Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 kvalita bydlíků: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

kvalita bydlíků

Poslední aktualizace před 7 let
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
Knaus má fabriku v Maďarsku, niekoho to tu prekvapilo. A že Dometic veľkú časť produkcie vyrába vo Fiľakove? Bývalý Kovosmalt?

Našiel som v článku: Hlavným odberateľom produkcie Dometic Slovakia budú Trigano Francúzsko, GPSAS Francúzsko, Fleurette Francúzsko, Hymer Nemecko, Buerstner Nemecko, Laika Taliansko a ADRIA MOBILE Slovinsko.
K očakávaným dodávateľom pre novú produkciu žiadateľa patria spoločnosti Star Group Turecko, Oroshaza Maďarsko, Dortun SR, Alcast SR, Thorma SR, SCA SR a Teraplastic SR.
Daniel La StradaDaniel La StradaČlen
Přidáno před 7 let
Já myslím, že to je všude stejný.

Máme integrál La Stradu. Moc pěkné auto. Když jsme to kupovali, prodejce mlel pořád něco o tom, jak to je prémiová značka, prostě extra super epesní forte brutálně nádherný. Jo, kulový s přehazovačkou!
- roletka police nad sporákem je uřízlá o centimetr kratší, takže pořád vypadávala a proto jí vozím v polici nad předními sedačkami
- podlaha pod stolem, před zadní sedačkou, je uřízlá křivě, takže je tam centimetr fuka.
- když jsem vyndal všechny šuplíky v lince, protože začala téct voda, zjistil jsem, že montážník si ulehčil práci a bordel (odřezky atd) naházel za ty šuplíky. Bylo to asi nad jeho síly to vysát.
- když jsem vyndal umyvadlo v koupelně, koukal jsem na změť hadic, naprosto chaoticky zmuckaných do sebe, asi to ufikli příliš dlouhé a nechtělo se jim to zkracovat, tak to zklubkovatěli a zakryli.
- taková ta ohebná trubka vedení teplého vzduchu pod linkou, končí centimetr před vyústěním, takže linka je pěkně vyhřátá, ale ven toho moc nejde.
- vrcholem je šuplík pod postelí vysouvací do uličky. Postel se samozřejmě prohýbá. Obzvlášť tedy pode mnou, ale i kdyby tam ležel sebelehčí nocležník, bude se ta postel trochu prohýbat. Pan kretén vymyslel vysunovací šuplík přichycený zespodu na tu postel. A vepředu jsou hned pod tím šuplíkem dvířka oddělující uličku od garáže. Takže postel tlačí šuplík dolů, ale dvířka ho vpředu nepustí. Slovo páka je pro designera zjevně neznámý pojem. Když jsem poprvé koukal na ty vyrvané šroubky, kterými je šuplík přišroubován k posteli, tak jsem si myslel, že tam někdo dal něco těžkého. Až pak mi došlo, že projektant byl mdlého rozumu. Jo a mimochodem, ten šuplík dělají v těch Strádách pořád, nevěřím, že tu postel zpevnili tak, aby se neprohýbala.

Jestli se dokopu k tomu, abych to vyfotil, tak vám to sem dám, abyste viděli, že to všechno je pravda. Všechno to jsou prokazatelné chyby už z výroby, to není opotřebováním nebo něco podobného. Výstupní kontrola asi šla na pivko, nebo žádná není.

Na druhou stranu, a to chci zdůraznit, je pravda, že to auto máme opravdu rádi. I s těmi chybami se dá žít, nejsou zásadní a dělá nám tolik radosti, že nakonec nad tím člověk mávne rukou a jezdí a užívá si to. A o to myslím jde především, ne? :-)
SchedySchedyČlen
Přidáno před 7 let
Musím se taky přidat ke kritice kvality. Měl jsem z vypůjčeného integrála Burstner, 2017 - limited edition 30 :). V pořizovačce 2 mil bez DPH. Najeto asi 8 tis, takže téměř úplně nové a musím podotknout nádherné auto. Jenže - cestou po dálnici mi žena povídá, že támhle tou dírou je vidět ven. A měla pravdu, dveře u řidiče byly jaksi špatně namontované a prostě mezi gumou byla díra na dva prsty. Nevím co s tím udělají, když to bylo namontované napevno. Dále nešly zatahovat přední žaluzie, protože to technicky nebylo možné. Nechápu. Za jízdy se neustále otvíral panel oddělující sprchu od WC, takže se při brždění vždy ozvala brutální rána. No a pro panty na dveřích do koupelny bylo jaksi víc vyvrtaných dírek. Holt se na poprvé netrefili, tak to převrtali. Bylo mi z toho smutno, jak může vypada vlajková loď výrobce. Moc smutno. Předtím jsem měl půjčené polointegrované modely 2016 a 2015 a ty tolik much neměly, i když některé konstrukční nedostatky se taky našly.
Adria Unica 432PX
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Pánové i mistr tesař se někdy utne a komu se to někdy nestalo a je neomylný- ani bohu se to nepovedlo . Tím je nechci omlouvat jen říct že i u staršího vozu jsem předělával některé věci z r.v. 06. Detffles . Ten kdo ty palandy navrhl na nich nikdy neležel viz foto. galerie. U nového r.v. 016. posuvné dveře ,asi neměl delší šroubky na skladě na C. profil lištu . Jinak jsem byl s oběma v celku spokojen ,každý měl své pro a proti . Vývoj nezastavíš , jen by jim měl FUN přeposlat některé naše odkazy .
Žijeme jen jednou.
P
paragČlen
Přidáno před 7 let
Hoši,o čem bychom si psali a povídali,kdyby to výrobci dělali na 100%?Neměli bychom co vylepšovat k obrazu svému a nebyla by to nuda,kdyby se za 10-15 let nic nepokazilo?Žadné šroubky by nepadaly,dvířka by se nekroutila a nástavba po krátkém čase nevrzala?To by byla otrava
s takovým dokonalým autem jezdit,né?
Ahoj já
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
Bol tu jeden pokus o výrobu "dokonalých áut" - p. Valciu..
Tie fotky boli strašidelné.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,720,854 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.15376 sekund | Průměrně za: 0.15376 (0) sekund | Dotazy: 75 | Použitá paměť: 1.84MB/4MB