 220ps a nebo 9-ti kvalt, nejlépe oboje.


Tajemnej nejsem, ale zase nemusím vše zveřejňovat na netu přeci, koneckonců koho to zajímá že ?
Odpověď je ale velmi prostá - hodně na východ a hodně na jih.

Obecně mi jde spíše o princip a minimalizaci problémů.
Když se konečně absolutně zbavím starostí s plynem, tak si přeci nezavařím s nějakou modrou kapalinou, že ?

Jinak děkuji uctivě za informaci o EURO 4, ano, u MIL verze mám potvrzeno že to je jak píšeš - u civilní jsem to neřešil ...
Co se týče motoru tak jako vždy není moc na výběr, tudíž nějaký kompromis se musí zohlednit.
Vzhledem k tomu, že maximální rychlost je velmi nízká, tak už moc neřeším jak moc.

Jsem ale nesmírně rád, že se podařilo vysvětlit to adBlue .... všem výše velmi děkuji za reakce :_
4.114683,118.628756
A
AlumanČlen
Přidáno před 6 let
Tajemnej nejsem, ale zase nemusím vše zveřejňovat na netu přeci, koneckonců koho to zajímá že ?
Odpověď je ale velmi prostá - hodně na východ a hodně na jih.


No tak mně to zajímá určitě, jednak jsem zvědavej jak opice a za druhý mám podobný plány, tak si můžeme třeba dát echo, na který asijský tržnici maj tu modrou kapalinu. A když jsem to navrhl, tak dám i první tip, modrou kapalinu mají levně na zámku v Kameňákově, prodává ji nějaké paní Kropáčková.:D

Automatické sloučení 29.10.2017 16:48:

Citovat

ivano napsal:

[quote]
No nemá zmysel riešiť kde a ako sa dá AdBlue zohnať, ja som tie krajiny prešiel, do veľa oblastí tá globalizácia ide len veľmi vlažne, ak vôbec :-). V Mongolsku prakticky len Ulanbátar a okolie, inde na cestách jazdia kamióny ktoré o nejakom EURO ani nechyrujú.
Samozrejme, že v okruhu 5000 km ho zoženieš všade, ale meniť trasu len kvôli tomu už nemusí byť také zábavné. Určite sa s tým dá žiť a cestovať, ale je to problém navyše. Neviem, ako to riešia v nových veľkých expedičákoch s EURO 6, a tam sú väčšie problémy, nespĺňa normu tak dá do ochranného režimu a pod. A je to moc komplikované. Jeden nemec so Zetrosom mi tvrdil, že má súhlas firmy do východných krajín na výmenu softwaru na EURO 3, ale neviem, či to nie je blbosť. Asi to také jednoduché nebude.
A asi už skleróza, ale pripomeň mi to Akurery :-)


Ivano, pro tebe to zmysel nemá, ale pro nás postižené tímto výdobytkem technologie, to smysl má, ty zase musíš řešit AGR, dneska si nevybereš.

Jedna taková zajímavost, minulý týden jsem mluvil s Martinem Kolomým o dopravě na Silkway rallye, celá kolona jede po ose z Evropy do Moskvy a dál do Činy a některý jedou po ose zase zpátky do Evropy, všechno auta euro 4-6 a všechna dojela tam i zpátky.

Neviem, ako to riešia v nových veľkých expedičákoch s EURO 6,

Odpověd je v příspěvku č.20 od Majliho, já jsem to původně nechtěl takhle veřejně psát, bohužel je pravda, že u nás jezdí odhadem tak 1/3 nákladních aut euro 4-6 s nefunkčním ACR.

A asi už skleróza, ale pripomeň mi to Akurery :-)

Psal jsem ti o stavbě kulturníhi centra v Akureiry a o fasádě z půltunovejch kamenů, kterou jsem tam s partou čechů a slováků montoval, jedna zajímavost je, že nemohli najít nikoho, kdo by byl ochotnej a schopnej tu fasádu udělat a druhá zajímavost je ta samotná stavba, je opravdu zajímavá a vyhrála nějaké ocenění

Nejde mi vložit obrázek, tak posílám odkaz:

http://icelandict...24x683.jpg
https://tinyicela...24x768.jpg
Upravil Aluman dne 29.10.2017 16:48, před 6 let
ivanoivanoČlen
Přidáno před 6 let

Citovat


Jedna taková zajímavost, minulý týden jsem mluvil s Martinem Kolomým o dopravě na Silkway rallye, celá kolona jede po ose z Evropy do Moskvy a dál do Činy a některý jedou po ose zase zpátky do Evropy, všechno auta euro 4-6 a všechna dojela tam i zpátky.


Už sa točíme dokola :-). Ja som predsa netvrdil, že na hlavných trasách v Rusku nie je AdBlue...pozri moje predchádzajúce príspevky

Citovat


Psal jsem ti o stavbě kulturníhi centra v Akureiry a o fasádě z půltunovejch kamenů, kterou jsem tam s partou čechů a slováků montoval, jedna zajímavost je, že nemohli najít nikoho, kdo by byl ochotnej a schopnej tu fasádu udělat a druhá zajímavost je ta samotná stavba, je opravdu zajímavá a vyhrála nějaké ocenění

Nejde mi vložit obrázek, tak posílám odkaz:

http://icelandict...24x683.jpg
https://tinyicela...24x768.jpg


Hej, už si spomínam, videli sme to, ale nehnevaj sa, ja ako stavbársky laik to moc neviem oceniť :-). Keď ja väčšinou tie mestá len tak prefrčím...:-)
sipadansipadanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Aluman napsal:

Tajemnej nejsem, ale zase nemusím vše zveřejňovat na netu přeci, koneckonců koho to zajímá že ?
Odpověď je ale velmi prostá - hodně na východ a hodně na jih.


No tak mně to zajímá určitě, jednak jsem zvědavej jak opice a za druhý mám podobný plány, tak si můžeme třeba dát echo, na který asijský tržnici maj tu modrou kapalinu. A když jsem to navrhl, tak dám i první tip, modrou kapalinu mají levně na zámku v Kameňákově, prodává ji nějaké paní Kropáčková.:D


Echo si dát můžeme, ale na modrou moc nevěřím, kromě luxusních vozů není poptávka, všem to tam čudí velmi výrazně.
Koukal jsem na asijská fóra kde řešili adBlue pro luxusní Mercedesy, BMW a Porsche a každý se tam chlubil kolik má v zásobě kanystrů doma v garáži.
Já když tam jezdil Hiluxem, tak jsem se nějak nedíval ...

Mimochodem existuje adBlue granulovaná verze která se ředí destilovanou vodou no a ta by se ke psím granulím celkem dala přibalit :D.
Lepší než kanystry :D.

Jelikož modrá je celkem vyřešena, tak jak jsem se zajímal o ty distribuční kanály, tak jsem pro změnu skončil u obsahu síry v naftě.

Otázkou je, kolik té síry novodobé motory snesou ....
http://staging.unep.org/Transport/New...er2016.pdf
http://staging.unep.org/Transport/New...er2016.pdf
http://staging.unep.org/Transport/new...er2016.pdf

Pokud by člověk zásadně následoval standardy paliva, tak by nemohl ani vyjet s tou modernější technikou těmito směry :he
http://staging.unep.org/Transport/New...ly2016.pdf
4.114683,118.628756
A
AlumanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

ivano napsal:

[quote] Už sa točíme dokola :-). Ja som predsa netvrdil, že na hlavných trasách v Rusku nie je AdBlue...pozri moje predchádzajúce príspevky


Vždyť áno, v pohodě, já predsa netvrdím, že ty jsi tvrdil:D:D:D to s tou silkway byla informace spíš pro zajímavost, že když se chce, tak se způsob vždycky najde, nebylo to nic osobního, já myslím, že se v podstatě schodujeme, civilizace=hlavni města=hlavní tahy= adb ano, mimo civilizaci=oblast našeho zájmu=adb ne
Upravil Aluman dne 30.10.2017 21:11, před 6 let
Jirka VospalekJirka VospalekČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

sipadan napsal:

Citovat

ivano napsal:

Citovat


Cau Ivano, tak je jasný že někde v horách nebo na poušti u vesnický pumpy seš rád když seženeš naftu, ale ve všech tebou uvedených zemých včetně vtipného Mongolska se prodávají osobní auta euro5 s Adblue a jezdí tam kamiony s euro4-5-6, takže močovinu mají. Ono se to hrozně rychle mění, globalizace vládne světu (bohužel) dneska už mají normy euro i v Rusku a třeba Kamaz jezdí taky na Adblue.
V radiusu 5000km jak požadoval Sipadan, sežene Adblue vždycky a když nesežene, žádnej stres, je to řešitelný bez větších komplikací.

Ivano byl jsi se podívat v Akureiry na naše dílo?


Jeden nemec so Zetrosom mi tvrdil, že má súhlas firmy do východných krajín na výmenu softwaru na EURO 3, ale neviem, či to nie je blbosť. Asi to také jednoduché nebude.


Ahoj Ivane,
Němec s Zetrosem zřejmě nebyl začátečník :D a měl pravdu.
Formulace sice není zcela přesná, ale ano, lze pomocí SW zajistit fungování tam, kde není močovina k sehnání.
Tím se z této kombinace stává ideální řešení (paradoxně), neboť člověk js schopen dosáhnout i na emisní zóny zde v Evropě.
Mám ověřeno z několika zdrojů ...


Ano, je to pravda. Prodejce /DAF. MAN/ nám potvrdil, že je možný fabricky přepínač a mimo EU jede motor bez AdBlue jen s vystrahou na display. Současně s tím se podepisuje prohlášení, že v EU toto nesmí používat. Je to právě kvuli nedostupnosti mocoviny. Jinak my máme jen Euro Vl / cca 63 kamionů a bohužel, cca 10 z nich do tří let byly nepojizdne kvůli SCR, vyměněna jednotka v rámci kulance. Jinak téměř každý kamion má s SCR jednotkou dříve nebo později problém. Někdy stačí reset, softw. úprava, vyčištění / pruplach dest. vodou / nebo výměna celé jednotky. Do cca 400000 km / 3 let výrobce /MAN/ opravuje v rámci kulance. Já mám ještě jednotku v OA / cca 16000 km a zatím žádný problém (1.6 Hdi 88 kW) a spokojen, spotřeba nízká ale je to nové, těžko soudit co to udělá v budoucnu

Citovat

Aluman napsal:

Zdravím tě Sipadane, jseš tajemnej jak hrad v Karpatech, kam s tím chceš vyrazit?
Adblue seženeš v Jižní i Severní Americe, v Asii, v Jižní Africe (Severní Afrika nevím), Austrálii, nový Zéland, tak mně nenapadá kam bys jel a měl problém Adblue sehnat.
Navíc jestli je ten MB 1018 e4 do roku 2007, tak jezdí bez omezení i bez močoviny, jenom ti bude svítit oranžová kontrolka, upozorňující na nefukčnost ACR.
Jinak to auto je jednoduchej poctivej kus železa, jenom ten motor 0M904 180ps není žádnej divoch, teda spíš je to pěknej lenoch, ta stálá čtyřkolka a velký kola mu dáváj zabrat,chtělo by to aspoň om924 220ps a nebo 9-ti kvalt, nejlépe oboje.


Tajemnej nejsem, ale zase nemusím vše zveřejňovat na netu přeci, koneckonců koho to zajímá že ?
Odpověď je ale velmi prostá - hodně na východ a hodně na jih.

Obecně mi jde spíše o princip a minimalizaci problémů.
Když se konečně absolutně zbavím starostí s plynem, tak si přeci nezavařím s nějakou modrou kapalinou, že ?

Jinak děkuji uctivě za informaci o EURO 4, ano, u MIL verze mám potvrzeno že to je jak píšeš - u civilní jsem to neřešil ...
Co se týče motoru tak jako vždy není moc na výběr, tudíž nějaký kompromis se musí zohlednit.
Vzhledem k tomu, že maximální rychlost je velmi nízká, tak už moc neřeším jak moc.

Jsem ale nesmírně rád, že se podařilo vysvětlit to adBlue .... všem výše velmi děkuji za reakce :_
Ixeo 710 i, Fiat
A
AlumanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

sipadan napsal:

[quote]Aluman napsal:


Echo si dát můžeme, ale na modrou moc nevěřím, kromě luxusních vozů není poptávka, všem to tam čudí velmi výrazně.


Sipadane to s tou Kropáčkovou a její modrou kapalinou byla trošku nadsázka, ale ty asi starou Kropáčkovou neznáš?:D:D:D

Citovat

Mimochodem existuje adBlue granulovaná verze která se ředí destilovanou vodou no a ta by se ke psím granulím celkem dala přibalit :D.
Lepší než kanystry :D.


Tohle asi není cesta, myslím, že se musí použít demineralizovaná voda (destilovaná nestačí). která se musí zahřát na cca 40st., jinak se ty granule nerozpustí, vše podmíněno maximální čistotou. Nevím, nevím co by ti na to řekla paní Sipadanová, kdyby jsi jí začal v obytce na sporáku vařit močovinu:D

Citovat

Koukal jsem na asijská fóra kde řešili adBlue pro luxusní Mercedesy, BMW a Porsche a každý se tam chlubil kolik má v zásobě kanystrů doma v garáži.
Já když tam jezdil Hiluxem, tak jsem se nějak nedíval ...


S tou zásobou v garaži,na tom něco bude, dneska mi odepsal známej, kterej žije přes 20let na různejch místech v asii a pře týdnem jsem mu psal, jak je to tam z dostupnosti adb, odepsal mi, že jim to plní v autorizovaným servisu, doma má 2litry rezervu a jinak, že se běžně objednává přes net.
K
karlicČlen
Přidáno před 11 měsíců
Děsím se AdBlue, kdy mě nechá také někde viset, mám r.v.2021, momentálně adblue spotřeba 4L/1000Km

HAF22HAF22Člen
Přidáno před 11 měsíců
To je docela hodně velká spotřeba. Mě to žere cca 1,2 litru na 1000 km.
K
karlicČlen
Přidáno před 11 měsíců
Měl to plné Adblue a přesto nenastartoval - to je ten problém.
K
krabicaČlen
Přidáno před 11 měsíců
Pokazit se může všechno, nevypadá to, že by to byla extra častá závada, Ducat přitom jezdí kvanta, takže nevidím problém...
J
Jarka a Pavel_DCNováček
Přidáno před 11 měsíců
Ad blue je v kanystru 2x dražší, než čepované. Na dálnici 10 l v kanystru cca 800 Kč čepované 400 kč. Kde mají 1 l za 10 Kč nevím.
M
Mira2B7Člen
Přidáno před 11 měsíců
Za 10 nevím ale za 10.90 ONO Břest u Přerova.
K
karlicČlen
Přidáno před 11 měsíců

HAF22 napsal:

@HAF22 - To je docela hodně velká spotřeba. Mě to žere cca 1,2 litru na 1000 km.

Jaký máš rok výroby? Já 2021 eko terorismus Euro D6Temp
Upravil karlic dne 20.04.2023 09:51, před 11 měsíců
HAF22HAF22Člen
Přidáno před 11 měsíců
Já mám 2018, má to myslim Euro 6.
K
karlicČlen
Přidáno před 11 měsíců
Tak to buď rád, že máš starý motor, protože čím novější motor, tím větší ekoteror a vyšší spotřeba chcanek.
Moje 4L/1000Km je vážně vopruz, pořád dolejvat.
H
HujerČlen
Přidáno před 11 měsíců
Ahoj, teď v ONO Náchod za 12,90 Kč, tj. na celou letní sezonu za 196,- Kč. Nájezd max. 8 000,- km, ford tranzit r.v. 2022, takže za mne .... neřeším ....v zahraničí několikanásobně dražší, to je fakt.
T
Tomik KraluČlen
Přidáno před 11 měsíců
Karlic:
Tak to buď rád, že máš starý motor, ...............Moje 4L/1000Km je vážně .......

Co máš za motor ? To už máš 2,2,l ?
K
karlicČlen
Přidáno před 11 měsíců
Motor
Výrobce motoru: FPT INDUSTRIAL S.P.A.
Typ: F1AGL4113
Max. výkon [kW] / ot. [min-1]: 103 / 3600
Palivo: NM
Zdvihový objem [cm3]: 2287
Emisní limit [EHKOSN/EHSES]: 2018/1832CI, EURO 6CI
Korigovaný součinitel absorpce [m-1]: 0.52
Emise CO2 [emise / ve městě / mimo město] [g.km-1]: 309
Spotřeba paliva [Spotřeba / při rychlosti] [l.100 km-1]:
Spotřeba na 100 km [ve městě / 90 km.h-1 / 120 km.h-1] [l.100 km-1]: 11.8
Ve spojení s 9st automatem původně s Jeepu.
HAF22HAF22Člen
Přidáno před 11 měsíců

karlic napsal:

@karlic - Tak to buď rád, že máš starý motor, protože čím novější motor, tím větší ekoteror a vyšší spotřeba chcanek.
Moje 4L/1000Km je vážně vopruz, pořád dolejvat.



Promiň asi jsem zapomněl uvést, že mám jiný motor než ty ( mám citroen 2.0 120kW)
Nezávidím ti, 4L/1000 to bych se také hodně vztekal. Já jsem rád, že toho Adblue žere málo a proti motoru bez močky to má o litr menší spotřebu nafty než bez ní, takže se spotřebou adbule i nafty jsem celkově spokojen.

Ale ono ještě možná záleží asi i na tom jak se které auto ve fabrice povede. Ja třeba nemám žádné problémy, jezdí to bezvadně olej to nežere vůbec....soused má rok 2022 a nadává nonstop, a furt řeší nějaké závady problémy úniky oleje atd.
Možná máš také pravdu v tom že čím novější tím horší, asi se při výrobě šetří na všem, a normy jsou čím dál horší a motory složitější.
Upravil HAF22 dne 21.04.2023 08:33, před 11 měsíců
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,049,350 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.30372 sekund | Průměrně za: 0.30372 (0) sekund | Dotazy: 154 | Použitá paměť: 2.45MB/4MB