RadoČlen Přidáno
před 7 letMám otázku: Ako do Chorvátska s preťaženým obytným autom? Nech by som robil čokoľvek vždy ho budem mať preťažené a to minimálne o 300-400kg.:o Niekde som čítal, že v Maďarsku spúšťajú automatické váhy, tak mám z toho strach, nezaoberal sa niekto týmto problémom?
Vopred ďakujem za radu...
Franta REZACČlen Přidáno
před 7 letJako tady není čím se zaobírat. Zastaví, zváží a jseš v .......... Přetížení, jiný dálniční poplatek a pokud nemáš C-čko. Tak mohou i na tomto laborovat. :c
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
PalmosČlen Přidáno
před 7 let@SignBoss
Myslim si, ze s inym dialnicnym poplatkom ani s C-ckom to nema nic spolocne. Raz soferujes auto s max. povolenou hmotnostou 3500kg, tak Ti musi stacit B-cko a dialnicna znamka do 3,5t. Proste si len prekrocil maximalnu povolenu hmotnost vozidla.
@Kocurkovo
O tom kde su vsade vahy a ako sa im vyhnut je tu vela popisane, skus pozriet vlakna, ktore sa tomuto venuju. Ak Ta to ukludni, tak moja vlastna skusenost: pretazena Laika, namerana hmotnost 3800kg, rakusko-talianska hranica (Reschenpass) - chvilu sa vyhrazali, ze ma nepustia dalej, potom som im povedal, ze vypustim vodu a dali mi 70,-€ pokutu plus 10,-€ za ukon vazenia (neplatis, ak neprekrocis najvyssiu povolenu hmotnost). Sadzobnik pokut mali odstupnovany podla percent prekrocenej hmotnosti - 2% bola tolerancia. Takze to nebolo az take strasne..
PalmosČlen Přidáno
před 7 letAno, aj o tom je tu uz niekde vlakno.. Tak potom asi paradoxne budu musiet obchadzat stredo- a vychodoslovaci madarske vahy cez Rakusko. Kto by to bol povedal..
V těch automatických vahách bych až takový problém neviděl. Jejich technická tolerance, daná dynamickým měřením, se pohybuje někde mezi 5 - 10%. Minimálně stejnou (v praxi zřejmě vyšší) toleranci budou muset provozovatelé zahrnout do svého měření. 10% tolerance představuje u obytky 350 kg a do tohoto limitu by se nás měla většina vejít. Uvidíme ....
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 7 letPodle mne asi bude těžko zjistit zkutečnost dle TP ?? nevím snad jen nějaký celosvětový registr. Obytky mají různou maximální hmotnost,ne vždy 3500 kg.Tak snad musí být váhy na něco nastaveny.Co se týká té Maďarské mapy,tak nevím jestli je to zase nějaká blamáž jako "NOVA" informace o cestě na Jadran apd. O něčem a strašení se musí vždy psát a vysílat.Až tak dramaticky bych to neviděl.Zatím nevím o nikom koho tímto systémem Maďaři zvážili a pokutovali.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Můj názor je dnes jednoznačný i když před dvěma lety byl o něco optimističtější, ale je to právě o tom, že se stále a stále přitvrzuje.
Chytrý člověk dnes auto do kterého se nevleze v rozumné toleranci prostě prodá, zbaví se ho a bude hledat jiná řešení, nebo tahat vozík. Pokud si všimnete z nabídky vozů, kde je zcela jasné , že je doložnost nulová bez nebo po domontování základní výbavy,kterou předpokládám většina chce a nemluvím o hovadinách bez kterých se obejdeme se stávají neprodejní ležáci !!!!!!!!! Auto nad 7m je nereálné koupit pokud v něm nebudete jezdit jen ve dvou. Pokud budete jezdit ve dvou je zbytečné auto nad 7m :) Tak za mne pokud je tento tvůj stav přeložení setrvačný a každý výjezd buď začni tahat vozík, nebo se auta rychle zbav, garantuji vám, že rok se s rokem sejde a kdo nebude mít při prodeji auto rozumnou a odpovídající doložnost, bude si ho moci postavit na zahradu jako domek pro děti na hraní. Doložení běžné rodiny s dětmi v pubertálním věku s průměrnými zálibami jako je kolo a voda je 400-500 kg a opět nezapomínejme patří mezi toto i hrníčky,talířky,židličky,pc,telefony 4x rybářskej prut,šampony,opalovací krém,kalhotky,trenýrky,peřiny,deky,hajzlpapír,knížka a napsal bych vám toho na stránku miliardu.Měl jsem v plánu běžnou výbavu zvážit,neb ji mám po prodeji svého auta v krabicích,ale pro mne je to uzavřená kapitola a mám jen pár vytypovaných vozů a pár velikostí,které by doložnost i když o fous jakš takš splňovaly.A věřte je jich zatraceně málo.Délka max 6,5m
petr a jarkaČlen Přidáno
před 7 letDnes jsme se vrátili po 15 dnech z Chorvatska. Vše v pohodě, vyjeli jsme 1 června starou cestou přes Slovensko, Madarsko /mimo dálnice/, opravdu pozor na barvy, jak popisuje Pepi. Kolem váhy jsme projeli někde za Czornou u Repcelak ale zajímali je zřejmě jen kamiony. Celníci pouze na Madarsko -Chorvatském přechodu kontrolovali doklady podle OP a ze schůdků nahlédli do obytky. Co vezeme a kolik toho vezeme je nezajímalo. V Goričanu jsme najeli na Chorvatskou dálnici a až dolu k moři k Senj. Dálniční poplatky za ty 2 velké úseky 165 kun -1 cesta, jsme v 2 kateg. Oproti minulému roku žádné dramatické zvýšení. Počasí !eslunečné, na červen super, !fmoře teplé. Dovolená bez deště pouze 3x parádní vítr-bora. Zpáteční cesta podobná a zastavili jsme se na skok v Mošoni. Obytka 7m, 2 osoby a naloženo vše co nutně potřebujeme, tak věřte, že to přetížení je dost velké. Příští dovolenou jedeme už jen s vlekem, pro ten klid. Tak at se vám !ycestuje dobře, bez nervování, bez problémů a štastné návraty :_Jarka
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek