Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 nešťastná koupě nového obytného vozu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

nešťastná koupě nového obytného vozu

Poslední aktualizace před 7 let
1jgs - Milan1jgs - MilanČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

kebule napsal:

Bohužel to byl pan Harmáček, HVCaravans z Mariánských lázní, ......


Po přečtení prvního příspěvku jsem si to tak nějak myslel. Já to u Harmáčka zabalil už v předprodejní části. Tak nějak se mi to nezdálo. Za dobu podnikání už mám lidi čich. A tam to smrdělo. Díky bohu.
Držím pěsti ať vše dobře dopadne. Tohoto partnera v procesu reklamace Vám teda nezávidím. Pevné nervy. Ale řešte to. A důrazně!
Milan :_
__________________________________
Všude dobře, :x tak co doma :^ ???!!!
misusmisusČlen
Přidáno před 7 let
A v tom servisu Ford kde probehla diagnostika vam zarucni opravu neudelaji ?
S hamackem to bude zjevne na levacku tak nebude idealni trvat na reseni u nej ...
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

misus napsal:

A v tom servisu Ford kde probehla diagnostika vam zarucni opravu neudelaji ?
S hamackem to bude zjevne na levacku tak nebude idealni trvat na reseni u nej ...


Samozrejme ze udelaji. A pokud tam bude spokojeny bude tam jezdit porad .)
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
ValteracciValteracciČlen
Přidáno před 7 let
Jaký to má vin? Podle něj se dá zjisti všelicos.
Mondeo combi 2,0 154Kw + aktuální Swift Chalenger Sport 586 - předtím Bailey Ranger 550/6 a ještě předtím Bailey Peagant Provence + posádka 2 + 2 + 1
kebulekebuleČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Citovat

misus napsal:

A v tom servisu Ford kde probehla diagnostika vam zarucni opravu neudelaji ?
S hamackem to bude zjevne na levacku tak nebude idealni trvat na reseni u nej ...


Samozrejme ze udelaji. A pokud tam bude spokojeny bude tam jezdit porad .)


To máte pravdu, pan Harmáček tento týden po telefonu už začal brát zpět informaci o chybných motorech, prý jsme si tu ji vykonstruovali sami.... Navíc bohužel nové vstřikovače nejsou momentálně k dispozici, jelikož celá objednaná dodávka Fordem jde do výroby - nikdo nemá na skladě, jelikož se nepředpokládá, že nové motory budou mít problém se vstřikovači... počítám, že kdyby Ford o závadách věděl, jak pravil Harmáček, tak by na záruční výměny byly připraveni. Navíc jak jsem již uvedla, se nám ozvali další noví majitelé Fordu Benimar od Harmáčka a nikdo z nich nemá problém s motorem, takže nejvíc nabízející se historie opravdu napovídá tomu, že si pan Harmáček (má servis na Fiat) diagnostikou zjistil důvod hlášení chyby, tuto smazal a nám oznámil informaci o závadě na rozloučenou jako informaci od jiných zákazníků.

Ale pravda, než budeme tyto smyšlenky tvrdit, tak se znovu Harmáčka zeptáme, kdo mu hlášku na motoru oznamoval.
Ota a Jarka 65 a 55
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
Dlouho jsem zvažoval jestli se mám do týdle podivný "diskuze" zapojit, ale:

1) jak víte že jsou v prdeli vstřiky, když Harmáček (pokud vím) má diagnostiku Fiat ?
2) jestliže vaše auto je postižený vadnejma vstřikama, jak je možný házet špínu na dovozce ? Někdo ho tu beztrestně označuje za levaře: je to jen flusanec špíny od plebejský lůzy, nebo je to relevantní informace postiženýho klienta ? (relavantní argumenty se mi od pisatele přes veškerou snahu najít nepodařilo,..:x.)
Podotýkám, že tady je skanzen - flusat beztrestně špínu na kohokoli ze servisáků nebo dovozců. Znám z vlastní zkušenosti hodněkrát, že.
3) jak je možný, že v pátek si auto odvezete a v sobotu už tady ukřivděně bulíte ? Neměli jste stát v pondělí na dvoře v Mariánkách a žádat reklamační protokol ?
4) jak může dovozce auta za nemocný vstřiky ?
5) jestli projevil obavu nad problémovejma vstřikama u Fordu: zeptejte se každýho automechanika na Fordí motory 2,2 100 a 120PS,.... řekne Vám to,.... (pokud projevil obavu nad vstřikama: je to snad šmejd?) Proč jste si předem nezjistili všechny dostupný informace? Nebyly k dispozici? Tomu nemůžu uvěřit.
6) Auto jste si vybrali VY. Že jste padli na problémovej kus: je nutný proto na Harmáčka (dovozce) házet špínu? V sobotu, když v pátek jste si auto koupili? Máte v ruce důkaz kde je vina?

Chápu, že jsem u Vás upad´ v nemilost za svoje kacířský myšlenky už v prvním příspěvku: ale obávám se, že objektivní - jakožto logicky rozzuření klienti moc nejste.
Ale pokud je to vina Fordu (což pokud to správně chápu, evidentně je): proč házíte špínu na dovozce Benimaru ? Může za tu pojebanou Fordí platformu snad Benimar? potažmo Harmáček?

Proč to píšu: protože pokaždý když se na autě něco pojebe - tak za to může servisák.
Harmáčka se zastávám, protože podnikám 27 let. A naplivat na mě špínu za jakoukoli píčovinu = je tady skanzen. Pan Harmáček se patrně hájit nebude, protože to je pod jeho úroveň což chápu. Většina ostatních to vnímá taky tak a když se ho zeptáme, myslím že nebudu daleko od pravdy.,

Proto se ozejvám. Protože kdyby byla normální komunikace, tak by se to určitě vysvětlilo. Ale vy hned utíkáte bulet na internet a očekáváte že Vám tam všichni budou přitakávat.

Ještě jednou se Vám omlouvám, že nepřitakávám.

Neraduju se z Vašeho neštěstí a vůbec z toho nemám radost. Ale relevantní by bylo zjistit příčinu a potom na někoho házet špínu. Oprávněnou.

V mým prvním příspěvku jsem vůbec nezmiňoval ani nehodnotil chování páně Harmáčkovo, páč o tom nic nevím.
Ale vyjádřit k technice jsem se musel, páč to mě přišlo důležitý.
Odpovědí mě bylo že jste dotčení, což je logický, měl jsem odlišný názor.
Nicméně nikdo z Vás, ani z ostatních lidí mi neprokázal, že nemám pravdu !c.
Pokud se mýlím teď, uctivě a ochotně se omluvím,.....Opravdu nechci nikomu křivdit a už vůbec se neraduju z cizího trápení.

Ale napadání lidí, ukřivděný bulení, že mi hned neodpověděli, označování lidí za levaře bez udání důvodu, je ukázka duševní vyspělosti našeho národa.

Mentální úroveň našeho kdysi vyspělýho národa je v poslední době tragická. Což internetový fóra a sociální sítě ukazujou v plný nahotě.
A z toho jsem echt smutnej.

Tož tak.

Všem hezkej wheekend
:_ Karel, Váš servisák v aktivní službě.

p.s. myslím že by bylo dobrý aby to Míra (FUN) uzavřel. Žádná plodná informace z tohodle vlákna nevylezla, bohužel.
Pamatuju si, jak jednou někdo o mě napsal, že byl u nás spokojenej. Hned druhej příspěvek byl o tom, že má v příspěvku drobnou pravopisnou chybu. Vlákno se zvrtlo ve snůšku blitků a vzájemnýho osočování takovýho rozměru, že to Míra musel uzamknout. Samozřejmě bylo hrubě pod moji úrověň se těch dementních blitků účastnit. Ale byli tam jiní, kteří se mě a toho nešťastníka zastali. Díky, vy víte kdo.
A to je důvod, proč se zastávám pana Harmáčka. Nikdy jsme se neviděli a osobně se neznáme. Kebuli taky neznám a věřím že jsou to slušní lidi.
Ale tento způsob komunikace nevede k výsledku a jen poškozuje všechny. Proto apeluju na ukončení tohodle vlákna.

p.s.s. Kebule: já bych doporučil jakýkoliv autorizovaný servis Fordu, aby ty vstřiky v rámci záruky udělali (v místě bydliště). Pan Harmáček by to (pokud to dobře chápu) stejně dal do Fordu páč pokud vím, nemá zastoupení Fordu jako značky, ale Fiatu. Ale že by dovozce mohl za šmejdský vstřiky? Spíš bych si tipnul, že mladí kravaťáci u Fordu v rámci "vylepšení" Downsizingu a snížení výrobní ceny (i kvality) přesunuli i část výroby komponent motoru do Číny,....no, a pak už je výsledek poměrně lehce předvídatelnej,.....
Fordy jsem měl tři a fakt už nikdy,.... poslední dobrý motory byly 2,5TDi a 2,4TDCi. Ale to my všichni postižení už víme,.....my tomuhle bolestnýmu procesu říkáme "školné",.....
Přeju Vám pevný nervy při řešení problému.
Moje rada: nechte udělat diagnostiku na stolici a budete hned vědět, kde je chyba. Buďte rádi, že ty vstřiky ještě nepropálily píst (mě se to povedlo). Může bejt i šmejdská vačka v čerpadle (posílá tvrdou vačkovinu naftou dál a zabije pístek v čerpadle, řadič a jako poslední i vstřiky). Vstřiky jsou jen konečnej proces !!! Trvejte na demontáži a kontrole čerpadla na stolici !!! Všichni dělají vstřiky a na čerpadlo se vyserou. Skanzen je léčit následek, ale příčinu vynechat. Tato informace mě stála 270.000Kč. A to jen na dvou autech. Takže mi zkuste (pro jednou) věřit.
misusmisusČlen
Přidáno před 7 let
Tady asi Karle nejde o zavadu jako takovou (to je normalni ze dneska neco nemaka z vyroby, od toho je zaruka)
spis jde o pristup k reklamaci. Neznam ani jednoho ze zucastnenych ale kdyz si koupis auto cca za 1,5 mega ktery ti hned chcipne a prodejce dela mrtvyho brouka tak to bych vylit z kuze !!!

A problemy mel ford diky vstrikum Denso 06-14 ted uz by tam meli byt siemens,tak snad to bude lepsi.
Taky nejsem zastance malych motoru ale podivej se na to jinak pred 50 lety mel 3.0d 50koni, pred 10 lety 2.0d 150koni a dnes ma 1.6d i 200koni proste pokrok nezastavis.

Snad to nakonec doresi.
Ja osobne bych to resil s fordem uz z duvodu komunikace a i z duvodu ze prodejce se vstrikama stejne nic nenadela.
J
Jouza 111Nováček
Přidáno před 7 let
Aboj, předně ti přeju ať se ti podaří problém vyřešit a nepokazí vám to prima hobby.
Jak sis asi již všiml, dělíme se na dvě skupiny první můžeme nazývat trumberové, plebs atd. Prostě lidé kteří jenom rádi cestují, a živí se něčím jiným než prodejem karavanů, případně servisem. Tito neumětelové jsou tak hloupí, že si jdou koupit výrobek a spoléhají na férové jednání prodejce a dokonce si sebou neberou ani právníka a specialisty v daném oboru pro posouzení předávané kvality výrobku. Jsou i taková paka, která si koupí auto s malým objemem motoru a diví se, že je to po 100 km rozbitý - prostě paka.
A potom je tu druhá skupina, která se naštěstí vyzná - všude byli dvakrát a od všeho mají klíče. Ti v tom naštěstí umí chodit a ví jak tě odpálkovat.
Jak vidíš, nemůžeš v této sekci několik věcí:
1.Vyjádřit, že si nebyl spokojen.
2.Ukázat, že tě technika příliš nebere.
Každopádně dík, že si se nebál vyjádřit svůj názor, který třeba někomu pomůže s výběrem prodejce.
Ahoj, Jouza.
P
pajoviČlen
Přidáno před 7 let
Hezky napsáno, Jouzo!
CoralekCoralekČlen
Přidáno před 7 let
Jouzo supr. Velmi trefný!!!
Coralek.
kebulekebuleČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Jouza 111 napsal:

Aboj, předně ti přeju ať se ti podaří problém vyřešit a nepokazí vám to prima hobby.
Jak sis asi již všiml, dělíme se na dvě skupiny první můžeme nazývat trumberové, plebs atd. Prostě lidé kteří jenom rádi cestují, a živí se něčím jiným než prodejem karavanů, případně servisem. Tito neumětelové jsou tak hloupí, že si jdou koupit výrobek a spoléhají na férové jednání prodejce a dokonce si sebou neberou ani právníka a specialisty v daném oboru pro posouzení předávané kvality výrobku. Jsou i taková paka, která si koupí auto s malým objemem motoru a diví se, že je to po 100 km rozbitý - prostě paka.
A potom je tu druhá skupina, která se naštěstí vyzná - všude byli dvakrát a od všeho mají klíče. Ti v tom naštěstí umí chodit a ví jak tě odpálkovat.
Jak vidíš, nemůžeš v této sekci několik věcí:
1.Vyjádřit, že si nebyl spokojen.
2.Ukázat, že tě technika příliš nebere.
Každopádně dík, že si se nebál vyjádřit svůj názor, který třeba někomu pomůže s výběrem prodejce.
Ahoj, Jouza.



Jouzo díky moc za příspěvek, lépe bychom to ani nemohli vyjádřit. A ještě jsi nás pobavil.

Jenom pár stručných poznámek k příspěvku Karla Prokopa:
1) soukromými zprávami nás kontaktovali další zákazníci Harmáčka a jejich zkušenosti s přístupem jsou bohužel dost podobné, nechtěli diskutovat veřejně, hovořili jsme pak telefonicky, snad mohu citovat jednu větu "splníte si životní sen a ze spolupráce s prodejcem máte pláč na krajíčku"
2) pokud vám prodejce+majitel autoservisu předá vůz a mezi dveřmi oznámí, že můžete mít problém se vstřiky (jak to asi věděl? najezdil s ním 16 km), ať jedete do servisu na výměnu a během 10 minut jízdy auto chybu hlásí - neměl by toto zodpovědný prodejce prověřit před předáním vozu a nenechat nás jet 180 km domů? Auto jsme po dalších hláškách ihned odstavili v nejbližším servisu, kde byli ochotni vůz na servis vzít a netroufli si s ním je do M.L. na reklamaci právě proto, abychom nepropálili píst resp. nezničili další díly motoru
3) pokud jde o motor, který má šetřit životní prostředí, pak mu jedině fandíme! Pracuji v lékařsko-diagnostické společnosti (imunita+rakovina myelom) a protože v Praze nejsou popelnice na bio, odvážím bioodpad k nám na ves, odpad třídíme i v bydlíku, každý ekologický krůček je dle nás důležitý....
Ota a Jarka 65 a 55
Upravil kebule dne 24.06.2017 10:17, před 7 let
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 7 let
Vlákno prozatím uzavírám, protože se evidentně vyčerpalo, žádné nové věcné informace se neobjevují. Přeji kebule, aby se reklamace rychle a ke spokojenosti vyřešila. S panem Harmáčkem mám jen dobré zkušenosti. Vše, na čem jsme se domluvili vždy z jeho strany platilo. Auto je náš splněný sen a zatím funguje bez problémů.

kdo má novou informaci, napište mi ji do SZ. Potom ji uveřejním popř. vlákno otevřu. Ale nechci aby se vlákno zvrhlo do nadávání a vylévání si různých frustrací, nebo dokonce do konkurenčního boje.
Děkuji za pochopení

Aktualizace 25.6.2017 15:30:
Jakmile jsem se vyjádřil jinak než někteří očekávali, byl jsem obviněn z "klientelismu" a také že "koho chleba jím..."
pravda je taková, že poskytnutí prostoru pro reklamu mě k ničemu nezavazuje. Proto jsou podobná nepodložená obvinění falešná. Další fakt je ten, že žádnou reklamu nepotřebuji, protože poptávka převyšuje nabídku. Zkrátka nejsem na nikom závislý.

K tématu: Nyní není v této nešťastné události, totiž koupi OV s vadou vstřiků, žádná nová informace. Čeká se na opravu v servisu. Kdo by chtěl novou informaci poskytnout, stačí poslat mi SZ a já vlákno opět otevřu.
Fun
Smile
Upravil Fun dne 25.06.2017 14:35, před 7 let
kebulekebuleČlen
Přidáno před 7 let
Zdravím,
S dovolením otevírám nové vlákno s novými skutečnostmi (pouze fakta), jelikož na naši prosbu ze soboty 24.6.2017 fun nezveřejnil toto naše sdělení (takže nevím, zda by nezveřejnil to dnešní):
rádi bychom, abyste laskavě ještě zveřejnil naši informaci, že o tomto vláknu jsme Harmáčka informovali v pondělí 19.6. dopoledne, jelikož s námi do té doby nekomunikoval. Nechtěli jsme si na něj stěžovat za jeho zády.
Harmáčkovi tedy mohli kdykoliv reagovat na naše případné křivé nařčení, měli ode mne link na tuto diskuzi, nejsou prostě ochotni komunikovat vůbec.

Ani do dnešního dne nemáme jedinou odpověď na naše dotazy a opakované výzvy, zaslané e-mailem HVCaravans. Proto jsme dnes písemně kontaktovali Benimar ve Španělsku, aby nám potvrdili/vyvrátili tvrzení p. Harmáčka.

Konečně jsme také obdrželi písemnou zprávu, níže kopíruji podstatnou část sdělení autorizovaného servisu Ford:
Ptáte se jak došlo k závadě po tak málo ujetých km.
Technici společnosti Ford zjistili problém týkající se vstřikovačů paliva u 2,0l motoru EcoBlue (emisní normy Euro 6) namontovaného na vozech Transit Custom 2012.75 a Transit 2014.5, kde může dojít ke korozi trysky vstřikovače. To je způsobeno kondenzací, která se vytváří na trysce, když je motor nový a běží opakovaně po velmi krátkou dobu při studeném motoru (méně než 60 °C). V důsledku toho může dojít k selhání vstřikovačů paliva, a to buď během skladování vozidla, nebo po krátké době provozu vozidla.
Proto každý dealer je povinen tomuto efektu předejít a během tohoto typu užívání vozidla odpojit senzor absolutního tlaku. K závadě na vstřikovačích pak nemusí dojít.

K tomu připomínám, že jsme od HVC převzali vůz s tachometrem 16 km.

Současně žádám funa o uzavření také tohoto vlákna, další vývoj již nebudeme zveřejňovat a pokud kdokoli z diskutérů bude mít zájem o další informace k naší kauze, prosím o kontaktování na SZ, rádi odpovíme.
Děkujeme všem empatickým členům fóra za jejich příspěvky, v naší poněkud zoufalé situaci nás vaše názory každopádně potěšily.
kebule
Ota a Jarka 65 a 55
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 7 let
Téma sleduji od začátku....
Jen nerozumím tomu,když odpojím senzor tlaku,jak to zabrání korozi na vstřiku?
ropropČlen
Přidáno před 7 let
Velmi užitečná informace patřící do tohoto fóra:^Taky jsem předal nedávno o autorizovaném servisu Fiatu v Ostravě a mém problému s Fiatem. Nějak se bránit musíme. A pokud´to tady někdo zase uzavře, .....
https://www.zonerama.com/rop1

Já už nic nemusím
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
ja mám v pravom hornom rohu stránky stále reklamu na Benimar na Forde Transit. Tak asi radšej nejdem nič písať.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 7 let

Citovat

copy napsal:

ja mám v pravom hornom rohu stránky stále reklamu na Benimar na Forde Transit. Tak asi radšej nejdem nič písať.


Znovu opakuji, že poskytnutí prostoru pro reklamu mě k ničemu nezavazuje. Zájemce o reklamu musím odmítat, protože nemám tolik prostoru.

Toto obviňování je mimo mísu.


Také opakuji, že něčí domněnky nelze vydávat za fakta.
Fun
Smile
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,030,371 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23513 sekund | Průměrně za: 0.23513 (0) sekund | Dotazy: 127 | Použitá paměť: 2.23MB/4MB