Citovat
ivano napsal:
Citovat
Cau Ivano, tak je jasný že někde v horách nebo na poušti u vesnický pumpy seš rád když seženeš naftu, ale ve všech tebou uvedených zemých včetně vtipného Mongolska se prodávají osobní auta euro5 s Adblue a jezdí tam kamiony s euro4-5-6, takže močovinu mají. Ono se to hrozně rychle mění, globalizace vládne světu (bohužel) dneska už mají normy euro i v Rusku a třeba Kamaz jezdí taky na Adblue.
V radiusu 5000km jak požadoval Sipadan, sežene Adblue vždycky a když nesežene, žádnej stres, je to řešitelný bez větších komplikací.
Ivano byl jsi se podívat v Akureiry na naše dílo?
Jeden nemec so Zetrosom mi tvrdil, že má súhlas firmy do východných krajín na výmenu softwaru na EURO 3, ale neviem, či to nie je blbosť. Asi to také jednoduché nebude.
Ahoj Ivane,
Němec s Zetrosem zřejmě nebyl začátečník :D a měl pravdu.
Formulace sice není zcela přesná, ale ano, lze pomocí SW zajistit fungování tam, kde není močovina k sehnání.
Tím se z této kombinace stává ideální řešení (paradoxně), neboť člověk js schopen dosáhnout i na emisní zóny zde v Evropě.
Mám ověřeno z několika zdrojů ...
Citovat
Aluman napsal:
Zdravím tě Sipadane, jseš tajemnej jak hrad v Karpatech, kam s tím chceš vyrazit?
Adblue seženeš v Jižní i Severní Americe, v Asii, v Jižní Africe (Severní Afrika nevím), Austrálii, nový Zéland, tak mně nenapadá kam bys jel a měl problém Adblue sehnat.
Navíc jestli je ten MB 1018 e4 do roku 2007, tak jezdí bez omezení i bez močoviny, jenom ti bude svítit oranžová kontrolka, upozorňující na nefukčnost ACR.
Jinak to auto je jednoduchej poctivej kus železa, jenom ten motor 0M904 180ps není žádnej divoch, teda spíš je to pěknej lenoch, ta stálá čtyřkolka a velký kola mu dáváj zabrat,chtělo by to aspoň om924 220ps a nebo 9-ti kvalt, nejlépe oboje.
Tajemnej nejsem, ale zase nemusím vše zveřejňovat na netu přeci, koneckonců koho to zajímá že ?
Odpověď je ale velmi prostá - hodně na východ a hodně na jih.
Obecně mi jde spíše o princip a minimalizaci problémů.
Když se konečně absolutně zbavím starostí s plynem, tak si přeci nezavařím s nějakou modrou kapalinou, že ?
Jinak děkuji uctivě za informaci o EURO 4, ano, u MIL verze mám potvrzeno že to je jak píšeš - u civilní jsem to neřešil ...
Co se týče motoru tak jako vždy není moc na výběr, tudíž nějaký kompromis se musí zohlednit.
Vzhledem k tomu, že maximální rychlost je velmi nízká, tak už moc neřeším jak moc.
Jsem ale nesmírně rád, že se podařilo vysvětlit to adBlue .... všem výše velmi děkuji za reakce :_