Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Ma smysl priplatit za znackovou vestavbu?: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Ma smysl priplatit za znackovou vestavbu?

Poslední aktualizace před 7 let
HAF22HAF22Člen
Přidáno před 7 let
Chtel bych se zeptat lidi, kteri maji zkusenosti, jestli ma smysl priplacet za znacku jako je Possl nebo Weinsberg, nebo je lepsi se na to vykaslat a jit do nejake neznackove vestavby typu roller team, CI, Bravia, atd. Zajima me pohled jak z poledu kvality provedeni, tak z pohledu ztraty na cene pri pozdejsim prodeji.
MarloMarloČlen
Přidáno před 7 let
Zrovna řeším podobné dilema s tím, že se zase rozhoduji, jestli Adrii, Vantourer nebo třeba Activ Line od Krsu, případně si od nich nechat na svou dodávku postavit něco na míru. Nemáte někdo zkušenost o kolik dráž to tak vychází ?
vlastnoruční vestavba - Fiat Scudo
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Na to je prave.dobre vyrazit na.konci srpna.do Dusseldorfu. Vsechny znacky dukladne prolezt a porovnavat.
Rozdily mezi nimi jsou, zalezi na narocnosti uzivatele.
Co se kvality zpracovani a pouzitych materialu tyka, jsme nakonec meli tri finalisty. Malibu, Westfalia a LaStrada.
Roli ale budou urcite hrat i pudorys a celkove sympatie.


Jinak samozrejme auto od maleho vestavbare vyjde levneji pokud jdes na prvnim miste po cene.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
tomkoptomkopČlen
Přidáno před 7 let
Přesně toto jsme před pěti lety řešili. Vyhrála LaStrada i když byla o něco dražší. Spíš je třeba důkladně promyslet uspořádání a co od toho očekáváš a co potřebuješ.
My jsme si identické auto, které jme vybrali, na týden půjčili v Německu - u nás nebylo na půjčení, tedy ani na prohlédnutí a pak když nám vyhovovalo objednali.
A udělali dobře, vestavba zcela bez problémů, nic nevrže, neodpadlo a vše funguje tak jak má.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let
Mam za sebou prechod od znackove Westfalie k neznackovemu Cleveru. Prvni vec je, ze ono nazyvani znacka resp. neznacka je zavadejici. Majitelem znacky Clever je Poessl, veskere nalezitosti dovozu jsem nakoc resil s Poesslem. Totez plati pro Westfalii vlastnenou francouzskym koncernem. Dle meho je toto trideni nesmyslne, staci se podivat na provedeni jednotlivych modelu matek a dcer.
Ted ke kvalite, zpracovani : kdyz jsme menili, mel jsem dilema jestli jestli opet Westfalie nebo Clever. Westfalka mela naprosto perfektni zpracovani, do posledniho sroubku, navic jsem mel nekolitou zkusenost zevse fungovalo. Clever nabizel za stejnou cenu ale plny komfort, nic jsem nemusel objednavat. Kdybych chtel to same od Westfalie, znamenalo by to navyseni ceny o 50% . Je to vse jen o penezich, pokud nejsou problem dostanes za ne u prestiznich modelu pridanou hodnotu, pokud ti staci funkcnost udela ti low-endovy model stejnou sluzbu. Samozrejme u techto modelu nemuzes ocekavat dokonale zpracovani, ale ucel to splni. My chceme jezdit, do auta chodime spat, tudiz nejake neolemovane hrany ktere nejsou videt nas netrapi, navic intenzivni pouzivani je na aute videt, u Westfalky me to prislo lito, u levneho modelu to az tak neprozivam.
Zaver : zalezi na tve penezence a jak moc preferujes kvalitu, kterou za navyseni dostanes. Funkcne ti vse splni i low-endovy model. Prodej ojete Westfalky byl problem, vetsina zajemcu nechtela priplacet za znacku, rozhodujici pro ne byla cena. Jak se bude prodavat low-endovy model se dozvim uz za par let.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
"priplacet za znacku jako je Possl nebo Weinsberg, nebo jit do nejake neznackove vestavby typu roller team, CI, Bravia" - všetky vymenované sú predsa značkové?!
Neznačková je tá, urobená doma. Alebo urobená na mieru u výrobcu.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

copy napsal:

"priplacet za znacku jako je Possl nebo Weinsberg, nebo jit do nejake neznackove vestavby typu roller team, CI, Bravia" - všetky vymenované sú predsa značkové?!
Neznačková je tá, urobená doma. Alebo urobená na mieru u výrobcu.


Myslim, ze asi vsichni vime, co ma tazatel na mysli.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
ZdeneksedZdeneksedČlen
Přidáno před 7 let
Máme tři a půl roku Active Line od Krsů. Nerad bych tady vytvářel nějakou neověřenou reklamu takže jen fakta: Výrobce jsme vybírali 3roky po výstavách. V závěru byla volba jednoznačná. Nikdo jiný nenabídl takovou možnost variability interiéru při perfektní kvalitě zpracování včetně vybraných doplňků a motorizace už při výrobě ve Fiatu. Máme auto doslova na míru a nic bychom na něm neměnili. Vše ověřeno 3 a půl letým povozem při cca 180ti nocích v autě ročně a současných 85000 km. Vše drží nic nevrže. Malé závady které jsme měli nestojí za zmínku zvlášť když posloucháme nářky majitelů vozů jiných výrobců. Podrobnosti mohu sdělit na SZ.
M
mariaČlen
Přidáno před 7 let
taky jsem se několik let rozhodoval. Nakonec to byla z části otázka peněz a z větší části otázka pěti sedadel, co nás přesvědčilo ke koupi "neznačkové". Při našem způsobu používání a cestám ( spíše necestám ), které absolvujeme, by mi srdce krvácelo při likvidaci auta o 100% dražšího. Neřeším škrábance, nabořený schodek, promačkané plasty atd. A nějaký ten vytřepaný šroubek si zašroubuji klidně zpět. Drobné nedokonalosti, neslícování, neolemování ...., mi více než vynahradí funkcionalita a pocit, že se nemusím bát někam vjet, abych si neušpinil zástěrky.

Co se prodejní ceny ojetiny týče, ne každý je ochoten zaplatit nadstandardní výbavu. Je jednodušší koupit auto s nižší výbavou a následně dovybavit, než kvůli snížení ceny něco demontovat a prodávat zvlášť.
ropropČlen
Přidáno před 7 let
Chtěl jsem Possla, před koupí jsem prolezl dvoletého a mě o značce a v souvislosto s kvalitou nepřesvědčíš. Nakonec jsem vzal CI, mám ho 5rok, po počátečním vychytování mouch dnes vím, že už spolu zůstaneme. Jediný zásadní problém byll s turbem.
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
TominoTominoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

HAF22 napsal:

Chtel bych se zeptat lidi, kteri maji zkusenosti, jestli ma smysl priplacet za znacku jako je Possl nebo Weinsberg, nebo je lepsi se na to vykaslat a jit do nejake neznackove vestavby typu roller team, CI, Bravia, atd. Zajima me pohled jak z poledu kvality provedeni, tak z pohledu ztraty na cene pri pozdejsim prodeji.


Pokud mohu svůj názor, tak bych si dovolil poupravit dotaz, který je z mého (možná profesně pokřiveného) pohledu zcela špatně položen.
Neexistuje v zásadě rozdíl mezi tzv. značkovými a neznačkovými (v kontextu položeného dotazu) rozdíl. Někdo může právě tebou uvedené značky jako neznačkové vnímat jako značkové a naopak. Dotaz, který by byl položen na úroveň zpracování, ceny , výbavy atd by měl rozhodně větší smysl.
Samozřejmě existuje propastný rozdíl mezi v garáži vyrobenými exempláři a profi výrobou, ale to je jiné téma na jinou diskusi.
Při výběru konkrétního auta (obytného) je důležité si stanovit priority potřeb, půdorys a samozřejmě výbavy. Nazákladě těchto ujasněných zkušeností pak vybírat nezávisle na značce, či výrobci to nejoptimálnější. Doporučuji navštívit prodejce, výrobce, distributora, který tebou konkrétní auto má fyzicky k dispozici a prohlédnout si jej detailně, zvážit klady a zápory, samozřejmě zpracování a cenu. Ideální je, když ti daný prodejce, či výrobce poskytne možnost se svézt a případně si daný model půjčit na víkend.(existují i zajímavé nabídky, kdy ti cenu nájmu pak odečtou z kupní ceny).
Důležité je i to, co se skrývá pod obložením, za skříňkami, pod matrací, na podvozku, použité materiály a spotřebiče, provedení nábytku, elektroinstalace, plynových rozvodů, ukotvení sedadel zejména ve druhé řadě, použitá sedadla a jejich funkce (seřízení, rozkládání atd) a samozřejmě i přístup prodávajícího před, při a zejména pak po uskutečnění obchodu (zjistíš za pomoci strýčka Googla..třeba), nebo na různých setkáních, diskusí s majiteli dané značky...to vše hraje zásadní roli pro tvoji budoucí spokojenost s autem. Ne vždy cena je to nejvíce rozhodující.. Rozhodně přeji šťastnou ruku a mysl při výběru!!!
Tomino
ajfelaciajfelaciČlen
Přidáno před 7 let
Máme vestavbu od Turčan auto a nedáme na ni dopustit slouží už 9roku a stále parádní bez problémů.
Trvalo nám 2roky než jsme rozhodli jakou ale stoji to za to.
Daniel La StradaDaniel La StradaČlen
Přidáno před 7 let
Zrovna nedávno jsem tady popisoval naše zkušenosti s La Stradou. A jsou bohužel přesně opačné, než zde popisuje tomkop. Je pravda, že jsme jí koupili pětiletou, ale i tak, ty závady, které tam jsou, se nestaly opotřebováním. Vadí mi například také vrzání a klepání všude možně, ale to opotřebováním je a tedy to nekritizuji (i když si o tom u značkové vestavby myslím svoje). To co kritizuji, popisuji zde: https://www.carav...ost_230887

Sorry, ještě jsem se stále nedokopal k tomu, abych sem dal slibované fotky.

Takže závěr pro mě je takový, že já bych už raději nechal vestavbu raději dělat a dohodl si přesně, co chci. Hledal bych dlouho a pečlivě, vybíral, zjišťoval kdo co má a jaké jsou zkušenosti. A až bych vybral, tak bych se tam jel podívat, jak to vypadá, jak to dělají atd atd. Ona jistota, že to bude super a kvalitní, není nikdy, ani u značky, ani u soukromníka. Pokaždé to může někde ošulit, zkrátit si cestu a to, že to udělal se pozná až za spoustu let. To riziko se dá jen pečlivou přípravou velmi snížit, si myslím.
Upravil Daniel La Strada dne 30.07.2017 16:53, před 7 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: HAF22, Marlo, JiPe Highlanders, tomkop, Vajglon Hnuson, copy, Zdeneksed, maria, rop, Tomino, ajfelaci, Daniel La Strada

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,593,264 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19923 sekund | Průměrně za: 0.19923 (0) sekund | Dotazy: 107 | Použitá paměť: 2.07MB/2MB