Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Radosti STK v Košiciach: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Radosti STK v Košiciach

Poslední aktualizace před 7 let
viera a vladoviera a vladoČlen
Přidáno před 7 let
Rád by som sa s Vami podelil o radostný priebeh STK z ktorého som sa práve vrátil. Je to aj do smiechu aj do plaču. Teda po skúsenosti s danou STK minulý mesiac / malé auto/ som sa hneď vtedy objednal na dnes,lebo priebeh bol excelentný čo sa týka presnosti zobrania podľa objednávky atď.Radostne naladený som pristavil bydlíka zašiel do kanclíka povedal ,že som objednaný na dnes na 10, 00 . Potiaľ fajn - potom ako v Jiříkovom videní . Prišiel technik a prvé čo ho zaujímalo prečo nemám v TP napísané lôžka - odtušil som ,že naozaj neviem. Potom sa čulo zaujímal o to kto mi to auto urobil - priklonil som sa k názoru,že to boli Taliani a tak je to aj napísane RIMOR. Ten svetaznalý muž povedal ,že o takých ešte nepočul.Kontroval som tým,že ja som o nich už čítal. Potom sa musel za každú cenu pozrieť do nádstavby - čo mu bolo umožnené,keby som vedel čo ma čaká tak nikdy. Vykulil oči jak Bufalo Bill na patróntašku a začal - ako je možné ,že v TP nie sú zapísané : vodovodné batérie / a máte dokonca dve/ ,skriňa,chladnička,šporák,digestor,klimatizácia - bol by pokračoval ,ale už ma to prestalo baviť tak som sa ho spýtal či treba do TP zapísať aj najveselšiu príhodu z detstva a krátky životopis. Uistil ma že netreba , tvrdiac ,že policajti na DI sú ignoranti ktorí nevedia nič. Na moju poznámku,že to asi maju zmáknuté som bol poučený ,že ON má svoje skúsenosti. Zrejme ho výpočet nedostatkov v zápise do TP tak vyčerpal,že kontrola zbytočností ako - svetlá,brzdy emisie atď prebehli bez problémov. Dorazil ma však pri lepení nálepiek ,keď sa ma spýtal prečo tam ešte mám staré ,bezelstne som odpovedal ,že neviem a bol poučený aby som ich okamžite dal dole - no a to bola tá posledná kvapka - moja odpoveď bola ,že je to jeho práca a je veľmi blízko k tomu ,aby som ho aj s novými nálepkami otrieskal o okno ,kde sú ešte staré. Nato ich bez ďalších komentárov odlepil a nové nalepil načož sme sa priateľsky rozlúčili.
Je radosť natrafiť na takých skúsených technikov na STK. Preto aj Vám ktorí ste zďaleka vrelo odporúčam STK v Košiciach - Nad Jazerom ......
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
JimbooJimbooČlen
Přidáno před 7 let
:D:D:D . Na to se nedá nic říct,ale konec dobrý,všetko dobré a bez nutnosti použití násilí. :g
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 7 let
Svatá tvoje trpělivost. :)
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let
@vlado

Díky za info o STK v Košicích, musím přiznat, že si mě opravdu potěšíl.... vysvětlím ( těm co mě znají a onu historku odemne slyšeli asi tisíckrát se omlouvám...)

Asi před 6ti lety jsem se rozhodl pro dovoz obytné Westfalie Nugget na Fordu Transit. Jelikož se jednalo o zánovní auto ( stáří několik měsíců, ještě v záruce ), nečekal jsem s formalitami dovozu žádné problémy a vydal se přímo na pražskou Dekru... a to byla ta největší chyba.
Pro prohlédnutí všech papírů technik z Dekry konstatoval, že se jedná o nelegálně přestavěný vůz a tudíž ho nemůže schválit k provozu... Na moji reakci, že se jedná o model v Německu nabízený přímo v prodejní síti Ford namítl, že není oprávněn hodnotit jak to funguje v Německu, ale že u nás to na silnice nesmí. Vysvětlení, že za tak krátou dobu by auto nikdo ani nepřestavěl, navíc jako přesnou kopii Westfalie, se minulo účinkem. Nezapomněl mě také pokárat, že jsem jako rodič nezodpovědný, neboť hodlám vozit v neschváleném autě děti a abych si byl vědom toho, že pokud mě to někde na stk projde, že budu v případě nehody mít výčitky po zbytek života....
To jen že u nás máme " takto zkušené techniky " přímo na Dekře, která je dokonce pověřenou zkušebnou MInisterstva Dopravy...
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
G
gutČlen
Přidáno před 7 let
Takového odborníka znám taky.Dovezli jsme asi šestého mercedesa dodávku a natrefil jsem na tohoto šikulu. Nechtěl mi udělat dovoz protože dodávka neměla sklápěcí opěradlo dvojsedadla u spolujezdce aspoň ve dvou polohách. Neměla osvětlené nástupní chúdky na korbu. Nebylo uzamykací víčko nádrže.
A zadní nástupní schůdek u starého auta z německa podle něho měl nevyhovující bok.
Nicméně asi to někdy vyřeší klid a domluvit se.
Prostě normy se musí plnit a pokud nevyhodí cca 10 % aut na opakovačku tak se dostanou do červených čísel.

Tak se na ně nezlobte stačí že občas naser.. mě.

Gut
viera a vladoviera a vladoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

gut napsal:

Takového odborníka znám taky.Dovezli jsme asi šestého mercedesa dodávku a natrefil jsem na tohoto šikulu. Nechtěl mi udělat dovoz protože dodávka neměla sklápěcí opěradlo dvojsedadla u spolujezdce aspoň ve dvou polohách. Neměla osvětlené nástupní chúdky na korbu. Nebylo uzamykací víčko nádrže.
A zadní nástupní schůdek u starého auta z německa podle něho měl nevyhovující bok.
Nicméně asi to někdy vyřeší klid a domluvit se.
Prostě normy se musí plnit a pokud nevyhodí cca 10 % aut na opakovačku tak se dostanou do červených čísel.

Tak se na ně nezlobte stačí že občas naser.. mě.

UFUF ešte,že si tam nemal dve vodovodné batérie a skriňu a ...... proste všade sa nájdu GIGANTI ducha - ja som to napísal značne skrátene,lebo inak by to bolo na poviedku,ale MÁM to za sebou na dva roky akurát Vierča teraz robí presný súpis príborov,tanierov atď samozrejme aj s vyjadrením výrobcu o ich naprostom ekologickozdravotnegynekologickostomatologickobezlepkovo nezávadnom použití, lebo nabudúce až dožijem tak určite pôjdem na STK iba tam aj s dnešnými papiermi a som zvedavý na výsledok.Rozmýšlam aj o návšteve DI a zapísaní všetkých nedostatkov dnes zistených do nového rozšíreného TP ......

Gut
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
ivanoivanoČlen
Přidáno před 7 let
Trochu mimo obyťákov, ale téma je tá istá.
Kúpil som štvorkolku Polaris, kde súčasťou výbavy bol aj navijak. Je to uvedené samozrejme aj vo faktúre. Bola normálne prihlásená, žiadny problém. A zrazu na poslednej stk mi povedali, že navijak by mal byť zapísaný v TP. No tak ja, že ho tam mali zapísať pri prihlásení. No vtedy vraj sa to nemuselo. A ja tak, že teda to zapíšte, tu je doklad o kúpe, že tam bol a že som ho nedomontoval. No ale oni to nemôžu, musím ísť na odbor dopravy. Tam mi ale povedali, že navijak musí mať certifikáciu. Ale tá na navijak firmy Polaris na Slovensku neexistuje. Tak že smola, stk mi nedajú. Tak si predstavte, normálne prihlásite auto, potom sa zrazu niečo zmení a súdruhovia z stk vám zoberú značky. Auto sa stane bezcenné, nemôžete jazdiť. Je už toto normálne? My platíme stk aby nám bezdôvodne znepríjemňovala život?
No ale samozrejme sme to vyriešili, vymontoval sa navijak, prešlo to a potom sa zase namontoval. Ale kde to sme? Prečo?
moodsmoodsČlen
Přidáno před 7 let
Slovenská část rodiny mé ženy mi kdysi řekla krásné slovenské pořekadlo: "Aj koko*i su ľudia". Od té doby si to často se skřípějícími zuby v duchu říkám i u nás v Čechách. Pomáhá to.
Ale zpět k tématu. Je otázkou, je-li to problém jednotlivců nebo systému.
Mirek & Nori & Barča & Roller Team Granduca 285 P
viera a vladoviera a vladoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

ivano napsal:

Trochu mimo obyťákov, ale téma je tá istá.
Kúpil som štvorkolku Polaris, kde súčasťou výbavy bol aj navijak. Je to uvedené samozrejme aj vo faktúre. Bola normálne prihlásená, žiadny problém. A zrazu na poslednej stk mi povedali, že navijak by mal byť zapísaný v TP. No tak ja, že ho tam mali zapísať pri prihlásení. No vtedy vraj sa to nemuselo. A ja tak, že teda to zapíšte, tu je doklad o kúpe, že tam bol a že som ho nedomontoval. No ale oni to nemôžu, musím ísť na odbor dopravy. Tam mi ale povedali, že navijak musí mať certifikáciu. Ale tá na navijak firmy Polaris na Slovensku neexistuje. Tak že smola, stk mi nedajú. Tak si predstavte, normálne prihlásite auto, potom sa zrazu niečo zmení a súdruhovia z stk vám zoberú značky. Auto sa stane bezcenné, nemôžete jazdiť. Je už toto normálne? My platíme stk aby nám bezdôvodne znepríjemňovala život?
No ale samozrejme sme to vyriešili, vymontoval sa navijak, prešlo to a potom sa zase namontoval. Ale kde to sme? Prečo?


No a teraz som sa rozhodol /ako penzista/ sa iba pohrať a naozaj ísť na DI s tým čo som všetko spolu s Vierkou spísal a dúfam ,že uspejem a všetko budem mať zapísané....

!)
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

moods napsal:

Ale zpět k tématu. Je otázkou, je-li to problém jednotlivců nebo systému.



Za mě jednoznačně problém systému - na kokota člověk narazí všude, na ty je každý systém krátký.

STK fungují všude, bohužel jsme národ, kde jsou všichni chytří a na průměrné už nezbývá místo a tak se každý, kdo dostane od státu nějakou pofidérní moc, snaží realizovat své ego. Systém je stejný jako v Německu, přesto u nás nefunguje - když jsem řešil svůj problém z Westfálií, psal jsem na německou Dekru - během jednoho dne jsem dostal odpověď i s vysvětlením. Né že by člověk v DE na debila nenarazil, jen státní úředník si zpravidla bývá vědom,že žije z peněz daňových poplatníků a zpravidla dle toho jedná. Když jsem si na postup pražské Dekry stěžoval na MDČR, hořce jsem zaplakal -- jsou to kámoši :-)

Mě osobně by nejvíce vyhovoval systém jako je uk, MOT ( stk ) vám udělá váš servis, který se o auto také stará, tudíž vás potom sotva může za něco buzerovat, pokud vám dělá veškerý servis.

Za mě osobně, všechna auta jezdí do autorizovaného servisu, tudíž za jejich stav ručí výrobce ( já pouze dodržuji jeho podmínky ). Jezdit navíc ješte na stk mě příjde v takovém případě jako vyhazování peněz a ztrata času, auta dnes mají zpravidla 2 letý servisní interval a tak z kontroly u dealera jedu na stk, tam si to vyfotí a já jim za ty obrázky dám 2.000,-. Nejdraží fotky v ČR.


@ivano Taky dost dobrý :g
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
ivanoivanoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Citovat

moods napsal:

Ale zpět k tématu. Je otázkou, je-li to problém jednotlivců nebo systému.



Za mě jednoznačně problém systému - na kokota člověk narazí všude, na ty je každý systém krátký.

STK fungují všude, bohužel jsme národ, kde jsou všichni chytří a na průměrné už nezbývá místo a tak se každý, kdo dostane od státu nějakou pofidérní moc, snaží realizovat své ego. Systém je stejný jako v Německu, přesto u nás nefunguje - když jsem řešil svůj problém z Westfálií, psal jsem na německou Dekru - během jednoho dne jsem dostal odpověď i s vysvětlením. Né že by člověk v DE na debila nenarazil, jen státní úředník si zpravidla bývá vědom,že žije z peněz daňových poplatníků a zpravidla dle toho jedná. Když jsem si na postup pražské Dekry stěžoval na MDČR, hořce jsem zaplakal -- jsou to kámoši :-)

Mě osobně by nejvíce vyhovoval systém jako je uk, MOT ( stk ) vám udělá váš servis, který se o auto také stará, tudíž vás potom sotva může za něco buzerovat, pokud vám dělá veškerý servis.

Za mě osobně, všechna auta jezdí do autorizovaného servisu, tudíž za jejich stav ručí výrobce ( já pouze dodržuji jeho podmínky ). Jezdit navíc ješte na stk mě příjde v takovém případě jako vyhazování peněz a ztrata času, auta dnes mají zpravidla 2 letý servisní interval a tak z kontroly u dealera jedu na stk, tam si to vyfotí a já jim za ty obrázky dám 2.000,-. Nejdraží fotky v ČR.


@ivano Taky dost dobrý :g


Úplný súhlas
PalmosPalmosČlen
Přidáno před 7 let
Ano, STK je naozaj vcelku vtipna institucia.

Minuly tyzden sa vratil kolega s firemnou dodavkou, ze technik na STK mu povedal, ze nemame zapisane tazne zariadenie v TP. Samozrejme tazne tam zapisane je, ale iba v kolonke "znacka" je zapisany nazov tazneho zariadenia. V dalsich dvoch kolonkach "typ" a "schvalovacia znacka" nie je zapisane nic.

Nasledoval telefonat na STK, kde mi bolo vysvetlene, ze podla NOVEHO PREDPISU sme si povinny dat zapisat na Dopravnom inspektorate do prazdnych koloniek slovo "NEZISTENE". Po mojom lahkom nadychu a nesmelom namietnuti, ze to snad mal urobit DI uz pri prvom zapise, nasledovala razna odpoved, ze to je predsa podla NOVEHO PREDPISU! A ako dokaz svojej dobrosrdecnosti technik prezradil tajomstvo, ze ked mi tam napisu pomlcku, tak to nemam prevziat, lebo nas vyhodi z STK, ked tam nebude slovo "NEZISTENE".

Nebyt strateneho casu a nervov, tak je to vcelku vtipna historka ako Ta dokaze stat buzerovat, ked si zmysli, ze slovko NEZISTENE vyzera v TP ovela viac sexi ako prazdna kolonka.

Vela zabavy aj ostanym navstevnikom STK praje
Palmos
C
Chlapi_sobeČlen
Přidáno před 7 let
Na teto diskuzi se mi nejvic libi jak zdejsi clenove a zamestnanci Stk zaryte mlci. Chapu, ze na novych predpisech zamestnanec nic nezmeni. Dnesni Stk nejsou statni podnik ale sro a kazda sro je zakadana z duvodu produkovani zisku. Tudiz za veskerou buzeraci hledej zisk sro. Z tohoto uhlu pohledu jsou vyse uvedene situace prece jenom jasnejsi.Toz asi tak.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Chlapi_sobe napsal:

Na teto diskuzi se mi nejvic libi jak zdejsi clenove a zamestnanci Stk zaryte mlci. Chapu, ze na novych predpisech zamestnanec nic nezmeni. Dnesni Stk nejsou statni podnik ale sro a kazda sro je zakadana z duvodu produkovani zisku. Tudiz za veskerou buzeraci hledej zisk sro. Z tohoto uhlu pohledu jsou vyse uvedene situace prece jenom jasnejsi.Toz asi tak.


Ano, zisk a krmení ega - to jsou dva hnací atributy našich zeměpisných šířek. A je úplně jedno, zda se jedná o stk, kontrolní hlášení nebo eet. Bohužel druhotný efekt takové filozofie se dostavuje v zápětí, v Německu vzniklo mnoho firem stavějící vestavby právě z aktivit jednotlivců, kteří si posavili pro sebe a zjistili, že se to líbí a byla by poptávka. U nás je naprosto stejný tvůrčí potenciál, stačí zajet na slet vestaveb a je možno vidět skvosty, které mnohdy předčí tovární produkci. Bohužel krmení ega a státní buzerace takové dokážou i takové aktivní jedince odradit od jakéhokoli činnosti. Stavte vestavby, když problém projít stk mají tovární výrobky.
A tak jsme tam kde jsme... Toš asi tak to vidím já.

PS. Aby doložil ono honění ega něčím konkrétním: jak je to dlouho, když jsme tady řešili emise obytných aut, kdy emisní stanice odmítaly měřit emise obytek, že nemají předpis na měření emisí značek Burstner, Cartago, Poessl, atd atd ?? Mě stačil jeden telefonát na MDČR, kde mě odpovědný pracovník sdělil, že jim několikrát sdělili, že obytná auta mají dělat emise dle výrobce z provovýroby. Stejně si na MDČR mohli zavolat i z emisí, ale ono je snadnější pohonit si ego :-)
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Upravil Vajglon Hnuson dne 28.05.2017 15:19, před 7 let
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
toto je ešte stále nič.
Ja som pri dovoze obytného auta z Nemecka na Slovensku zaplatil aj clo, k tomu mi napočítali nejakú dopravu a na to celé ešte DPH.
Dôvod? Chýbajúce doklady o krajine pôvodu tovaru - tzv. deklarácia EUR1.
Predávajúci bol súkromná osoba, kupujúci tiež. Auto bolo 7-ročné.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

Chlapi_sobe napsal:

Na teto diskuzi se mi nejvic libi jak zdejsi clenove a zamestnanci Stk zaryte mlci. Chapu, ze na novych predpisech zamestnanec nic nezmeni. Dnesni Stk nejsou statni podnik ale sro a kazda sro je zakadana z duvodu produkovani zisku. Tudiz za veskerou buzeraci hledej zisk sro. Z tohoto uhlu pohledu jsou vyse uvedene situace prece jenom jasnejsi.Toz asi tak.


Zkusím teda napsat za zaměstnance. Jsou případy, kdy je kritika na místě souhlasím. Taky je třeba vzít v úvahu např. u dovozu, jaký objem zákonů, směrnic a metodik musí technik znát na:
motocykly
auta
kamiony
autobusy které přepravují lidi..
traktory
a pak jsou obytná auta.
Připravit technický protokol tak, aby úspěšně prošel na magistrátu dopravy teda nemusí být tak jednoduché, jak se zdá. Pak jsou různé magistráty a na každém mají svůj výklad zákona. Často odlišný od výkladů STK. Příkladů by bylo...
A pak jsou tady ty drahé fotky. Pro koho se fotí na STK? Jsou určeny pro MD, které je důsledně kontroluje, ač se to zdá nemožné. K dispozici je mají na magistrátu, policie, celníci a další složky. Špatná a nebo nečitelná fotka je jistý postih. To samé hříchy na fotkách. I vedoucí STK je musí kontrolovat a všechny a vyvodit z nich nějaké závěry.. A stačí přehlédnout jedno špatné číslo ve Vinu a je problém atd.
Co se týká STK v Košicích to je pochybení jedince. Ale ten, kdo to dělá, kdo tu práci zná se ani nediví. Na školení se klade mimo jiné důraz na ostré hrany venku i uvnitř. Pokud technik dělá STK na obytném voze poprvé, není karavanistou a nikdy to neviděl, musí být zděšen. Neustále jsme upozorńování na to, že jsme v případě nehody spoluzoodpovědni za zranění. Nejčastější výmluva majitele je tato: já tomu nerozumím, na STK to prošlo, tak jsem nabyl dojmu, že je to v pohodě. A už v tom lítá technik, který to podepsal.
Každá s r.o. je prvotně určena k generování zisků. Jenže nemusí se to zdát, ale na techniky STK je vyvíjen celkem tlak. Zákazník chce projít. Stát přes MD to chce mít podle zákona a aut přibývá a majitel chce zisk.. K tomu každé tři roky zkouška odborné způsobilosti a dovozy každé dva roky.
Docela se mi líbí řešení jet na takovou STK, kde mi to vyhovuje. Mělo by to být i proto, že mě dokáží poradit a nebo vyhledat příslušný předpis.
No a pro Chlapi_sobě: dobře se kritizuje, když je profil úplně prázdný viď? Já bych tu kritiku aspoň podepsal..
Standa2
Standa2
Upravil Standa2 dne 30.05.2017 22:03, před 7 let
viera a vladoviera a vladoČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Standa2 napsal:

Citovat

Chlapi_sobe napsal:

Na teto diskuzi se mi nejvic libi jak zdejsi clenove a zamestnanci Stk zaryte mlci. Chapu, ze na novych predpisech zamestnanec nic nezmeni. Dnesni Stk nejsou statni podnik ale sro a kazda sro je zakadana z duvodu produkovani zisku. Tudiz za veskerou buzeraci hledej zisk sro. Z tohoto uhlu pohledu jsou vyse uvedene situace prece jenom jasnejsi.Toz asi tak.


Zkusím teda napsat za zaměstnance. Jsou případy, kdy je kritika na místě souhlasím. Taky je třeba vzít v úvahu např. u dovozu, jaký objem zákonů, směrnic a metodik musí technik znát na:
motocykly
auta
kamiony
autobusy které přepravují lidi..
traktory
a pak jsou obytná auta.
Připravit technický protokol tak, aby úspěšně prošel na magistrátu dopravy teda nemusí být tak jednoduché, jak se zdá. Pak jsou různé magistráty a na každém mají svůj výklad zákona. Často odlišný od výkladů STK. Příkladů by bylo...
A pak jsou tady ty drahé fotky. Pro koho se fotí na STK? Jsou určeny pro MD, které je důsledně kontroluje, ač se to zdá nemožné. K dispozici je mají na magistrátu, policie, celníci a další složky. Špatná a nebo nečitelná fotka je jistý postih. To samé hříchy na fotkách. I vedoucí STK je musí kontrolovat a všechny a vyvodit z nich nějaké závěry.. A stačí přehlédnout jedno špatné číslo ve Vinu a je problém atd.
Co se týká STK v Košicích to je pochybení jedince. Ale ten, kdo to dělá, kdo tu práci zná se ani nediví. Na školení se klade mimo jiné důraz na ostré hrany venku i uvnitř. Pokud technik dělá STK na obytném voze poprvé, není karavanistou a nikdy to neviděl, musí být zděšen. Neustále jsme upozorńování na to, že jsme v případě nehody spoluzoodpovědni za zranění. Nejčastější výmluva majitele je tato: já tomu nerozumím, na STK to prošlo, tak jsem nabyl dojmu, že je to v pohodě. A už v tom lítá technik, který to podepsal.
Každá s r.o. je prvotně určena k generování zisků. Jenže nemusí se to zdát, ale na techniky STK je vyvíjen celkem tlak. Zákazník chce projít. Stát přes MD to chce mít podle zákona a aut přibývá a majitel chce zisk.. K tomu každé tři roky zkouška odborné způsobilosti a dovozy každé dva roky.
Docela se mi líbí řešení jet na takovou STK, kde mi to vyhovuje. Mělo by to být i proto, že mě dokáží poradit a nebo vyhledat příslušný předpis.
No a pro Chlapi_sobě: dobře se kritizuje, když je profil úplně prázdný viď? Já bych tu kritiku aspoň podepsal..


Stando súhlasil by som ,keby išlo o prvú kontrolu na STK ,ale išlo už o SIEDMU kontrolu STK na Slovensku a vyjadrenie toho technika - Tam ste mali známych - mne osobne pripadá smiešne. Nenapísal som všetko,lebo ,ako som predoslal bola by to poviedka a o to tu nejde. No a čo sa týka Tvojho doporučenia - ísť na STK ,kde mi to vyhovuje - je asi úplne scestné ,lebo snáď všetky STK by mali mať rovnaké kritériá u nás sa platí všade rovnako.Kamery majú snáď aj pri použití kapesníku a tak by som mal mať všade rovnakú službu a nie že nemám zapísanú postel to je snáď ošetrené v tom zápise - KARAVAN- . Mali by tých chlapcov asi školiť aj v tom čo znamená zápis v TP a vysvetliť jemnosti jazykového zázraku vo viac menej odbornej terminológi nemyslel som tým nič osobné ,ale nájsť si STK ktorá mi vyhovuje ja pre mňa silné kafe .....
Standa2
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
copycopyČlen
Přidáno před 7 let
Celý ten systém technických kontrol u nás je zlý a nedomyslený. Nič proti tebe, Standa2 - mám na mysli systém ako taký.
Povinné techncké prehliadky raz za dva roky - ok, ale realita je taká, že po známosti prejde aj úplný vrak, viem ako to chodí. Dal som mechanikovi spraviť osobné auto pred STK, menil mi výfuk a nejaké drobnosti, doviezol mi ho s čerstvou STK. Rovno som išiel do Nemecka, po 600 km mi začalo na diaľnici blokovať zadné koleso - došiel som našťastie na výstražných smerovkách k výjazdu, a potom aj do servisu. 500 € kamarátska cena za opravu - zadné pakne v bubnových brzdách boli ako papier..

No a prečo je zlý ten systém? Lebo raz za dva roky potrebuješ osvedčenie, no a potom sa pred STK demontujú navijaky, vymieňajú kolesá za schválené, výfuk za legálny... Nech mi niekto vysvetlí, ako prechádzajú emisnými kontrolami turbodiesle s vykuchaným filtrom sadzí?
No a následne ťa na ceste nikto ďaľšie dva roky neskontroluje. Policajti nemajú právomoc, alebo vybavenie. A tak ma každé ráno budí debilný sused, čo si na svojom Vespa skútri namiesto výfuku namontoval nejaký rezonátor, vyrábajúci basový rachot, ktorý - keď tomu pridá - dokonca spúšťa alarmy parkujúcich áut. A bude ma tak budiť dovtedy, kým si jedného dňa privstanem a vypením mu ten výfuk PU penou na okná, tak ako známy pred pár rokmi jednému mladému subaristovi, čo si myslel, že zo sériovky spraví WRC na každodenné používanie..
sipadansipadanČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
možná překvapím, ale já jsem se "svou" STK nadmíru spokojen (Dekra).
Nikdy žádný problém, COC list perfektně přepsán, při nejasnostech a případných očekávaných komplikacích na magistrátu telefonát přímo z "jámy" a porada po telefonu co a jak aby nebyl se zápisy problém a úředník spokojen.
Takže za mne vidím problém spíše v jedincích, jejich nedostatečných zkušenostech, než v STK jako kontrolním aparátu, který stejně o ničem podstatnám nemůže rozhodovat, od toho jsou tu jiní - s těmi občas problém je, ale nikdy to špatně nakonec nedopadlo ...
4.114683,118.628756
MTSMTSČlen
Přidáno před 7 let
Je to o lidech, já zase můžu vyprávět o zákaznících. Je neuvěřitelný s čím dokážou lidi přijet na měření emisí a pak se rozčilujou, že neprošli. Problém je i neustále se měnící prováděcí předpisy, špatně se vysvětluje zákazníkovi, který přijede po 6té ke mě na emise se stejným vozem a já ho musím odmítnout.
:x
Jirka + Alena + Renault Master - MTS-2
https://www.carav...i_id=41587
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,658,478 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26734 sekund | Průměrně za: 0.26734 (0) sekund | Dotazy: 146 | Použitá paměť: 2.44MB/2MB