Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Vyleštění přední a zadní části karavanu.: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Vyleštění přední a zadní části karavanu.

Poslední aktualizace před 7 let
O
OteckoČlen
Přidáno před 7 let
Možná, že již tato otázka padla v tomto fóru, ale chtěl bych provětrat nové technologie.
Můj bydlík je již 14 let stár a přední strana je matná a chtěl bych ji oživit. Má někdo tip, jaké přípravky použít? Jedná se o plast s lakovaným povrchem. Děkuji za reakce.
BeranBeranČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,mám nejlepší zkušenosti s lešticí pastou Farécla,funguje bezvadně jak na rozleštění při opravách laku tak na oživení laku zmatovatělého stářím.Kromě toho dokáže rozleštit i drobná poškození pokud nejdou příliš do hloubky .Zkoušel jsem s tím leštit i zašlá skla polykarbonátových světlometů,funguje i na to.Prodává se v různě velkém balení a je potřeba pořídit i držák lešticího kotouče do vrtačky a lešticí kotouč.Jde to ale i ručně ale je to docela dřina.Náklady na pořízení držáku kotouče,kotouče a lešticí pasty jsou cca 1000 Kč.Pokud máš leštičku stačí jen koupit pastu.Záměrně neříkám kde,aby si někdo nemyslel,že dělám reklamu.Stačí zadat Farécla a vyjde několik prodejců.:_
Samotář
H
hymer662Člen
Přidáno před 7 let
Jde o standardní renovaci laku. K dosažení požadovaného výsledku je potřebné dodržet postup:
1) umytí, odmaštění a odstranění původních vosků a polétavé rzi (velmi důležité) např. používám Iron X
2) použit pastu vhodnou pro daný způsob údržby karosérie (abrazivní pasta) - ideální je pracovat s leštičkou
3) nanést ochrannou vrstvu (leštící) a vyleštit (tvrdé vosky)

Tímto postupem a použitím vhodných přípravků lze dosáhnout téměř nového vzhledu laku a hlavně ochrana laku až na 8-12 měsíců, Následné měsíce stačí obytko jen opláchnout vodou.
Bohužel je to dřina, pokud chceš udělat obytko celé tak 2 dny práce. (s leštičkou).
Náklady v počátku nejsou malé:
-aušampon : cca 80-120
-IronX: cca 450
-pasta renovační: 300-600
-pasta leštící: cca 1000 (tzv. tvrdý vosk)
-leštící mikroručníky... cca 300

Pasty vydrží na cca 3-4x "renovace" (u obytka 6.5 m) tudíž cca na 3 roky
Na trhu je množství přípravků, to je dobře", horší je,rozhodnout se co použít. Při použíti kvalitní pasty (tvrdý vosk) se ti práce a investice odvděčí v tom, že jen dále oplachuješ a hmyz lehce odstraníš bez nutnosti použití dalších přípravků. Samozřejmě je lak chráněn mechanicky, UV , voda apod...
Podívej se na videa, je jich dostatek a postupy jsou krásně zpracované. M.j. tam i pochopíš, že je značný rozdíl v kvalitě údržby karosérie a jak to dělat. Zrovna to je oblast, kde cena přípravků (její výše) ukazuje na kvalitu přípravku.
Po prvním čištění a renovaci obytka, ikdyž jsem měl leštičku, tak jsem měl ruce jako opičák...
Snad ti můj popis pomohl.
O
OteckoČlen
Přidáno před 7 let
Děkuji za Vaše reakce. S pozdravem Otecko.
R
RudyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Nemilany napsal:

Jde o standardní renovaci laku. K dosažení požadovaného výsledku je potřebné dodržet postup:
1) umytí, odmaštění a odstranění původních vosků a polétavé rzi (velmi důležité) např. používám Iron X
2) použit pastu vhodnou pro daný způsob údržby karosérie (abrazivní pasta) - ideální je pracovat s leštičkou
3) nanést ochrannou vrstvu (leštící) a vyleštit (tvrdé vosky)

Tímto postupem a použitím vhodných přípravků lze dosáhnout téměř nového vzhledu laku a hlavně ochrana laku až na 8-12 měsíců, Následné měsíce stačí obytko jen opláchnout vodou.
Bohužel je to dřina, pokud chceš udělat obytko celé tak 2 dny práce. (s leštičkou).
Náklady v počátku nejsou malé:
-aušampon : cca 80-120
-IronX: cca 450
-pasta renovační: 300-600
-pasta leštící: cca 1000 (tzv. tvrdý vosk)
-leštící mikroručníky... cca 300

Pasty vydrží na cca 3-4x "renovace" (u obytka 6.5 m) tudíž cca na 3 roky
Na trhu je množství přípravků, to je dobře", horší je,rozhodnout se co použít. Při použíti kvalitní pasty (tvrdý vosk) se ti práce a investice odvděčí v tom, že jen dále oplachuješ a hmyz lehce odstraníš bez nutnosti použití dalších přípravků. Samozřejmě je lak chráněn mechanicky, UV , voda apod...
Podívej se na videa, je jich dostatek a postupy jsou krásně zpracované. M.j. tam i pochopíš, že je značný rozdíl v kvalitě údržby karosérie a jak to dělat. Zrovna to je oblast, kde cena přípravků (její výše) ukazuje na kvalitu přípravku.
Po prvním čištění a renovaci obytka, ikdyž jsem měl leštičku, tak jsem měl ruce jako opičák...
Snad ti můj popis pomohl.

Nemohl bys prosím doporučit osvědčený výrobek (pasty)? Myslím, že tento "přísně nekomerční" web tu trochu reklamy snese. Pokud bys měl z takového doporučení neblahý pocit, prosím SZ. Díky :_
H
hymer662Člen
Přidáno před 7 let
Pastu až po důkladném umytí - pro odmaštění silný šampon bez vosku a Iron X používám. (používám Carline AUTOŠAMPON 5L )

Finish Kare 215 - One Step Cleaner & Sealant (mírna abraziva dočistí fleky z karoserie nebo stěn obytky.
Tato mírně abrazivní leštící pasta / čistič laku velmi rychle odstraňuje oxidaci a jemné škrábance, akumulované nečistoty, zbytky asfaltu a vzdušnou korozi, skvrny od tvrdé vody, stopy po hmyzu atd. Zároveň lak chrání špičkovým polymerovým voskem s brilantním leskem, typickým pro značku Finish Kare.

Finish Kare 215 - One Step Cleaner & Sealant je ideální tam, kde je potřeba maximálně rychlý a efektivní výsledek - autobazary, předprodejní servis, zakázky s omezeným rozpočtěm.

Finish Kare 215 - One Step Cleaner & Sealant je ale vynikající i pro laky v téměř perfektním stavu, kde je strojní leštění (korekce vad laku) zbytečné, ale pouhé voskování nedostatečné. Přípravek šetrně zbaví lak nečistot, starých vosků a drobných vad a vytvoří kvalitní základ pro aplikaci přírodních i syntetických vosků. Je vynikající pro přípravu laku před aplikací vosku Big White - Hi-Temp Paste Wax.

Jemná abraziva pracují velmi rychle a bezpečně a v závislosti na tvrdosti laku odstraňují více či méně škrábanců. Díky symbióze abraziv a obsažených chemických čističů však pasta vždy odstraní mikroskopické škrábance, oxidaci laku a film akumulovaných nečistot - tedy vady, které se nejvíce podílí na zašlém vzhledu laku. Výsledkem je, že se lak rozsvítí, vrátí se mu původní barva a lesk, získá hladkost a celkově působí zdravým dojmem. Tento efekt výrazně podporuje obsažený polymerový vosk, který zároveň chrání lak před opětovnou degradací, perfektně odpuzuje vodu, zamezuje ulpívání nečistot a usnadňuje údržbu.

Stejně jako u ostatních produktů Finish Kare zraje nanesená vrstva několik hodin a postupně se zvyšuje lesk a hladkost povrchu.

Finish Kare 215 - One Step Cleaner & Sealant je možné aplikovat ručně, nejlepších výsledků však dosáhnete při použití s excentrickou či rotační leštičkou.


Následně na místa jako čelo alkovny, kapota přidám tzv. tuhý vosk, tímto krokem si zajistím snadné odstranění hmyzu, bez použití odstraňovačů hmyzu (stačí mokrý hadr)

používám:

Finish Kare 2685 - Paste Wax
nebo
SOFT99 The Kiwami Extreme Gloss Wax

Jak jsem psal je mnoho přípravků dalších včetně nano přípravků apod.
CibiCibiČlen
Přidáno před 7 let
Zkusil jsem na 25 let starou dodávku na zažranou špínu, která nešla dolů CIF - na lamínátovou nástavbu, jako druhý jsem použil leštící pastu Tempo, kterou jsem dosáhl vyčištění a vyleštění do původního celkem slušného laku. Navrch ještě pak dávám něco s želvou (Turtle wax). Nic z toho není profi, na nové auto bych to nepoužil, ale na tyhle staré auta se mi to osvědčilo. No a pak to chce žebřík a dost vůle to udělat :-)
VW LT 35 maxi
Vlasta49Vlasta49Člen
Přidáno před 7 let
Taky se chystám vrátit obytce zašlý lesk, zvláště pak vrchlíku nad předním sklem. Ovšem jak a z čeho se tam dostat?
Na boky stačí žebřík, ovšem přes kapotu se blíž k vrchlíku nedostanu.
Výška auta je 3,2 m.
Poraďte, co používáte vy – máte na to lešení?
Díky
Vlasta
H
hymer662Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

Vlasta49 napsal:

Taky se chystám vrátit obytce zašlý lesk, zvláště pak vrchlíku nad předním sklem. Ovšem jak a z čeho se tam dostat?
Na boky stačí žebřík, ovšem přes kapotu se blíž k vrchlíku nedostanu.
Výška auta je 3,2 m.
Poraďte, co používáte vy – máte na to lešení?
Díky
Vlasta


JJ velký problém. Vyřešil jsem to tak, že jsem našel rampu (obvykle někde u skladů apod) přistavil obytko čelně, natěsno k rampě a potom to šlo již dobře. Stal jsem na rampě, nohy cca v úrovni dolní hrany čelního skla.
Vlasta49Vlasta49Člen
Přidáno před 7 let
JJ velký problém. Vyřešil jsem to tak, že jsem našel rampu (obvykle někde u skladů apod) přistavil obytko čelně, natěsno k rampě a potom to šlo již dobře. Stal jsem na rampě, nohy cca v úrovni dolní hrany čelního skla.

Nemilany, díky za typ - taky mne to tak napadlo.
Ale vidím, že Ty máš alkovnu, tak je to snadnější.
Já mám obavy, že na integrál to nebude stačit.
Ale již mám typ, kam to přistavit a tak to vyzkouším.
Ještě jednou díky
Vlasta
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Otecko, Beran, hymer662, Rudy, Cibi, Vlasta49

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,979,341 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26842 sekund | Průměrně za: 0.26842 (0) sekund | Dotazy: 95 | Použitá paměť: 1.98MB/2MB