1jgs - MilanČlen Přidáno
před 15 letDoporučuju se z Brna jen tak ze srandy vydat po D2 ke slovenským hranicím. Možná nenajdeš ani ten kastlík, protože se tím "tdm tdm" otevřou i zamčené dveře. Nedávno jsem jel z Prostějova na Olomouc po "hanácké" dálnici a ve vyjetých kolejích jsem málem ztratil přívěs.
Stav naší dálniční sítě je opravdu alarmující a to v celém Česku. Na některých nově otevřených úsecích je po roce užívání na stejný problém už zaděláno. Zajímalo by mě, kolik by musel stát kilometr nové dálnice, aby byla skutečně kvalitní. Jasně, že se můžeme utěšovat, že třeba dál na východ od nás je ta situace ještě horší. Já chci ale patřit jinam :@.
Oprava, která se na D1 plánuje je opravdu nutná. Jen se už teď děsím těch kolon. Ale asi to budeme muset vydržet.
Milan :_
__________________________________
Všude dobře, :x tak co doma :^ ???!!!
Me2dČlen Přidáno
před 15 letDálniční km by mohl stát i méně, jen je na tom schvalování firem moc lidí kteří ....úplatky?.... neee!!!!!... a to vše prodražuje km o cca několik milionů:v (stavěl jsem silnice)
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
milan59Člen Přidáno
před 15 letAsi nemá smysl brečet nad stavem našich dálnic, kdo jel - zná, kdo nejel - neuvěří dokud nepozná. Pro němce, který zatím tudy nejel, musí být svezení po D1 na Vysočině zážitkem.
Oproti D1 je dálnice na Karlovy Vary poměrně nová, ale její stav a potom úroveň "plátování" je v některých částech horší než na okresce. To jsou pecky do podvozku :v.
FunHlavní administrátor Přidáno
před 15 letNěmci si to ještě pamatují z doby po sjednocení, tenkrát zakusili dosytosti původní Hitlerovi dálnice na východě země. Pak to zkazili tím, že postavili nové.!h Dnes jezdí vzpomínat k nám.:s
Fun
Upravil Fun dne 09.10.2009 11:34,
před 15 letRobertČlen Přidáno
před 15 letJeště kdybysme tak, jak ti zmiňovaní Němci, dovedli předělat D1 v rozumné době. 10let? Za tu dobu oni předělali stovky km a né jenom rozšířit o metr. Hitlerovy betonky rozemleli (materiál použili na podklad), zpravidla rozšířili o další pruh, vybetonovali a když si to sedlo, potáhli asfaltem. Na rozdíl od nás stavějí u dálnic odpočívadla. B)
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
U nás nedávno stavěli silnici dálničního typu s mnoha mosty. Bylo hezké pozorovat jak domíchávače po večerech couvají různě mezi ploty a u spousty domků rostou betonové dvorky, betonové základy, ba i celé garáže. U takové jedné odlívané garáže potřeboval známý provrtat díru na elektřinu. Vzal jsem kango a vrtám a vrtám a ono nic, akorát sekáč se rozpadnul. Holt garáž je z betonu, přenáramného, speciálně tvrdého na mostní konstrukce:o
Od otevření dálnice neuplynul rok a už je v rekonstrukci, rozpadají se prý mosty!)
Možná je naivní si myslet, že jinde ve světě to je jiné. Máme hodně známých v Polsku, Německu, všude jsou nějaké aférky. Ale tak nehorázný nepořádek a korupcí prorostlý celý systém od vlády až po úředníka na měst. úřadě to je fakt rarita. V dnešní době se už nevyplatí přepadat banky nebo tunelovat podniky. Dneska je přeci in LOBOVAT ZA PŘIDĚLENÍ STÁTNÍCH ZAKÁZEK a hlavně ČERPÁNÍ Z EVROPSKÝCH FONDŮ:_
Ale, že se doba vyvíjí je přeci normální. A místo sámošek máme supermarkety, místo sanitek rescue a místo kapsářů, kasařů a přepadávačů zase lobisty, projektové manažery a hlavně poslance a předsedy stran:o
PecaČlen Přidáno
před 15 letJako dálnice z Brna na hranice Slovenska je opravdu zážitek, tady je jediné řešení pro majtele obytných aut, tak to tedy řeším já a to pedál skoro k podlaze a 150 uhánět levým pruhem pak je to úplně v pohodě. Pokud pojedu pomalu levým ublížím autu mnohem víc něž 150 km na 3/4 plynu. To je můj názor. Majitel karavanu to má trochu složitější, jediné řešení je nejzdit tudy. Myslím, že si ani neumíme předstait co se v karavanu za jízdy po takovéto dálnici děje.
Možná bychom měli jako stát vybírat víc peněz za poplatky - však naše dálnice mají historickou hodnotu, měli bychom to umět prodat, něco jako
" přijeďte se svézt - jediný betonový tankodrom v evropě ".
Prostě hrůza no.... Chudáčci naše budlinky
Petr Klamt
tel.: 00420 777 907 674
email.: klamt@seznam.cz
Upravil Peca dne 10.10.2009 00:36,
před 15 letmr_antikČlen Přidáno
před 15 letAno, my také jezdíme rychlostí kamiónů (100 - 110kmh je optimální), takže s touhle rychlostí radši jedu přes Hradec nebo uplně jinudy...
zdenek a Irena LbcČlen Přidáno
před 15 letLetos jsme absolvovali jízdu po D1 2x a opravdu paráda. Hejlépe se nám jelo po dálnici ve Francii, ali i v Itálii. V Německu to také jde, ale při cestě na Caravan salon v Dussedorfu jsme jeli po nové dálnici od Lipska na Kassel. Byl jsem nemile překvapen nekvalitním povrchem.
Osobně si myslím, kdybychom nechali naše dálnice opravit a postavit poláky, nebo chorvaty, trvalo by to rozhodně kratší dobu a ještě by se ušetřila spousta peněz. Jejich nové dálnice nemají chybu.