StandaOpaČlen Přidáno
před 7 letAhoj, obracím se na zkušenější, po letech s polointegrálem Italem se spouštěcí postelí a zadní příčnou úzkou postelí se zadařilo a k výročí svatby jsme se dohodli s manželkou, že pořídíme pohodlnější integrované auto.
Jezdíme 2x rok na 3 - 5 dnů ve 4 dospělých, častěji však s 2 vnoučaty, jinak sami, prodloužené víkendy i delší cesty, vnoučata spí na příčné úzké zadní posteli, my na spouštěcí, z té nám děti padaly. No spaní nic moc. Už taky nejsme nejmladší a nejtenčí.
Vybíráme auto určitě do 3,5 tuny, 7,0 m, velká garáž, podélné postele, oddělená sprcha - hlavně vanička, dvojitá teplá podlaha.
Ano, zadání nelehké, co jsme koukali na výstavách, tak nad 7,0 m délky je již do 3,5 t. problém takové auto sehnat, aby se dalo ještě něco naložit.
Je obtížné se takto vejít do rozumného typu auta, , pár jsme jich na výstavách viděli, vybíráme mezi Adrii, Laikou a Carthagem, Hymerem.
Rád bych sehnal 1 -3 leté, ale těch je málo.
Nyní trochu vítězí Carthago C-tourer 144 LE, šikovné úložné prostory v podlaze, nemá někdo takový či podobný vůz, jaká je spokojenost ?
Zdá se nám dost málo místa na WC, do sprcháče zasahuje postel, posouvá se, nebude to problém, sezení je nějak těsné, otáčení sedaček velmi složité - nepraktické.
nemluvě o čalounění 2 sedadel zadních, tam si 2 dospělí slušně vůbec nesednou. Brání tam velké boční polstrování a skříňka pod nohama. Za ty peníze trochu zklamání při předvedení auta.
Máte někdo konkrétní reálné zkušenosti, radu, doporučení či typ, prosím o ni ty, co vlastní podobné auta. V Brně na výstavě bychom to chtěli případně rozseknout.
Děkuji
Automatické sloučení 29.08.2017 21:09:
Nikdo neporadí..
Standa
Upravil StandaOpa dne 29.08.2017 20:09,
před 7 letplhaČlen Přidáno
před 6 letPodobné auto nemáme, zatím taky alkovnu Hymer camp642, ale zadání na nové auto stejné. Jediný rozdíl je v posteli, tu chceme královskou. Mimo váš výběr máme zatím v merku Pilote, Rapido a možná i Malibu ( diskont od Carthaga)
bydlikemevropouČlen Přidáno
před 6 letZdravím, za nás mohu doporučit Expocamp.de. Strávili jsme tam mnoho a mnoho hodin výběrem.
http://www.erwinh...zeugmarkt/
Měli jsme velmi podobné zadání toho, co jsme chtěli a co bychom rádi. Pravdou je, že jsme několikrát korigovali požadavky, protože až v reále vidíš, že je vše trochu jinak než na obrázcích. Výrobci dovedou interiér tak nafotit, že by se na maličkým prostoru dala pomalu pořádat svatba. V Brně je jediný problém s malým výběrem a spoustou návštěvníků, kteří se chtějí také podívat dovnitř auta, když ty tam rozjímáš. Hlavně, tím jak je náš trh poměrně malý, tak dovozci vystavují jen málo modelů a není srovnání.
Na ohromné ploše v Expoc je téměř celá modelová řada od výrobců, kteří už patří do skupiny Hymer a skvělé je, že si tam můžeš v klidu vše prohlédnout, osedět, vyzkoušet a popřemýšlet. Je to trochu dál, ale pod areálem je parkovací stání pro obytky s vodou a proudem. Na stránkách je mapka a všechny informace. Někde je tam schovaný odkaz i na jejich web kameru z prodejny. Hlavně, jsou tam také slevy, na které u nás nedosáhneš, ale spíše je to o tom, že si můžeš v teple a v absolutním klidu prohlédnout ohromné množství modelů a pokud tam strávíš celý den, tak nebudeš žádná výjimka. Pravda je, že my jsme měli následné problémy s přihlášením, ale to díky tomu, že jsme si vybrali auto, které ..... ale to je dlouhá historie.
Přejeme šťastný výběr
Bobeška + Zdenda + Flíček Dethleffsíček :_
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letAhoj, my jsme měli 5 let Carthago Chic C line 4.9 . Podélné postele, separovaný sprcháč, spouštěcí letiště.
Tedy stejný půdorys jako jste vybrali vy. Pokud budete mít příležitost porovnejte fyzicky C line a C tourer.
U C line najdete celou řadu, dost možná pro vás pozitivních rozdílů. C tourer je odlehčená verze, a právě to
odlehčení má i svoje stinné stránky. Ale radit nelze, výběr auta je tak hodně individuální.
Jinak s kvalitou a zpracováním Carthaga i jeho konstrukčním a dispozičním řešením jsme byli velmi spokojeni.
Tím ale nechci říci, že je stoprocentní. To nelze očekávat u žádné značky.
Naše zkušenost je vesměs pozitivní a nejen proto je i naše další auto opět od stejné značky.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Řešili jsme stejný rébus. Po osmi krásných letech s malou a mrštnou polointegrou jsme chtěli trochu víc prostoru a komfortu, především v zimě. K Tvému zadání tak ještě přibyl požadavek na dvojitou podlahu,
Bohužel, komfortní a kvalitně zpracovaný integrál s dvojitou podlahou, podélnými postelemi, separátních sprchových koutem a pohodlnou šatní skříni do 3,5t neexistuje.
Takže se hledal kompromis, kterým nakonec bylo příčné spaní, kombi sprcha a podélná kuchyně s menší lednicí. Jezdíme ve dvou, lednice stačí, příčné spaní zatím nevadí a v záloze je stále přední postel, na kombi sprchu jsme si zvykl, nakonec jsme ji měli i v předešlém autě.
Druhý problém, alespoň pro nás v danou chvíli, byla cena. Auto nakonfigurované dle našich představ přesahovalo výrazně hranici 2,5 miliónu.
Řešením byla nakonec koupě staršího ale velmi zachovalého Hymer B514 SL. Po roce užívání jsem stále přesvědčen, že to byla správná volba.
P. S. Třeba si někdy “ na důchod” koupíme auto bez kompromisů v půdorysu a výbavě ale to pak bude 5-6 tuna. Do 3,5t to fakt nejde. Prolezl jsem důkladně všechny ty odlehčené verze Hymer, Carthago...... Vždy jsem tam našel nějaké ale.....
Přeji šťastnou ruku přimvýběru :_
StandaOpaČlen Přidáno
před 6 letAhoj, díky všem za reakci, ano ,
nějak si nevíme rady, co upřednostnit, zda pohodlí s dobrým uspořádáním, ale větší délkou, nebo více kompromisů a auto do těch cca 7m.
Váha je jak víme diskutabilní, do 3,5 t. se některá můžou otypovat, ale prakticky se do ní vejít u těchto aut moc nejde. I současný polointegráč jsme měli naložený ve 4 dospělých a běžnou výbavou na cca 3 800 kg. Naštěstí také nás ještě nevážili.
Jipe, C line se nám líbí, ale už je téměř nemožné jej dnes otypovat do 3,5 t. Pokukujeme nyní po C tourer 148 nebo 9, splňuje naše parametry uspořádání, ale jsou už strašně dlouzí 7,38 a 7,47 m a pro 2 lidi, občas 4 osoby se mi to zdá opravdu hodně dlouhé. Na druhé straně, dnes mám na 7 m autě vzadu nosič skútru a mám 7,4 m také a žádný problém s tím nemám. Jezdíme více kempy, Stplz. na divoko málo. Na co si dát u Toureru víc pozor, než u C line ?
I zde oba zmíněné Hymery jsou moc pěkná auta, třída B klase je rovněž naše úvaha, je jich ale málo, Exiss se nám moc nelíbí.
Hledáme a vybíráme na zmíněných serverech i po ČR, ale nabídka je malá, snad nyní po sezoně to bude lepší.
Děkuji za Sz, ozvu se po neděli.
MartasikČlen Přidáno
před 6 letAhoj, mam podobně požadavky na Obytne auto zatim uvažují o Itineo MC740 (podélné lezení, velká lednice, odděleny sprchový kout) doloznost cca 400 kg po doplnění solaru a markýzi. Mate někdo zkusenosti s kvalitou těchto vozu?
PalmosČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
pred rokom a pol som kupil novy integral Itineo SB700, tak sa skusim strucne podelit o doterajsie skusenosti.
Itineo je dcerska firma francuzskeho vyrobcu Rapido, zamerana na vyrobu low-costovych integrovanych obytnych aut. Mna dostali rozlozenim interieru, ktory som nenasiel v ziadnom inom integrovanom aute (poschodove postele vzadu) -povodne som chcel ist do alkovne, ale ked som nasiel integrovane auto s podorysom a priestorom ako alkovna, tak bolo rozhodnute. V Itineu je totiz predna spustacia postel uplne vpredu. Potrebujes iba sklopit vodicovu a spolujazdcovu sedacku a stale Ti ostane k dispozicii cela "obyvacka". Aj cena bpla blizka lepsim alkovniam, tak som zvolil integral, co sa vdaka jazdnym vlastnostiam ukazalo ako stastne rozhodnutie.
Pytas sa na kvalitu tychto aut. Mal som pred kupou vlastneho auta pozicane mnozstvo roznyvh obytnakov z pozicovni. V slovenskych a ceskych pozicovniach najdes vacsinou nove auta (1-2 roky) z nizsej alebo strednej triedy. Cize premiove auta som vdel a pochodil iba na vystavach. Z tohto pohladu je Itineo presne to, co o nom hovori cena. Nie je to ani najlacnejsi Talian, ani premiovy Nemec. Je to proste sarmantny Francuz, pri ktorom si obcas ponadavas na nejaky nezmysel, ale nakonoec ho budes s laskou opatrovat :^
Zatial ziadna vacsia oprava, vsetko relativne drobnosti odstranene v zaruke. Mam na nom kopec vybavy, nalozil som jedlo, plnu nadrz nafty a vody, a vaha so soferom ukazala 3230 kg. Cize traja spolujazdci a nejake to oblecenie sa este vojde do limitu. Ked dam ale este styri bicykle, tak v najhorsom podporim rakusky statny rozpocet..
Spatne svoje rozhodnutie nelutujem, Itineo mozem doporucit ako integrovane auto za dobru cenu.
Kludne sa pytajte, ak niekoho zaujalo Itineo..