Citovat
Chlapi_sobe napsal:
Na teto diskuzi se mi nejvic libi jak zdejsi clenove a zamestnanci Stk zaryte mlci. Chapu, ze na novych predpisech zamestnanec nic nezmeni. Dnesni Stk nejsou statni podnik ale sro a kazda sro je zakadana z duvodu produkovani zisku. Tudiz za veskerou buzeraci hledej zisk sro. Z tohoto uhlu pohledu jsou vyse uvedene situace prece jenom jasnejsi.Toz asi tak.
Zkusím teda napsat za zaměstnance. Jsou případy, kdy je kritika na místě souhlasím. Taky je třeba vzít v úvahu např. u dovozu, jaký objem zákonů, směrnic a metodik musí technik znát na:
motocykly
auta
kamiony
autobusy které přepravují lidi..
traktory
a pak jsou obytná auta.
Připravit technický protokol tak, aby úspěšně prošel na magistrátu dopravy teda nemusí být tak jednoduché, jak se zdá. Pak jsou různé magistráty a na každém mají svůj výklad zákona. Často odlišný od výkladů STK. Příkladů by bylo...
A pak jsou tady ty drahé fotky. Pro koho se fotí na STK? Jsou určeny pro MD, které je důsledně kontroluje, ač se to zdá nemožné. K dispozici je mají na magistrátu, policie, celníci a další složky. Špatná a nebo nečitelná fotka je jistý postih. To samé hříchy na fotkách. I vedoucí STK je musí kontrolovat a všechny a vyvodit z nich nějaké závěry.. A stačí přehlédnout jedno špatné číslo ve Vinu a je problém atd.
Co se týká STK v Košicích to je pochybení jedince. Ale ten, kdo to dělá, kdo tu práci zná se ani nediví. Na školení se klade mimo jiné důraz na ostré hrany venku i uvnitř. Pokud technik dělá STK na obytném voze poprvé, není karavanistou a nikdy to neviděl, musí být zděšen. Neustále jsme upozorńování na to, že jsme v případě nehody spoluzoodpovědni za zranění. Nejčastější výmluva majitele je tato: já tomu nerozumím, na STK to prošlo, tak jsem nabyl dojmu, že je to v pohodě. A už v tom lítá technik, který to podepsal.
Každá s r.o. je prvotně určena k generování zisků. Jenže nemusí se to zdát, ale na techniky STK je vyvíjen celkem tlak. Zákazník chce projít. Stát přes MD to chce mít podle zákona a aut přibývá a majitel chce zisk.. K tomu každé tři roky zkouška odborné způsobilosti a dovozy každé dva roky.
Docela se mi líbí řešení jet na takovou STK, kde mi to vyhovuje. Mělo by to být i proto, že mě dokáží poradit a nebo vyhledat příslušný předpis.
No a pro Chlapi_sobě: dobře se kritizuje, když je profil úplně prázdný viď? Já bych tu kritiku aspoň podepsal..
Standa2